اسباب کشی راحت با وانت بار چیتگر:

شرکت حمل و نقل وانت بار چیتگر یکی از برترین شرکت‌های پیشگام در ارائه خدمات حمل بار به صورت حرفه‌ای برای مشتریان است. که برای ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان‌ها و همچنین نقاط مختلف تهران، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و همشهریان گرامی است ارائه خدمات باربری با ارزان‌ترین نرخ کرایه، با انتخاب وانت بار چیتگر.

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت بار چیتگر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

وانت بار چیتگر یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های باربری در سطح تهران تبدیل کرده است افرادی که به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل و جابه جایی انواع کالاها هستند می‌توانند بار سنتر را به عنوان یک شرکت نمونه باربری انتخاب کنند. وانت بار چیتگر تمامی سرویس‌های حمل و نقل و باربری خود را برای حمل بار به شهرستان‌ها، حمل بار به نقاط محتلف ایران، ارسال می‌کند تا با خیال راحت بار شما سالم به مقصد برسد.

فوت فن جمع آوری وسایل منزل در اسباب کشی:

یکی از فوت و فن‌های اسباب کشی خلاص شدن از شر وسایل اضافی و به درد نخور در اسباب کشی است برای این کار یک کیسه زباله احتیاج دارید و می‌توانید وسایل به درد نخور و خرابتان را جمع آوری کرده و در این کیسه زباله بریزید از جمله وسایلی که می‌توان از شر آنان خلاص شد وسایل غیر قابل مصرف و قدیمی است. پاکسازی وسایل و لوازم به شما کمک می‌کند که در حین بسته بندی وسایل سردر گم نشوید و بدون صرف وقت اضافه وسایلتان را بسته بندی کنید.  بار سنتر تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند در وانت بار چیتگر برای رزرو زمان مورد نظرتان کامیون باربری، وانت، نیسان یا بسته بندی و چیدمان رزرو کنید.

وانت بار چیتگر مناسب‌ترین مجموعه حمل بار و باربری آنلاین است که با همکاری بیمه ایران امکان بیمه کردن اسباب و وسایل را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

وانت بار یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌های باری در باربری است که برای حمل انواع بار با ابعاد محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای باربری درون شهری و برون شهری استفاده نمایند. وانت بار چیتگر معمولا برای ارسال کالا، حمل اثاث شرکت و منزل، و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مجموعه بار سنتر امکان صدور بارنامه و بیمه نامه برای حمل بار با نیسان وجود دارد همه روزه برای جابه جایی بارهای مختلف در تهران به وانت بار چیتگر احتیاج است برای اطلاع از نرخ کرایه باربری با وانت بار، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. در مقایسه با کامیون، نیسان‌ها به علت ظرفیت مناسب حمل بار، سرعت بالاتر، نداشتن محدودیت تردد، و قدرت عبور از مسیرهای پر ترافیک کاربردی‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در زمان مورد نظر مراحل اسباب کشی را رعایت کنید:

شرکت وانت بار چیتگر در راستای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات خود به هموطنان گرامی، در زمینه اسباب کشی و باربری فعالیت دارد. در کنار خدمات باربری و ارسال تجهیزات حمل و جابجایی بار از تهران به سایر نقاط ایران یکی از خدمات و تخصص‌های بار سنتر در زمینه حمل بار به شهرستان است. بار سنتر تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند در وانت بار چیتگر برای رزرو زمان مورد نظرتان کامیون باربری، وانت، نیسان یا بسته بندی و چیدمان رزرو کنید با ثبت سفارشتان در سایت بار سنتر تضمین می‌کند هزینه باربری ثابت خواهد بود و در پایان لازم نیست هیچ مبلغ اضافه‌تری بپردازید.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

وظایف وانت بارچیتگر بار سنتر:

در روز اسباب کشی و یا انتقال بار تا به حال به این موضوع که اتوبار یا شرکت باربری چه وظایفی دارد فکر کرده‌اید؟ در این بخش وظایفی که مجموعه بار سنتر در برابر مشتریان خود دارد که ممکن است شما از آن بی‌خبر باشید را برای مشتریان شرح می‌دهیم.

مجموعه بار سنتر علاوه بر اسباب کشی و باربری وظایف دیگری را بر عهده دارد و کار آن‌ها فقط حمل بار نیست. امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت اتوبار تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است وانت بار چیتگر با ارائه انواع خدمات باربری ارسال تجهیزات و بسته بندی اصولی مهم که نقش مهمی در تعیین حرفه‌ای بودن شرکت بار سنتر شده است از جمله:

  1. کیفیت در تمام مراحل باربری و اسباب کشی
  2.  ارائه خدمات بسته بندی، اثاثیه و وسایل، حمل بار و ..
  3.  تضمین کیفیت باربری و ارسال تضمینی بار
  4.  استفاده از متدهای جدید جهت بسته بندی و اسباب کشی
  5.  سرعت انتقال بار
  6.  ایمن بودن و رعایت نکات ایمنی در اسباب کشی
  7.  هزینه باربری و اسباب کشی با ۳۵% تخفیف
  8.  ارائه مشاوره رایگان جهت اسباب کشی
  9.  ارائه خدمات باربری، اتوبار و وانت بار

تمامی این مواردی است که مجموعه بار سنتر متعهد به رعایتشان است. بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی، ارسال تجهیزات بسته بندی، ارسال کارگر اسباب کشی متخصص، انواع ماشین حمل بار، ارائه خدمات چیدمان اثاثیه خدمات باربری وانت بار چیتگر به‌عنوان بهترین شرکت باربری اثاث منزل است.

خدمات متمایز مجموعه بار سنتر:

هزینه باربری با وانت بار چیتگر با توجه به اتحادیه باربری در نظر گرفته شده و با ۳۵% تخفیف ارائه می‌شود. برای محاسبه هزینه باربری اسباب کشی‌ کافیست با مشاوران بار سنتر از قیمت باربری، مبدا و مقصد، خدمات مورد نیاز و تجهیزات بسته بندی مورد نظرتان اطلاعات لازم را پیدا کنید همچنین می‌توانید از قیمت‌های ارزان وانت بار چیتگر بهره مند شوید و با مشاوران ما برای استعلام قیمت و رزرو خدمات استفاده نمایید. هزینه باربری و اسباب کشی توسط مشاوران بار سنتر برای مشتریان بازگو خواهد شد همین الان تلفن را بردارید و با ما در ارتباط باشید.

بسته بندی اسباب کشی:

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یکی از مهم‌ترین و البته سخت‌ترین مراحل در اسباب کشی و انتقال بار است. در صورت عدم تخصص در بسته بندی وسایل، آن‌ها در حین حمل آسیب جدی خواهند دید به همین خاطر کارگران وانت بار چیتگر با بسته بندی حرفه ای خدمات اسباب کشی را برای شما انجام می‌دهند از طرفی این عدم تخصص سبب استفاده ناصحیح از تجهیزات بسته بندی می‌شود. وانت بار چیتگر به شما بهترین تجهیزات بسته بندی را به صورت اصولی ارائه می‌نماید تا در هزینه‌هایتان نیز صرفه جویی شود. ارسال انواع کارتن حمل بار، کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس‌ها، وکیوم، استرچ رب، کاور فرش و …. از خدمات مجموعه بار سنتر برای مشتریان است. همچنین می‌توانید برای سریع‌تر انجام شدن جابجایی‌تان از خدمات بسته بندی وانت بار چیتگر بهره‌مند شوید.

چیدمان اثاثیه منزل:

چیدمان اثاثیه منزل بعد از اسباب کشی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد است که وانت بار چیتگر برای مشتریان انجام می‌دهد شما عزیزان می‌توانید صفر تا صد چیدمان اثاثیه خود را در محل جدید به تیم متخصص و با تجربه وانت بار چیتگر بسپارید نصب و راه‌اندازی تمامی اثاثیه و وسایل برقی و الکترونیکی را برای مشتریان انجام می‌دهد. پرسنل ما مطابق با سلیقه و نظر شما حتی جزئی‌ترین وسایل را برای شما چیدمان خواهند کرد در نتیجه جابجایی برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پرسنل وانت بار چیتگر سعی در جذب بهترین نیروی کار دارد این افراد آموزش‌های لازم را جهت ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات دیده‌اند. افرادی صبور، مودب دارای نیرو انسانی بالا هستند که می‌توانند بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه نمایند. لازم به ذکر است که این افراد دارای تخصص بالا هستند و اسباب کشی را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهند.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند