چرا باید خدمات اسباب کشی را به وانت بار کوی فراز بسپاریم:

سرویس‌های اسباب‌کشی بسیار مهم می باشد به همین خاطر شما باید تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را با یک شرکت معتبر انجام دهید. انتخاب یک شرکت معتبر کار سختی نیست زیرا مجموعه بارسنتر در سطح تهران کاملاً شناخته شده است و شما می توانید جهت خدمات اسباب کشی و باربری خود از این مجموعه استفاده نمایید. این مجموعه دارای زیرمجموعه‌های بالایی می باشد که در هر شعبه تهران برای شما قابل دسترس می باشد وانت بار کوی فراز برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب کشی و باربری را انجام می‌دهد و شما می توانید با خیال راحت سپردن بار به وانت بار تمامی مراحل باربری و حمل و نقل بین شهری و درون شهری را از ما دریافت نمایید.

۴.۹/۵ - (۳۲ امتیاز)

وانت بار کوی فراز

شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

برای جابجایی های بزرگتر نیز می‌توانید از ماشین که مجموعه بارسنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید.وانت بار کوی فراز با داشتن چندین سال سابقه کاری در امور اسباب کشی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد .اگر قصد انجام باربری به صورت شبانه‌روزی را دارید نگران نباشید می توانید تمامی مراحل باربری و اسباب کشی خود را با تیم حرفه‌ای درمیان بگذارید که دارای سابقه کاری بالا می باشد و خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

مجموعه وانت بار کوی فراز از چه خدماتی برای اسباب کشی استفاده می کند؟

شما می توانید از صفر تا صد مراحل باربری و اسباب کشی خود را با ما در ارتباط باشید و توسط مشاوران ما راهنمایی لازم و مشاورت لازم را دریافت نمایید. انجام خدمات بسته بندی و چیدمان یکی از وظایف مهم وانت بار کوی فراز می باشد چون ما می‌توانیم برای اسباب‌کشی خود یک تیم حرفه‌ای را در نظر بگیرید که ما با ارسال این تیم حرفه‌ای در کنار شما هستیم تا خدمات باربری و اسباب کشی را انجام دهیم. همچنین حمل و نقل لوازم را می توانید به تیم حرفه‌ای بسپارید که دارای تجربه کافی می باشد پس خدماتی که مجموعه وانت بار کوی فراز برای مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • حمل و نقل و باربری
  • جابجایی وسایل سنگین
  • ارسال تیم بسته‌بندی
  • ارسال تیم چیدمان
  • ارسال رانندگان حرفه ای
  • کارگر خالی اسباب کشی
  • ارائه بیمه و بارنامه دولتی
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی

که می توانید هر کدام از این خدمات را به صورت جداگانه از مجموعه وانت بار وانت بار کوی فراز دریافت نمایید و خدمات باربری و اسباب کشی خود را با ۳۵% تخفیف  از ما دریافت نمایید. هزینه اسباب کشی برای همه مشتریان مهم است به همین خاطر برای در نظر گرفتن یک اسباب کشی خوب و مناسب قیمت عالی و کم هزینه برای مشتریان خود در نظر گرفته است .که در صورت پرداخت این هزینه می توانیدیک اسباب کشی با یک قیمت مناسب  را داشته باشیم ما در کنار شما دوستان عزیز با قیمت های مناسب باربری و اسباب کشی مراحل باربری و اسباب کشی را انجام خواهیم داد. پس نگران قیمت‌های گزاف اسباب کشی نباشید زیرا برای شما عزیزان هزینه‌های مناسبی را در نظر گرفته ایم که شما میتوانید خدمات وانت بار حمل بار را از ما به صورت حرفه‌ای دریافت نمایید.

اسباب کشی را به متخصصان بسپارید تا بدون استرس انجام شود:

سپردن کار به افراد متخصص باعث می‌شود اسباب کشی آسان و بی دغدغه را تجربه نمایید تمامی افرادی که در مجموعه بارسنتر در حال فعالیت هستند همه کاردان و کاربلد هستند و شما می‌توانید با سپردن کار خود به افراد ماهر و کار بلدی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند یک اسباب کشی بی دغدغه و استرس را در کنار تیم حرفه‌ای ما دریافت نمایید. تیم بسته بندی تمام لوازم منزل و ارگانهای دولتی، ادارات، را برای شما دوستان عزیز با استفاده از وکیوم ها، چسب نواری ،سلفون ، بسته‌بندی می‌کنیم تا با خیال راحت در حین جابجایی وسایل شما بدون کوچکترین صدمه به مقصد مورد نظر ارسال شود . در کنار شما دوستان عزیز تمامی مراحل را برای شما به صورت ایمنی و تجهیزات ویژه انجام دهد پس نگران بسته بندی لوازم منزل خود نباشید. زیرا تجهیزات که ما برای شما ارسال میکنیم مقاومت لوازم شما را بالا برده و از شکستن آسیب دیدن وسایل جلوگیری می کند .

شما می توانید با انتخاب وانت بار کوی فراز لوازم شکستنی خود و لوازم حساس خود مانند کریستال و ظروف شکستنی را به ما بسپارید و بدون هیچ دغدغه آنها را سالم در مقصد مورد نظر از ما تحویل بگیرید.

برای شما وسایل شکستنی را با استفاده از وکیوم و نایلون حبابدار تا خدمات باربری و اسباب کشی را با رعایت نکات ایمنی برای شما انجام دهیم با سپردن لوازم حساس به ما خیالتان راحت باشد که صدمه ای به بار شما دوستان عزیز وارد نخواهد شد .کارگرانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند قابلیت جابجایی بارهای سنگین شما را دارند آنها با استفاده از تجهیزاتی مثل چرخ های پایه دار ،یخچال ،فریزر ،را جابه جا و حمل و نقل می کنند. شما می توانید خدمات لوازم سنگین را به این کارگران بسپارید زیرا ما با استفاده از چندین سال سابقه کاری و ترفندهایی که در اسباب کشی برای حمل و نقل لوازم سنگین استفاده می کنیم می توانم لوازم سنگین را برای شما دوستان عزیز جابجا کنیم پس نگران جابجایی لوازم سنگین و صدمه دیدن به وسایل تان نباشید. زیرا لوازم از به صورت ایمنی بسته بندی وکیوم شده هستند و در هنگام جابجایی ایمنی کامل جابه‌جا خواهند شد.

ارسال بار به شهر های دیگر انجام می شود؟

با ارسال افراد کاردان و ماهر برای شما تمامی مراحل بسته بندی، اسباب کشی جابه جایی منزل را انجام می‌دهیم نگران نباشید می‌توانید با رزرو روز مورد نظر خود بدون اتلاف وقت تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را از تیم حرفه‌ایبارسنتر توسط وانت بار کوی فراز دریافت نمایید. عزیزانی که در محدوده کوی فراز زندگی می‌کنند به راحتی می توانند به این مجموعه دسترسی داشته باشندیا با یک تماس تلفنی می توانید روز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یا از طریق سایت بار سنتر می توانید خدمات باربری و اسباب کشی خود را دریافت نمایید. کافیست به سایت رفته و اطلاعات خود را ثبت کرده و روز مورد نظر خود را انتخاب کرده تا مشاوران ما در نزدیکی روز اسباب کشی با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. برای شما شعبه های متفاوت و مختلف را قرار داده ایم که شما حتی می توانید حمل بار به خارج از تهران را نیز داشته باشید مثل حمل بار و ارسال بار از تهران به اصفهان و دیگر شهرهای مورد نظر برای شما باربری های زیر را قرار داده ایم:

  1. باربری تهران به قم
  2. باربری تهران به شمال
  3. باربری تهران به اصفهان

برای انجام خدمات درون شهری می توانید از وانت بار های زیر استفاده نمایید:

  1. وانت بار پارک وی
  2. وانت بار آتی ساز

نیز استفاده نمایید ارسال تیم های متفاوت به شما کمک می‌کند که خدمات اسباب کشی  را با سرعت بیشتری انجام دهید به همین خاطر در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا در روند اسباب کشی شما سرعت ویژه ایجاد کنیم با انتخاب تیم چیدمان شما می توانید تمامی لوازم منزل خود را در جای مورد نظر دکوراسیون کنید همچنین با ارسال تیم بسته بندی تمام لوازم منزل را بسته بندی کنید هر چند تعداد کارکنانی که مورد نیاز شما دوستان باشد برای شما دوستان ارسال خواهیم کرد. تا حمل و نقل لوازم را با سرعت بیشتری انجام دهید.

وانت بار کوی فراز با مشاوره رایگان در خدمت شماست:

وانت بار کوی فراز دارای تعداد بالا کارگران،پرسنل خوش برخورد، ماشین های مجهز ،و همچنین تجهیزات بسته بندی می باشد و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز قبل از انجام خدمات اسباب کشی و باربری با تیم حرفه‌ای وانت بار کوی فراز تماس گرفته نوبت اسباب کشی را از ما دریافت و از تخفیف های ۳۵% که این مجموعه برای مشتریان خود ارائه داده است بهره مند شوید هدف ما جلب رضایت شما مشتریان می باشد شما می توانید برای دریافت خدمات بیشتری که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته است به سایت بارسنتر مراجعه نمایید و از مشاوران ما از یک مشاوره رایگان جهت انجام خدمات اسباب کشی نحوه عملکرد کارگران و ارسال تیم های متفاوت را دریافت نمایید تا از یک باربری خوب و بی نقص بهره مند شوید. در کنار تیم حرفه ای وانت بار کوی فراز یک اسباب کشی بی دغدغه و آسان را تجربه خواهید کرد زیرا ما ترفندهای اسباب کشی  در کنار شما هستیم تا یک اسباب کشی عالی و خوب را برایتان انجام دهیم . منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم شما می توانید در هر کجای تهران که هستید با ما تماس بگیرید و از خدمات برون‌شهری و درون‌شهری وانت بار کوی فراز بهره مند شوید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار کوی فراز بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار کوی فراز استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار کوی فراز کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند