تخصص در جا به جایی را به شرکت وانت بار شهید مدنی بسپارید:

انجام تخصصی جابجایی بار با انتخاب وانت بار شهید مدنی که در محدوده شهید مدنی قرار دارد برای شما با تخفیف های ۴۵٪ تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام خواهد داد. شما می‌توانید برای جابجایی بار خود حتی در مسافت‌های غیرمشخص و طولانی از وانت‌بار مجموعه بارسنتر استفاده نمایید .

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت بار شهید مدنی

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

تمامی ماشین‌هایی که به شما ارائه می‌دهیم همگی عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند پس می‌توانید برای جابجایی هر نوع باری از وانت‌بارهای موجود مجموعه بار سنتر استفاده نمایید و خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای توسط تیم تخصصی انجام دهید. تنها خدماتی که این شرکت به مشتریان ارائه می‌دهد ماشین باربری نیست بلکه شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بار سنتر از تیم حرفه‌ای برخوردار شوید که برای شما تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهد.

مراحل اسباب کشی باید با خدمات متفاوت انجام شود:

وانت‌ بار شهید مدنی برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از تیم حرفه‌ای و افراد کاردان انجام میدهد. شما می‌توانید برای جابه‌جایی حمل بار و لوازم سنگین و حتی جا به جایی جهیزیه عروس و حمل‌ونقل و اسباب‌کشی از یک تیم متخصص استفاده نمایید. این تنها بخشی از خدماتی است که وانت‌ بار شهید مدنی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است. که برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را با استفاده از تیم کاردان و کاربلد انجام دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی این خدمات را برایتان به‌نحو احسنت همراه با پرسنل ویژه انجام دهیم پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز مراحل اسباب‌کشی را انجام دهیم. وانت‌ بار شهید مدنی برای مشتریان خود از پرسنل حرفه‌ای استفاده می‌کند که تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهد شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب‌کشی بی‌نقص و نمونه با انتخاب مجموعه بار سنتر تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید .اسباب‌کشی باید به‌درستی انجام شود به‌همین خاطر باید رعایت نکات اصولی در آن صورت بگیرد مثلاً برای جابه جای بارهای سنگین شما به افراد ماهری احتیاج دارید که دارای نیروی انسانی بالا باشند و زبده باشد مجموع بار سنتر با ارسال کارگران نیرومند حرفه‌ای که در این کار تجربه و سابقه کاری بالا دارند برای شما خدمات جابه‌جایی حمل‌ونقل بارهای سنگین را انجام می‌دهد. شما می‌توانید به‌راحتی تمامی این مراحل را از تیم حرفه بار سنتر دریافت نمایید تا در کنار خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز صفر تا صد این مراحل را انجام دهیم.

تنها با قیمت‌های مناسب شما می‌توانید از تمامی امکانات این مجموعه برای اسباب‌کشی باربری و جابه جایی برای شما در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید خدماتی که برای شما دوستان عزیز ارائه می‌دهیم شامل موارد زیر می‌باشد:

  • جابجایی بار به شهرستان
  • حمل‌ونقل وسایل سنگین
  • استفاده از وانت‌بار و نیسان بار
  • ارائه ماشین‌های مجهز باربری اسباب‌کشی
  • خدمات بسته‌بندی

برای شما تمامی این مراحلات با تجهیزات ویژه انجام می‌شود لازم نیست خودتان تمامی وسایل را بسته‌بندی کنید بلکه ما برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم متخصص بسته‌بندی وانت‌ بار شهیدمدنی تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام خواهیم داد.

بسته بندی با کادری حرفه ای توسط وانت بار شهید مدنی انجام خواهد شد:

بسته‌بندی لوازم را برای شما با ترفندهای ویژه اسباب‌کشی همراه با افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهیم. که در این زمینه دارای تجربه کافی می‌باشند به شما کمک می‌کند تا تمامی لوازم منزل لوازم اداری لوازم شخصی خود را بسته‌بندی کنید در ماشین‌های مخصوص وانت‌بار و نیسان بار قرار دهید. برای حمل بار در مسافت‌های کوتاه و جابه‌جایی‌های بین‌شهری شما می‌توانید از وانت‌ بار شهید مدنی استفاده نمایید اما اگر قرار است بار را در مسافت‌های طولانی انتخاب کنید می‌توانید از دیگر ماشین‌های مجموعه بارسنتر استفاده نمایید که انتخاب نوع ماشین باربری مختص به شما می‌باشد و شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با تیم حرفه‌ای انجام دهید پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید تا در کنار شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی و بسته‌بندی با تیمی متخصص همراه با تجهیزات ویژه انجام شود .برای بسته‌بندی لوازم خود نگران نباشید زیرا ما با ایمنی بالا عمل می‌کنیم تا کار شما بدون کوچک‌ترین نقصی به مقصد موردنظر ارسال شود .

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر باربری و اسباب‌کشی از خدمات ویژه بار سنتر به سایت بار سنتر مراجعه فرمایید در آن‌جا مقاله‌های زیادی را درباره اسباب‌کشی، نحوه اسباب‌کشی، ترفندهای اسباب‌کشی ، بسته‌بندی ،برای شما مشتریان عزیز توضیح دادیم که هر سوالی درباره اسباب‌کشی داشته باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین و تلفنی از ما بپرسید.

ما برای شما دوستان عزیز وانت‌ بار شهید مدنی برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را در زمانی معین انجام می‌دهد در زمانی‌که توسط مشاوران ما ثبت می‌شود که مراحل اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز انجام شود با ارسال نیروهای متعدد و متعهد به کار در زمان تعیین‌شده برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهد. پس هیچ‌گونه اتلاف وقتی با انتخاب شرکت بار سنتر وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که قرار است مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید کار را از ما تحویل بگیرید.

هزینه های اسباب کشی برای مشتریان بارسنتر با تخفیف های ویژه ارائه می شود:

ما برای شما دوستان عزیز با هزینه‌های مناسب و همچنین تخفیف‌های ۴۵٪ تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری را انجام می‌دهیم تا با خیال راحت جابه‌جایی بار را با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب از تیم بار سنتر دریافت نمایید. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به تیم حرفه‌ای بسپارید که در این زمینه دارای تجربه کاری بالا می‌باشند و در برابر وسایل شما مسئول هستند. بسیاری از مشتریان دغدغه این را دارند که نکند در حین جابجایی و یا تکان دادن بارشان به صدمه با ایشان صدمه ببیند به‌همین خاطر دغدغه بیشتر مشتریان ما صدمه دیدن به وسایلشان می‌باشد و ما این حساسیت را درک خواهیم کرد اما کارگرانی که در وانت‌بار شهیدمدنی نزدیک به کار مشغول فعالیت هستند برای شما دوستان عزیز با تعهد کاری و با دلسوزی تمام بار را جابجا خواهند کرد .وانت‌ بار شهید مدنی برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از رعایت نکات ایمنی و اصولی انجام می‌دهد تا در برابر صدمه دیدن بار شما جلوگیری کند .صدمه دیدن به بار باعث نارضایتی مشتریان می‌باشد به‌همین خاطر ما برای شما دوستان عزیز جهت جلوگیری از کوچک‌ترین صدمه به بار از نایلون‌های حباب دار و سلفون ها استفاده می‌کنیم نایلون های حباب دار دارای مقاومت بالایی برای جابه‌جایی بارها می‌باشد به‌همین خاطر ما برای اشیاء شکستنی و وسایل شکستنی از نایلون‌های حباب دار استفاده می‌کنیم. و با استفاده از این تجهیزات برای شما بسته‌بندی لوازم حساس را انجام می‌دهیم وانت‌ بار شهیدمدنی با در نظر گرفتن تمامی تجهیزات باربری به مشتریان خود این وعده را می‌دهد که خیال راحت بار و در هر مسافت طولانی می‌توانند جابجا کنند. به‌ همین خاطر ایمنی بالای کار در راستای کاری ما قرار دارد هدف ما جلب رضایت شما مشتریان می‌باشد. به‌همین خاطر خود را در برابر صدمه دیدن بار شما مسئول می‌دانیم و همچنین با استفاده از کارتن‌های چندلایه و فوم ها برای شما بسته‌بندی را انجام می‌دهیم و در ماشین‌ها و وانت‌ بار شهید مدنی قرار دهیم.

شعبه های متفاوت برای انجام خدمات حمل و نقل در تهران:

با انتخاب این ماشین‌ها شما می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و همچنین در هزینه خود صرفه‌جویی کنید .زیرا قیمت این ماشین‌ها نسبت‌به ماشین‌های باربری که بارسنتر برای حمل‌ و نقل برون‌شهری ارائه می‌دهد. بسیار متفاوت می‌باشد و شما می‌توانید برای حمل بار و خرده و جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه از وانت‌ بار شهید مدنی استفاده نمایید. البته ما برای شما در سرتاسر تهران شعبه‌های مختلف وانت‌بار و نیسان بار را قرار داده‌ایم که شما می‌توانید برای جابه‌جایی‌های کوتاه و خدمات کوچک خود از این ماشین‌ها استفاده نمایید.

  1. وانت‌بار تجریش
  2. وانت‌بار نظام آباد
  3. باربری نازی آباد
  4. اتوبار پرستار
  5. اتوبار اباذر

برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری در مسافت‌های کوتاه و جابه‌جایی حمل‌ونقل و خرده‌ریز را با قیمتی مناسب و تخفیف‌های ویژه انجام می‌دهد.به صورت شبانه روزی می توانید مراحل اسباب کشی را با کادری حرفه ای و تیم آموزش دیده انجام دهید. سپردن بار به افراد معتبر و دلسوز باعث آرامش خیال شما در اسباب کشی می باشد.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار شهید مدنی بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار شهید مدنی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار شهید مدنی کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند