اتوبار بلوار فردوس خدمات ویژه اسباب کشی را با ما تجربه کنید:

اتوبار بلوار فردوس برای مشتریان خود خدمات ویژه باربری و اسباب‌کشی را در نظر گرفته‌ است که می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی به تمامی خدماتی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته ایم دسترسی داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید خدمات ویژه و تخصصی اتوبار بلوار فردوس را از تیم حرفه‌ای و تجربه دار دریافت نمایید.

۴.۷/۵ - (۲۳ امتیاز)

اتوبار بلوار فردوس

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

خدماتی که بارسنتر را با دیگر باربری‌های سایر شهرها متفاوت ساخته‌ است شامل موارد زیر است:

  • ارائه بارنامه و بیمه‌نامه دولتی
  • کارگران حرفه‌ای و نیرومند
  • بسته‌بندی لوکس و تجهیزات مدرن
  • بسته‌بندی
  • حمل‌ونقل لوازم سنگین
  • حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه ادارات
  • استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به جاده
  • قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری
  • رزرو به‌صورت آنلاین
  • رانندگان مجرب و متعهد

همچنین جابجایی لوازم منزل از تهران به سایر شهرها و نصب و راه‌اندازی لوازم برقی به شما می‌تواند این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید‌. ما برای شما دوستان عزیز سقف بیمه‌نامه را نیز کاهش یا افزایش می‌دهیم. در صورت جابه‌جایی لوازم با ارزش می‌توانید سقف بیمه‌نامه خود را افزایش دهید. بیمه کامل باربری برای به دوستان عزیز انجام می‌گیردد. از زمانی‌که وسایل شما در ماشین‌های اتوبار بلوار فردوس قرار می‌گیرد تا زمانی‌که ماشین‌ها توسط تیم چیدمان تخلیه می‌شوند تمامی لوازم شما بیمه است و خسارتی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

اتوبار بلوار فردوس جا به جایی‌های درون شهری، برون شهری:

اتوبار بلوار فردوس با در نظر گرفتن تمامی مراحل اسباب‌کشی جابجایی‌های درون‌شهری را نیز انجام می‌دهد برای جابه‌جایی درون‌شهری ماشین‌های متفاوتی را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم این ماشینا مثل:وانت‌بار و نیسان بار با هزینه کم‌تری بار شما را جابه‌جا می‌کنند و می‌توانید لوازم کوچک و کم‌تر خود را با استفاده از این ماشین‌ها جابه‌جا کنید. اتوبار بلوار فردوس برای جابجایی برون‌شهری شما دوستان عزیز به‌صورت بیست و چهار ساعته آماده است شما می‌توانید حمل تخصصی لوازم سنگین مثل: گاوصندوق، یخچال، تردمیل، میزهای ناهارخوری، را از ما دریافت نمایید. ما با استفاده از کادر مجرب و کارگران با اخلاق برای شما تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید ارائه بسته‌بندی‌های مخصوص خود را از ما دریافت کنید برای جابجایی بار خود احتیاج به بسته‌بندی مطمئن و ایمن دارید که ما با ارسال تیم‌های چیدمان و بسته‌بندی برای شما این خدمات را انجام می‌دهیم. شما دوستان عزیز می‌توانید سقف بیمه‌نامه را تا مبلغ دلخواه خود تغییر دهید حمل تخصصی لوازم سنگین را نیز برای شما انجام می‌دهیم. همچنین خدمات بسته‌بندی را با استفاده از نایلون‌های حباب دار، کارتن‌های چند لایه، سلفون‌ها، وکیوم‌ها، برایتان انجام می‌دهیم پس نگران صدمه دیدن و وسایلتان نباشید. زیرا حمل بار تخصص ما است ما برای شما دوستان عزیز ارسال بار به تمام نقاط کشور را انجام می‌دهیم پس با خیال راحت می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی خدمات باربری و اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید.

هزینه‌های اسباب کشی را با بارسنتر کاهش دهید:

اتوبار بلوار فردوس برای شما دوستان عزیز تمامی این خدمات را با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب اسباب‌کشی انجام می‌دهد در اتوبار بلوار فردوس برای شما عزیزان باربری را همراه با کارگران حرفه‌ای انجام می‌دهیم تمامی کارگران و پرسنلی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی آموزش‌دیده هستند و دارای چندین سال سابقه کاری هستند. پس با خیال راحت می‌توانید بار خود را به این افراد بسپارید. ما برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات را با استفاده از افراد کاردیده و باتجربه انجام می‌دهیم آن‌ها دوره‌های لازم را جهت انجام خدمات اسباب‌کشی و حمل‌ونقل دیده‌اند و به‌راحتی تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و چیدمان می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار بلوار فردوس تمامی خدمات خود را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید. ما برای شما دوستان عزیز به خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهیم. همراه با قیمت‌های مناسب و همچنین مشاوره رایگان شما می‌توانید یک اسباب‌کشی بی‌دردسر را از ما دریافت نمایید. اتوبار بلوار فردوس برای شما تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را به‌صورت شبانه‌روزی در ایران انجام می‌دهد. ما پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز هستیم هر گونه انتقاد و پیشنهاد داریم می‌توانید با مدیریت مجموعه بار سنتر در ارتباط بگزارید هدف ما بهتر شدن خدمات اسباب‌کشی و گسترده‌تر کردن آن‌ها است شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را از صفر تا صد به ما بسپارید و با ارائه این خدمات تمامی مراحل اسباب‌کشی را برایتان آسان می‌کنیم. دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی به‌دنبال کارتن اسباب‌کشی و باربری باشید بلکه شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی تمامی مراحل اسباب‌کشی را از تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر دریافت نمایید.

 تخمیین هزینه‌ها اسباب کشی توسط کارشناسان بارسنتر:

اتوبار بلوار فردوس هزینه‌های اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز زیر نظر اتحادیه باربری انجام می‌شود یعنی این‌که تمامی هزینه‌های اسباب‌کشی زیر نظر اتحادیه باربری است پس به‌همین خاطر تمامی قیمت‌ها به‌صورت منصفانه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است.

شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را همراه با پرسنل حرفه‌ای با نازل‌ترین قیمت‌ها دریافت نمایید ما برای شما دوستان عزیز صفر تا صد خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم پس با خیال راحت می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر بسپارید.

با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید از هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی دور بمانید همچنین اتوبار بلوار فردوس برای شما تخفیف‌های ۴۵% را در نظر گرفته‌ است که شما دوستان عزیز می‌توانید از این تخفیف به‌صورت ویژه برخوردار شوید. هدف ما جلب رضایت مشتری است شما می‌توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی خود تنها با پرداخت هزینه مناسب خدمات اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام دهید همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر رزرو نمایید. ما در کنار شما هستیم تا خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از صفر تا صد همراه با تکنیک‌های روز دنیا انجام دهیم. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات درباره قیمت اسباب‌کشی با مشاوران ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با استفاده از علم و تجربه‌ای که در اختیار دارند و با توجه به میزان بار و نوع بار شما، و مسافت طی‌شده، یک هزینه ثابت را برای اسباب‌کشی شما دوستان عزیز در نظر می‌گیرند و به شما اطلاع می‌دهند.

اتوبار بلوار فردوس آماده خدمت به صورت شبانه روز:

شما می‌توانید حتی در ایام تعطیل نیز با ما تماس بگیرید دسترسی به شعبه‌های مختلف بار سنتر برای شما آسان شده‌ است بار زنده در سطح تهران چندین شعبه مختلف دارد که همگی فعال هستند و آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری هستند. که شما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید اتوبار بلوار فردوس با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف برای شما با توجه به ترافیک و حجم شلوغی‌های روزمره کار را برای شما آسان کرده‌ است دیگر لازم نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید تا خودتان را به شعبه‌های مختلف که بار سنتر برایتان در نظر گرفته‌ است برسانی بلکه شما می‌توانید با تماس تلفنی و رزرو آنلاین از شعبه‌های مختلف فعالی که خدمات باربری و اسباب‌کشی را ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید. این شعبه‌ها شامل موارد زیر است:

است که در شرق و جنوب، شمال و غرب تهران، برای شما دسترسی را راحت کرده‌ایم شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها به یک خدمات باربری و اسباب‌کشی تیم حرفه‌ای ما دسترسی داشته باشید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از روش‌ها و متدهای روز دنیا برایتان انجام دهیم همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای مجموعه باربری بار سنتر رزرو نمایید. تا در کنار ما خاطره خوب اسباب‌کشی را داشته باشید منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا مراحل اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم اما با چندین سال سابقه درخشان در امر اسباب‌کشی و باربری تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های و متدهای روز دنیا انجام می‌دهیم هم چنین با سکوت از تجهیزاتی که در اختیار داریم اسباب‌کشی راحت کرده‌ایم ایمنی را در اسباب‌کشی کاملاً برای شما دوستان عزیز رعایت می‌کنیم تا وسایل شما در حین جابه‌جایی صدمه نبینند باربری بلوار فردوس برای شما تمامی وسایل را به‌صورت بسته‌بندی‌شده ارسال خواهیم کرد. ما حتی در روزهای کرونایی برای شما خدمات اسباب کشی را از صفر تا صد انجام خواهیم داد شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب کشی  را با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی از تیم ما به راحتی دریافت نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار بلوار فردوس بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار بلوار فردوس استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار بلوار فردوس کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند