مشاوره رایگان با باربری خاور شهر بارسنتر:

اگر قصد جابجایی و حمل و نقل وسایل به شهرستان را دارید می‌توانید از باربری خاور شهر استفاده نمایید. ۳۵٪ تخفیف ویژه برای حمل بار به شهرستان را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم باربری خاور شهر با پرسنل حرفه ای و آموزش دیده آماده خدمت دهی در امور اسباب کشی، جابه‌جایی، حمل و نقل لوازم سنگین، حمل و نقل لوازم بین شهری و برون شهری، برای مشتریان عزیز است.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری خاور شهر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های مجموعه بارسنتر برای مشتریان در نظر گرفته است تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. یکی از مزیت‌های شرکت بار سنتر مشاوره رایگان است که برای مشتریان قرار داده است شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته هر سوالی که درباره اسباب‌کشی و جابجایی دارید از مشاوران مجموعه باربری خاور شهر بپرسید تا آن‌ها به صورت صبورانه پاسخگو سوالات شما دوستان عزیز باشند.

ارسال ماشین باربری به درخواست مشتریان:

برای جابجایی بار به مقصد مورد نظر احتیاج به تجهیزات و ماشین آلات دارید شرکت باربری خاور شهر این ماشین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به حجم و نوع بار ماشین‌های مورد نظر را جابجا کنید حمل بار توسط افراد کاردان و کاربلد انجام می‌شود.
برای جا به جایی وسایل احتیاج به ماشین باربری دارید. جهت حمل بارهای سنگین شما به ماشین‌های باربری از تجهیزات ویژه استفاده می‌کنیم این تجهیزات شامل: چرخ‌های پایه دار است، لازم نیست که کارگران زیادی را برای حمل بار سنگین در نظر بگیرید بلکه می‌توانید با انتخاب چرخ‌های پایه دار بار سنگین را به راحتی جابه جا کنید. باربری خاور شهر با طراحی چرخ‌های پایه دار استاندارد برای شما جابجایی لوازم سنگین را انجام می‌دهد و این لوازم را به ماشین‌ها انتقال خواهد داد.

برای ارسال وسایل در بعضی مواقع متوجه می‌شوید که حجم وسیله بسیار زیاد است به همین خاطر باید از دو یا سه ماشین استفاده کرد مجموعه باربری خاور شهر با ارائه چندین نوع ماشین متنوع برای شما خدمات را انجام می‌دهد. نگران جابجایی بار نباشید هرچند تعداد که ماشین مورد نیاز باشد برای شما ارسال خواهیم کرد. اما پیشنهاد باربری خاور شهر استفاده از کامیون‌ها و ایسوزوها است. شما می‌توانید برای جابجایی و حمل و نقل لوازم بزرگ و با حجم زیاد خود از این ماشین‌ها استفاده نمایید.

جابجایی برای شما به صورت حرفه ای همراه با خدمات حرفه ای انجام می‌شود حمل بار توسط ماشین‌های ایمنی انجام می‌شود و جابه جایی بار توسط کارگران حرفه‌ای انجام می‌شود.

تمامی کارگرانی که در مجموعه باربری خاور شهر مشغول فعالیت هستند همگی مورد اطمینان هستند. این کارگران متعلق به این مجموعه هستند به همین خاطر با دلسوزی کامل برای شما با جابه جایی بار را انجام می‌دهند. حمل بار توسط افراد و کاردان انجام می‌شود پس نگران ضربه دیدن به وسایل و باربری نباشید زیرا ماشین‌هایی که برای شما عزیزان ارسال می‌شود همگی عایق بندی و کفپوش شده هستند و شما می‌توانید با استانداردهای کامل وسایل را جابجا و به مقصد مورد نظر را ارسال نمایید.

هزینه‌ها در باربری خاور شهر به چه صورت است؟

هزینه‌های اسباب کشی در باربری خاور شهر برای مشتریان، زیر نظر تعرفه‌های اتحادیه باربری قرار گرفته است. اتحادیه باربری تمام قیمت‌های باربری‌های برون‌شهری و درون‌شهری را برای هر مسیر مشخص کرده است. شما هنگام انتخاب باربری خاور شهر قیمت ثابت را پرداخت می‌کنید و هزینه‌هایی که توسط مشاوران ما با مشتریان طی می‌شود را از شما دریافت خواهیم کرد.

البته باید بدانید در هزینه‌ها عواملی هستند که تاثیر گذار هستن این عوامل شامل:

  • تعداد کارگران ارسالی،
  • استفاده از ماشین‌های باربری، کامیون قیمت متفاوت تری نسبت به هیوندا‌ها دارند.
  • طبقات آپارتمان می‌تواند در هزینه‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد البته هر چند تعداد طبقات بیشتر باشد کارگران مجبور هستند که بار را در مسافت طولانی تری جابه جا کنند به همین خاطر حمل و نقل وسایل برای آنها دشوارتر است و می تواند در قیمت‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد.
  • استفاده از ماشین‌های باربری متنوع در هزینه‌ها تاثیر زیادی دارد استفاده از وانت بار و نیسان بار‌ها در باربری تهران به خاوران متفاوت‌تر از کامیون‌ها و ایسوزو‌ها است و قیمت‌ها تفاوت دارد.
  • بسته بندی نیز می تواند در هزینه‌ها تأثیر داشته باشد مثلاً برای بسته بندی از تیم‌های بسته بندی حرفه‌ای استفاده می‌کنیم این تیم‌ها همگی آموزش دیده و حرفه‌ای هستند و برای شما خدمات جابجایی و حمل و نقل را نیز انجام خواهند داد.

شما عزیزان می‌توانید با استفاده از تماس تلفنی تیم‌های چیدمان و بسته بندی را رزرو نمایید. حمل بار به شهرستان و حمل بار درون شهری قیمت های متفاوتی با همدیگر دارند. زیرا در حمل بار برون شهری قرار است مسافت زیاد توسط این ماشین‌ها طی شود به همین خاطر تفاوت قیمت دارد.

البته جای هیچ گونه نگرانی نیست شما می‌توانید با انتخاب باربری خاور شهر از تخفیف های ویژه ۳۵٪ که برای مشتریان خود قرار داده است بهره مند شوید.هدف خدمت رسانی به شما دوستان عزیز است شما عزیزان در هر کجای تهران قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خدمات باربری و اسباب کشی را از ما دریافت نمایید.

تخصص در حمل بار به شهرستان در بارسنتر:

حمل بار به شهرستان با تجهیزات ویژه انجام خواهد شد برای جابجایی لوازم کارگران حرفه‌ای، ماشین‌های استاندارد، تیم‌های بسته بندی و چیدمان، را در نظر گرفته و اگر قصد انجام یک اسباب کشیvip را دارید که در آن دست به سیاه و سفید نزنید بهتر است با مجموعه باربری تهران به خاور شهر تماس بگیرید تا برای شما تمامی اقدامات لازم جهت یک اسباب کشی خوب و عالی داشته باشیم.

حمل بار به شهرستان با امکانات ویژه برای مشتریان انجام می‌شود تمامی رانندگانی که انتخاب می‌کنید تسلط کافی دارند و برای شما خدمات جابجایی و باربری را انجام خواهند داد. بسیاری از مشتریان نگران صدمه دیدن به وسایل هستند به همین خاطر برای اینکه ما این نگرانی را از شما دور کنیم برای شما ماشین‌های باربری عایق بندی شده قرار دادیم. البته برای شما یک بیمه نامه حرفه‌ای را نیز در نظر گرفتیم این بیمه نامه به شما کمک می‌کند که وسایل را بدون اینکه به آن‌ها صدمه وارد شود به مقصد ارسال کنیم. با وجود این بیمه‌نامه در صورت بروز هرگونه خسارت یا صدمه دیدن به وسایل شما تمامی مبلغ خسارت را جبران خواهد کرد تمامی لوازم شما بیمه خواهد شد. لوازم که داخل ماشین چیدمان می‌شود از زمانی که از مبدا به مقصد حرکت می‌کنند همگی بیمه هستند در صورت شکستن صدمه دیدن گم شدن و یا حتی بلاهای طبیعی برای شما مبلغ خسارت کامل پرداخت خواهد شد.

دسترسی سریع و ارسال بار به نقاط کشور با بارسنتر:

شعبه‌های متفاوت مجموعه بار سنتر باعث شده است که مشتریان به تمامی این مجموعه قابلیت دسترسی راحت را داشته باشند. باربری خاور شهر برای جابجایی لوازم شما دوستان عزیز تنها با یک تماس تلفنی در کم‌ترین زمان ممکن در کنار شما است بارسنتر برای حمل بار به شهرستان شعبه متفاوت قابل دسترس را قرار داده است. که شما می‌توانید تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.

  1. باربری تهران به بندرعباس با۳۵٪ تخفیف
  2. باربری تهران به سبزوار با ۳۵% تخفیف
  3. باربری تهران به لاهیجان با ۳۵% تخفیف
  4. باربری تهران به مرودشت با ۳۵% تخفیف 

تمامی این خدمات در شعبه‌های مختلف بارسنتر یکسان است. شما می‌توانید هر شعبه را که انتخاب می‌کنید دسترسی راحت با قیمت‌های مناسب و تجهیزات مناسب را داشته باشید. تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید روز مورد نظر خود را از طریق مشاوران ما رزرو نمایید. همچنین با مراجعه به سایت باربری بار می‌توانیم مقالات کافی را درباره اسباب کشی و باربری مطالعه بفرمایید و روز مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. در خدمت دوستان عزیز به صورت ۲۴ ساعته هستیم خدماتی که برای شما انجام می‌دهیم همگی به صورت حرفه‌ای و استاندارد هستند شما می‌توانید تنها با یک مکالمه با مشاوران ما از تمامی قیمت برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید.

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند