وانت بار شمیران نو ارائه خدمات اسباب کشی و باربری:

خدمات اسباب‌کشی باربری و جابجایی ،حمل‌ونقل، با چندین سال سابقه کاری را از وانت‌بار شمیران نو بخواهید.

وانت‌بار شمیران نو بهترین وانت‌بار در سطح تهران می‌باشد شما می‌توانید برای جابجایی وسایل مورد نیاز خود از وانت‌بارشمیران نو استفاده نمایید. وانت‌بار شمیران نو در کنار شما دوستان عزیز است تا مراحل اسباب‌کشی را برای شما انجام دهد.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت‌بار شمیران نو

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

دیگر لازم نیست خودتان ساعت‌ها به‌دنبال کارتن‌های اسباب‌کشی باشید یا این‌که از روش‌های سنتی استفاده کنید. تا مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو این کار را به‌راحتی انجام دهید پس نگران اسباب و اثاثیه خود نباشید. آن را به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تمامی این مراحل اسباب‌کشی را به بهترین شکل انجام دهیم.شما می توانید در شعبه های مختلف ما مثل وانت بار میدان الغدیر خدمات اسباب کشی را انجام دهید.

خدمات بسته بندی متفاوت:

وانت‌بار شمیران نو ارائه انجام خدمات بسته‌بندی و جابجایی را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید بسته‌بندی و جابجایی لوازم منزل خود را به ما بسپارید همچنین خدمات درون‌شهری و برون‌شهری را می‌توانید از ما درخواست نمایید. ما برای شما از صفر تا صد اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم بسته‌بندی و چیدمان ممکن است کار سخت و دشواری باشد و زمان گیر است به‌همین خاطر ما با ارسال تیم حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات بسته‌بندی و جابجایی را انجام می‌دهیم .تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط کارشناسان ما رزرو نمایید تا در کنار شما دوستان عزیز باشیم و خاطره خوب از اسباب کشتی را برای شما به عمل بیاوریم. وانت‌بار شمیران نو درمحدوده شمینار نو آماده خدمت‌دهی به مشتریان همیشگی خود می‌باشد .تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید وانت بارشمیران نو برای شما دوستان عزیز خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است بعضی اوقات جابه‌جایی لوازم سنگین کار سختی می‌باشد و نمی‌توانید به‌تنهایی آن را انجام دهید. نگران نباشید ما برای شما تمامی این خدمات را انجام می‌دهیم جابه‌جایی لوازم سنگین یا چیدمان وسایل شما طبق سلیقه شما و یا دکوراسیون کردن منزلتان را به ما بسپارید ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تمامی خدمات را انجام می‌دهیم با انتخاب وانت‌بار شمیران نو می‌توانید چیدمان منازل خود را به ما بسپارید. با رزرو تیم چیدمان حرفه‌ای وانت‌بار شمیران نو می‌توانید از خدمات مفید و ارزنده‌ای که برای مشتریان در نظر گرفته این بهره‌مند شوید این خدمات می‌تواند شامل نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی شما باشد این لوازم شامل: تلویزیون، گاز، یخچال ،و دیگر لوازم برقی که نصب و راه‌اندازی آن‌ها برای شما کار سختی است می‌باشد.

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو مراحل چیدمان منازل خود را به ما بسپارید کارگران ما برای شما بعد از تخلیه بار، بار شما را در جای خود قرار می‌دهم و تمام جعبه‌هایی که توسط تیم بسته‌بندی بسته‌بندی شده‌اند را باز و در جای مورد نظر شما قرار می‌دهد، و با انتخاب تیم چیدمان و بسته‌بندی می‌توانید روند اسباب‌کشی را برای خود به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ما در کنارتان هستیم تا این خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم همچنین شما می‌توانید خدمات بسته‌بندی را از ما دریافت نمایید.

خدمات بسته بندی و باربری را از وانت بار شمیران نو بخواهید:

خدمات بسته‌بندی به‌نحوی برای شما انجام می‌شود که تمامی لوازم منزل شما بسته‌بندی و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌گیرد شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی تمامی مراحل بسته‌بندی خود را انجام دهید .بسته‌بندی باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود تا در حین تردد در جاده‌ها و حمل‌ونقل توسط کارگران اتفاقی برای لوازم شما پیش نیاید شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی مراحل بسته‌بندی حرفه‌ای را به ما بسپارید ‌ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم تمامی وسایل شما بسته‌بندی می‌کنیم این تجهیزات شامل نایلون‌های حباب دار، سلفون ها ،ضرب گیرها ،کارتن‌های چند لایه، بابل رپ ها، و چسب‌های نواری پهن می‌باشد.شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو از خدمات بسته‌بندی که این تیم برای شما در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید.این خدمات شامل مواردی مثل بسته‌بندی ظروف شکستنی یا بسته‌بندی لوازم گران‌قیمت و اشیاء گران‌قیمت که جابجایی آن‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود. اما نگران نباشید ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون ها ،آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی توسط کارگران ما صدمه نبیند. پس نگران بسته‌بندی لوازم‌تان نباشید زیرا ما بادقت تمام و ترفندهایی که در اختیار داریم تمامی لوازم منزل شما را بسته‌بندی می‌کنیم بدون کوچک‌ترین آسیب به این لوازم وارد شود باید در انتخاب وانت‌بار و باربری دقت کافی را داشته باشید.

 باربری بارسنتر چه خدماتی را برای مشتریان در نظر گرفته است:

خیلی مهم است که وانت‌بار و یا باربری را انتخاب کنید که خدمات مفید و ارزنده‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته‌است وانت‌بار شمیران نو تمامی خدمات یک اسباب‌کشی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است. شما عزیزان می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید اسباب‌کشی باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود. زیرا اگر این کار به‌درستی انجام نگیرد ممکن است صدمه ببیند لوازم شما، جهت جلوگیری از صدمه دیدن وسایلتان یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم شما با انتخاب وانت‌بار شمیران نو می‌توانید تمامی وسایل خود را بیمه کنید بیمه از زمانی برای شما صورت می‌گیرد که وسایل شما در ماشین‌های باربری چیدمان شود و تا زمانی‌که وسایل شما توسط کارگران و وانت‌بار شمیران نو تخلیه می‌شود. می‌توانید از بیمه‌نامه معتبر استفاده نمایید شما می‌توانید بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر دریافت نمایید بدون کوچک‌ترین مشکلی برای وسایل شما پیش بیاید بار خود را از تهران به هر نقطه‌ای که می‌خواهید انتقال دهید. باید توجه داشته باشید که بیمه‌نامه معتبر باشد به‌همین خاطر با انتخاب یک وانت‌بار معتبر می‌توانید از بارنامه و بیمه‌نامه معتبر برخوردار شوید. بیمه‌نامه‌ای که وانت‌بار شمیران نو برای شما در نظر گرفته طرف قرارداد با شرکت بیمه معتبر را دارد. پس نگران صدمه‌دیده و آسیب دیدن به وسایل خود نباشید شما می‌توانید تمامی این خدمات را از ما دریافت نمایید به بهترین شکل ممکن وانت‌بار شمیران نو با پرسنلی که برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است خدمات اسباب‌کشی را به‌درستی انجام می‌دهد. تا به امروز تمامی مشتریان ما از نحوه برخورد پرسنل و نحوه عملکرد کارگران ما راضی بودند و خدا رو شکر این باعث اعتماد بیشتر مشتریان و جلب رضایت مشتریان به وانت‌بار شمیران نو می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو تمامی خدمات اسباب‌کشی را با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و پیشرفته‌ترین روش‌های روز دنیا دریافت نمایید.

پرسنل به صورت ۲۴ ساعت در خدمت شما می باشد:

پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند دارای چندین سال سابقه کاری می‌باشند و همگی در امر اسباب‌کشی و باربری چیدمان و بسته‌بندی مهارت کامل خود را دارند. شما می‌توانید با اعتماد به وانت‌بار شمیران نو تمامی این مراحل را به ما بسپارید تا ما در کنار شما دوستان عزیز خاطره خوب و اسباب‌کشی را برایتان به عمل بیاوریم. ما می‌توانیم برای شما در هر ساعت از شبانه‌روز خدمات اسباب‌کشی را انجام دهیم. به‌علت درگیری‌های کاری و گرفتاری‌های کاری ممکن است بخواهید اسباب‌کشی را به‌صورت شبانه انجام دهید نگران نباشید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید اما بهتر است برای داشتن یک اسباب‌کشی خوب از چندین روز قبل با وانت‌بار شمیران نو در تماس باشید تا تیم پرسنل ما با یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق قبلی در منزل‌های شما حضور پیدا کنند و مراحل اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو تمامی این مراحل را به بهترین حالت ممکن از ما دریافت کنید. ما به‌صورت شبانه‌روز در کنار شما دوستان عزیز مشغول فعالیت می‌باشیم هزینه‌ها و تعرفه‌های اسباب‌کشی برای مشتریان عزیز به‌صورت یکنواخت و یکسان نمی‌باشد. ای وانت‌بار شمیران نو با تخفیف‌های ۴۵٪ که برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است هزینه‌های اسباب‌کشی را کاهش داده‌است .شما می‌توانید با انتخاب این مجموعه از تخفیف‌های ۴۵٪این مجموعه برخوردار شوید تمامی تلاش ما این است که خدمات اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. به‌همین خاطر تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستند تا خدمات را برای مشتریان خود گسترده‌تر کنند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو از هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی خودداری نمایید و با پرداخت یک هزینه مناسب تمامی این خدمات را انجام دهید. ما از صفر تا صد اسباب‌کشی را برایتان انجام می‌دهیم بدون کوچک‌ترین مشکلی برای اسباب و اثاثیه شما پیش بیاید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شمیران نو خدمات اسباب‌کشی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت شمیران نو بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار شمیران نو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بارشمیران نو کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند