حمل بار و اتوبار شهید مدنی:

شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که در زمان اسباب کشی منزل گاهاً سردرگم می‌شویم و نیاز داریم که از یک شرکت اتوبار و باربری مطمئن لوازم در حین اثاث کشی کمک بگیریم. اتوبار  شهید مدنی یکی از قدیمی‌ترین باربری‌های استان تهران با نیروهای متخصص و کاربلد آماده است تا حمل اثاثیه منزل و لوازم منزل شما را انجام دهد. اتوبار شهید مدنی با در اختیار داشتن انواع خودروهای حمل و نقل در سایزهای مختلف مانند کامیون، خاور، نیسان بار و وانت بار آماده است تا لوازم منزل شما را با هر اندازه ای جا به جا نماید. کلیه ی این وسایل نقلیه مسقف و دارای موکت و تجهیزات کافی هستند. تمامی لوازم شما در اتوبار شهید مدنی بیمه می‌شوند و یک پرسنل با تجربه شما را در بسته بندی و حمل آن‌ها تا مقصد همراهی می‌کند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار شهید مدنی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

با اطمینان اتوبار شهید مدنی را انتخاب کنید:

افراد متخصص ما در اتوبار شهید مدنی خدماتی مانند: بسته بندی لوازم و جابجایی و چیدمان آن‌ها در زمان رسیدن به مقصد را نیز به شما ارائه خواهند داد. تیم حرفه‌ای اتوبار شهید مدنی با استفاده از تجهیزات با کیفیت مانند کارتن‌های ضخیم و نایلون‌های حباب دار و چسب‌های محکم اقدام به بسته بندی وسایل و اثاثیه شما کرده و بدون هیچ گونه آسیب و مشکلی لوازم شما را در محل تحویل می‌دهند. اگر نیاز به لوازم و تجهیزات برای بسته بندی لوازم و وسایل خود داشتید می‌توانید با شرکت اتوبار و باربری بارسنتر تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تجهیزات و لوازم مورد نظرتان برای بسته بندی را دریافت کنید.

می‌توانید با اطمینان خاطر تمامی مراحل بسته بندی و حمل وسایل منزل یا محل کار خود را از ابتدا تا انتها به باربری شهید مدنی سپرده و هیچ نگرانی بابت حمل لوازمتان و خسارت و صدمه دبدن کالای خود نداشته باشید. باربری شهید مدنی سعی بر آن داشته است تا از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات حمل و انتقال اثاثیه و کالا استفاده کند. این شرکت باربری برای سلامت و ایمنی بار از وسایل نقلیه استاندارد و با کیفیت برای حمل و نقل استفاده می‌کند.

معمولاً افراد عادی قادر به بسته بندی حرفه ای و صحیح لوازم منزل شما نیستند. اما تیم باربری شهید مدنی پیش از عملیات حمل و نقل اسباب منزل این کمک را به شما می‌کند که اثاثیه را به صورت کاملاً حرفه ای بسته بندی کنید. همچنین در تمامی خودروهای حمل بار این شرکت از پتو و لوازم مورد نیاز حمل بار استفاده می‌شود. به همین خاطر در زمان حمل بار، این پتوها در کنار اسباب و اثاثیه شما قرار می‌گیرند تا از برخورد لوازم سنگین به یکدیگر و سایر وسایل جلوگیری شود.

افراد ساکن منطقه شهید مدنی و دیگر مناطق می‌توانند به راحتی با تماس با شرکت بارسنتر درخواست خدمات خود را داشته باشند. برای تماس مستقیم با اتوبار شهید مدنی به شماره‌های تماس در ارتباط باشید.

حمل و نقل اصولی با وسایل نقلیه مطمئن:

حمل و نقل اسباب و اثاثیه اصولی منزل یکی از نکات بسیار مهمی است که نیاز به دقت و تخصص خاصی داشته و برای انجام درست این کار باید تمامی تلاش و دقت خود را به کار برد، تا مشکل و خسارتی در هنگام اسباب کشی به وجود نیامده و صدمه ای به وسایلی که انتقال آن‌ها را برعهده دارید نرسد.

در هر محله ای از استان تهران که ساکن هستید، برای اسباب کشی و حمل و نقل ایمن وسایل منزل و یا محل کار خود از شرکت‌های باربری کمک بگیرید که در حوزه فعالیت دارند، تا بتوانید سرویس‌های مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن و با اطمینان کامل تحویل بگیرید. اتوبار شهید مدنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت کلیه نکات ایمنی وسایل شما را منتقل می‌کند و لازم نیست هیچ نگرانی بابت سلامت لوازم ارزشمند خود داشته باشید.

انتخاب خودروی مناسب باربری برای حمل و نقل در حجم‌ها و جنس‌های متفاوت نیاز به دانش و تخصص کافی دارد و کارشناسان اتوبار شهید مدنی برای هر نوع باری خودروی متناسب با آن را برای شما ارسال می‌کند. به عنوان مثال اجناس کم حجم با وانت بار و نیسان بار و اجسام حجیم‌تر با استفاده از ایسوزو و کامیون‌های مسقف انجام می‌گیرد. در نهایت تمام وسایل قبل از حمل و نقل به صورت کامل در مرکز اتوبار شهید مدنی بیمه می‌شوند و شرکت بیمه گذار هزینه‌های مربوط به بروز حوادث ناگهانی را به عهده می‌گیرد و ضررهای احتمالی در پروسه حمل و انتقال را به طور کامل جبران می‌نماید تا مشتریان گرامی هیچگونه ضرر و خسارتی نبینند.

همچنین در نظر داشته باشید که میزان دستمزد و هزینه‌های دریافتی از مشتریان به عوامل مختلفی مثل: نوع و مقدار بار، خودروی ارسال شده، تعداد پرسنل ارسالی و وسایل و تجهیزات استفاده شده در مراحل اثاث کشی بستگی دارد. با این حال شرکت اتوبار و باربری بارسنتر مشهور به قیمت‌های ارزان و منصفانه برای تمامی مشتریان بوده است و لازم نیست نگرانی بابت این مسئله داشته باشید.

باربری و اتوبار شهید مدنی کلیه مشکلات و نگرانی‌های خانواده‌ها و شرکت‌ها را در یک چشم به هم زدن برطرف کرده است و کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه و اسباب کشی منزل را به صورت صفر تا صد و کامل انجام می‌دهد. تمامی افرادی که از اتوبار شهید مدنی برای حمل و انتقال لوازم خود استفاده کرده‌اند، از نحوه ارائه خدمات و کیفیت سرویس دهی که شرکت بارسنتر در تمامی مراحل حمل اسباب کشی لوازم به آن‌ها ارائه کرده است، کاملا رضایت داشته اند و این شرکت را به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد می‌کنند.

نحوه دریافت خدمات اثاث کشی در محله شهید مدنی تهران:

خیابان شهید مدنی یا (نظام آباد) از تقاطع خیابان انقلاب آغاز شده و به میدان رسالت ختم می‌شود و خیابان سبلان نیز از شمال از میدان سبلان (تقاطع خیابان قصر با بزرگراه صیاد) شروع و از سمت جنوب به خیابان دماوند (تهران نو) متصل می‌شود. ایستگاه متروی شهید مدنی، یکی از ایستگاه‌های متروی تهران است که در خیابان شهیدمدنی چهار راه گلچین بالاتر از بیمارستان امام حسین واقع شده‌ است و این ایستگاه در خط دو مترو تهران قرار دارد.

خیابان شهید مدنی و سبلان معروف‌ترین خیابان‌های این منطقه‌ است. چهارراه نظام‌آباد تقاطع این دو خیابان است. خیابان‌های ناجی٬ شارق، امیر شرفی، کهن، حسینی در نظام آباد جنوبی و خیابان‌های سبلان، لشکر، ارباب مهدی (بخت آزاد) و وحیدیه (داودی) تسلیحات در قسمت شمالی خیابان و ایستگاه‌های متروی میدان امام حسین، شهید مدنی، سبلان، فدک و گلبرگ در این خیابان قدیمی قرار گرفته‌ است. چهارراه نظام‌آباد تقاطع این دو خیابان است.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های محله شهید مدنی ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارشناسان اتوبار شهید مدنی به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. به علاوه می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌های مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط اتوبار شهید مدنی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط کادر فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار شهید مدنی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما هزینه‌ها به چه شکلی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.