بهترین خدمات را با اتوبار شمیران نو تجربه کنید؟

اگر شما جزو کسانی باشید که در ماه چندین بار نیاز به باربری برای اسباب کشی و جابه جایی  از تهران به سایر شهرها داشته باشید. حتما آشنا شدن با یک شرکت حمل و نقل خوب جزو دغدغه هایتان است زیرا قرار است که وسایل با ارزش خود را به آن شرکت بسپارید. پس قطعا پیدا کردن یک باربری خوب مانند اتوبار شمیران نو بارسنتر که به راحتی می توان به این شرکت اطمینان کرد و وسایل خود را به آن بسپارید نیاز است.

۴.۷/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار شمیران نو

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ممکن است شما  برای حمل نقل و فرستادن بار در سال چند بار احتیاج به یک باربری داشته باشید و چه بهتر که ما بتوانیم در این امر به شما یاری برسانیم .کسانی که در کار  ارسال بار به نقاط مختلف ایران هستند .قطعا نیاز به یک شرکت مطمئن برای انجام این کار دارند. و ما به شما شرکت اتوبار شمیران نو بارسنتر را پیشنهاد می دهیم.

بسته بندی را به صورت حرفه ای انجام دهید:

باید توجه داشت که درامر اسباب کشی مهم ترین قسمت در اسباب کشی، بسته بندی وسایل منزل است اینکه بسته بندی مناسب چقدر می تواند اسباب کشی را آسان کند. شاید فکر کنید که بسته بندی چندان نقشی در جابه جایی وسایل شما ندارد اما لازم است بدانید اگر بسته بندی درست نباشد ممکن است وسایل شما اسیب ببیند. البته بسته بندی درست کار هرکسی نیست و نیازمند است که این کار به وسیله افرادی متخصص انجام شود  تا به صورت صحیح وسیله ها بسته بندی شوند افراد با تجربه اتوبار شمیران نو با استفاده از آموزش لازمی که دیدند این کار را برای شما انجام خواهند داد.

شرکت بارسنترمی تواند با انجام خدمات ویژه مثل استفاده از تکنیک های جدید و منحصر به فرد در بسته بندی وسایل منزل برای شما  جابه جا کند وسختی اسباب کششی را راحت نماید.

برای بسته بندی وسایل به طور حرفه ای باید در نظر داشت که یک فرد با تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل می داند که برای هر وسیله باید از روش خاصی از بسته بندی استفاده کند مثلا وسایل آشپز خانه را به روش های نوین در کارتن های مستحکم و چند لایه قرار دهد.یا اینکه فرش و مبلمان را با استفاده از سلفون ها و نایلون های حباب دار بپیچند. ضمنا این وسایل باید به گونه ای بسته بندی شوند که در هنگام جابه جایی  به آن ها آسیبی وارد نشود ، شرکت اتوبار شمیران نو نیز به صورت تضمینی در محدوده شمیران نو آماده ارائه خدمت به همشریان عزیز می باشد.

تجهیزات مورد نیاز بسته بندی توسط اتوبار شمیران نو:

خدماتی که اتوبار شمیران نو برای مشتریان خود ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشند:

  • بسته بندی مناسب با استفاده از تیم حرفه ای و آموزش دیده
  • استفاده از تجهیزات نوین بسته بندی
  • ارسال تیم چیدمان وسایل به صورت دلخواه مشتریان
  • سالم رسیدن بار به مقصد مورد نظر
  • ارسال کارگران نیرومند و حرفه ای
  • مشاوره ۲۴ ساعت با کارشناسان بارسنتر

ما با در نظر گرفتن نکات ایمنی و بسته بندی اصولی همانطور که گفتیم هر بسته نیازمند تجهیزات خاصی است و باید با دقت و به صورت ایمنی انجام شود. وسایل بسته بندی در صورتی که با کیفیت باشند و با رعایت نکات ایمنی پیچیده شوند در سلامت وسایل شما نقش به سزایی دارند. ما از تجهیزاتی نوین و پیشرفته در جابه جایی و حمل نقل وسایل استفاده خواهیم کرد تا ایمنی وسایل شما را تضمیین کنیم این وسایل شامل:

وکیوم حباب دار از این وکیوم ها برای مبلمان و فرش ها و همچنین لوازم شکستنی می شود استفاده کرد.وکیوم حباب دار معمولا برای بسته بندی وسایل حساس و شکستنی شما استفاده می شود. زیرا مقاومت آن ها در برابر شکستن و آسیب دیدن بسیار بالا می باشد.

کارتن: شرکت بار سنتر با استفاده از تجهیزان نوین و استاندارد قابلیت این را دارد که به صورت تضمینی از وسایل شما نگه داری کند استفاده از کارتن های چند لایه که برای بسته بندی وسایل شما. کارکنان باربری شمیران نو وسایل شما را به صورت کاملا دسته بندی شده در کارتن ها قرار می دهند تا هیچ آسیبی به آنها وارد نشود و در هنگام جابه جایی می توان به راحتی آن ها را انتقال داد.

سلفون:شرکت شمیران نو با استفاده از سلفون ها می توانند بسته بندی را به صورت منظم انجام دهند . استفاده از سلفون باعث می شود بر روی وسایل شما گرد و خاک و آلودگی ننشیند و از لوازم شما در برابر آلودگی محافظت کنند. البته سلفون برای تمامی وسایل بسته بندی استفاده نمی شود و برای وسایل که حجم آن ها کمتر است استفاده می شوند.

چسب :چسب ها باید مقاوم باشند زیرا بسته بندی محکم رابطه مستقیمی با چسب ها دارند و هرچه استحکام چسب ها بیشتر باشد بسته بندی ها به صورت محکم تری جمع آوری می شوند

 

هزینه ها در اتوبار شمیران نو به چه صورت است؟

باید در نظر داشت که در اسباب کشی ها نرخ و تعرفه ها برای همه مشتریان نکته قابل توجه ای است اما شرکت شمیران نو با در نظر گرفتن تخفیف ۴۵%  تمایز خود را نسبت به باربری های تهران  اعلام نموده است تمامی هزینه های باربری زیر نظر اتحادیه کل باربری می باشد ما در مقابله هزینه مناسبی که شما برای جابه جایی و یا حتی اسباب کشی پرداخت خواهید کرد تضمیین سلامت بار را به شما خواهیم داد.

عوامل زیادی می تواند در نرخ و هزینه های باربری تاثیر داشته باشد.

۱-مسافت مورد نظر برای باربری چقدر می باشد؟

۲-تعداد طبقاتی که قرار است وسیله ها در آن جابه جا شوند؟

۳- استفاده از خدمات vip اسباب کشی؟

۴- چند کارگر برای اسباب کشی لازم است.

۵- نوع ماشین مورد درخواستی توسط مشتریان.

خدماتی که شرکت اتوبار شمیران نو انجام می دهد شامل موارد زیادی می شود که در اینجا میخواهیم چند نمونه را برای شما ذکر کنیم تا با نحوه کار شرکت بارسنتر آشنا شوید این خدمات شامل موارد زیر می باشد.

  1. – ارائه‌ی بسته‌های مخصوص توسط تیم بسته بندی که به صورت حرفه ای برای شما بسته بندی را با تجهیزات لازم انجام خواهند داد.
  2. -استفاده از ماشین های مجهز باربری که با توجه به میزان بار شما و نوع بار شما انتخاب خواهد شد.
  3. – ارائه‌ی سرویس‌های vip برای اسباب کشی که توسط پرسنل ما انجام خواهد شد.
  4. – ارائه‌ی مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی جهت پاسخگویی به مشتریان.
  5. – ارسال کارگران زبده و آموزش دیده.
  6. – ارائه‌ی کادر چیدمان منازل بعد از تخلیه بار به مقصد.

شرکت اتوبار شمیران نو می تواند خدماتی بیش از این نکته ها را ارائه دهد زیرا چندین سال سابقه در امور اسباب کشی و حمل نقل را داشته است و برای مشتریان ما کاملا معرفی شده است که این باعث افتخار شرکت بارسنتر می باشد، اتوبار و باربری شمیران نو  اماده است که خدمات را به ‌بهترین روش ممکن در امر اسباب کشی برای شما به عمل آورد، برای حمل بار از  ماشین های مجهز باربری استفاده خواهیم کرد که این ماشین ها شامل کامیون های ۶ و ۷ متری،ایسوزو ها ،وانت بار یا نیسان ها، و هیوندا ها می باشد.

ترفند هایی که باید برای اسباب کشی انجام دهیم؟

گاهی اوقات می توانید برای داشتن یک اسباب کشی راحت و بی درد سر از ترفند هایی استفاده کنید برای مثال،شما می توانید با تفکیک وسایل سبک و سنگین و یا وسایل شکستنی و بسته بندی آن ها به صورت مجزا در هنگام جابه جایی وسایل از آسیب دیدن و یا شکسن آن ها جلوگیری کنید.

شما می توانید با استفاده از سلفون ها و چسب های محکم وسایل را بسته بندی کنید تا از آلوده شدن آن ها جلوگیری کنید ، حتی اقلام های کوچک،مثل آینه ها و ظرف های شکستنی.اگر شما در حال حاضر وسایل بزرگ در خانه دارید، باید از جعبه ها و کارتن های بزرگ و مقاوم تری استفاده کنید و وسایل خود را به صورت ایمنی در آن ها بسته بندی کنید تا درصد احتمال آسیب دیدن آن ها صفر شود. باید توجه کنید که در حین بسته بندی اسباب خانه بر روی هر جعبه اسم محل آن و محتویاتش را بنویسید و بر روی آن بچسبانید تا در هنگام تخلیه بار در زمان کمتری بدون هیچ گمراهی وسایل را پیدا کنید و در جای خود قرار دهید .شما می توانید با استفاده از کمک های تیم چیدمان وسایل خود را به صورت دلخواه با کمک همکاران ما بچینید و این تیم به صورت حرفه ای قادر به نصب وسایل الکترونیکی و برقی شما مانند یخچال ،لوستر، و وسایل برقی دیگر می باشند. فقط کافیست که با همکاران ما  در اتوبار شمیران نو  تماس بگیرید و کادر چیدمان را رزرو کنید تا در موقع اسباب کشی ما نیرو های خود را برای شما ارسال کنیم.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار شمیران نو بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات اتوبار شمیران نو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار شمیران نو کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن