اسباب کشی راحت با باربری وحدت اسلامی:

با نزدیک شدن به فصل اسباب‌کشی احتیاج دارید که یک شرکت باربری مطمئن را انتخاب کنید. که مراحل اسباب‌کشی شما را انجام دهد ما به شما یک شرکت معتبر را پیشنهاد می‌دهیم که شامل چندین سال سابقه کاری است. باربری و وحدت اسلامی که در محدوده وحدت اسلامی قرار دارد آماده خدمات اسباب‌کشی و باربری برای شما مشتریان عزیز است.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری وحدت اسلامی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید به این خدمات دسترسی داشته باشید باربری وحدت اسلامی با داشتن پرسنلی حرفه‌ای در خدمت شما دوستان عزیز هست تا مراحل اسباب‌کشی را برایتان انجام دهد. بهتر است برای تماس با این باربری با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید.

حمل و جا به جایی وسایل با خیالی آسوده:

باربری وحدت اسلامی با داشتن بیمه‌نامه معتبر بار شما را با خیال راحت جابه‌جا می‌کند شما می‌توانید یک اسباب‌کشی بی‌دغدغه را با تیم حرفه‌ای ما پشت سر بگذارید و این تیم تشکیل‌شده از افراد کاردان و کاربلد که همگی دوره‌دیده و آموزش‌دیده هستند. این باربری دارای قابلیت‌های ویژه هست حتی برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی را به‌نحو احسن انجام می‌دهد. شما می‌توانید با ارسال تیم حرفه‌ای باربری در منزل خودتان خدمات بسته‌بندی و چیدمان را به این افراد بسپارید. ما دارای تجهیزات مدرن بسته‌بندی هستیم که می‌توانیم با استفاده از این تجهیزات تمامی وسایل شما بسته‌بندی کنیم. دسته‌بندی باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود زیرا ممکن است وسایل شما صدمه ببینند.

ماشین‌هایی که در باربری وحدت اسلامی برای مشتریان در نظر گرفته‌ است بستگی به نوع بار آن‌ها دارد اما ما تمامی ماشین‌های باربری را برای شما دوستان عزیز ارائه می‌دهیم. کامیون‌ها، خاورها، ایسورو، هیونداها و وانت‌بار و نیسان بارها ماشین‌های این مجموعه هستند. که شما می‌توانید با توجه به حجم بار و نوع بار ماشین موردنظر خود را برای انجام مراحل اسباب‌کشی انتخاب نمایید. اگر اسباب‌کشی برای شما کار سختی است ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که این کار را به افراد کاردان بسپارید. لازم نیست خودتان ساعت‌ها وقت را بابت پیدا کردن کارتن‌ها و یا پیدا کردن ماشین هدر دهید. بلکه شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما تمامی این خدمات را تنها با یک تماس تلفنی رزرو نمایید.

عزیزانی که در محدوده وحدت اسلامی زندگی می‌کنند می‌توانند باربری و وحدت اسلامی را به‌راحتی دسترسی داشته باشند. خدمات اسباب‌کشی خود را از آن‌ها رزرو نمایند شما می‌توانید برای جابجایی برون‌شهری از ماشین‌هایی مثل خاور، هیونداها، و کامیون‌ها، استفاده کنید. اما اگر قصد انجام اسباب‌کشی درون‌شهری را دارید و قرار است یک مسافت کوتاه طی شود ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از وانت‌بارها و نیسان بارهای مجموعه باربری وحدت اسلامی استفاده نمایید. تا با یک‌قیمت مناسب هزینه مناسب تمامی بار خود را جابجا نمایید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را برایتان با ماشین‌های مجهز و استاندارد انجام دهیم. تمامی رانندگانی که در این باربری مشغول فعالیت هستند همگی دوره دیده هست و به تمامی جاده‌ها و مسیرها مسلط هستند و می‌توانند در پرترافیک‌ترین نقطه بار شما را جابجا کنند.

بسته بندی دقیق و ایمن با باربری وحدت اسلامی:

جابه‌جایی وسایل شکستنی ممکن است کار سختی باشد و این کار حساس است پس باید از تعدادی افراد ماهر استفاده کنید. در باربری وحدت اسلامی برای شما مشتریان عزیز یک تیم حرفه‌ای بسته‌بندی را ارسال می‌کنند که این تیم شامل افراد دوره‌دیده و آموزش‌دیده هستند. که به‌راحتی می‌توانند بار شما را جابه‌جا کند شما می‌توانید وسایل شکستنی خود را به ما بسپارید ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم وسایل شکستنی شما را بسته‌بندی می‌کنیم تا آسیب نبیند. اگر بسته‌بندی به‌صورت درستی انجام نشود به‌طور یقین اطمینان داریم که وسایل شما مورد آسیب قرار می‌گیرند به‌همین خاطر با تجهیزات مدرن که در اختیار داریم تمامی وسایل شما را به‌صورت ایمنی بسته‌بندی می‌کنیم.

لوازم شکستنی را با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها می‌پیچیم و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم هم چنین با چسب‌های نواری دور آن‌ها را می‌پیچیم که درحین جابجایی به وسایل شکستنی و ارزشمند شما صدمه وارد نشود.

ما حتی برای شما لوسترها را بسته‌بندی می‌کنیم زیرا لوسترها حساس هستند و ممکن است هنگام جابه‌جایی صدمه ببینند به‌همین خاطر ما برای شما حتی لوسترها را نیز بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی به لوسترای شما آسیبی وارد نشود. شما می‌توانید از کوچک‌ترین وسیله منزل تا درشت‌ترین وسایل منزل خود را به تیم بسته‌بندی باربری وحدت اسلامی بسپارید تا به‌صورت حرفه‌ای برای شما تمامی وسایل را بسته‌بندی کنیم. ما بسته‌بندی را با دقت و سرعت انجام می‌دهیم پس نگران نباشید با رزرو تیم بسته‌بندی شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دقت زیاد تمامی وسایل خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر بسپارید.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد انجام مراحل اسباب‌کشی را دارید با باربری وحدت اسلامی در تماس باشی و نیروهای موردنظر خود را رزرو نمایید تا ما در صورت امکان برای شما در نزدیک‌ترین زمان نیروها را ارسال نماییم. هم چنین شما می‌توانید از کارگران خالی این مجموعه استفاده نمایید اگر قصد جابجایی وسایل رو دارید و یا قصد باربری را دارید می‌توانید از کارگران خالی باربری وحدت اسلامی استفاده نمایید و بار خود را جابجا نمایید هرچند که کارگر مورد نیازتان باشد ما برای شما دوستان عزیز ارسال می‌کنیم تا به‌راحتی بتوانید کارهای خود را انجام دهید.

بارسنتر همراه با پرسنل خوش برخورد:

تمامی پرسنل ما که در این مجموعه فعالیت می‌کنند همگی خوش‌برخورد و خوش‌اخلاق هستند و همین باعث جلب رضایت مشتریان مجموعه باربری وحدت اسلامی شده‌ است. شما می‌توانید در هر کجا که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید. همچنین با دریافت هزینه‌های معقول و مناسب است شما مشتریان عزیز خدمات اسباب‌کشی و باربری را برایتان انجام می‌دهیم پس با خیال راحت بار خود را به ما بسپارید تا با پرداخت یک هزینه مناسب تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را انجام دهید.

اسباب‌کشی باید با هزینه‌های مناسب برای شما دوستان عزیز انجام بگیرد به‌همین خاطر ما با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵٪ برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام می‌دهیم این تخفیف در سطح تهران بی‌سابقه بوده و تنها مختص به باربری بار سنتر هست زیرا باربری بار سنتر برای شما دوستان عزیز بهترین‌ها را در نظر گرفته‌ است و قصد ما انجام کارهای اسباب‌کشی شما هست.

خدمات متنوع با انتخاب باربری وحدت اسلامی:

باربری بار سنتر برای شما دوستان عزیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته‌ است شما می‌توانید چیدمان منازل خود را به ما بسپارید. اگر جابجایی وسایل سنگین برای شما کار سختی هست و با ارسال چندین نیروی نیرومند و زبده تمامی وسایل شما را جابه‌جا می‌کنیم جابه‌جایی باید با دقت و سرعت‌عمل انجام شود. زیرا وسایل شما باید به‌درستی در سر جای خود قرار بگیرد اما با ارسال چندین نفر که دارای تجربه کاری بالا هستند لوازم منزل شما را دکوراسیون می‌کنیم دکوراسیون باید با دقت انجام شود. تمامی وسایلی که بسته‌بندی‌شده را توسط نیروهای چیدمان باز می‌کنیم و در جای خود قرار می‌دهیم باربری وحدت اسلامی برای شما تیم چیدمان را ارسال می‌کند تا تمامی لوازم منزل جدید خود را جای‌گیر کنید.

بعد از تخلیه بار توسط این تیم برای شما دکوراسیون منزل را انجام می‌دهیم همچنین ما می‌توانیم برای شما خدمات vip و ویژه‌ای را مثل نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی شما مانند لوستر، تلویزیون‌، ظرف‌شویی، گاز، و دیگر وسایل را انجام دهیم. زیرا تیم ما در این دوره آموزش‌های لازم را دیده‌اند و توانایی نصب و راه‌اندازی لوازم شما دوستان عزیز را دارند شما می‌توانید با رزرو تیم‌های چیدمان و بسته‌بندی باربری وحدت اسلامی مراحل اسباب‌کشی خود را با سرعت انجام دهید زیرا این توانایی را داریم که تمامی بار شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جاگیر کنیم.

وسایل شما را انبار کنیم پس جهت رزرو می‌توانید با شماره‌هایی که در بالا در صفحه درج‌شده است تماس بگیرید همچنین شما می‌توانید به دیگر شعبه‌های ما مثل اتوبار پانزده خرداد دسترسی داشته باشید و خدمات اسباب‌کشی را از آن‌ها دریافت نمایید. ما به‌صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت اسباب‌کشی و باربری هستیم شما می‌توانید با دیگر شعبه‌های ما که در مرکز تهران شمال تهران شرق و جنوب تهران قرار دارد خدمات اسباب‌کشی خود را انجام دهید. مثلاً شما می‌توانید با انتخاب باربری پردیس که در محدوده پردیس قرار دارد لوازم خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده و جایگزین شد و جای‌گذاری شده از ما دریافت نمایید. در هر کجای تهران که باشید ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز با ارائه خدمات مفید و ارزنده در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم تا تمامی خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را برایتان با بهترین امکانات و بهترین تجهیزات انجام دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری وحدت اسلامی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری وحدت اسلامی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری وحدت اسلامی اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند