معرفی شرکت حمل و نقل و اتوبار مقدس اردبیلی:

در این روزها پیدا کردن و انتخاب یک شرکت باربری و اعتماد به آن برای انجام امور مربوط به حمل بار و اثاث کشی خود امری بسیار مهم است. باربری و اتوبار مقدس اردبیلی با سابقه ای طولانی در امور اسباب کشی و تسلط کامل رانندگان به محله‌های استان تهران و سایر نقاط کشور و همچنین آشنایی با سبک‌های مختلف زندگی افراد و تهیه ی تجهیزات مورد نیاز یک اسباب کشی بدون دردسر، با تکیه بر رزومه و سابقه طولانی و درخشان خود در فرایند حمل اثاثیه به شما در ساختن خاطراتی شیرین از یک اسباب کشی موفق کمک می‌کند و در کلیه مراحل همراه شما خواهد بود.

موسسه  اتوبار مقدس اردبیلی دارای یک تیم کاری بسیار متعهد و آموزش دیده است، که در تمامی ساعت‌های شبانه روز آماده خدمات رسانی و حمل و نقل در سرتاسر استان هستند. اتوبار مقدس اردبیلی آماده ارسال پرسنل کاری متعهد و مجرب خانم یا آقا با انتخاب شما در محل بوده و می‌توانید با اعتماد به کارکنان این شرکت، از خدمات فوق العاده ارائه شده در زمینه اثاث کشی اسباب و وسایل مختلف لذت ببرید.

اتوبار مقدس اردبیلی ما خود را موظف به خدمت به مشتریان می‌داند و راز موفقیت و کسب رضایت مشتریان در طی چندین ساله را نیز در همین امر می‌داند. ما معتقد هستیم به اینکه ارائه خدمات اصولی و حرفه ای، همواره بازخود درست و مثبتی را در پی خواهد داشت. باربری و اتوبار مقدس اردبیلی کلیه مشکلات خانواده و شرکت‌ها را از جمله:نگرانی بابت هزینه‌ها و سالم رسیدن وسایل به مقصد، در یک چشم به هم زدن برطرف کرده است و کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل را به صورت صفر تا صد انجام می‌دهد.

۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)

اتوبار مقدس اردبیلی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس‌های بی نظیر باربری در سرتاسر کشور:

اتوبار مقدس اردبیلی در اکثر موارد زمانی که تصمیم می‌گیرید که خودتان وسایلتان را بسته بندی و منتقل کنید، احتمال صدمه رسیدن به وسایل به شدت بالا می‌رود و درصد امکان آسیب‌های احتمالی در حین عملیات حمل و انتقال به شدت افزایش می‌یابد. چرا که در هر کاری باید با متخصص آن مشاوره کنید و در واقع کار را به کاردان آن بسپارید. با سپردن کلیه مراحل اسباب کشی به کارکنان شرکت بارسنتر می‌توانید این خطرها را کاهش دهید و کلیه اجناس خود را بدون هیچ گونه آسیبی در محل تحویل بگیرید.

اتوبار مقدس اردبیلی برنامه‌ریزی منظم، داشتن تجربه باربری و نیروی کار لازم یکی از اولین مراحل مهم در زمان اسباب کشی و باربری است. در اتوبار مقدس اردبیلی قبل از شروع فرایند اسباب کشی، تمامی مراحل از جمله: زمان شروع فرایند حمل اثاثیه، زمان حرکت خودروی نقلیه، مسیر طی شده به مقصد و ارسال نیروی کار و وسیله نقلیه متناسب با نوع وسایل، به صورت منظم و از پیش تعیین شده برنامه ریزی شده و به کارکنان و مشتریان ابلاغ می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین وظایف یک شرکت اتوبار مقدس اردبیلی حمل بار، بسته بندی صحیح و درست وسایل مختلف است. اگر به این مسئله دقت نشود و مراحل به درستی و رعایت نکات ایمنی انجام نشوند، ممکن است باعث آسیب رسیدن و یا گم شدن وسایل مختلف مشتریان شود. به همین منظور در باربری بارسنتر یک گروه مختص برای امور بسته بندی وسایل منزل اموزش دیده شده اند، که امور بسته بندی را در زمان کوتاهی و با رعایت کلیه نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات مدرن انجام می‌دهند.

ارسال وسایل نقلیه باربری مطمئن و استاندارد در محل با اتوبار مقدس اردبیلی:

لازم می‌دانیم که یادواری کنیم که همواره تلاش و سعی کارکنان و پرسنل ما در شرکت اتوبار و باربری بارسنتر این بوده است که، بتوانیم کلیه سرویس‌های مربوط به باربری را به شکل کامل و با کیفیت درخور به مشتریان و هموطنان گرامی ارائه دهیم و نگرانی و استرس‌های مشتریان را در زمینه حمل وسایلشان و اثاث کشی منزل به صورت کامل از بین ببریم.

اتوبار مقدس اردبیلی یکی از مواردی که در امور باربری و حمل اسباب و لوازم مختلف حائز اهمیت است، استفاده از خودروی نقلیه به روز و مجهز با تجهیزات مناسب است. مشاوران و متخصصان آموزش دیده ما در باربری و اتوبار مقدس اردبیلی با انتخاب ماشین‌های باربری استاندارد و ایمن با کف موکت کاری شده و نیسان بار و وانت بارهای مسقف و عایق بندی شده و ویژه حمل بار توانسته است، با ارسال و چیدمان بی نقص کارتن‌ها و اجناس مختلف در مقصد رضایت کامل مشتری را کسب نماید.

اتوبار مقدس اردبیلی از موارد مهم دیگری که پروسه حمل و نقل را بی خطر و بدون دردسر می‌کند می‌کند استفاده از رانندگان با سابقه است. در اتوبار مقدس اردبیلی چندین راننده با تجربه و کارکشته وجود دارند، که سال‌های طولانی در این زمینه فعالیت و تجربه دارند. رانندگان شرکت باربری بارسنتر به تمامی خطوط و مسیرهای حمل بار استان و کشور آشنایی کامل دارند و بهترین مسیر را در زمان‌های شلوغی و ترافیک انتخاب برای ارسال وسایل شما انتخاب می‌کنند.

اتوبار مقدس اردبیلی همچنین کلیه وسایل از خودروهای باربری گرفته تا تک تک کارتن‌ها و اجناس موجود در وسیله نقلیه، پیش از شروع فرایند باربری به صورت رایگان بیمه می‌شوند. بدین ترتیب در صورت بروز حادثه‌های ناگهانی دیگر لازم نیست نگرانی بابت خسارت‌های وارد شده داشته باشید، چرا که شرکت بیمه گذار کلیه هزینه‌ها را برای شما پرداخت می‌کند. پس هر چه سریع‌تر و با یک تماس ساده می‌توانید تمامی مشکلات و استرس‌ها را کنار بگذارید و به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

حمل انواع اسباب و اثاثیه مختلف در خیابان مقدس اردبیلی:

خیابان مقدس اردبیلی یکی از خیابان‌های اصلی منطقه محمودیه است. محمودیه محله‌ای مرفه‌ نشین در شمال شهر تهران است، که تا حدودی به تجریش نزدیک است و از ثروتمندترین محله‌های تهران نیز است که بسیاری از ثروتمندان تهران در آنجا ساکن هستند. اتوبار مقدس اردبیلی با بررسی متراژ دسترسی اصلی به خیابان مقدس اردبیلی از تاکسی‌های مبداء میدان تجریش و بی ار تی ولیعصر است. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه مترو تجریش واقع در خط یک مترو تهران است.

محمودیه از شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی، از شرق به خیابان ولی‌عصر و اراضی حاج محمود کشتکار و از غرب به محله اوین سعادت آباد محدود می‌شود. در طی چند سال اخیر  بافتِ سنتی و سرسبز و ویلاهای درون خیابان مقدس اردبیلی کم کم جای خود را به برج‌های مسکونی پر زرق و برق داده اند. همچنین این منطقه دارای فروشگاه‌ها و پاساژهای لوکس مختلفی است، که از گران‌ترین مراکز خرید استان تهران به‌شمار می‌آیند.

اتوبار مقدس اردبیلی اگر چه شما هم نیازمند هر کدام از سرویس‌های ذکر شده هستید و می‌خواهید وسیله ای را جابجا کنید، کارکنان اتوبار مقدس اردبیلی به صورت ۲۴ ساعته و در هر ساعتی از شبانه روز آمادگی پاسخگویی به نیازهای شما را دارند و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. برای تماس با ما با یکی از شماره‌های شرکت باربری بارسنتر تماس بگیرید و یا یا با مراجعه به قسمت رزرو انلاین وبسایت و پر کردن مربوطه، خدمات و سرویس‌ها مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری هنگام

 

چگونه می‌توانم از خدمات شرکت شما استفاده کنم؟

مشتریان گرامی می‌توانید با یک تماس ساده با مدیریت اتوبار و یا با پر کردن فرم رزرو آنلاین از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

به چه مکان‌هایی سرویس دهی می‌کنید؟

شرکت بارسنتر به کلیه نقاط کشور سرویس می‌فرستند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

آیا عملیات بسته بندی را نیز انجام می‌دهید؟

بله، کلیه مراحل بسته بندی را با ارسال نیروی کار حرفه ای در محل شما انجام می‌دهیم.