۵/۵ - (۲ امتیاز)

وانت بار قصرالدشت

وانت بار قصرالدشت ، با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی به شماست. خدمات باربری خود را به وانت بار قصرالدشت بارسنتر بسپارید . وانت بار قصرالدشت با دارا بودن کارگران مجرب و حرفه ای، خدمات باربری خود را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

وانت بار قصرالدشت

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

وانت بار قصرالدشت با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریع تر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد.  از وقتی که شما با شرکت باربری بارسنتر تماس می گیرید، در این شرکت مشاوران حرفه ای هستند که به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره در خصوص باربری، حمل اثاثیه و نوع بسته بندی ارائه می دهند، اگر شما سوالی در خصوص اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل داشته باشید مشاورین شرکت توضیحاتی در خصوص اسباب کشی به شما ارائه داده و شما را با راز های اسباب کشی آسان آشنا خواهید شد.

ویژگی های بارز

وانت بار قصرالدشت به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

ایجاد چنین بستری با سال ها تجربه و با دارا بودن سابقه طولانی در امر جابجایی جمع آوری شده است. وانت بار قصرالدشت دارای بهترین و موفق ترین پرسنل کاری با سابقه درخشان در بسیاری از پروژه های کاری بوده و به صورت حرفه ای عمل میکنند . این خود سبب شده که هر یک در کار خود تبحر خاصی داشته باشند و با شوق و اشتیاق زیاد به کار خود می پردازند اولویت کاری تمامی پرسنل و کادری که در این وانت بار در حال فعالیت به ویژه خانواده های قصرالدشت می باشد ایجاد شرایط و فضایی مناسب جهت رفع دغدغه مشتریان و خانواده های عزیز به خصوص به هنگام اثاث کشی هرگونه وسایل سبک و سنگین می باشد.

سرویس دهی و خدمات رسانی پرسنل به نحوی می باشد که در وحله نخست ایجاد روحیه مثبت و شرایط محیطی آرام برای اعضای خانواده ها می باشد این به خودی خود به وجود نمی آید مگر اینکه فرد با اخلاق نیکو برخورد مناسب با مشتری این شرایط را حاکم کند در صورت بروز هرگونه درگیری و برخورد ناشایست گروه و سرپرست با آن برخورد کرده و از باربری بارسنتر اخراج می شود ما همواره سلامت روحی و جسمی شما را در نظر می گیریم .

وانت بار قصرالدشت با یک روش کاملا حرفه ای و موثر همراه با دریافت مقدار کمی از هزینه ها و با ایجاد اطمینان و خاطر نشان کردن مشتریان عزیز جهت حمل بار شما عزیزان از قصرالدشت به تمام مناطق آن و همچین به سایر شهرهای ایران آماده خدمت رسانی می باشد . فن آوری های جدید بوجود آمده این این امکان را به ما می دهد که باربری های خود از طریق سیستم GPS مورد نظاره قرار دهید.

وانت بار قصرالدشت بارسنتر با ارائه نمودن راه کارهای موثر حمل جهانی و ایجاد شرایط مناسب با دریافت هزینه اندک یک راه حل موثر را ارایه می دهد.

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری
  • نظافت منزل در مبدا
  • بارچینی لوازم منزل در خاور
  • حمل و نقل درون شهری یا برون شهری
  • در صورت نیاز ارائه انبار موقت
  • تخلیه در مقصد
  • لوله بازکنی و رفع گرفتگی احتمالی لوله ها در مقصد

 

وانت بار قصرالدشت با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریع تر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد.

 

باربری به چهار گوشه ایران ، با تیم مادیگر نگرانی ندارد. بارسنتر با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل قصرالدشت از حرفه ای ترین راننده ها و بارچین ها و بسته بندی ها برای حمل و نقل و ارایه خدمات باربری برای تامین حمل و نقل کامل درب به درب و ترخیص کالا از گمرک در همه زمان ها فراهم می کند.

سایر خدمات بارسنتر :

وانت بار دهم فروردین | وانت بار در محدوده دهم فروردین با ۳۵% تخفیف

وانت بار دهقان | وانت بار در محدوده دهقان با ۳۵% تخفیف

وانت بار چهارصد دستگاه | وانت بار در محدوده چهارصد دستگاه با ۳۵% تخفیف

 

بسته بندی لوازم در وانت بار قصرالدشت

وانت بار قصرالدشت قابلیت حمل و نقل های متعدد انواع بار و تجهیزات و لوازم تولیدی شما رو با حمل بهترین وسایل حمل و نقل بروز با مدل های بالا و بیمه نامه های دولتی همراه با تدارکات آن را دارد.

 

خدمات ویژه وانت بار قصرالدشت بارسنتر

وانت بار قصرالدشت برای انجام پروژه ی حمل و نقل شما انواع راه حل های مفید را ارایه می دهد . راه هایی که امنیت ، آرامش ، صرفه جویی در وقت و هزینه برای شما عزیزان فراهم می آورد.

بسته بندی وسایل

بسته بندی وسایل منزل یا محل کار یکی دیگر از مهم ترین قسمت های اسباب کشی می باشد، که باید به درستی وسایل بسته بندی شوند. اگر وسایل منزل یا محل کار مشتریان به صورت صحیح بسته بندی نشود، امکان پاره شدن کارتن ها و آسیب دیدن وسایل زیاد می شود. بنابراین وانت بار قصرالدشت خدمات بسته بندی وسایل را برای سلامت وسایل منزل مشتریان ارائه می کند. همچنین وانت بار قصرالدشت بارسنتر ، برای بسته بندی وسایل کوچک مانند ظروف آشپزخانه، کتاب و… از کارتن های ۵ لایه ضخیم و برای وسایل بزرگ تر مانند یخچال ، تلویزیون و… از پلاستیک های ضربه گیر استفاده خواهد کرد.

سایر باربری ها در تهران

رعایت نکات اخلاقی

وانت بار قصرالدشت رضایت مشتری ، اخلاق مداری ، صداقت در کار ، رعایت حق الناس ، رعایت حق مشتری ، ادب و خوش اخلاقی تمام پرسنل را سرلوحه ی خود قرار داده است. وانت بار قصرالدشت با سال ها تجربه کاری و عالی احساس ارامش و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

وانت بار قصرالدشت بارسنتر متخصص حمل اثاثیه خانه و محل کار و سازمان ها و شرکت ها با دارا بودن مجوز اتحادیه می باشد و وانت بار قصرالدشت بارسنتر تنها وانت باری است که شما می توانید تمام نیازهای مربوط به حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل خود را برطرف نمایید و با خیال راحت به فکر جابه جایی اثاثیه خود باشید . وانت بار قصرالدشت همواره به فکر این است که چطور می تواند بدون نفص و بدون هیچ گونه مشکلی اثاثیه و سایل و بارهای مشتریان گرامی را جابه جا نماید. وانت بار قصرالدشت با تجهیزات عالی و خوب در کنار شماست برای بسته بندی رویایی و حرفه ای توسط کادری حرفه ای و عالی .

اگر نیاز دارید به یک باربری و اتوبار با مجوز رسمی که خیالتان از بابت امنیت اثاث کشی منزلتان راحت باشد با ما تماس بگیرید. وانت بار قصرالدشت بارسنتر با کادر مجرب و متعهد و کاری و دلسوز همراه شماست برای یک اثاث کشی زیبا و عالی با سابقه ی طولانی در کنار شماست. با بسته بندی عالی و حرفه ای همراه با پتو و لوازم حرفه ای بسته بندی و کادر متخصص بسته بندی . وانت بار قصرالدشت با کارگرانی با اخلاق و حرفه ای در کنار شماست .

خدمات بارسنتر

انواع خدماتی که وانت بار قصرالدشت با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید:

  • ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل.
  • انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس و غیره.
  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.

 

 

بیمه بار برای تمام بار ها

تمام بارهایی که توسط شرکت بارسنتر حمل می‌شوند دارای بیمه بار معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه خسارت وارده تمام و کمال پرداخت می‌شود. تمامی پرسنل وانت بار قصرالدشت بارسنتر از میان افراد با تجربه و مسئولیت پذیر که سال ها در زمینه حمل بار سابقه فعالیت دارند انتخاب شده اند. تمامی مراحل حمل بار شما در نهایت دقت انجام می‌شود و کوچکترین ضربه ای به آنها وارد نخواهد شد.

 

باربری خود را به بارسنتر بسپارید

وانت بار قصرالدشت بارسنتر برای شما عزیزان جابجایی و باربری به شهرستان انجام می‌دهد.  نگران جابجایی و باربری برون‌شهری نباشید زیرا متخصصان ما این کار را برای شما انجام می‌دهد حمل بار به‌صورت تخصصی انجام می‌شود ما برای شما حمل بار به شهرستان را نیز انجام می‌دهیم. با توجه به حجم و نوع بار شما کارگران مورد نیاز را ارسال خواهیم کرد که شما می‌توانید برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی موردنظر خود از این خدمات بهره‌مند شوید. هدف ما رضایت شما مشتریان است به‌همین خاطر در تلاش هستیم که یک اسباب‌کشی عالی و بدون دردسر را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. شما می‌توانید این خدمات را به‌صورت حرفه‌ای با تخفیف‌های ویژه از وانت بار قصرالدشت بارسنتر دریافت نمایید.

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند