کادر حرفه ای و مجرب اتوبار خیابان گرگان:

اتوبار خیابان گرگان با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای که سال‌ها سابقه کاری در امر اسباب‌کشی و همچنین خدمات باربری دارند آماده ارائه تمامی خدمات اسباب کشی، باربری، حمل‌ونقل ادارات، به شما عزیزان است.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار خیابان گرگان

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

چرا باید اتوبار خیابان و گرگان را انتخاب کنیم؟ زیرا این اتوبار با ارائه تمامی خدمات اسباب کشی مثل بسته‌بندی چیدمان حمل‌ونقل باربری از صفر تا صد اسباب کشی را در کنار شما دوستان عزیز است.

بسته بندی با تجهیزات مدرن:

خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای اثاثیه منزل تخصصی‌ترین کار تیم بسته‌بندی ما است که باعث می‌شود تمام مراحل اسباب‌کشی را به تیم ما بسپارید. و در کم‌ترین زمان ممکن با سرعت بیشتر تیم و اتوبار خیابان گرگان تمامی وسایل شما را بسته‌بندی کند. به همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام تماس با کارشناسان ما حتماً تیم بسته‌بندی را انتخاب کنید تا با سرعت بالاتری خدمات اسباب کشی را انجام دهید.
بسته‌بندی باید به روش اصولی و حرفه‌ای انجام شود زیرا تمامی وسایل شما قرار است از یک مکان به مکان دیگری منتقل شود. پس ممکن است درحین منتقل شدن به آن‌ها ضربه وارد شود که این ضربه ممکن است وسایل شما را بشکند یا آسیب ببینند اگر نگران ایمنی وسایل خود هستید و می‌خواهید بسته بندی لوازمتان با متدهای به روز انجام شود شرکت ما در این زمینه بسته بندی را با متد روز ارائه می‌دهد و ۱۰۰ درصد مطمئن باشید که هیچ آسیبی به اثاثیه ی شما نخواهد رسید ما با استفاده از تجهیزات مدرن تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم هنگام انتقال به ماشین‌های باربری کارگران ما با دلسوزی تمام وسایل را به‌صورت کارتن‌های کوچک و بزرگ در ماشین‌های باربری قرار می‌دهند. همچنین وسایلی مثل گاز و یخچال را در ماشین‌های باربری به طوری قرار می‌دهند که به آن‌ها آسیبی وارد نشود. ممکن است مسافت طولانی‌ای را طی کنید به همین خاطر باید چیدمان درون ماشین‌ها به روش احسن و درست انجام شده باشد. تا در حین ترمز کردن و یا حتی جابجایی به آن‌ها صدمه وارد نشود.

جابه جایی در اتوبار خیابان گرگان به چند روش انجام می‌شود؟

جابجایی و به دو صورت انجام می‌شود ممکن است جابجایی و به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری باشد. اما این دو چه تفاوتی با هم دارد؟ در این‌جا می‌خواهیم به شهر و تفاوت این دو نوع بپردازیم. جابه‌جایی‌های درون‌شهری برای مسافت‌های کوتاه انجام می‌شود هنگامی‌که شما قرار است اسباب‌کشی منازل خود را از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر انجام دهی از جابه‌جایی‌های درون‌شهری استفاده می‌کنید. برای جابه‌جایی‌های درون‌شهری می‌تواند از ماشین‌هایی مانند وانت‌بار و نیسان بار استفاده کنید. اتوبار خیابان گرگان در خدمت شما است تا تمامی خدمات درون‌شهری شما را با استفاده از ماشین‌های مجهزی که در اختیار دارد انجام دهد. اما هنگامی‌که مسافت طولانی‌تر می‌شود و قرار است شما بار و یا اسباب خود را از شهری به شهری دیگر انتقال دهید لازم است که جابه‌جایی برون‌شهری را انجام دهید. جابه‌جایی برون‌شهری کمی متفاوت‌تر نسبت به جابه‌جایی درون‌شهری است به همین خاطر برای جابه‌جایی برون‌شهری شما احتیاج به یک بارنامه دولتی دارید. تا در هنگام تردد و رفت ‌و آمد ماشین‌های باربری در جاده‌ها دچار مشکل نشوید. به همین خاطر باربری خیابان گرگان برای شما یک بارنامه دولتی را صادر خواهد کرد. که در هنگام حمل‌ونقل و رفت ‌و آمد به ماشین‌های شما مشکلی نداشته باشید. به همین خاطر کافی است که نوع  اسباب‌کشی خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین، داشتن بیمه‌نامه، و بارنامه و همچنین خدمات اسباب کشی و بسته‌بندی برای شما را انجام دهند.

شما کافی‌ست فقط یک‌بار از خدماتی که اتوبار خیابان گرگان به شما ارائه می‌دهد استفاده کنید. کرایه و خدمات این شرکت را با دیگر شرکت‌های سطح تهران مقایسه کنید و خودتان قطعاً متوجه تفاوت زیاد قیمت‌ها و حتی تفاوت خدمات و کیفیت ما خواهید شد. ما با استفاده از ناوگان‌های مجهز و کارشناسان حرفه‌ای به بهترین شکل تمامی خدمات اسباب‌کشی و حمل و نقل و باربری را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. اتوبار خیابان گرگان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات اسباب‌کشی برای شما عزیزان است پس فرقی ندارد در چه ساعت از شبانه‌روز شما با ما تماس می‌گیرید زیرا ما به صورت بیست و چهارساعته پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم. خطوط تلفن باربری و اتوبار خیابان گرگان با تیم مشاوره و کارشناسان زبده و ماهر در خدمت شما است. شما می‌توانید با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید و نوبت و روز اسباب‌کشی را توسط کارشناسان و مشاوران ما ثبت نمایید. تا در روز اعلام شده ما برای شما نیروهای خود را اعزام نماییم شما می‌توانید در هنگام تماس با مشاوران ما تیم‌های بسته‌بندی و همچنین چیدمان را رزرو نمایید. تا با سرعت و بهبود بالاتری خدمات اسباب کشی را انجام بدهید. پس ما در کنار شما هستیم تا یک خاطره‌ای زیبا از اسباب‌کشی برای شما به ارمغان بیاوریم.

 انتخاب ماشین باربری به دلخواه مشتریان:

اتوبار و خیابان گرگان با دارا بودن چندین دستگاه ماشین‌های مجهز باربری شامل کامیون‌های ۶ و ۷ متری، همچنین ماشین‌های ایسوزو، هیونداها و حتی ماشین‌ها vip، وانت‌بار و نیسان بارها است. به مقصد رساندن وسایل و اثاثیه شما نهایت رضایت مشتریان محترم آن‌ها را به‌همراه خواهد داشت به همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب نوع ماشین باربری خود به سلیقه دلخواهتان تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصد دلخواه انتقال دهید. باربری و اتوبار و خیابان گرگان انتخاب نوع ماشین را به سلیقه مشتریان و نسبت به تعداد بار و نوع بار در نظر گرفته است پس شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید. اگر انتخاب ماشین به‌تنهایی برای شما کار سخت و دشواری از آن‌ها می‌توانند با دادن مشاوره رایگان شما را در امر و در امر اسباب‌کشی و جابجایی کمک نمایند.

چیدمان اثاثیه توسط تیم حرفه ای اتوبار خیابان گرگان:

یکی دیگر از خدماتی که اتوبار خیابان گرگان برای شما عزیزان در نظر گرفته است خدمات چیدمان لوازم منزل است. شاید بعد از این‌که تمامی وسایل شما از ماشین‌های باربری تخلیه شد و به محل منزل جدیدتان ارسال شد چیدمان آن‌ها برای شما کار سخت و دشوار باشد. زیرا مجبور هستید به‌تنهایی وسایل‌های سنگین را جابجا نمایید یا همچنین تعداد زیاد کارتن‌ها را باز نمایید. به همین خاطر یکی دیگر از خدماتی که اتوبارخیابان گرگان برای شما انجام می‌دهد چیدمان منزل جدید شما به سلیقه دلخواه شما مشتریان عزیز است. لازم به ذکر است که بدانید این خدمات توسط شرکت‌های بسته‌بندی ارائه نمی‌شود بلکه مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده تمامی این خدمات را برای شما عزیزان انجام می‌دهد. ما از صفر تا صد اسباب‌کشی در کنار شما هستیم پس شما می‌توانید برای چیدمان و حتی دکوراسیون منزل جدید خود از نیروهای چیدمان ما کمک بگیرید. آن‌ها حتی با توجه به علم و تکنولوژی که در اختیار دارند می‌توانند تمامی وسایل برقی و الکترونیکی شما را نصب و راه‌اندازی کنند. پس در هنگام تماس با مشاوران ما یادتان باشد که تیم چیدمان را رزرو نمایید تا در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل شما باز و چیده شود. ما به شما مشتریان عزیز متعهدیم که جهت ارائه بهترین خدمات در کنار شما عزیزان باشیم تا بتوانیم شما را در انجام یک اسباب‌کشی بی‌دردسر همراهی کنیم. اتوبار خیابان گرگان با سال‌ها سابقه درخشان در باربری و خدمات زیادی را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. شما مشتریان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • ارائه تیم بسته‌بندی حرفه‌ای و آموزش دیده
  • ارائه تیم چیدمان ماهر
  • ارسال کارگران و نیرومند و زبده
  • استفاده از رانندگان حرفه‌ای و باسابقه کار بالا
  • ارائه بیمه‌نامه دولتی
  • ارائه بارنامه دولتی
  • استفاده از تجهیزات بسته‌بندی مدرن و پیشرفته
  • نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی

این تنها بخشی از خدمات است که اتوبار خیابان و گرگان برای شما مشتریان همیشگی در نظر گرفته است شما می‌توانید برای دسترسی به خدمات بیشتر با تیم حرفه ما تماس بگیرید. تا آن‌ها مشاورات لازم را جهت یک اسباب‌کشی بی‌دردسر به شما بدهند نیروهای حرفه ای ما همیشه در حال آموزش هستند و به آن‌ها نکات جدیدی را یاد می‌دهیم تا بتوانی خدمات متفاوتی را به شما عزیزان ارائه دهیم پس همین الان تلفن را بردارید و با تیم تخصصی ما تماس بگیرید و نوبت دلخواه خودتان را رزرو نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خیابان گرگان بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خیابان گرگان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خیابان گرگان کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند