خدمات نوین شرکت  باربری شمیران نو :

باربری شمیران ❗خاور ۳۰۰ تومن❗ حمل بار از تهران به سایر نقاط دلخواه شما مشتریان عزیز با ارزانترین قیمتها و بالاترین کیفیت  انجام می دهد. شما می توانید با انتخاب باربری شمیران نو از تخفیف ۴۵% این شرکت بهره مند شوید. این باربری خدمات با کیفیتی را نیز برای حمل بار از تهران به سایر نقاط کشور ارائه می نماید. باربری شمیران نو  یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکتها با چندین سال سابقه خدمت در زمینه حمل بار بین شهری  و حتی خارج از شهر است که فعالیت خود را با پرسنلی آموزش دیده و کادر مجرب که آماده ارائه خدمات می باشند  انجام می دهد.

۴.۴/۵ - (۲۷ امتیاز)

باربری شمیران نو

 

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل بار  در باربری بارسنتر  به  صورت روزانه و  حتی شبانه در کمترین زمان ممکن و با قیمتهای فوق العاده به انجام می رسد و به همین دلیل باربری بارسنتر به علت داشتن قیمتی مناسب و کیفیتی بالا مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است.
البته باید دانست که باربری بارسنتر مجموعه ای بسیار پر تلاش می باشد که توانی اسباب کشی و حمل بار از تهران به سایر نقاط ایران همراه با خدمات ویژه را انجام می دهد .باربری شمیران نو بارسنتر حمل انواع بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و حتی جهزیه عروس محصولات مختلف را نیز به عنوان حمل بار درون شهری و برون شهری با انواع ماشین ها و لوازم مجهز ارائه خواهد داد.

 

هزینه ها در شرکت باربری بارسنتر به چه صورت است؟

معمولا در هنگام اسباب کشی اولین موردی که به ذهن مشتریان می رسد قیمت و هزینه ها بابت باربری و اسباب کشی است. ومشتریان خواستار کاهش قیمت حمل بار هستند در صورتی که شرکت باربری شمیران نو زیر نظر اتحادیه باربری قرار دارد و تمامی قیمت ها و نرخ های ما به صورت منصفانه برای مشتریان ارائه می گردد.

به همین  دلیل مدیریت شرکت باربری شمیران نو بارسنتر با بخش بندی کردن هزینه حمل بار و در نظر گرفتن تخفیف ۴۵% که برای باربری و اسباب کشی در نظر گرفته است سعی نموده تا قیمت حمل بار و جابه جایی را برای شما مشتریان عزیز کاهش دهد تا رضایت شما را جلب نماییم.
بیشترین هزینه ای که مشتریان پرداخت خواهند کرد جهت حمل بار و انتخاب خودرو می باشد و بخش دوم نیز هزینه است که به عنوان استفاده از کارگران و یا خدمات ویژه ای مثل اسباب کشی های vip که شامل کادر های بسته بندی و چیدمان و.. می باشد  که این نوع اسباب کشی به صورت اختیاری برای شما مشتریان انجام می شود.
تخفیف های باور نکردنی شرکت بارسنتر باعث شده است که نام باربری شمیران نو بارسنتر در بین صدها شرکت معتبر فعال در  تهران به عنوان ارزانترین و معتبر ترین باربری بدرخشد. علاوه بر ارائه قیمت های ارزان باربری بارسنتر از خودروهای با کیفیت و استاندارد سود می برد که می توانند با اطمینان کامل و به صورت ایمنی بار را حتی در مسافت های طولانی جا به جا کند.
ما با استفاده از تیمی حرفه ای و همچنین رانندگانی با تجربه و مسلط به مسیر استفاده می کنیم که با توجه به تجربه خود در زمینه حمل بار بین شهری همواره بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد بر می گزینند و با تلاش شبانه روزی مجموعه  باربری شمیران نو بارسنتر و همیاری تیم آموزش دیده بارسنتر آماده ارائه خدمات می باشیم .کارگران مجموعه بارسنتر نیز از بین نیروهای با تجربه و متعهد آماده ارائه بهترین خدمات اسباب کشی از صفر تا صد برای شما مشتریان گرامی می باشد جهت کسب اگاهی بیشتر در خصوص خدمات با کیفیت و قیمت های ارزان کافیست با کارشناسان ما که به صورت ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی به مشتریان می باشد تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را رزرو نمایید تا ما با ارسال تیم خود نگرانی های شما را کاهش دهیم.

بیمه رایگان در باربری شمیران نو :

ارائه بیمه کلیه وسایل شما ،تضمین کار ماست به همین خاطر شرکت  باربری شمیران نو بارسنتر با استفاده از بیمه نامه رایگان از وسایل شما محافظت خواهند کرد .شرکت باربری شمیران نو بارسنتر علاوه بر سرعت در ارسال تیم و اسباب کشی  با بیمه کردن تمامی کالاهای تجاری و اثاثیه منزل ،شما را به یک اسباب کشی با خیال آسوده دعوت می کند.و دیگر لازم نیست شما نگران صدمه دیدن وسایل خود باشید زیرا با بیمه رایگان بار شما به سلامت به مقصد خواهد رسید.

افتخار شرکت باربری بارسنتر ارائه کیفیت همیشگی به مشتریان گرامی است و شما باید در نظر داشته باشید تنها قیمت نیست که مورد اهمیت است بلکه کیفیت نقش مهمی در اسباب کشی دارد.تمامی آنچه از یک اسباب کشی و حمل و نقل انتظار دارید را از بارسنتر بخواهید.معتبرترین بیمه کالا و بارنامه حمل و نقل را تنها از باربری ما بخواهید ما با بهترین شرکت های بیمه طرف قرار داد داریم تا در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت شما را پرداخت کنیم

ارائه خدمات باربری بارسنتر برای حمل نقل :

حمل اثاثیه درون شهری:

برای جابجایی محل کار ،منزل ،اداره و مغازه و… در داخل شهر تهران می توانید از ماشین های مجهز  باربری شمیران نو بارسنتر مثل وانت بار ها و یا نیسان بار ها استفاده کنید تا در هزینه باربری صرفه جویی کنید.

اسباب کشی وسایل شما به هر نقطه ای از شهر تهران و با بالاترین سرعت و کیفیت و همراه با معتبرترین بیمه کالا تنها با شرکت باربری بارسنتر انجام خواهد شد ما می توانیم با ارسال کارگران نیرومند خود حمل نقل و اسباب کشی را برای شما انجام دهیم .حمل اثاثیه به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل با قیمت بسیار مناسب صورت میگیرد و باربری شمیران نو حتی در ایام تعطیل  و در فصل های مختلف آماده است.ما شما را یاری میکنیم تا اثاثیه خود را در سریعترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه و با ایمنی کامل به مقصد می رسانیم پس لازم نیست شما نگران شکستن و آسیب دیدن وسایل باشید کار را باید به نیروهای کار بلد بارسنتر سپرد.

حمل اثاثیه برون شهری:

حمل اثاثیه شما به هر نقطه ای از کشور که بخواهید با بالاترین کیفیت حمل و نقل و سرعت بسیار خوب توسط کارکنان با تجربه ما صورت می گیرد.شما می توانید برای حمل نقل مسافت های طولانی از ماشین های مجهزی همچون کامیون های ۶ و ۷ متری ،ایسوزوها، هیوندا ها که همگی به صورت مسقف می باشند برای جابه جایی بار خود در مسافت های طولانی استفاده کنید حمل اثاثیه بین شهری متفاوت از جابجایی در داخل شهر است و بسیار تفاوت ها در این جابه جایی است  ،به دلیل مسیر طولانی تر باید وسایل محکم تر بسته بندی شوند و با ایمنی بیشتری در داخل ماشین حمل بار باربری شمیران نو قرار داده شوند به همین خاطر نوع بسته بندی وسایل شما در سالم رسیدن وسایل به مقصد نقش مهمی دارد .شما با انتخاب شرکت شمیران نو بارسنتر که مجهز به آخرین و جدیدترین تجهیزات جابجایی وسایل ،اسباب کشی بین شهری  است را می توانید با روش های نوین انجام دهید.

بسته بندی وسایل در اثاث کشی اهمیت زیادی دارد.شاید یکی از عواملی که در اسباب کشی تاثییر دارد نوع بسته بندی می باشد.شما با طریقه درست بسته بندی می توانید ایمنی وسایل خود را تضمیین کنید شرکت بارسنتر با ارسال تیم بسته بندی در کمترین زمان ممکن برای شما خدمات بسته بندی را به صورت اصولی با رعایت نکات استاندارد انجام خواهند داد.

وقتی وسایل بسته بندی میشوند،در حین جابجایی و حمل و نقل آسیب کمتری به آنها وارد خواهد شد که در این میان بسته بندی وسایل شکستنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است طریقه بسته بندی لوازم شکستنی مثل آیینه ها و بوفه ها و ظروف شکستنی احتیاج به دقت بالایی دارد به همین خاطر تیم بسته بندی بارسنتر با استفاده از تجهیزات نوین و چسب های محکم ،کارتن های چند لایهاثاث کشی را به صورت تخصصی برای شما انجام خواهند داد.با بسته بندی منظم و استاندارد میتوانید تا حدودی از خسارت دیدن احتمالی به وسایلتان جلوگیری کنید.

تیم بسته بندی باربری بارسنتر:

تیم بسته بندی در هنگام قرار دادن وسایل شما در کارتن های چند لایه نام اسامی را بر روی کارتن ها قید خواهند کرد. .با این کار زمان جابجایی ، وسایلی که باید با احتیاط بیشتری جابجا شوند،شناخته شده و جابجایی و حمل آنها با دقت بیشتری انجام میشود. به علاوه هنگام تخلیه بار و چیدمان آن ها تفکیک جعبه ها از هم راحت تر می باشد. و اینگونه از هرج و مرج جلوگیری شده و چیدن وسایل در منزل جدید با سرعت بالاتری انجام میشود.که شما می توانید با استفاده از کمک تیم چیدمان وسایل مورد دلخواه خود را با سلیقه خود توسط تیم چیدمان باربری شمیران نو بچینید.برای بسته بندی وسایل خود چه اداری و چه وسایل منزل می توانید از خدمات شرکت باربری بارسنتر که در محدوده های مختلف تهران مثل اتوبار والائیان که در محدوده والائیان قرار دارد استفاده کنید.فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا روز و نوبت دلخواه خود را رزرو نمایید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شمیران نو بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات باربری شمیران نو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شمیران نو کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن