باربری مطمئن با وانت بار هفت حوض:

هنگامی که قصد دارید تا اسباب کشی و یا حمل و نقل باری را انجام دهید که برای حمل آن نیازمند به خاور یا کامیون نیست، می‌توانید برای به صرفه‌تر بودن هزینه و زحمت‌های اثاث کشی از یک وانت بار برای حمل اثاثیه خود استفاده کنید. وانت بار هفت حوض با تجربه بالایی که در این زمینه دارد مفتخر است که خدمات تخصصی و حرفه ای خود را در زمینه حمل بار به شما ارائه دهد و در مرحله ای که به وانت بار نیاز دارید، شرکت بارسنتر برای بهترین خودروها را برای مشتریان ارسال می‌کند تا به بهترین روش ممکن اسباب و اثاثیه خود را بسته بندی و جابه جا کنید. وانت بار هفت حوض به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در کلیه مناطق تهران آماده سرویس دهی وانت تلفنی بوده و بار و اثاثیه شما را با  وانت بار به مسیر مورد نظرتان انتقال خواهد داد.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت بار هفت حوض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس‌دهی بی نظیر و شبانه روزی وانت بار هفت حوض:

شرکت وانت بر هفت حوض از تیم آموزش دیده و با تجربه جهت انجام امور بسته بندی به شکل تخصصی و جهت آماده کردن وسایل جهت اثاث کشی استفاده می‌کند. به طوری که افراد با تجربه و آموزش دیده باربری بارسنتر با دقت وسایل و اثاث شما را جابجا می‌کنند، به صورتی که  هیچ گونه آسیبی به آن‌ها نمی‌رسد. مواجه شدن با حوادث ناگهانی و ناخواسته طول مسیر حمل و نقل و تخلیه بار و اثاثیه همیشه امکان پذیر است. برای جلوگیری از خسارت و زیان وارد شده به مشتری در مواقع حادثه در اتوبار بارسنتر بار شما را بیمه می‌کند. شرکت بیمه گذار متعهد می‌شود که در ازای هر نوع خسارتی به بار و یا سرنشینان وسایل نقلیه، حداقل خسارت مالی را جبران کند. تا در صورتی که مشکلی برای خودروی حمل بار اتفاق افتاد، صاحب بار یا مشتری ضرری نبیند.

در نظر داشته باشید که وانت بار برای حمل و جابه جایی بارهایی حدودا بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو مناسب است. کارکنان و مشاوران بوانت بار هفت حوض در استان تهران به صورت شبانه روی در طول هفته آماده ارائه خدمت به مشتریان در زمینه حمل بار و اسباب کشی به سرتاسر کشور هستند. مشتریان عزیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی و لینک‌های زیر با شعبه مورد نظر خود تماس حاصل نمائید و پس از مشاوره رایگان، نسبت به بستن قرار داد باربری با شرکت و یا گرفتن مشاوره‌های بیشتر از وانت بار هفت حوض اقدام نمائید.

بسته بندی درست و مطمئن:

باربری و وانت بار هفت حوض یکی از شرکت‌ها باربری بسیار معتبر و خوش سابقه در استان است، که فعالیت‌هایی از قبیل بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل، وسایل اداره‌ها، لوازم تولیدی و انواع وسایل سبک و سنگین را به صورت کامل انجام داده و با ارسال خودروهای باربری استاندارد و تیم باتجربه، انتقال و جابه جایی راحت بار را برای مشتری فراهم می‌نماید.

اتوبار و وانت بار هفت حوض با داشتن تجهیزات مخصوص برای حمل انواع وسایل و اجناس مختلف، دارای وسایلی است که متناسب با نوع وسایل شما که می‌تواند، وسایل منزل یا محصولات صنعتی و مربوط به اداره یا فروشگاه‌ها باشد، خدمات‌های مربوط به آن ارائه را می‌دهد. همچنین با داشتن مشاوران متخصص در زمینه چگونگی بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل، به شکلی که مطمئن به مقصد برسند و همچنین نیروی کاری مخصوص که متناسب با نیاز شما تمامی خدمات را ارائه می‌دهد،

کلیه تجهیزات استفاده شده در شرکت اتوبار و وانت بار هفت حوض، از مرحل بسته بندی وسایل با استفاده از بهترین کارتن‌های مجکم گرفته تا ارسال وسایل نقلیه مطمئن و مسقف و مخصوص انواع وسایل منزل شما، همگی در نوع خود از بهترین‌ها هستند و به علاوه رانندگان خودروها با کلیه مسیرهای مختلف داخل و برون شهر آشنایی کامل دارند و بار و لوازم شما را با ایمنی کامل به محل مورد نظر شما می‌رسانند.

وانت بار تلفنی با کم‌ترین هزینه:

عملیات حمل و ارسال بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های مورد اعتماد مثل وانت بار هفت حوض می‌تواند به آسانی هر چه تمام‌تر انجام شود، چرا که پرسنل باربری بارسنتر با در اختیار داشتن وسایل نقلیه مطمئن، تجهیزات بسته بندی به روز و همینطور تیم با سابقه، که سال‌های متوالی در این حوزه فعالیت داشته‌اند می‌تواند تمامی مراحل  را به ترتیب و به نحو احسنت انجام دهد. همچنین بهترین قیمت‌ها و تعرفه‌ها را به همراه تخفیف ویزه می‌توانید با انتخاب شرکت وانت بار هفت حوض دریافت کنید.

مدیریت شرکت اتوبار و باربری بارسنتر برای کسب رضایت مشتریان، هزینه‌های دریافتی را کاهش داده است و با تخفیف‌های بی نظیر سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود داشته است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت منصفانه به معنی فدا کردن کیفیت اسباب کشی نیست. کلیه سرویس‌های ذکر شده در وانت بار هفت حوض با استفاده از تجهیزات با کیفیت و استفاده از وسایل مدرن ارائه می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت و آسوده کلیه مراحل اثاث کشی را به صورت صفر تا صد به شرکت ما بسپارید.

همچنین رانندگان وانت بار هفت حوض به کلیه مسیرها و خیابان‌های داخل شهری و خارج شهری تسلط کامل دارند و این رانندگان در کم‌ترین زمان ممکن وسایل شما را جا به جا می‌کنند و تمامی نکات ایمنی را رعایت می‌کنند. اتوبار بارسنتر در قبال تمامی سرویس‌های ارائه شده اعم از: بسته بندی و انتقال اسباب و کارتن‌ها به داخل وسیله نقلیه، تا ارسال آن‌ها به مقصد مورد نظر و چیدمان آن‌ها به سلیقه شما، هزینه‌های معقول و متناسب با سرویس‌های ارائه شده را از مشتریان دریافت می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا هموطنان گرانقدر ما به طور کامل از نتیجه کار راضی و اعتماد آن‌ها جلب شود.

در هر زمان و هرکجا به وانت بار نیاز داشتید با ما تماس بگیرید و از سرویس‌های مختلف وانت بار هفت حوض استفاده کنید.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در وانت بار هفت حوض:

میدان هفت‌حوض یکی از بزرگ‌ترین میادین شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و حالت مرکزی و همچنین تجاری در این محله دارد. میدان هفت حوض در واقع هسته اولیه محله نارمک تهران است که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی­‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله است. علت نامگذاری این میدان وجود هفت حوض در آن است که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض­‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد.

هفت حوض از معدود میادین تهران است که صرفاً نقش فلکه ترافیکی نداشته و در آن شاهد فعالیت­‌های اجتماعی نیز هستیم. همه روزه افراد زیادی از نقاط مختلف تهران به دلیل جذابیت­‌های مختلف آن و خرید از مغازه ­های اطراف آن مثل بورس زیورآلات و البسه یا گذراندن اوقات فراغت خود در کنار فضاهای سبز، حوضچه­‌ها، آب­نماها و اغذیه فروشی­‌های متعدد واقع در اطراف میدان خود را به این نقطه می­‌رسانند. از ویژگی­‌های مثبت دیگر در مورد میدان هفت حوض می­‌توان به وجود مبلمان‌­های شهری متعدد در داخل آن، مسیرهای ایمن برای عابر پیاده و نورپردازی زیبای آن در شب اشاره کرد.

اگر در نزدیکی‌های هفت حوض در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار هفت حوض به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار هفت حوض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و وانت بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.