حمل بار با وانت بار تهران:

در ایران با رشد جمعیت میزان تقاضا در واحدهای کشاورزی، صنعتی و خانگی برای حمل بار به شدت افزایش پیدا کرد و همچنین برای اسباب کشی منازل و یا حمل و نقل اثاثیه در مسافت‌های نزدیک می‌توان از وانت بار تهران استفاده کرد، به همین دلیل تقاضای زیادی برای استفاده از وانت بار از سوی مشتریان درخواست شده و شرکت باربری بارسنتر نیز در این چند سال اخیر سعی در افزایش تعداد و کیفیت این خودرو داشته است. شما برای حمل وسایل خود و اسباب کشی منزل و یا دفتر کار خود، می‌توانید از یکی از با کیفیت‌ترین شرکت‌های باربری در تهران یعنی شرکت اتوبار بارسنتر استفاده نمایید.

۴.۷/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار تهران

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

وانت بار تهران بهترین انتخاب برای حمل اسباب کوچک:

امنیت لوازم و وسایل منزل شما یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت ما هست، سالم به مقصد رساندن کلیه وسایل و اثاثیه با ارزش شما هدف اصلی ماست. در کنار ارائه کیفیت بالای خدمات، ما قیمت مناسب را نیز برای شما ارائه می‌دهیم. کلیه قیمت‌های اثاث کشی منزل و حمل بار و جابجایی منزل زیر نظر اتحادیه هست و همچنین به علاوه ی این قیمت ارزان، کادر فنی آموزش دیده و با تجربه وانت بار تهران را نیز در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می‌دهیم.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که کارکنان و مشاوران ما در شرکت باربری و اتوبار بارسنتر با نهایت دقت و نظم کلیه وسایل شما را توسط وانت بار به مقصد مورد نظرتان منتقل می‌کنند و در کلیه مراحل اثاث کشی از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهند بود. با سپردن امور مربوط به اسباب کشی خود در واقع کار به به کاردان سپرده اید و می‌توانید با آسودگی خاطر کامل به فعالیت‌های دیگر خود بپردازید و در هنگام پایان مراحل حمل بار، وسایل خودتان را به صورت سالم و ایمن تجویل بگیرید.

حمل بار و اثاثیه به شکل بی نقص بسیار حاثز اهمیت است و استفاده از وانت بارهایی که برای اینکار مجهز شده اند و دارای بیمه باربری بوده و سلامت بار شما را تضمین می‌نمایند از امتیازهای باربری بارسنتر هست. وانت بار تهران به وسیله موکت‌های بسیار ضخیمی عایق کاری شده اند تا در صورت برخورد وسایل به لبه‌های خودرو اسباب شکستنی و حساس دچار صدمه و خسارت نشوند. شرکت ما انواع نیسان بار، وانت بار، خاور و سایر ماشین‌های باربری را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا با توجه به نوع باری که دارید وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب نمائید. در نظر داشته باشید که وانت بار برای جابه جایی بارهایی تا حدود ۱۰۰۰ کیلو مناسب هست.

ارسال انواع وانت بار با قیمت باورنکردنی:

معمولا جهت اثاث کشی و اسباب کشی منزل و شرکت‌ها از کامیون و کامیونت‌های مسقف با گنجایش بار نسبتا زیاد استفاده می‌شود. اما در مواردی که اسباب و اثاثیه افراد بسیار کم است و یا موارد دیگری که صرفا تعداد کم‌تری لوازم و وسایل به مقصدی باید حمل شود، می‌توان در این موارد از وانت بار تلفنی به راحتی استفاده کرد. این کار مزایای زیادی هم برای مشتریان و همچنین کارکنان شرکت‌های اتوبار و باربری در تهران دارد.

در بسیاری از موارد حمل بار با استفاده از وانت بار تلفنی بسیار به صرفه‌تر و مناسب است. جالب اینجاست که این وانت بارها حتی جهت حمل بار به شهرستان نیز مناسبند. به ویژه در صورت مسقف بودن آن‌ها این مورد بهتر هم می‌شود. از طرف دیگر خوشبختانه به دلیل وجود فضای کافی و همچنین ایمنی مناسب در بخش اتاق بار این خودروها امکان حمل بسیاری از وسایل و لوازم منزل و حتی شرکت‌ها و موسسات فرهنگی، هنری، خدماتی، فروشگاه‌ها و غیره وجود دارد.

در نظر داشته باشید که برای حمل بار ارزان به شهرستان بهترین وسیله نیسان بار است و استفاده از وانت پیکان توصیه نمی‌شود.

رانندگان نیسان‌ها معمولا مهارت بیشتری برای رانندگی در جاده‌های بین شهری دارند و لوازم و تجهیزات بسته بندی بار مثل پتو و چادر در کنار دارند که خودروهای پیکان معمولاً فاقد این تجهیزات هستند.

وسایل نقلیه ارزان و بیمه شده:

اگر به دنبال وانت بار ارزان یا واجاره وانت بار تهران هستید، شرکت باربری بارسنتر خدمات و سرویس دهی انواع وانت بار ارزان قیمت در استان تهران را برای شما انجام می‌دهد.  تک تک ماشین‌های وانت بار تهران نیز دارای بیمه نامه باربری رایگان هستند و همین مسئله خیال مشتریان را کاملا آسوده می‌کند، چرا که در صورت بروز حوادث ناگهانی و صدمه دیدن اجناس شما، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود تا کلیه خسارت‌ها و ضررها را برایتان جبران کند.

امروزه در بیش‌تر طبقه بندی‌های آسیایی فقط سه نوع گوناگون وانت بار از نظر ظرفیت حمل بار دیده می‌شود. ظرفیت حمل بار وانت‌ها متفاوت است، وانت بارهایی با ظرفیت حمل بار نیم تن، سه چهارم تن و بالای یک تن در بازار دیده می‌شود. لازم به ذکر است که اضافه کنیم که در ایران هر سه نوع وانت بار وجود دارد.

نکته قابل ذکر دیگر این است که کلیه خودروهای ارسال شده سرپوشیده و مسقف هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا در هر شرایطی آب و هوایی بتوانید حمل و نقل را در اتوبار بارسنتر به راحتی و ایمنی کامل انجام دهید. کلیه وسایل نقلیه و وانت بارها قبل ار ارسال به محل از نظر فنی چک می‌شوند تا در صورت وجود مشکل فنی ان‌ها برطرف شوند. همچنین تمامی ماشین‌ها موکت کاری شده و عایق بندی شده هستند تا وسایل و کارتن‌ها به دیواره‌های خودرو برخوردی نداشته باشند.

دریافت خدمات اسباب کشی بارسنتر:

باوجود اینکه نزدیک به نیم قرن از تولید وانت نیسان در ایران می‌گذرد، اما هم چنان این خودرو پابرجا بوده و مهمان خط تولید است. وانت نیسان با داشتن دو گونه تک سوز و دوگانه سوز با قیمت‌های متفاوت رو به رو بوده و ایده آل برای حمل بارهایی سنگین و بالاتر از وزن ۲٫۱ تن هست. این خودرو بارهای سنگین را به آسانی حمل می‌کند. همان طور که گفته شد انواع مختلفی از آن وجود دارد. نوع دیزلی آن نیز دیده شده است که ظرفیت بارگیری و حمل بار آن ۷۶۰ کیلوگرم است.

وانت تندر ۹۰ نیز خودروی قدرتمند، محبوب و نیز کم استهلاکی هست به طوری که می‌توان گفت بدون دردسر بوده است. ظرفیت حمل بار وانت تندر ۹۰ حدود ۸۰۰ کیلوگرم هست ولی چون بدنه محکمی دارد برای حمل بارهای سنگین‌تر نیز استفاده شده است. این خودرو برای کارهای روزمره مناسب بوده است. وانت کارا یا همان وانت بار مزدا که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای ظرفیت حمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم هست. ظرفیت حمل بار وانت مزدای دوکابین ۶۰۰ کیلوگرم است.

اگر در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات و سرویس‌های مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار تهران به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش آنلاین سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید. خدمت رسانی به شما دوستان عزیز به صورت شبانه روزی همراه با پرسنل ویژه و حرفه‌ای انجام می‌شود. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را از تیم‌های حرفه‌ای وانت بار تهران از ما دریافت نمایید. وانت بار تهران برای شما دوستان عزیز صفرتاصد مراحل اسباب‌کشی و باربری را با روش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهد. بسته بندی لوازم منزل را می‌توان به تیم تخصصی وانت بار تهران بسپارید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار شما استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وانت بارهای ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.