شرکت معتبر وانت بار اکباتان جهت اسباب کشی آسان:

وانت بار اکباتان با سال‌ها تجربه کاری آماده ارائه خدمات حمل و نقل و حمل بار بین شهری برای مشتریان عزیز است مجموعه بار سنتر با گسترده‌تر کردن ناوگان‌های مجهز و همچنین ماشین‌های باربری در شعبه‌های مختلف در سرتاسر ایران به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که یک حمل و نقل و یک باربری راحت در کنار تیم حرفه‌ای بارسنتر داشته باشید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار اکباتان

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب کشی عالی از تیم‌های مختلفی که مجموعه وانت بار اکباتان برای مشتریان قرار می‌دهد استفاده نمایید این تیم‌ها شامل موارد زیر است:

  1. تیم‌های چیدمان
  2. تیم‌های باربری
  3. تیم‌های بسته‌بندی
  4. رانندگان حرفه‌ای
  5. کارگران نیرومند

افرادی که در روز اسباب کشی در کنار شما هستند دارای مهارت کافی هستند. اگر این روزها قصد انجام اسباب کشی و باربری را دارید لازم نیست که به روش‌های سنتی این کار را انجام دهید بلکه با انتخاب وانت بار اکباتان شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را به افرادی بسپارید که در این زمینه دارای تجربه کافی هستند.

هزینه‌های گزاف اسباب کشی را کاهش دهید:

افرادی که وانت بار اکباتان را جهت حمل و نقل بار بین شهری و خرده بار انتخاب می‌کنند می‌توانند هزینه‌های اسباب کشی را کاهش دهند که با انتخاب بار سنتر می‌توانند  هزینه باربری و اسباب کشی را کاهش دهند. دوستانی که قصد خدمات جابجایی و وسایل خود را دارند احتیاج به بسته‌بندی کردن آن‌ها دارند لازم نیست که خودشان به تنهایی این کار را انجام دهند بلکه وانت بار اکباتان با ارائه تیم بسته‌بندی در روز اسباب کشی در کنار شما است. سپردن کارهای بسته‌بندی به تیم حرفه‌ای بسته‌بندی باعث می‌شود که جابجایی راحت و اسباب کشی راحت را داشته باشید. دوستانی که قصد جابجایی و حمل و نقل راحت را دارند بهتر است تیم حرفه‌ای باربری و اسباب کشی را در کنار خود داشته باشند تا از یک مشاور رایگان نیز بهره‌مند شوید.

دوستان عزیزی که وانت بار اکباتان را انتخاب می‌کنند از قیمت‌ها و هزینه‌های این وانت بار مطمئن هستند زیرا تمامی هزینه‌هایی که برای شما در نظر گرفته شده است مقرون به صرفه است و لازم نیست که هزینه گزافی را بابت اسباب کشی پرداخت کنید. وانت بار اکباتان به مشتریان عزیز این اطمینان را می‌دهد که یک جابجایی بدون دردسر را در کنار تیم حرفه‌ای بار سنتر داشته باشند.

حمل بار با وانت بار اکباتان به مشتریان عزیز این اطمینان را می‌دهد که یک جابجایی راحت و بدون دردسر را داشته باشند دوستان می‌توانند با مشاوران مجموعه بارسنتر در ارتباط باشند حمل و نقل را به راحتی می‌توانند از ما دریافت نمایند تمامی مراحل کار برای شما دوستان عزیز طبق برنامه‌ریزی خاص انجام خواهد شد با انواع ماشین‌های باربری.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

بسته بندی وسایل را به افراد متخصص وانت بار اکباتان بسپارید:

وانت بار اکباتان با ارسال تیم بسته‌بندی متخصص تمامی لوازم منزل شما را بسته‌بندی می‌کند بسته‌بندی باید با ترفندهای ویژه انجام شود به همین خاطر با سپردن کارها به افراد متخصصی که در این زمینه دارای تجربه کافی هستند کافیست شما در گوشه نظاره‌گر باشید و کارها را به افراد کاردان و ماهر مجموعه بارسنتر بسپارید. دوستانی که قصد بسته‌بندی وسایل را دارند می‌توانند از تجهیزات حرفه‌ای وانت بار اکباتان استفاده نمایند تمامی مراحل کار را برای شما عزیزان به عمل خواهیم آورد و شما می‌توانید در هنگام تحویل گرفتن بار به صورت صحیح و سالم در مقصد جدید از مراحل کار تیم باربری بار سنتر لذت ببرید. دوستان می‌توانند جهت داشتن خدمات حرفه‌ای که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهند تمامی مراحل کار را به ما بسپارند بدون اینکه کوچک‌ترین مشکلی برای وسایل آن‌ها پیش بیاید. کارگران نیرومند وانت بار اکباتان در روز اسباب کشی در کنار شما هستند پس جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا سپردن کارها به افراد کاردانی که مجموعه بار سنتر به مشتریان ارائه می‌دهد خدمات حمل و نقل و باربری را برای شما انجام خواهد داد.

کارگران نیرومند در اسباب کشی نقش بسیار بسزایی دارند زیرا آن‌ها جابجایی وسایل سنگین را برای شما انجام می‌دهند کارگرانی که مجموعه وانت بار اکباتان برای شما ارسال می‌کنند. همگی دوره دیده و آموزش دیده هستند و شما می‌توانید با اطمینان به این کارگرها با خیال آسوده بار را به صورت صحیح و سالم از ما دریافت کنید. وانت بار اکباتان با ارسال افراد کاردان و کار بلد خدمات را به  مشتریان ارائه می‌دهد در کنار مشتریان عزیز هستیم شما می‌توانید جهت حمل و نقل راحت‌تر از کارگران بیشتری استفاده نمایید زیرا کارگران ما دارای نیروی انسانی بالا هستند و روند سریع‌تری در اسباب کشی شما انجام خواهد شد.

اسباب کشی شرکت‌های خصوصی و منازل:

وانت بار اکباتان با ارسال پرسنل حرفه‌ای در روز اسباب کشی به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون کوچک‌ترین نقص و مشکلی در مقصد مورد نظر جابجایی را انجام دهید برای شما حمل بار و اسباب کشی ارگان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، حمل و نقل، اسباب کشی به منازل و مقصد مورد نظر و حمل خرده بار را نیز انجام خواهیم داد شما با انتخاب وانت بار اکباتان می‌توانید هر نوع حمل و جابجایی و اسباب کشی را همراه با رانندگان حرفه‌ای که به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستند از ما دریافت کنید.

دوستانی که قصد جابجایی و اسباب کشی را دارند لازم نیست که ساعت‌ها وقت خود را بابت بسته‌بندی وسایل و پیدا کردن ماشین‌های باربری تلف کنند شما می‌توانید با انتخاب وانت بار اکباتان صفر تا صد مراحل باربری و اسباب کشی خود را به افرادی بسپارید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن حمل و نقل، جابجایی، بسته‌بندی را برای شما انجام خواهند داد. افرادی که برای شما در روز اسباب کشی ارسال می‌کنیم در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنند تا خدمات حمل و نقل جابجایی را به شما ارائه دهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باربری و اسباب کشی برای شما انجام خواهد شد.

بیمه نامه یکی از کارهایی است که حتماً باید در اسباب کشی برای سالم ماندن وسایل‌تان انجام دهید تمامی وسایل شما توسط مدیریت وانت بار اکباتان بیمه می‌شوند و در برابر هرگونه صدمه دیدن و آسیب دیدن به مقصد مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را به ما بسپارید ما در این زمینه دارای تجربه کافی هستیم.

وانت بار اکباتان با ارائه تجهیزات بسته بندی:

تمامی لوازم شما بسته‌بندی می‌شود و در کارتون‌های مخصوص باربری و اسباب کشی قرار می‌گیرد پس جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا شما می‌توانید با انتخاب وانت بار اکباتان تمامی بسته‌بندی‌ها، را به ماشین مورد نظر خود انتقال دهید وجود ماشین‌های وانت بار و نیسان بار کارها را در اسباب کشی راحت‌تر و سریع‌تر کرده است و زمان کم‌تری را بابت جابجایی صرف خواهید کرد زیرا این ماشین‌ها جابجای راحتی را دارند و بار شما را به مقصد مورد نظر ارسال خواهند کرد.

جهت دسترسی به شعبه‌های متفاوت مجموعه بارسنتر می‌توانیم با تماس با مشاوران این مجموعه روز مورد نظر و خدمات اسباب کشی خود را رزرو نمایید.

هرچند تعداد کارگر که مورد نیازتان باشد در روز اسباب کشی برای شما ارسال می‌کنیم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که یک حمل و نقل راحت و باربری راحت را در کنار تیم حرفه‌ای وانت بار اکباتان داشته باشید.

همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو نمایید تا از ۳۵% تخفیف ویژه‌ای که برای مشتریان خود قرار داده‌ایم بهره‌مند شوید. هدف ما خدمت رسانی به شما دوستان عزیز است با پیشرفت تکنولوژی تمامی امکانات اسباب کشی را برای شما فراهم ساخته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان و سریع‌ترین زمان حمل و نقل باربری با بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات برای شما انجام شود.

وانت بار اکباتان با پرسنل حرفه‌ای و مدیریت عالی در روزهای گرم تابستانی در کنار شما است ماشین‌های مسقف و روبازی که برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نوع بار و حجم بار خود اسباب کشی راحتی را در کنار تیم حرفه‌ای بار سنتر داشته باشید. شما می‌توانید جهت انتخاب وانت بار اکباتان تعداد کارگران مورد نیاز، ارسال تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، را انتخاب نمایید تا زمان کم‌تری را صرف بار بری و اسباب کشی کنید.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند