۵/۵ - (۴ امتیاز)

وانت بار نیکنام

حمل بار وانت بار نیکنام به صورت داخلی و بین شهری و خدمات مربوط به حمل و نقل توسط باربری وانت بار نیکنام بارسنتر پوشش داده می شود. وانت بار نیکنام بارسنتر با سابقه بیش از چندین سال در صنعت حمل و نقل، بهترین سرویس حمل وانت بار را برای شما فراهم می نماید. باربری با وانت بار نیکنام بارسنتر با داشتن سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل علاوه بر جابجایی بار های سنگین، در زمینه ارائه خدمات حمل سبک تر به مشتریان آماده ارائه خدمات می باشد.

 

وانت بار نیکنام

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

کلیه خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه با وانت بار , حمل بار های صنعتی توسط وانت بار نیکنام بارسنتر ، با مجور حمل بار وانت از درب منزل، شرکت، انبار و کارگاه به صورت دربستی انجام می شود.

شرکت باربری بارسنتر

وانت بار نیکنام بارسنتر با قیمتی مناسب آماده ارائه خدمات حمل انواع بار و اثاثیه در تمامی روزهای هفته به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید با وانت بار نیکنام بارسنتر ، تماس گرفته تا در سریع ترین زمان در محل حاضر و حمل انواع بار و اثاثیه را به کلیه شهرهای استان تهران و شهرستان انجام دهند. با توجه به نیاز مردم در زمینه حمل و نقل و باربری استفاده از وانت و نیسان در حمل بار بسیار متداول می باشد. روش های زیادی برای جابجایی کالا و محصولات مشتریان وجود دارد که بنا به خواسته و نیاز خود می توانند هر یک را انتخاب نمایند. باربری وانت بار نیکنام از جمله مواردی می باشند که همواره یکی از راه های انتخابی ارزان محسوب می شوند.وانت بار نیکنام با در اختیار داشتن انواع وانت مخصوص حمل بار به صورت مسقف و رو باز برای حمل انواع بار به صورت دربستی با بهترین نرخ کرایه حمل وانت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

اگر به دنبال یک شرکت باربری خوب و مطمئن برای حمل کالاهای خود هستند ما به شما شرکت وانت بار نیکنام را پیشنهاد می کنیم، تا با بهره گیری از خدمات حرفه ای این وانت بار به راحتی حمل بارهای خود را انجام دهید. ابتدا باید بدانید که یک شرکت حمل و نقل حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است، شرکت بارسنتر به عنوان اولین موسسه حمل و نقل در ایران و با سابقه طولانی در انواع حمل ونقل از شرکت های معتبر ایران است که با استفاده از کارکنان ماهر و کار آزموده و تجهیزات پیشرفته و انواع ماشین آلات باربری مدرن حمل و نقل در تهران و سراسر ایران انجام می دهد.

 

از خدمات بارسنتر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

وانت بار پرستار | وانت بار در محدوده پرستار با ۳۵% تخفیف

وانت بار میدان رسالت | وانت بار در محدوده میدان رسالت با ۳۵% تخفیف

وانت بار سمنگان | وانت بار در محدوده سمنگان با ۳۵% تخفیف

 

حمل و نقل کالا و محصولات، دارای اصول و استاندارد های خاصی است که می توانند نقش موثری در انتخاب مشتریان داشته باشند و عموما باربری های بزرگ همچون شرکت وانت بار نیکنام بارسنتر با داشتن ماشین های حمل متفاوت، پاسخگو نیاز مشتریان در سراسر کشور می باشد. از مهم ترین نکات موثر در انتخاب ماشین باربری می توان به وزن و ابعاد کالا اشاره کرد، همچنین نوع بار، میزان آسیب پذیری و ارزش آن از دیگر موارد می باشد. گفتنی است که نرخ حمل بار وانت و نیسان متفاوت می باشد همچنین در صورت جابجایی بین شهر و دورن شهر نیز نرخ متفاوتی را باید پرداخت کرد.

وانت بار نیکنام با استفاده از انواع خودرو حمل و دارا بودن رانندگان مجرب و مورد اطمینان، بار شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین نرخ کرایه حمل همراه با بارنامه و بیمه نامه معتبر از تهران به شهرستان حمل می نماید.

 

در زمان انتخاب باربری وانت بار باید به نکاتی توجه کرد :

انتخاب باربری وانت بار بر اساس توجه به قواعد و ضوابط خاص شرکت صورت می پذیرد و نقش موثری در جذب مشتری خواهد داشت. قیمت مناسب، باربری ساده، قابلیت جابجایی با سرعت بالا بین شهری و… از جمله نکاتی است که سبب محبوبیت باربری وانت بار شده است. علاوه بر موارد مذکور انتخاب شرکت باربری مناسب و معتبر نقش موثری در سلامت باربری و حمل کالا خواهد داشت، گفتنی است که اعتبار شرکت باربری خیال شما را از همه جهات راحت می کند. انتخاب وانت بار بر اساس اندازه بار و نیاز مشتریان صورت می پذیرد

هر یک از آن ها شرایط خاص خود را دارند و در موارد زیر خلاصه می شوند:

معمولا بیشترین کاربرد وانت بار حمل بار درون شهری است که از مهم ترین دلیل آن می توان به حجم کم بار درون شهری اشاره کرد. وزن کم، حجم و ابعاد متناسب و مسافت های کوتاه از جمله دلایلی است که وانت بار نیکنام به عنوان وسیله حمل بار انتخاب می شود. البته لازم به ذکر است که قیمت نرخ حمل بار به وسیله وانت کمتر از نیسان است و همین امر سبب شده که معمولا افراد و مشتریان برای جابجایی و باربری بین شهری وانت بار را انتخاب نمایند.

 

حمل بار با بارسنتر

حمل و جابجایی برخی خرده لوازم و وسایل به شهرستان ها مستلزم انتخاب ماشین باری سبک تر است، تصور کنید شما قصد جابجایی برخی لوازم را از تهران به جنوب را دارید برای این کار در ابتدا می بایست یک شرکت باربری معتبر را انتخاب نمایید. شرکت وانت بار نیکنام بارسنتر با پیگیری مداوم شبانه روزی، شرایطی را برای شما فراهم نموده که بتوانید لوازم خود را از هرگوشه کشور به مکانی دیگر انتقال دهید، همچنین این شرکت با ارائه مشاوره های حرفه ای درست ترین انتخاب را پیش روی شما قرار می دهد. بارسنتر با صدور بارنامه دولتی معتبر و ثبت مجوز برای حمل بار وانت و نیسان به شهرستان، خیال شما را از هر بابت راحت می کند.

 

حمل بار آسیب پذیر

با توجه به نیاز مشتریان گاهی ممکن است حمل مواد غذایی و مواد آسیب پذیر همچون شیشه، گیاهان، حیوانات و… بر عهده شرکت های باربری قرارگیرد. در چنین شرایطی، اطلاع رسانی صحیح در خصوص محتویات بار نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و باربری بر اساس استاندارد ها ماشین حمل کننده متناسب را اعزام می کند. وانت بار نیکنام بارسنتر با داشتن انواع ماشین های باری متناسب با نیاز مشتریان به سادگی می تواند در این زمینه فعالیت مثبت داشته باشد و با اعزام نیسان بار و وانت بار امنیت حمل مواد از مبدا تا مقصد را فراهم نماید. این ماشین ها مجهز به کلیه تجهیزات لازم برای نگهداری از مواد آسیب پذیر هستند و مشتریان بدون نگرانی از فاسد شدن، شکستن یا از بین رفتن بار می توانند آن را به باربری بارسنتر بسپارند.

 

ویژگی های یک شرکت وانت بار حرفه ای

حمل بار و جابجایی از زمان پیدایش انسان ها تا کنون وجود داشته است. در زمان های گذشته انسان ها برای حمل بارهای خود از حیوانات استفاده می کردند، ولی درحال حاضر با اختراع وسیله هایی چون ماشین حمل و نقل بسیار راحت تر و سریع تر انجام می شود. ایده جابجایی با ماشین ها منجر به تاسیس شرکت های حمل و نقل امروزی شد. در طی سال های شرکت های باربری همواره با ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود به رقابت پرداخته اند.

وانت بار نیکنام بارسنتر با بکارگیری ماشین های باربری مدرن و حمل و نقل، جابجایی کالاها و یا اسباب کشی منازل را درتهران با هزینه مناسب انجام می دهد. در جابجایی درون شهری ماشین باربری متناسب با حجم و تعداد اسباب و وسایل انتخاب می شود. وانت ها برای حمل بارهای سبک و اسباب کشی منازل درون شهرها بسیار مناسب هستند. انتخاب ماشین باربری مناسب برای حمل و نقل موفق از ویژگی های اصلی و مهم یک شرکت باربری حرفه ای است. یک ماشین باربری خوب باید تجهیزات مربوط به بسته بندی بار در زمان بارگیری و جابجایی را داشته باشد و از لحاظ فنی کاملا سالم باشد تا در حین جابجایی ایمنی وسایل بالا باشد.

 

وانت بار نیکنام بارسنتر با داشتن انواع ماشین های باری متناسب با نیاز مشتریان به سادگی می تواند در این زمینه فعالیت مثبت داشته باشد و با اعزام نیسان بار و وانت بار امنیت حمل مواد از مبدا تا مقصد را فراهم نماید.

 

 

مشاوره رایگان، بکارگیری افراد کار آزموده در بسته بندی، چیدمان و تخلیه بارها، ضمانت تحویل سالم و بدون نقص بارها و استفاده از رانندگان با سابقه هم از ویژگی های یک شرکت باربری موفق است. مشاورین وانت بار نیکنام با حضور در محل مورد نظر با توجه به حجم بار و مسافت جابجایی ماشین باربری مناسب را انتخاب کرده و امکان یک جابجایی راحت و سریع را برای مشتریان خود فراهم می کنند.

شرکت وانت بار نیکنام بارسنتر با سابقه درخشان و طولانی مدت در سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای در میان مشتریان به خود اختصاص دهد و علاوه بر ماشین های سنگین همچون تریلی و کامیون به عنوان یک باربری وانت بار در این عرصه فعالیت های بسزایی داشته باشد، همچنین شایان ذکر است که این کمپانی در زمینه حمل انواع کالا و محصولات به سراسر کشور در مبدا و مقصد متفاوت آماده ارائه خدمات به کلیه هموطنان عزیز می باشد. بسته بندی کالاها و جابجایی آن ها وقتی درست و اصولی صورت می گیرد که وسایل به طور صحیح و اصولی بسته بندی شده و آماده حمل شوند. بسته بندی اصولی یک جابجایی راحت و بدون کمترین خسارت را ممکن می سازد. همچنین بسته بندی باعث سرعت در بارگیری و تخلیه شده و چیدمان را راحت تر می کند. شرکت باربری و حمل و نقل وانت بار نیکنام بارسنتر با بیش از چندین سال سابقه در انواع حمل و نقل بهترین انتخاب برای جابجایی کالاهای شما است.

سایر خدمات باربری در تهران

عواملی که در یک جابجایی وانت بار اثر می گذارند

از عوامل موثر در جابجایی می توان به نوع بار و اندازه آن، طول و نوع مسیر از مبدا تا مقصد، میزان بودجه مشتری، امکانات شرکت باربری و زمان جابجایی اشاره کرد. هر کدام از این عوامل در انتخاب ماشین باربری در حمل بار موثر هستند. ماشین هایی که برای جابجایی درون شهری استفاده می شوند، از ماشین های سبک باربری انتخاب می شوند تا جابجایی بار داخل شهرها را به صرفه تر و راحت تر انجام دهند.

 

نکاتی قبل از اثاث کشی با وانت بار

  • قبل از اثاث کشی برای بسته‌بندی وسایل حتما از کارتن های ضربه گیر استفاده شوند.
  • برای جمع‌کردن وسایل ریز از بسته بندی های مخصوص استفاده شوند .
  • برای حمل بارهای سنگین نیاز به کارگر توانا با باربری وانت داریم.
  • موقع چیدن وسایل بعد از اثاث کشی با وانت بار ارزان بارسنتر به پرسنل مجرب نیازمند خواهید بود

وانت بار نیکنام بارسنتر با قابلیت باربری اسباب خانه و ادارات در سرتاسر ایران، شبکه گسترده ای است که روش های نوین بسته بندی، حمل اسباب تنها به سبک سلیقه همشهریان ، فناوری های به روز، نوآوری و افراد ماهر را شامل می شود. وانت بار نیکنام بارسنتر یکی از شرکت های وانت بار است که با تلاش بی وقفه ای خود توانسته بهترین سرویس را به همشهریان تقدیم کند و بتواند با یک کنترل نظارت شده خدمات نوین در وانت بار های دورن شهری و برون شهری به مشتریان عزیز ارائه نماید.این شبکه خشنودی رضایت، نگرش حرفه ای، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با انگیزه را برای کمک به شما با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند