۵/۵ - (۳ امتیاز)

وانت بار پرستار

وانت بار پرستار بارسنتر یکی از شرکت های وانت بار است که با تلاش بی وقفه ای خود توانسته بهترین خدمات را به مشتریان تقدیم کند و بتواند با یک کنترل نظارت شده خدمات در وانت بار های درون شهری و برون شهری به مشتریان عزیز ارائه نماید. این شبکه تضمین رضایت، نگرش حرفه ای، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با انگیزه را برای کمک به شما با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت. ما به شما کمک می کنیم اثاثیه منزل، اثاثیه شرکت و ادارات را با نرخ مناسب و در سریع ترین زمان مطابق با خواسته هایتان جابه جا کنید.

 

وانت بار پرستار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

حمل و نقل ایمن، مقرون به صرفه و قابل اعتماد را با ما تجربه کنید. وانت بار پرستار با استفاده از وانت بارهای استاندارد بارهای نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر تهران.

وانت بار پرستار با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریع تر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد. وانت بار پرستار به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

سایر باربری ها در تهران

خدمات بارسنتر

انواع خدماتی که وانت بار پرستار با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید:

  • ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل.
  • انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس و غیره.
  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.

 

رضایت مشتریان

  • تمامی خدمات و سرویس ها در وانت بار پرستار در اسرع وقت انجام می گیرند.
  • هزینه ای که بابت یک جابجایی از شما اخذ می شود، مطابق با نرخ های تعریف شده از جانب اتحادیه تنظیم شده است
  • هیچ گونه اهمالی در انجام کارها صورت نمی گیرد.
  • بسته بندی حرفه ای و استفاده از تجهیزات مناسب برای بسته بندی بار و لوازم منزل
  • کارگرانی مجرب و متعهد به کار
  • رانندگانی ماهر و آشنا به شهر
  • دیگر دغدغه اثاث کشی های پر دردسر را فراموش کنید.
  • با اعتماد به این مجموعه، با خاطری آسوده اسباب کشی خواهید کرد.
  • تمامی خدمات موجود در این وانت بار، در اسرع وقت با صرف برنامه ریزی مناسب انجام می گیرد.
  • کاملا تمام وقت و شبانه روزی در بالاترین سطح به شما خدمت رسانی خواهد کرد.

 

ما برای هزینه، زمان و اعتماد شما ارزش قائلیم. خدمات و سرویس های حمل بار خود را با اطمینان خاطر به وانت بار پرستار بسپارید.

رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان محترم بهترین سابقه و هدف همیشگی ماست.

 

سایر خدمات بارسنتر :

وانت بار میدان رسالت | وانت بار در محدوده میدان رسالت با ۳۵% تخفیف

وانت بار سمنگان | وانت بار در محدوده سمنگان با ۳۵% تخفیف

وانت بار ارامنه | وانت بار در محدوده ارامنه با ۳۵% تخفیف

 

دانش نیروی انسانی بارسنتر

در وانت بار پرستار بارسنتر از علم و دانش روز برای حمل و نقل بار استفاده می شود. برخی ها گمان می کنند که حمل بار توسط کارگر و انتقال ایمن آن از یک مکان به مکانی دیگر کاری سهل و آسان است و نیاز به تخصص ندارد. در صورتی که حمل ایمن و سالم بار اهمیت زیادی دارد و برای انجام آن تخصص و مهارت لازم است. دانش و تخصص در زمینه چگونگی بسته بندی و حمل و نقل بار از مکان اولیه به داخل ماشین های حمل بار ، چیدمان اصولی بار در داخل ماشین و انتقال صحیح آن به مقصد و استقرار بار در مکان ثانویه ، اصولی دارد که افراد حرفه ای در رابطه با آن دانش کسب کرده و مهارت اندوخته اند.

امروزه دانش و تخصص بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و حرفه افراد شده است. بدون دانش و تخصص هیچ کاری به درستی انجام نمی شود.

دانش و تخصص در زمینه بسته بندی و چیدمان بار از دیگر موارد تخصصی است که در وانت بار پرستار بارسنتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

این شبکه تضمین رضایت، نگرش حرفه ای، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با انگیزه را برای کمک به شما با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت. ما به شما کمک می کنیم اثاثیه منزل، اثاثیه شرکت و ادارات را با نرخ مناسب و در سریع ترین زمان مطابق با خواسته هایتان جابه جا کنید.

 

 

 

حمل اثاثیه منزل در باربری بارسنتر

کارگرانی که مسئول حمل بار شما هستند همگی نیرو های متخصص و با تجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل هستند و برای اینکار آموزش های لازم را دیده اند.

تمامی ماشین هایی که برای حمل بار وانت بار پرستار برای شما فرستاده می‌ شود موکت کاری شده و دارای عایق هستند. این اطمینان را به شما می‌ دهیم که در حین جا به جایی، به لوازم شما آسیبی نخواهد رسید.

 

بیمه بار برای تمام بار های شما

تمام بارهایی که توسط شرکت بارسنتر حمل می‌شوند دارای بیمه بار معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه خسارت وارده تمام و کمال پرداخت می‌شود. تمامی پرسنل وانت بار پرستار بارسنتر از میان افراد با تجربه و مسئولیت پذیر که سال ها در زمینه حمل بار سابقه فعالیت دارند انتخاب شده اند.

تمامی مراحل حمل بار شما در نهایت دقت انجام می‌شود و کوچکترین ضربه ای به آنها وارد نخواهد شد.

 

بسته بندی وسایل باربری پرستار

بسته بندی وسایل منزل یا محل کار یکی دیگر از مهم ترین قسمت های اسباب کشی می باشد، که باید به درستی وسایل بسته بندی شوند. اگر وسایل منزل یا محل کار مشتریان به صورت صحیح بسته بندی نشود، امکان پاره شدن کارتن ها و آسیب دیدن وسایل زیاد می شود. بنابراین وانت بار پرستار تهران خدمات بسته بندی وسایل را برای سلامت وسایل منزل مشتریان ارائه می کند. همچنین وانت بار پرستار بارسنتر تهران، برای بسته بندی وسایل کوچک مانند ظروف آشپزخانه، کتاب و… از کارتن های ۵ لایه ضخیم و برای وسایل بزرگ تر مانند یخچال ، تلویزیون و… از پلاستیک های ضربه گیر استفاده خواهد کرد.

 

رعایت نکات بهداشتی وانت بار پرستار

امروزه ویروس کرونا عضو جدایی ناپذیر در زندگی مردم شده و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. همانطور که در همه مشاغل پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، در وانت بار پرستار هم باید پروتکل های بهداشتی باربری رعایت شود. وانت بار پرستار تهران تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده، من جمله استفاده کارکنان از دستکش و ماسک، ضدعفونی دقیق و کامل تمامی وسایل نقلیه بعد از هر بار سرویس دهی به مشتریان انجام خواهد شد.

تمامی کارکنان وانت بار پرستار تهران، به صورت ماهانه چکاپ خواهند شد، تا از ناقل نبودن به ویروس کرونا مطمئن باشیم و با اطمینان کامل به مشتریان عزیز خدمت رسانی کنیم.

 

رعایت نکات ایمنی وانت بار در پرستار

نکات ایمنی یکی دیگر از نکاتی است که هر شرکت باربری باید هنگام اسباب کشی رعایت کند، وانت بار پرستار تهران تمام نکات ایمنی را هنگام جا به جایی وسایل منزل یا محل کار مشتریان را رعایت کرده تا به سلامت کامل اثاثیه جا به جا شوند.

نکات ایمنی شامل استفاده از دستکش های مخصوص، کفش های مخصوص و طناب های مستحکم می باشد، که در صورت استفاده نکردن از این وسایل امکان آسیب دیدن کارکنان وجود دارد، در نتیجه به وسایل مشتریان آسیب خواهد رسید.

 

 

 

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند