وانت بار همیلا با دسترسی آسان در تمامی شعبه‌ها:

اسباب کشی راحت را با وانت بار همیلا انجام دهید وانت بار دارای کارگران حرفه‌ای است که مورد تایید اتحادیه باربری قرار گرفته است. بار سنتر برای راحتی کار مشتریان شعبه‌های متفاوتی را در مرکز تهران قرار داده است که دسترسی راحت‌تر کرده‌ است شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید به راحتی به خدمات بارسنتر دسترسی داشته باشید وانت بار همیلا با پرسنل حرفه‌ای آماده فعالیت اسباب کشی باربری برای مشتریان عزیز است.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار همیلا

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

دوستانی که قصد انجام باربری و اسباب کشی را دارند دیگر لازم نیست که خودشان این کار را به تنهایی انجام دهند بلکه با انتخاب وانت بار همیلا که دارای چندین سال سابقه کاری در امور اسباب کشی و باربری است به راحتی می‌توانند خدمات گسترده‌ای از حمل و نقل باربری و بسته بندی و حتی چیدمان انجام دهند.

خدمات بسته بندی در بار سنتر با تجهیزات پیشرفته؛

بسته بندی تمامی لوازم برای شما عزیزان با کارگران حرفه‌ای وانت بار همیلا انجام خواهد شد دوستان عزیزی که قصد انجام بسته بندی را دارند بهتر است با بسته بندی با روش اروپایی تیم اسباب کشی را در کنار خود داشته باشند تا بدون دردسر و بدون دغدغه یکی اسباب‌کشی عالی را تجربه نمایند اگر بخواهید خودتان به تنهایی بسته بندی را انجام دهید بسیار زمان‌بر و طولانی است به همین خاطر ممکن است حین جابه جایی لوازم سنگین به بدن شما آسیب وارد شود اما وانت بار همیلا با ارسال پرسنل حرفه‌ای بسته‌بندی به شما کمک می‌کند که تمامی لوازم شما در کارتون‌های با ابعاد مختلف بسته بندی شده و به ماشین‌های باربری انتقال داده شود.

این باربری تشکیل شده از افرادی که دارای تجربه بالا کاری هستند و در کار خود ماهر، و با تجربه هستند برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

برای انجام بسته بندی قبل از شروع اسباب کشی باید یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق داشته باشید بدون برنامه ریزی ممکن است زمان زیادی را صرف جابجایی وسایل کنید به همین خاطر شرکت باربری بارسنتر با یک برنامه‌ریزی خاص در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کند و کارها را به افرادی می‌سپارند که در این زمینه دارای تجربه کافی هستند تمامی لوازم شکستنی را از سایر لوازم جدا می‌کنیم و در هنگام بسته بندی از کارتون‌ها در ابعاد مختلف استفاده می‌کنیم تا تمامی وسایل شما به صورت بسته بندی شده در این کارتون‌ها قرار گیرد. بسته بندی برای شما دوستان عزیز به صورت حرفه‌ای و با روش اروپایی انجام می‌شود با پیشرفته‌ترین تجهیزات که در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم تمامی لوازم منزل بسته بندی خواهد شد همچنین لوازم ادارات، لوازم بانک‌ها، بیمارستان‌ها، توسط تیمvip بسته بندی و جابه‌جا خواهد شد. اگر قصد انجام جابجایی و بسته بندی لوازم ارگان‌های دولتی و تجاری را دارید می‌توانید با یک تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

وانت بار همیلا با ماشین‌های استاندارد و متنوع:

ماشین‌های باربری در اسباب کشی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند شما می‌توانید با انتخاب شرکت بار سنتر از انواع اقسام ماشین‌ها استفاده نمایید.

ماشین‌هایی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم همگی به صورت استاندارد و عایق بندی شده است وجود ماشین‌های باربری در اسباب کشی نقش اصلی را ایفا می‌کند به همین خاطر ماشین‌هایی را باید انتخاب کنید که قابلیت جابجایی تمام بار شما را داشته باشد اگر قصد جابجایی لوازم درون شهری را دارید وانت بار و نیسان بار گزینه‌های مناسب جهت حمل و نقل و وسایل شما است و به شما کمک می‌کند که ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ماشین‌هایی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند با توجه به حجم و نوع بار شما یک اسباب کشی عالی و بدون دردسر را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد دوستان عزیزی که قصد انجام خدمات اسباب کشی و باربری را دارند می‌توانند صفر تا صد مراحل بسته بندی انتقال ماشین‌های باربری و جابجایی را به وانت بار همیلا بسپارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهند خدمات را دریافت نمایند.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

وانت بار همیلا با متخصصین حرفه‌ای که در امور اسباب کشی مراحل لازم را دیده‌اند، آموزش‌ها و شیوه‌های اسباب کشی را می‌دانند در خانه‌های شما حضور پیدا می‌کنند تمام لوازم را بسته بندی می‌کنند با استفاده از تجهیزات که در اختیار دارند لوازم سنگین را جابجا می‌کنند برای جابجایی لوازم سنگین اصلا نگران نباشید زیرا لازم نیست خودتان این کار را انجام دهید. بلکه با چرخ‌های پایه دار و سیستم‌های مجهز که وانت بار همیلا در اختیار پرسنل خود قرار می‌دهد به راحتی می‌تواند جابجایی انتقال بار را از ما دریافت نمایید تمامی لوازم سنگین در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرد و به مقصد مورد نظر ارسال خواهند شد.

ماشین‌های باربری که برای شما ارسال می‌کنیم طبق سلیقه مشتریان انتخاب می‌شود ماشین باربری که مورد نیازتان باشد برای شما در اسباب کشی ارسال می‌شود. کامیون، خاور، ایسوزو و هیوندا، تمامی ماشین‌هایی است که مجموعه بار سنتر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بیمه‌نامه ضامن سلامت بار مشتریان:

وانت بار همیلا با ارائه پرسنل حرفه‌ای به مشتریان کمک می‌کند که تمامی لوازم منزل را بسته بندی و در ماشین‌های باربری چیدمان کنند هنگام انتقال بار به مقصد مورد نظر شما تمامی وسایل شما بیمه می‌شود پس از آسیب دیدن وسایل خود نگران نباشید زیرا در صورت بروز هرگونه خسارت برای شما عزیزان در صورت بروز هرگونه صدمه خسارت وارد شده برای شما عزیزان جبران خواهد شد. بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد داریم و شرکت وانت بار همیلا این اطمینان را می‌دهد که با پرسنلی که برای شما ارسال می‌کنیم اطمینان سالم رسیدن به مقصد را داشته باشید.

دوستان عزیزی که زمان اسباب کشی خود را انتخاب کرده‌اند بهتر است با شماره که در صفحه درج شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط وانت بار همیلا رزرو نماید تا در روز اسباب کشی در کنار شما عزیزان باشیم. دسترسی به تمامی شعبه‌ها در بار سنتر آسان است در تمامی مراکز تهران برای شما شعبه‌های متفاوت را قرار داده‌ایم که حمل بار درون شهری و برون شهری را انجام می‌دهند و مشتریان عزیزی که قصد انجام خدمات اسباب کشی و باربری را دارند می‌توانند جهت رزرو و هماهنگی روز مورد نیاز با ما در ارتباط باشد وانت بار همیلا با ۳۵% تخفیف ویژه قیمت‌های اسباب کشی را کاهش داده است که شما می‌توانید با انتخاب این مجموعه از تخفیف‌های ویژه نیز برخوردار شوید تا هزینه اسباب کشی را کاهش دهید.

هزینه‌های وانت بار همیلا با تخفیف‌های باور نکردنی:

تمامی وسایل شما دوستان عزیز به صورت استاندارد با روش‌ها و وسایل نوین که در اختیار داریم بسته بندی می‌شود پس نگران نباشید شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب اسباب کشی راحت را از ما دریافت نمایید و گول قیمت‌های گران اسباب کشی را نخورید شرکت‌های تبلیغاتی را جهت باربری و اسباب کشی با قیمت گران را فراموش کنید. زیرا در انتخاب شرکت باربری باید دقت بالایی داشته باشید شرکت را انتخاب کنید که در کنار قیمت و هزینه‌های مناسب که برای اسباب کشی و باربری قرار می‌دهد کیفیت عالی کار را به مشتریان ارائه دهد زیرا باید اسباب کشی با کیفیت بالا انجام شود در غیر این صورت ممکن است حین جابه جایی وسایل شما صدمه ببیند.

با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید اسباب کشی عالی را در کنار تیم حرفه‌ای داشته باشید خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهیم به صورت کامل و استاندارد هستند به همین خاطر شرکت بار سنتر یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری است که دارای چندین سال سابقه اسباب کشی و باربری است.

همین الان تلفن را بردارید وانت بار همین را انتخاب نمایید تا در روز اسباب کشی در منزل‌های شما با پرسنل حرفه‌ای حضور پیدا کنیم تمامی خدمات اسباب کشی در ۷ روز هفته در ایام تعطیل برای مشتریان انجام می‌شود تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید روز مورد نظر را انتخاب نمایید و یا از طریق سایت بار سنتر روز مورد نظر خود را انتخاب کنید تا خدمات اسباب کشی را از ما دریافت نمایید.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند