اتوبار قاسم آباد بهترین انتخاب مشتریان:

اتوبار قاسم آباد در محدوده قاسم‌آباد آماده انجام تمامی خدمات باربری، حمل بار، حمل بار شرکت و ادارات، و همچنین جابجایی اثاثیه و اسباب‌کشی است. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز و راهنمایی، ما در همین‌جا هستیم تا به شما کمک کنیم.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار قاسم آباد

📱 جهت تماس کلیک کنید📱

شرق تهران        ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شرق تهران      ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شمال تهران       ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

مرکز تهران        ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

غرب تهران        ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

جنوب تهران     ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

جنوب تهران     ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

مدیریـــت           ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

این شرکت به نظر می‌رسد که تمامی نیازهای شما برای اسباب کشی و مهاجرت را پوشش می‌دهد! اگر نیاز به کمک دارید، می‌توانید با اتوبار قاسم آباد تماس بگیرد.

خدمات قابل ارائه توسط اتوبار قاسم آباد:

این باربری با بهترین کادر آموزشی و حرفه‌ای در خدمت شما عزیزان است تا تمامی وسایل شما را از تهران و هر مقطع دلخواه جابه‌جا کند. تمامی خدماتی که اتوبار قاسم آباد برای شما عزیزان ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  1. استفاده از پرسنل خوش‌برخورد و مهربان
  2. استفاده از کادر حرفه‌ای بسته‌بندی
  3. استفاده از تیم چیدمان
  4. استفاده از رانندگان مسلط به جاده و سابقه کاری بالا
  5. ارسال کارگران به‌صورت جداگانه
  6. استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  7. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته بسته‌بندی
  8. بیمه نامه معتبر
  9. بارنامه دولتی
  10. ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی
  11. ارائه سرویس‌های مناسب اسباب‌کشی
  12. کارتون‌های مستحکم

این بخشی از خدماتی است که باربری بار سنتر برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار قاسم آباد از تمامی این خدمات بهره‌مند شوید. مهم نیست چه ساعتی در شبانه‌روز نوبت اسباب‌کشی دارید. شما می‌توانید با تماس با پرسنل ما اینکار را انجام دهید.

قیمت‌های باربری به چه عواملی بستگی دارد:

هزینه‌ها در اتوبار قاسم آباد به‌صورت منصفانه است باید در نظر داشته باشید که میزان هزینه‌ها و اسباب‌کشی به موارد زیادی بستگی دارد. به همین خاطر در اسباب کشی قیمت‌ها با هم ثابت و یکسان نیست. اما برای شما عزیزان تخفیف‌های ۴۵% را در نظر گرفته‌ایم. که شما می‌توانید با انتخاب اتوبار قاسم‌آباد از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.
هزینه‌های اسباب‌کشی به‌صورت منصفانه درمجموعه بار سنتر تعیین شده است. تمامی این هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری کشور است. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. زیرا قرار نیست بابت یک اسباب‌کشی هزینه‌های گزاف و گرانی را پرداخت کنید. ما در کنار شما هستیم تا با یک قیمت مناسب یک کار باکیفیت را به شما عزیزان تحویل دهیم. قیمت‌هایی که در اسباب‌کشی می‌تواند تاثیرگذار باشد شامل موارد زیر است:

  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی
  • استفاده از ماشین‌های باربری
  • تعداد کارگران ارسالی
  • مسافت طی شده توسط ماشین‌های باربری
  • استفاده از کارشناس اسباب‌کشی

و دیگر گزینه‌هایی که می‌تواند در هزینه‌ها و قیمت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان اتوبار قاسم آباد از قیمت ثابت اسباب‌کشی بهره‌مند شوید. پس همین الان تلفن را بردارید تا آن‌ها اطلاعات موردنظر را از شما دریافت کنید. و قیمت ثابت اسباب‌کشی را در اختیار شما همشهریان عزیز تهرانی بگذارند.

بسته بندی و مراحل آن در روز اسباب کشی:

شما با انتخاب اتوبار قاسم‌آباد می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این شرکت نیز برخوردار شوید. نیروهایی که مجموعه بارسنتر برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم به‌خوبی می‌دانند که وسیله‌های شما را باید به چه صورت جابه‌جا کنند. برای جابجایی وسایل سنگین همچون گاز، یخچال، لباسشوئی، و همچنین دیگر وسایل سنگین بهترین روش جابجایی که مجموعه اتوبار قاسم‌آباد برای شما عزیزان در نظر گرفته است استفاده از پایه‌های چرخ‌دار است.
اما بسته‌بندی یخچال‌ها، تخت و کمدها نیاز به دقت بیشتر دارد تا هنگام حمل‌ونقل آسیبی به آن‌ها وارد نشود. برای این کار احتمالا نیاز به چندین کارگر و تجهیزات مناسبی دارید.

بله، برای کم کردن حجم و بالا بردن سرعت حمل، استفاده از کارتن مناسبی بسیار مهم است. معمولا از انواع مختلف کارتن‌ها برای بسته‌بندی استفاده می‌شود، به عنوان مثال از کارتن‌های مقاوم برای اقلام سنگین و از کارتن‌های سبک‌تر برای اقلام سبک‌تر. ما با استفاده از کارتون‌هایی که برای شما عزیزان در نظر گرفته این وسایل سبک را در کارتن‌های با سایز و مناسب قرار می‌دهیم.

به نظر می‌رسد که شما برای بسته‌بندی و انتقال بار خود از خدمات فوق‌العاده‌ای بهره می‌برید. فقط اطمینان حاصل کنید که وسایلتان بطور مناسب بسته‌بندی شده و به راحتی توسط تیم بسته‌بندی بار انتقال داده می‌شوند. تا به آسانی آن‌ها را برای شما بسته‌بندی کنند. این افراد آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی و حمل‌ونقل دیده‌اند تا بار شما را بسلامت به مقصد برساند. شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی بار زنده تمامی لوازم خود را از کوچک و درشت گرفته بسته‌بندی کنید.

در اتوبار قاسم آباد از چه نوع ماشین‌هایی استفاده می‌شود:

می‌توانید با انتخاب نوع ماشین دلخواه خود توسط کارشناسان ما ماشین موردنظر برای اسباب‌کشی و باربری را ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب‌ترین ماشین برای حمل بار خود، بهتر است که با مجموعه بارسنتر ارتباط برقرار کنید.

در انتخاب ماشین برای اسباب‌کشی بار، می‌توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید. انتخاب ماشین صحیح می‌تواند به شما کمک زیادی کند. در انتخاب نوع ماشین خود به مشکل برنخورید. به همین خاطر مجموعه اتوبار قاسم آباد با در اختیار داشتن ماشین‌های متنوع باربری که به‌صورت مسقف و روباز هستند می‌توانند تمامی بار شما را به دو صورت جابجا کنند.

در صورت اول شما می‌توانید خدمات برون‌شهری و در صورت دوم می‌تواند خدماتی را درون شهری را انتخاب نمایید. برای استفاده از اسباب‌کشی برون‌شهری می‌تواند از خاورها کامیون‌ها ایسوزو‌ها استفاده کنید. و برای استفاده از اسباب کشی‌های درون‌شهری ما به شما ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار را پیشنهاد می‌دهیم. این که از وانت‌بار و نیسان استفاده کنید می‌تواند به شما کمک کند تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات شما هستیم:

بله می‌توانید در هر زمان با باربری قاسم‌آباد  تماس بگیرید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در طول هفته و حتی در روزهای تعطیل نیز آن‌ها برای شما در دسترس هستند. اگر سوال یا نیاز به رزرو دارید، مشاوران آن‌ها در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

مدیریت مجموعه بار سنتر برای سهولت کار و اسباب‌کشی راحت‌تر در هر کجای تهران یک شعبه متفاوت را برای همشهریان عزیز تهرانی قرار داده است. تا دسترسی به اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز راحت‌تر کند. پس شما می‌توانید در هر کجایی زندگی می‌کنید به مجموعه باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید.

بهترین راه برای اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت با تیم حرفه‌ای اتوبار قاسم آباد، اینه که از یکی از شماره‌های درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری و نحوه اسباب‌کشی برای شما عزیزان شرح می‌دهند.

پس جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا ما در کم‌ترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم بهترین اسباب‌کشی را برای شما همشهریان عزیز تهرانی انجام خواهیم داد. اعتماد شما به باربری و اتوبار قاسم آباد باعث افتخار مجموعه بار سنتر است.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار قاسم آباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار قاسم آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار قاسم آباد کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند