خدمات پیشرفته اسباب کشی در وانت‌بار نبرد  انجام می شود:

با پیشرفت تکنولوژی و خدمات ارزنده‌ای که شرکت‌های باربری برای مشتریان خود انجام می‌دهد این روز ها اسباب‌کشی بدون هیچ دغدغه‌ای و استرسی انجام می‌شود. شما با انتخاب وانت‌بار نبرد که در محدوده نبرد است می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به ما بسپارید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را برای شما به بهترین شکل انجام دهیم. شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از این خدمات بهره‌مند شوید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم از صفر تا صد اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت‌بار نبرد

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

با انتخاب وانت‌بار نبرد که در محدوده نبرد از شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به ما بسپارید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما دوستان عزیز این خدمات را انجام دهید وانت‌بار نبرد با سال‌ها سابقه درخشان در امر اسباب‌کشی و باربری توانسته‌است رضایت تمامی مشتریان را جلب کند تا به امروز تمامی مشتریان ما از خدماتی که برایشان ارائه داده‌ایم بسیار راضی و خشنود بودند به‌همین خاطر شما می‌توانید با یک‌بار امتحان وانت‌بار نبرد مشتری ثابت این مجموعه بمانید.

در هر ساعت از شبانه روز و در هر منطقه می توانید به بارسنتر دسترسی داشته باشید:

ما دسترسی را برای شما دوستان عزیز راحت کرده‌ایم عزیزانی که در این محدوده زندگی می‌کنند لازم نیست که در دفاتر ما حضور داشته باشند بلکه می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی این خدمات را از ما دریافت نمایید. خدماتی که وانت‌بار نبرد برای مشتریان انجام می‌دهد با ۴۵% تخفیف ویژه برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. پس همین الان تلفن را بردارید و با مشاوران ما از یک مشاور رایگان برخوردار شوید این خدماتی که وانت‌بار نبرد برای مشتریان انجام می‌دهد حتی شامل چیدمان منازل آن‌ها می‌شود. شاید برای شما چیدمان منازل کار زمان‌بر و سختی باشد یا نتوانید به‌تنهایی وسایل منزل خود را جابه‌جا کنید.

ما با ارسال چندین کارگر نیرومند و خبره آموزش‌های لازم را جهت جابجایی وسایل سنگین و دکوراسیون منزل شما دیده‌اند تمامی این مراحل را برای شما به‌آسانی انجام می‌دهیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار نبرد بارهای سنگین خود را جابه‌جا کنید و در محل مورد نظر خود قرار بدهید.

کارگران ما به شما کمک می‌کنند تا وسایل منزل خود را دکوراسیون کنید و در جای خود قرار دهید. همچنین وسایلی که توسط تیم بسته‌بندی وانت‌بار نبرد برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی شده‌است توسط تیم چیدمان باز و در محل مورد نظر خود قرار می‌گیرد. دیگر لازم نیست خودتان ساعت‌ها وقت تلف کنید و بسته‌بندی لوازم را انجام دهید یا این‌که بازکردن آن‌ها را انجام دهید بلکه شما با انتخاب وانت‌بار نبرد هم می‌توانید بسته‌بندی را انجام دهید. هم چنین ما برای شما دوستان عزیز لوازم الکترونیکی و برقی را راه‌اندازی می‌کنیم لوازمی مثل تلویزیون، که راه‌اندازی آن‌ها سخت و دشوار است را به تیم حرفه‌ای چیدمان وانت‌بار نبرد بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تمامی لوازم برقی و الکترونیکی منزلتان را نصب و راه‌اندازی کنند. با انتخاب تیم چیدمان و وانت‌بار بار سنتر تمامی مراحل اسباب‌کشی با سرعت بیشتری انجام می‌شود و دیگر لازم نیست سختی‌های اسباب‌کشی را به‌تنهایی انجام دهید. بلکه تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید این نیروها را در کنار خود داشته باشید و خدمات را از ما دریافت نمایید.

بسته بندی در وانت‌بار نبرد  با دقت انجام می شود:

تیم بسته‌بندی مجموعه بار سنتر برای شما در نظر گرفته‌است تشکیل‌شده از افرادی متخصص و کاربلد هستند که تمامی وسایل منزل شما را بسته‌بندی می‌کنند اگر بسته‌بندی به‌تنهایی برای شما کار سختی است با ارسال نیروهای آموزش‌دیده بسته‌بندی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و تمامی وسایل منزل و حتی ادارات شما را نیز بسته‌بندی کنیم. وانت‌بار نبرد با تشکیل تیم حرفه‌ای در کنار شما دوستان عزیز است و این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام می‌دهد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار نبرد از صفر تا صد اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان این خدمات را انجام دهیم. شما می‌توانید تمامی وسایل خود را بسته‌بندی کنید حتی ما وسایل شکستنی را از دیگر وسایل جدا می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود بسته‌بندی وسایل شکستنی و ظروف شکستنی باید با دقت بیشتری انجام شود به‌همین خاطر ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار لوازم شکستنی شما را بسته‌بندی می‌کنیم .و در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم و این‌طوری مطمئن هستیم که صدمه‌ای به وسایل شکستنی شما وارد نمی‌شود. پس شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار نبرد لوازم گران‌قیمت و شکستنی خود را به ما بسپارید تا با استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی تمامی لوازم شما بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به مقصد مورد نظرتان ارسال شود. شما با انتخاب وانت‌بار نبرد دردسرهای اسباب‌کشی را کاهش خواهید داد زیرا ما افرادی را متخصص این کار برای شما ارسال می‌کنیم تا تمام کارهای بسته‌بندی چیدمان و اسباب‌کشی را برای شما انجام دهند. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو کنید یادتان نرود که تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان را نیز سفارش دهید.

استفاده از ماشین های استاندارد در بارسنتر برای مشتریان:

ماشین‌هایی که در وانت‌بار نبرد برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم می‌تواند به حمل‌ونقل و باربری به آن‌ها کمک کند ماشین‌های متنوعی دربار سنتر به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. این ماشین‌ها شامل وانت‌بار، کامیون، خاور، ایسوزو، هیوندا و دیگر ماشین‌های اسباب‌کشی می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب ماشین‌های وانت‌بار و نیسان بار مجموع بار سنتر از تخفیف‌های ویژه‌ای که این مجموعه برای این ماشین در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید. وانت‌بار نبرد به‌صورت روزانه ماشین‌های خود را توسط کارشناسان چک می‌کند و از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشند و با سلامت کامل بار شما را به مقصد موردنظر ارسال نماید. رانندگانی که در وانت‌بار نبرد استفاده می‌شوند همگی دارای چندین سابقه هستند شما می‌توانید با انتخاب هر نوع ماشین که متناسب با بار و نوع بار شما می‌باشد به‌راحتی وسایل خود را از تهران به هر مسیری که می‌خواهید انتقال دهید. ما حتی در شرایط بد آب‌وهوایی هم برای شما دوستان عزیز مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم پس نگران نباشید زیرا افراد کاردان و کاربلد هستند و خدمات اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام می‌دهند. تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از این خدمات استفاده نمایید. همچنین شما می‌توانید هنگام تماس با ما از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید و هر گونه سوالی که راجع‌به اسباب‌کشی و نحوه اسباب‌کشی دارید از مشاوران ما دریافت نمایید. آن‌ها با پرس‌وجو سوالات درباره اسباب‌کشی از شما می‌توانند قیمت ثابتی را به شما پیشنهاد دهد قیمت‌هایی که در وانت‌بار نبرد برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود بدون کوچک‌ترین کمی و کاستی درنهایت کار از آن‌ها دریافت می‌شود .شما می‌توانید برای اطلاعات قیمت‌ها و هزینه‌های اسباب‌کشی و باربری تنها با یک تماس تلفنی از مشاوران ما از نحوه اسباب‌کشی و قیمت‌های اسباب‌کشی باخبر شوید ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را برای شما با نازل‌ترین قیمت‌ها انجام دهیم شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرارداد این خدمات را از ما دریافت نمایید.

پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در وانت‌بار نبرد :

ما به‌صورت بیست و چهار ساعته خدمات پشتیبانی و خدمات اسباب‌کشی شما را پشتیبانی می‌کنیم شما می‌توانید در هر کجای دنیا که باشید تنها با یک تماس تلفنی بار خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال دهید .پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط وانت‌بار ما ثبت نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز بهترین خاطره خوب اسباب‌کشی را برایتان فراهم سازیم و شما می‌توانید با استفاده از  وانت‌بار نبرد از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه برخوردار شوید و با پرداخت هزینه‌ای مناسب یک کار باکیفیت را از تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده ما دریافت نمایید.برای دسترسی به ما می‌توانید با یکی از شماره‌ها که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید ما در هر منطقه از تهران برای شما شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم مثلاً عزیزانی که در محدوده ساق‌دوش زندگی می‌کنند می‌توانند وانت‌بار در محدوده ساق‌دوش را تنها با یک تماس تلفنی در دسترس داشته باشند. تا تمامی خدمات خود را از این وانت‌بار دریافت نماید اما به‌صورت۲۴ ساعته پاسخ‌گوی سوالات شما می‌باشیم شما با تماس با ما می‌توانید از یک مشاور رایگان نیز برخوردار شوید .تمامی تلاش ما این است که خدمات اسباب‌کشی با امکانات کامل برای شما فراهم سازد و به‌همین خاطر ما با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و لوازم شما را بسته‌بندی و حتی لوازم شما را چیدمان می‌کنیم.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار نبرد بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار نبرد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بارنبرد کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند