اسباب کشی را با وانت‌بار نیاوران انجام دهید:

بسته‌بندی اثاثیه منزل خود را به وانت‌بار نیاوران بسپارید اما با داشتن سال‌ها سابقه کاری توانستیم تا به امروز تمامی رضایت مشتریان خود را جلب کنیم زیرا در ارائه خدمات اسباب‌کشی منازل به‌صورت حرفه‌ای عمل خواهیم کرد. ما هم چنین برای شما اسباب و اثاثیه و اداره و شرکت‌ها را نیز به بسته‌بندی و جابه‌جا می‌کنیم و  شما می‌توانید جهت انجام خدمات اسباب‌کشی تنها با یک تماس تلفنی از تمامی خدماتی که وانت‌بار نیاوران برای مشتریان خود ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید .

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت‌بار نیاوران

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

 

شرکت وانت‌بار نیاوران با استفاده از تجهیزات مدرنی که برای مشتریان خود استفاده می‌کند تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهد همچنین ما برای شما بسته‌بندی لوازم منزل را نیز انجام می‌دهیم و با دقت و ایمنی کافی این کار را برایتان انجام می‌دهیم وسایل خود را به ما بسپارید تا هم در هزینه‌ها و هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

تکنیک های ویژه اسباب کشی:

ما با استفاده از تکنیک‌هایی که در اسباب‌کشی برای شما مشتریان عزیز در نظر می‌گیریم سلامت اسباب و وسایل شما را تضمین خواهیم کرد همچنین با استفاده از بسته‌بندی اسباب و اثاثیه به‌صورت تخصصی و رعایت نکات خیلی ریز می‌توانیم از صدمه دیدن وسایل شما جلوگیری کنیم شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی ازاین خدمات نیز بهره‌مند شوید. پس همین الان تلفن را بردارید و با وانت‌بار نیاوران تماس بگیرید تا در روز تعیین‌شده در کنار شما باشیم و خدمات اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم.ما برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی را انجام می‌دهیم خدمات بسته‌بندی که وانت‌بار نیاوران برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است شامل بسته‌بندی تمامی وسایل منزلتان می‌باشد. اگر قصد جابجایی اثاثیه منزل را دارید باید به بسته‌بندی آن توجه داشته باشید زیرا بسته‌بندی باید از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به‌درستی انجام نشود ممکن است وسایل شما صدمه ببینند بسته‌بندی اثاثیه منزل باید با استفاده از تجهیزات مدرنی انجام شود. بسته‌بندی اثاثیه و منزل شما اگر به شکل درست بسته‌بندی نشود ممکن است در حین جابجائی صدمه ببیند نوع بسته‌بندی در جابجائی وسایل بسیار تاثیرگذار می‌باشد و وسایلی که به‌طرز صحیح بسته‌بندی‌شده باشند حتی در ماشین‌های باربری جای کمتری را می‌گیرند و هنگام تخلیه بار توسط کارگران و وانت‌بار نیاوران به‌درستی جابه‌جا می‌شوند. بدون کوچک‌ترین صدمه ببیند زمانی که وسایل  به شکل  درست بسته‌بندی شود چیدمان آن‌ها نیز راحت‌تر است و همچنین آنباکس کردن آن‌ها توسط تیم چیدمان نیز سریع‌تر انجام می‌گیرد. پس بدون اینکه فکر کنید بسته‌بندی وسایل خود را به وانت‌بار نیاوران که دارای سال‌ها تجربه در ارائه خدمات اسباب‌کشی منازل و ادارات می‌باشد بسپارید. تا بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای برای شما وسایلتان را جابه‌جا کنیم جهت بسته‌بندی صحیح لوازم خود می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و از آن‌ها سوالات لازم را بپرسید.

بسته بندی به روش وانت‌بار نیاوران:

ما در این مقاله می‌خواهیم ترفندهایی راجع‌به بسته‌بندی برای شما ارائه دهیم بسته‌بندی باید به طریقه اصولی انجام شود لازم است که لوازم شکستنی را از دیگر وسایل جدا کنید و با استفاده از برچسب‌های مخصوص بر روی آن‌ها بنویسید که این وسایل شکستنی است البته با انتخاب تیم بسته‌بندی وانت‌بار نیاوران احتیاجی نیست که شما وسایل را بسته‌بندی کنید. بلکه تمامی پرسنل ما برای شما این کار را به‌راحتی انجام می‌دهد بسته‌بندی اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین خدماتی است که ما برای مشتریان خود ارائه می‌دهیم شما می‌توانید نحوه بسته‌بندی و لوازم منزل را از تیم حرفه‌ای مجموعه بار سنتر دریافت نمایید. نکته مهم اینجاست که بخش‌های مهم خدماتی که وانت‌بار نیاوران برای مشتریان انجام می‌دهند مرحله بسته‌بندی و چیدمان می‌باشد.

شما می‌توانید حتی چیدمان منازل خود را به ما بسپارید تا با استفاده از علم و تجربه‌ای که در اختیار داریم وسایل شما را بسته‌بندی و چیدمان کنید بسته‌بندی وسایل باید در مدت‌زمان کوتاه صورت بگیرد پس این کار باید حتما توسط افراد حرفه‌ای و آموزش‌دیده انجام شود که در هنگام باربری وسایل آسیبی نبیند.

اصلاً اشیای شکستنی و گران‌قیمت را در جعبه‌های مخصوص قرار می‌دهیم تا هنگام جابجایی به این اشیاء از صدمه‌ای وارد نشود. بسته‌بندی لوازم را با استفاده از کارتن‌های چند لایه برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم مثلاً لباس‌های شما را در کارتن‌های مخصوص باربری می‌گذاریم و دیگر وسایل شکستنی را با استفاده از چسب‌های نواری برای شما بسته‌بندی می‌کنیم تا صدمه نبیند و رعایت نکات که در این مقاله برای شما درج شد بسیار مهم می‌باشد. زیرا باعث حفاظت بار و اثاثیه شما در طول جابجایی می‌باشد شرکت وانت‌بار نیاوران با استفاده از تجربه چندساله‌ای که در زمینه اسباب‌کشی لوازم خانگی و ادارات دارد آماده سرویس‌دهی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید در صورت رزرو تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان تمامی لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید. ما با استفاده از تجربه بالای کاری که در اختیار داریم با استفاده از انواع ابزارهای کمکی مانند ضرب گیرها، نایلون‌های حباب دار، کارتن‌های چند لایه، بابل رپ ها، در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و لوازم را برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌کنیم و با استفاده از کارگران و پرسنل زبده و حرفه‌ای تمامی بسته‌بندی لوازم خانه شما را با سرعت انجام می‌دهیم و می‌دانیم که لوازم شکستنی را باید چگونه بسته‌بندی کنیم. پس در نهایت دقت و سرعت آماده بسته‌بندی لوازم منزل شما هستیم شما با استفاده از وانت‌بار نیاوران می‌توانید حمل و اثاثیه منزل خود را سریع‌تر انجام دهید زیرا با انتخاب تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده تمامی این خدمات با سرعت بیشتری برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود .دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی وسایل را چیدمان و جابجا کنید .

تیم چیدمان در مراحل اسباب کشی در کنار شماست:

با ارسال تیم چیدمان و وانت‌بار نیاوران از آسیب‌های جسمی و خستگی شما جلوگیری خواهیم کرد شما می‌توانید جهت رزرو خدماتی که برای شما ارائه می‌دهند تنها با یک تماس تلفنی از مشاوران ما دریافت نمایید. خدمات اسباب‌کشی یکی از کارهایی است که شما برای منازل و ادارات خود انجام می‌دهیم معمولاً چند ماه قبل از این‌که مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید درگیری‌های خاص خود را دارید به‌همین خاطر ما برای شما این درگیری‌ها را با ارسال تیم‌های حرفه‌ای کاهش خواهیم داد تمام وسایل موجود در خانه و یا حتی ادارات شما را بسته‌بندی و چیدمان خواهیم کرد. شما می‌توانید تمامی مراحل سخت بسته‌بندی و جابجایی اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید و ما برای شما راحتی را فراهم خواهیم کرد تنها با ثبت درخواست و انتخاب نوع ماشین باربری خود می‌توانید با مشاوران وانت‌بار نیاوران تماس بگیرید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید .شما می‌توانید هر نوع ماشینی را که می‌خواهید انتخاب نمایید و ماشین‌هایی که در وانت‌بار نیاوران برای شما انجام برای شما ارائه می‌شود همگی از لحاظ فنی سالم می‌باشند. پس شما می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید شما می‌توانید با توجه به حجم بار و نوع بار خود ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید مثلاً ماشین‌هایی مثل وانت‌بار برای جابه‌جایی بارهای کم بارهای با مقدار کم و همچنین در مسافت‌های کوتاه استفاده می‌شود. با انتخاب وانت‌بار می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید .قیمت‌های ماشین‌های مثل وانت‌بار و نیسان بار برای مشتریان مقرون‌به‌صرفه می‌باشد البته درصورتی‌که جابجایی بار کم و مسافت کوتاه ما به شما پیشنهاد می‌دهیم این نوع ماشین‌ها را انتخاب کنید. و برای دیگر جابه‌جایی می‌توانید از ماشین‌های متنوع بار سنتر استفاده کنید.

با انتخاب وانت‌بار نیاوران هزینه ها را کاهش دهید:

هزینه‌ها در اسباب‌کشی متفاوت می‌باشد به‌همین خاطر ما نمی‌توانیم هزینه اسباب‌کشی ثابتی را برای مشتریان خود در نظر بگیریم اما نگران پرداخت قیمت‌های گران و گزاف اسباب‌کشی نباشید شما می‌توانید تنها با پرداخت یک هزینه مناسب خدمات متنوعی را از وانت‌بار نیاوران دریافت نمایید. زیرا تمامی خدماتی که برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است همگی شامل ۴۵% تخفیف می‌باشد شرکت وانت‌بار نیاوران یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای مشتریان خود می‌باشد. شما می‌توانید با بستن قرارداد با مدیریت این شرکت از بیمه‌نامه و بارنامه معتبری که به شما دوستان عزیز ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید همچنین می‌توانید قبل از خدمات اسباب‌کشی شما قبل‌از اسباب‌کشی از خدمات و راهنمایی‌های کامل پرسنل ما جهت اسباب‌کشی، بسته‌بندی، ماشین ،و دیگر خدمات اسباب‌کشی بهره‌مند شوید.مدیریت شرکت وانت‌بار نیاوران برای شما دوستان عزیز پرسنل حرفه‌ای را در نظر گرفته‌است هم چنین شما می‌توانید با انتخاب خودروهای مناسب این باربری از تمامی لوازم اسباب‌کشی خود را به‌درستی جابجا نمایید حمل بار برای شما توسط ماشین‌های مسقف و روباز انجام می‌شود. پس شما می‌توانید در هر نوع شرایط آب‌وهوایی ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید. زیرا تمامی رانندگانی که در این پرسنل مشغول فعالیت می‌باشند همگی دوره‌های لازم را دیده‌اند شما می‌توانید با مشاوره در خصوص اسباب‌کشی تمامی خدمات خود را انجام دهید این مشاوره به‌صورت رایگان برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است . شما می توانید با شعبه های مختلف بارسنتر مثل وانت بار خاوران در ارتباط باشید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بارنیاوران بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار نیاوران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بارنیاوران کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند