وانت بار تهرانپارس آماده خدمت رسانی:

اولین مرحله و یکی از واجبات اثاث کشی بسته بندی وسایل است که باید با ظرافت و دقت کافی صورت گیرد، در غیر این صورت به احتمال زیاد وسایل شما در حین جابجایی صدمه می‌بینند. وانت بار تهرانپارس با کادری مجرب و با اخلاق، کلیه اسباب کشی شما عزیزان را انجام می‌دهد، بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان وسایل در محل جدید را تیم باربری بارسنتر برای شما عزیزان انجام می‌دهد و شما می‌توانید استراحت و یا کار تیم را مشاهده کنید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار تهرانپارس

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس دهی بی نظیر در وانت بار تهرانپارس:

افراد تیم باربری بارسنتر در وانت بار تهرانپارس به بهترین روش و سریع بسته بندی می‌کنند. استفاده از وانت بار و نیروی کار استاندارد اصل بسیار مهمی است که همیشه مورد نظر اتوبار ما بوده است. تیم بسته بندی وانت بار تهرانپارس وسایل منزل شما را از کوچک‌ترین وسایل تا درشت‌ترین آن‌ها را بسته بندی می‌کند و از صدمه دیدن وسایل با ارزش شما جلوگیری می‌کند. حمل وسایل سنگین و گران قیمت مانند: پیانو، یخچال ساید بای ساید، اجاق گاز، میز بیلیارد، جهیزیه عروس با مطمئن و بروزترین روش‌های ممکن انجام می‌گیرد.

در نظر داشته باشید که می‌توانید وسایل کوچک‌تر و یا بار‌های سبک‌تر خود را با استفاده از وانت بار تهرانپارس جا به جا کنید، به این شکل هزینه ی پرداختی شما به شکل چشم گیری کاهش می‌ابد. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی مورد نظر را به محل خواسته شده ارسال می‌کنیم. فقط کافیست با نزدیک‌ترین شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید، همکاران ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی نیاز‌های شما مشنریان عزیز هستند. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

 

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران 

بسته بندی اصولی و حرفه ای:

بسته بندی دقیق و مطمئن اثاثیه به صورتی که در مسیر انتقال صدمه ای نبیند و استفاده از خودروهای نقلیه مخصوص این کار، که با توجه به ایمنی خود بتوانند سلامت بار را حفظ کنند، از نکات حیاتی در یک اسباب کشی موفق به حساب می‌اید.  کلیه اعضای این شرکت اعضایی با سابقه بالا و آموزش دیده هستند و باربری و اتوبار بارسنتر همواره در تلاش است تا با اعتماد سازی در میان مشتریان ثابت خود، خدمات کامل خود را به هموطنان عزیز در سرتاسر کشور ارائه دهد.

اتوبار و وانت بار تهرانپارس با دارا بودن تجهیزات مخصوص برای حمل انواع وسایل و اقلام مختلف، دارای وسایلی است که متناسب با نوع وسایل شما که می‌تواند، لوازم منزل یا محصولات صنعتی و مربوط به اداره یا فروشگاه‌ها باشد، خدمات وسرویس‌های مربوط به آن ارائه را می‌دهد. همچنین با داشتن مشاوران کارکشته در زمینه چگونگی بسته بندی اسباب و اثاث منزل، به شکلی که مطمئن به مقصد برسند و همچنین نیروی کاری مخصوص که متناسب با نیاز شما کلیه خدمات را ارائه می‌دهد.

کلیه تجهیزات استفاده شده در شرکت اتوبار و وانت بار تهرانپارس، از مرحل بسته بندی وسایل به بهترین کارتن‌ها گرفته تا ارسال خودرو استاندارد و سرپوشیده و مخصوص نوع وسایل منزل شما، همگی در نوع خود بهترین هستند و همچنین رانندگان خودروها با کلیه مسیرهای مختلف داخل و خارج شهر آشنایی کامل دارند و بار و وسایل شما را با ایمنی کامل به مقصد مورد نظر شما می‌رسانند.

وانت بار تلفنی با قیمت ارزان:

عملیات حمل و انتقال بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های مورد اعتماد مثل وانت بار تهرانپارس می‌تواند به راحتی انجام شود، چرا که پرسنل اتوبار بارسنتر با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، تجهیزات بسته بندی مدرن و همینطور تیم با تجربه، که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند می‌تواند تمامی مراحل  را منظم و به نحو احسنت انجام دهد. به علاوه بهترین قیمت‌ها و هزینه‌های دریافتی به همراه تخفیف‌های ویزه را می‌توانید با انتخاب شرکت وانت بار تهرانپارس دریافت کنید.

مدیریت شرکت اتوبار و باربری بارسنتر برای جذب بیشتر مشتریان، قیمت‌های خود را کاهش داده است و با تخفیف‌های ویژه سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود بوده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ارزان به معنی فدا کردن کیفیت نیست. کلیه سرویس‌های ذکر شده در وانت بار تهرانپارس با استفاده از بهترین کیفیت و استفاده از تجهیزات مدرن و به روز ارائه می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت و آسوده کلیه مراحل اسباب کشی را به صورت صفر تا صد به شرکت ما بسپارید.

استفاده از خدمات پشتیبانی مانند بیمه نامه باربری موجب آسوده خاطر شدن مشتریان می‌شود، به همین منظور کلیه وسایل و اجناس مشتریان در شرکت وانت بار تهرانپارس پیش از شروع فرایند اسباب کشی بیمه رایگان می‌شوند. تا در صورت بروز هر مشکل یا هر حادثه ناگهانی و آسیب رسیدن به وسایل و کارتن‌ها، شرکت بیمه گذار کلیه ضررها و خسارات‌ها را جبران کند.

در هر زمان و هرکجا به وانت بار نیاز داشتید با ما تماس بگیرید. کلیه پرسنل وانت بار تهرانپارس تنها به رضایت مشتریان به عنوان یک هدف مشترک در این شرکت فکر می‌کند و در جهت حفظ و ارتقاء این امر  مهم همواره تلاش می‌کند.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت وانت بار تهرانپارس:

تهران پارس نام کوی بزرگی است که در شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این محله به لحاظ آب و هوا به دلیل نزدیکی به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، یاس فاطمی و لویزان، دارای آب و هوای مطبوعی است. طبق تقسیم بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهران پارس شرقی و تهران پارس غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود. تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود. همسایه این محله از شرق، محلات گلشن و جوادیه هستند که به خاک سفید معروف هستند.

تهرانپارس یکی از محلات بالاشهر تهران است که در شرق تهران قرار گرفته است. خیابان‌های وسیع و سهولت در دسترسی با عث افزایش محبوبیت این محله شده اند. که این افزایش محبویت باعث رشد ساخت و ساز‌ها و در نتیجه رشد قیمت‌ها شده است. محدوده تهرانپارس شامل بزرگراه شهید بابایی در شمال، خیابان دماوند در جنوب، بزرگراه شهید باقری در غرب و بلوار پروین در شرق می‌شود.

اگر در نزدیکی‌های تهرانپارس در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار تهرانپارس به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار تهرانپارس استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و وانت بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.