چرا وانت بار سعادت آباد را انتخاب کنیم؟

شرکت  وانت بار سعادت آباد بارسنتر با سال ها تجربه در امور اسباب کشی و حمل نقل آماده ارائه خدمات نوین و پیشرفته اسباب کشی به صورت شبانه روزی برای شما مشتریان عزیز.همان طور که می دانید اسباب کشی یکی از مهمترین و حساسترین مراحل جابجایی خانه و شرکت‌ها است که روزانه در سراسر نقاط مختلف کشور انجام می شود؟ اما تا به حال به این فکر کرده اید که برای اسباب کشی از شرکت های معتبر و تخصص دیده در این امر کمک بخواهید شرکت بار سنتر با سال ها سابقه در ضمینه اسباب کشی و باربری آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

وانت بار سعادت آباد

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

موسسه حمل و نقل وانت بارسعادت آباد دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد و تعرفه های شرکت بارسنتر زیر نظر اتحادیه مورد تایید قرار گرفته است و دیگر لازم نیست نگران هزینه های زیاد باشید.سابقه و تجربه زیاد شرکت بارسنتر جهت اسباب کشی  و جابه جایی حمل نقل باعث شده که مشتریان همیشگی ما نام درخشان شرکت بار سنتر را معرفی کنند که این عمل باعث رضایت کار ما نسبت به مشتریان می باشد.کافیست جهت هماهنگی با پرسنل ما تماس بگیرید.

خدماتی که وانت بارسعادت آباد ارائه می دهد:

همه ما به دنبال یک اسباب‌کشی آسان هستیم تا بدون آسیب دیدن وسایل و به صورت مطمنی همراه با قیمت مناسب و کیفیت بالا کارها انجام شود. شما می توانید برای حمل وسایل کوچک تر و با حجم کمتر از وانت بار سعادت آباد استفاده کنید لازم به ذکر است که بدانید این شرکت فقط جهت اسباب کشی و حمل بار هایی با حجم زیاد نیست بلکه می توانید جهت جابه جایی وسایل کم حجم و کوچک هم  به ما اعتماد کنید.شما برای جابه جایی وسایلتان از نقطه ای به نقطه دیگر نیاز به امکاناتی دارید که شاید فراهم کردن آن ها به تنهایی برای شما مقدور نباشد.تیم تخصصی وانت بار سعادت آباد می تواند شما را در این امر همراهی کند تا شما یک اسباب کشی راحت و بدون درد سر را در کمترین زمان ممکن با ما تجربه کنید.در وانت بارسعادت اباد خدمات مربوط به حمل اثاثیه و جابجایی  توسط پرسنلی حرفه‌ای و کادر های مجرب و آموزش دیده اسباب کشی همراه با بهترین  و مجهز ترین ماشین ها آماده ارائه امکانات به شما دوستان گرامی می باشیم. ما اسباب کشی و حمل وسایل شما را از مبدا مورد دلخواه تا مقصد نهایی شما با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن بدون هیچ اتلاف وقتی انجام می‌دهیم.

این شرکت با در نظر گرفتن اینکه این روزها گرفتاری ها و حجم کار افراد زیاد است و شاید وقت و زمان لازم جهت  امور اسباب کشی را نداشته باشند  شرایطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است  که با ارسال تیم تخصصی خود از صفر تا صد یک اسباب کشی راحت را با ما امتحان کنید که می توانید با تماس با پرسنل ۲۴ ساعته ما اطلاعات بیشتری را در این باره مطلع شوید. وانت بارسعادت آباد بارسنتر به شما این اطمینان را می دهد تا با یک اسباب‌کشی اصولی که توسط کارگران متخصص انجام می‌شود،شما لذت یک اسباب کشی راحت و بدون هیچ مشکلی را تجربه کنید.

مجموعه خدمات باربری بارسنتر ؟

۱ – اسباب‌کشی منزل‌، ادارات،شرکت های خصوصی
۲ – اسباب‌کشی با ماشین های مجهز
۳ – حمل بار و حمل اثاثیه منزل توسط باربری بارسنتر وانت سعادت اباد
۴  – اثاث‌کشی اصولی با کارگرهای ماهر و آموزش دیده
۵ – حمل یخچال و وسایل سنگین که باید به صورت تخصصی جابه جا شوند
۶ – جداسازی وسایل سبک و سنگین و شکستنی
۷ – بسته‌بندی وسایل توسط تیم بسته بندی
۸ – چیدمان وسایل به صورت حرفه ای در وانت بار
۹ – چیدمان اسباب و وسایل منزل به صورت دلخواه شما توسط تیم چیدمان

ما برای ایمنی هرچه بیشتر ازوسایل شما از کارتن های مستحکم،باکس‌های بسته بندی مخصوص،مغزهای پوششی حباب دار و چسب‌های نواری، نخ های محکم به منظور اطمینان جهت سالم رسیدن بار شما به مقصد استفاده می کنیم.

اما خدمات وانت بار سعادت آباد بارسنتر فقط به موارد بالا ختم نمی شود و شرکت ما آماده هرگونه  خدمات وکمک در اسباب کشی و باربری به شما مشتریان گرامی می باشد.تیم حرفه ای و ماهر بارسنتر به شما کمک می کند تا با یک اسباب‌کشی اصولی که توسط کارگران متخصص  ما به صورت دلسوزانه انجام می شود استرس و نگرانی شما را در این امر کاهش دهد.

ارائه سرویس بسته بندی مدرن با وانت بار سعادت آباد شرکت بارسنتر:

اولین قدم جهت یک اسباب کشی مطمن و ایمن نحوه بسته بندی وسایل شما می باشدکه مطمنا شما به تنهایی قادر به انجام بسته بندی به صورت تخصصی نمی باشید شرکت وانت بار سعادت آباد بار سنتر با در نظر گرفتن تیم حرفه ای و آموزش دیده قصد دارد تا شما را در این امر یاری دهد ما با ارسال تیم بسته بندی به محل اسباب کشی در انجام این امر به شما کمک خواهیم کرد .کافیست وسایل خود را به ما بسپارید تا توسط کادر بسته بندی که با استفاده از کارتن های مستحکم و چسب های نواری محکم و دیگر وسایل مورد نیاز شما را جهت ایمن نگه داشتن وسایل و جلوگیری از شکستگی و آسیب دیدگی وسایلتان همراهی می کنند.شرکت بارسنتر با رائه خدمات تخصصی در امر بسته بندی با تجهیزات کاملا مدرن  و پیشرفته جهت یک اسباب کشی راحت در خدمت شماست.ما اطمینان کامل را جهت جابه جایی در هنگام حمل نقل به شما خواهیم داد. شرکت باربری بارسنتر با ارائه خدمات بیمه  به صورت رایگان در ایمنی و سلامت بار به شما تضمیین خواهد دادما با بیمه رایگان بار شما برای وسایل با ارزش شما عزیزان آرامش خیال را فراهم می نماییم. ما در قبال  وسایل شما عزیزان  مسئولیت پذیر هستیم  و سالم رسیدن بار شما به مقصد برای ما کاملا قابل اهمیت است. از این رو با در نظر گرفتن بیمه برای بار شما یک آرامش خیال را به ارمغان می آوریم.

خدمات باربری شبانه روزی:
با توجه به دغدغه های امروزی مردم  وانت بار سعادت آباد با در نظر گرفتن اینکه زمان در مشکلات امروزی ما بسیار تاثیر دارد به صورت ۲۴ ساعت آماده خدمتگزاری به شما عزیزان می باشد. این باربری حتی در روزهای تعطیل هم آماده جابه جایی بار شما می باشد فقط کافیست که با کارشناسان ما تماس بگیرید و نوبت و وقت خود را جهت اسباب کشی و یا حمل بار رزرو نمایید. کارشناسان و پرسنل ما به صورت ۲۴ ساعته با دلسوزی تمام آماده پاسخگویی و مشاوره به شما دوستان گرامی می باشند.

چیدمان در وانت بارهم اهمیت دارد !
نوع چیدمان وسیله های شما در ماشین های باربری بسیار قابل اهمیت و مهم است زیرا یک چیدمان اشتباه  می تواند باعث صدمه زدن به وسایل زیرین شود. اگر چیدمان وسایل و اثاثیه به صورت غیر حرفه ای انجام شود باعث می شود فضای لازم برای دیگر وسایل از بین برود و حجم کمتری باقی بماند.ما با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد زیرا کارگران ما به صورت حرفه ای چیدمان وسایل شما را در ماشین های باربری بدون هدر دادن فضا به صورت اصولی جاگیر می کنند.

جابه جایی وسایل سنگین:
جابجایی صحیح لوازم سنگین مانند گاو صندوق ها و پیانو ها و میز های ناهار خوری که احتیاج به دقت و تخصص بیشتر دارد.
حمل نقل این وسایل نیاز به کارگران با تجربه و کاردان دارد. وانت بار سعادت آباد بارسنتر با داشتن چندین سال سابقه برای جابه جایی این وسایل در کنار شما عزیزان آماده هستند. در حمل پیانو ، حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید و دیگر لوازم از این قبیل توسط کارگران ماهر و حرفه ای خود این امر را انجام خواهند داد و دیگر لازم نیست شما نگران جابه جایی این وسایل باشید.

تعرفه وانت بار سعادت آباد به چه صورت است؟

به طور طبیعی میزان هزینه ها و تعرفه ها برای همه افراد در اسباب کشی قابل توجه است اما باید بدانید که قیمت هزینه های وانت بار نسبت به سایر ماشین های بارسنتر مانند کامیون ها و ایسوزوها و خاور ها تفاوت چشم گیری دارد. البته لازم به ذکر است که بدانید قیمت ها  بستگی به مسافت، تعداد طبقات،و تعداد کارگران هم دارد اما لازم نیست شما نگران تعرفه ها و قیمت ها باشید زیرا بار سنتر با تخفیف ویژه ۴۵% که برای بار شما در نظر گرفته است تفاوت خود را نسبت به سایر باربری ها مشخص نموده است . شما با کمترین قیمت و مناسب ترین کیفیت می توانید از خدمات ویژه ما برخوردار شوید. پس برای رزرو نوبت و ماشین مورد نظر خود با کارشناسان وانت بار سعادت آباد بارسنتر تماس حاصل بفرمایید.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار سعادت آباد بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار سعادت آباد بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار سعادت آباد بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن