انتخاب شرکت معتبر وانت بار تسلیحات :

اولین قدم برای داشتن یک اسباب‌کشی انتخاب یک سرویس خدماتی است شما می‌توانید با تماس با وانت بار تسلیحات از یک همکاری خوب با خدمات ما، پرسنل حرفه‌ای، در این مجموعه بهره‌مند شوید. خدماتی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم شامل خدمات: سته‌بندی، جابجایی حمل‌ونقل لوازم سنگین، تیم چیدمان، ارسال کارشناسان اسباب‌کشی، است که شما می‌توانید تمامی سرویس خدمات را از ما با تخفیف‌های ۴۵% دریافت نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت بار تسلیحات

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

وانت بار تسلیحات برای شما دوستان عزیز با پرسنل حرفه‌ای و کارشناسان حرفه‌ای یک اسباب‌کشی عالی و بدون نقص را انجام خواهد داد. این شرکت با سابقه بالا کاری که دارای چندین سال سابقه درخشان در امور اسباب‌کشی و خدمات باربری است برای شما دوستان عزیز فعالیت‌ها را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی خدمات بسته‌بندی و چیدمان جابه‌جایی را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید. شما عزیزان جهت رزرو روز مورد نظر کافی‌ست یا به سایت بار سنتر مراجعه نمایید یا با همکاران ما تماس بگیرید و از یک مشاوره تلفنی رایگان بهرمند شوید. وانت بار تسلیحات با ماشین‌های متنوعی برای مشتریان خود در نظر گرفته جابجایی را انجام خواهد داد. برای حمل از کارگران حرفه‌ای مجموعه بار سنتر خدمات را دریافت خواهید کرد جابجایی لوازم منزل به تنهایی ممکن است سخت و زمانبر باشد به همین خاطر شما به تیم حرفه ای احتیاج دارید وانت بار تسلیحات برای شما تیم‌های حرفه‌ای را ارسال خواهد کرد. در روز اسباب کشی در کنار شما جابجایی و حمل و نقل برای شما انجام دهند. استفاده از تیم بسته‌بندی یکی از ضرورت‌های مهم در اسباب کشی است زیرا اگر به تنهایی این کار را انجام دهید بسیار زمان بر است و باعث می‌شود که شما آسیب ببینید.

جا به جایی وسایل حساس در اسباب کشی:

همچنین برای شما دوستان عزیز جمع‌آوری و بسته‌بندی را نیز انجام می‌دهیم در این مرحله از اثاث‌کشی تمامی وسایل شما بسته‌بندی می‌شود از وسایل خرده ریز گرفته تا وسایل درشت شما به‌صورت جمع‌آوری‌شده و دسته‌بندی شده در کارتن‌های چند لایه قرار می‌گیرد و بسته‌بندی وسایل را برای شما دوستان عزیز انجام خواهیم داد. همچنین لوازم شکستنی به‌صورت حرفه‌ای برای شما عزیزان بسته‌بندی و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌گیرد شما می‌توانید سایر وسایل خرده‌ریزه داخل منزل را به ما بسپارید جعبه‌های چند لایه برای شما سرویس‌ها و وسایل شکستنی مثل: بوفه، کنسول آینه، را بسته‌بندی خواهیم کرد که این وسایل به‌خاطر حساسیت و آسیب‌پذیر بودن باید با دقت بالا بسته‌بندی شود همچنین برای بسته‌بندی ظروف شکستنی از کارتن‌های چندلایه و نایلون‌های حباب دار استفاده خواهیم کرد. وانت بار تسلیحات با نیروهای حرفه‌ای که در اختیار دارد برای شما تمامی خدمات بسته‌بندی و جابجایی را انجام خواهد داد همچنین بعد از بسته‌بندی تمامی لوازم منزل شما نوبت به جابه‌جایی در اسباب‌کشی می‌رسد بعد از بسته‌بندی شدن باید کارتن‌ها را در ماشین‌های باربری قرار دهیم این کارتن‌ها باید از ایمنی بالایی برخوردار باشند تا هنگام انتقال وسایل و کارتن‌های اسباب‌کشی به ماشین‌های باربری صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود. شما دوستان عزیز می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را به ما بسپارید تا ما به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ماشین‌های حمل بار  وانت بار تسلیحات چیدمان نماییم. خیالتان راحت باشد که تمامی وسایلی که در این ماشین‌ها چیدمان می‌شوند با سلامت کامل به مقصد موردنظر خواهند رسید زیرا این ماشین‌ها به‌صورت عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند و شما دوستان عزیز می‌توانید تمامی لوازم را به نیروهای متخصص این مجموعه بسپارید.

خدمات چیدمان در وانت بار تسلیحات  به چه صورت است؟

شما می‌توانید برای حمل بار در صورت نیاز از ماشین‌های متنوع وانت بار تسلیحات برای شما عزیزان در نظر گرفته است برخوردار شوید. وانت بار تسلیحات با ماشین‌های متنوعی برای مشتریان خود در نظر گرفته جابجایی را انجام خواهد داد. ما برای شما تمامی وسایل را به‌صورت ایمن در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم بدون کوچک‌ترین صدمه به آن‌ها برسد وانت بار تسلیحات برای شما دوستان عزیز ماشین‌های عایق‌بندی و کفن پوش شده را  در ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار را قرار داده‌ است. برای خدمات بین‌شهری و درون‌شهری از این ماشین‌ها استفاده نمایید و تمامی رانندگان ما حرفه‌ای و مسلط به جاده هستند پس با خیال راحت  بارسنتر را انتخاب کنید. بعد از انتقال بار به محل اسباب‌کشی نوبت به باز کردن و چیدمان وسایل می‌رسد ما برای شما تیم چیدمان حرفه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که برای شما خدمات جابجایی و آنباکس  جعبه‌ها و نصب و راه‌اندازی لوازم برقی را انجام خواهند داد. وانت بار تسلیحات برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم حرفه‌ای که دارای علم و دانش بالا است نصب و راه‌اندازی( لباس‌شویی، ظرف‌شویی یخچال، لوازم برقی) را برای شما انجام خواهد داد و بعد از این‌که وسایل به محل جدید به منزل شما انتقال یافت برای شما تمامی کارتن‌ها را آنباکس خواهیم کرد تیم حرفه‌ای vip وانت بار تسلیحات برای شما دوستان عزیز تمامی چیدمان منازل را انجام می‌دهد و نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی شما را انجام خواهد داد. خدماتی که ما برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شامل نصب و راه‌اندازی تمامی لوازم منزل است، دکوراسیون منزل را برای شما دوستان عزیز طبق سلیقه شما چیدمان خواهیم کرد، جعبه‌ها و کارتن‌ها را برایتان آنباکس می‌کنیم و وسایل را در جای مورد نظر خود قرار خواهیم داد. با مشاوره تلفنی می‌توانید از خدماتی که تیم چیدمان وانت بار تسلیحات برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهند بهره‌مند شوید و اطلاعات بالاتری را دریافت نمایید. جهت دریافت این اطلاعات کافی است با شماره‌هایی که در بالای صفحه قرار دارد تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای باربری بارسنتر رزرو نمایید و جهت استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان کافی است که هنگام تماس با مشاوران ما این تیم‌ها را رزرو نمایید.

نکاتی که باید در اسباب کشی  هنگام بسته بندی رعایت کنیم:

وانت بار تسلیحات با در نظر گرفتن خدمات بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز اسباب‌کشی را با روند مطمئن‌تر و سریع‌تر انجام می‌دهد شما می‌توانید تمامی خدمات متنوع و متفاوتی را که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود ارائه می‌دهد از تیم حرفه‌ای وانت بار تسلیحات دریافت نمایید. ما برای شما با ارسال متخصصین بسته‌بندی و چیدمان اسباب‌کشی را با ایمنی کامل انجام خواهیم داد ارائه تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی و حمل اثاثیه و چیدمان منازل و ادارات خود را به ما بسپارید زیرا ما در این امر با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا کار را برای شما انجام خواهیم داد.

ارائه تمامی خدمات اسباب‌کشی و جابجایی برای شما دوستان عزیز در سرتاسر تهران با کیفیت و قیمت‌های مناسب انجام می‌شود ما برای شما دوستان عزیز با ارسال کارگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده همچنین ماشین‌های مسقف و روباز تضمین سلامت اثاثیه شما را با یک بیمه‌نامه معتبر به شما دوستان عزیز ارائه خواهیم داد.

وانت بار تسلیحات برای شما دوستان تمامی لوازم منزل، لوازم ادارات و بسته‌بندی می‌کند و شما می‌توانید با سپردن بار به این مجموعه ۴۵% تخفیف با اولین تماس خود برخوردار شوید. ما برای شما دوستان عزیز مشاوره رایگان جهت اسباب‌کشی را قرار دادیم که هر سوالی درباره اسباب‌کشی و باربری دارید از مشاوران ما بپرسید. ما به شما تضمین می‌دهیم که بار شما به‌راحتی به منزل مورد نظرتان بدون کوچک‌ترین صدمه انتقال داده خواهد شد پروسه اسباب‌کشی پروسه‌ای است که باید توسط چندین نفر انجام شود که این افراد دارای آگاهی کامل باشند تا بتوانند برای شما تمامی خدمات بسته‌بندی و جابجایی و انتقال بار به کارتن‌ها و بسته‌بندی آن را انجام دهند. تمامی تجهیزاتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم استاندارد هستند و می‌توانید با خیال راحت بار جابجا کنید و یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تیم بارسنتر دلسوزی و اطمینان مشتریان به این تیم است تمامی مشتریانی که به مشتری ثابت این مجموعه هستند به پرسنل ما اعتماد کامل دارند و می‌دانند که پرسنل ما با دلسوزی تمام بار را برای آن‌ها جابجا می‌کنند بدون کوچک‌ترین وسایل خدشه و خط ببینند یا وسایل گم شود به‌همین خاطر خود را در برابر بار شما مسئول می‌دانند. همچنین استفاده از کارتن‌ها و یا جعبه‌های مقاوم و محکم باعث شده‌ است  که مقاومت بارها بالا رود.

اسباب کشی ارزان با وانت بار تسلیحات :

هزینه‌های بسته‌بندی و اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز زیر نظر اتحادیه باربری قرار گرفته از پس هزینه‌ها به‌صورت منصفانه برای شما در نظر گرفته‌شده است لازم نیست یک هزینه اضافی را بابت اسباب‌کشی و بسته‌بندی پرداخت کنیم بلکه وانت بار تسلیحات با در نظر گرفتن قیمت‌ها با نازل‌ترین کیفیت برای شما خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهد با استفاده از کارگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده و ارسال تیم بسته‌بندی به روش‌های صحیح با هزینه‌های مناسب برای شما خدمات باربری را انجام خواهیم داد. البته هزینه‌هایی که شما بابت اسباب‌کشی و باربری پرداخت می‌کنید بستگی به نوع اسباب‌کشی شما و مسافت طی‌شده نیز دارد مثلاً ماشینی که قرار است برای شما حمل بار را انجام دهد و اگر کامیون و خاور باشد قیمت متفاوت‌تری نسبت‌به نیسان‌ها و وانت‌بارها دارد. خاطر شما می‌توانید با انتخاب وانت بار تسلیحات صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با روش‌های مطمئن از ما دریافت نمایید تمامی قیمت‌های ما برای شما دوستان عزیز به‌صورت منصفانه در نظر گرفته‌شده‌اند و شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر در ارتباط باشید و خدمات اسباب‌کشی و باربری را از ما با روش‌های حرفه‌ای دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم صفر تا صد خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به افراد مطمئن و دلسوز وانت بار تسلیحات بسپارید تا با در نظر گرفتن روش‌های نوین بسته‌بندی و خدمات اسباب‌کشی برای شما بدون کوچک‌ترین مشکلی بار را حمل‌ و نقل و بسته‌بندی کنند جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه بارسنتر در ارتباط باشید.

شعبه‌های باربری :

برای جابجایی لوازم سنگین خودتان به تنهایی عمل نکنید با تعداد کارگران که برای شما ارسال می‌کنیم جابجایی لوازم سنگین و  بسته بندی را انجام خواهیم داد. شما با خیال راحت می‌توانیم با را به افراد کاردان و کاربلد مجموعه وانت بار تسلیحات بسپارید تا جابجایی لوازم سنگین حمل و نقل برای شما خدمات ویژه باربری و اسباب کشی را انجام دهد. وانت بار تسلیحات با ماشین‌های متنوعی برای مشتریان خود در نظر گرفته جابجایی را انجام خواهد داد. برای حمل از کارگران حرفه‌ای مجموعه بارسنتر خدمات را دریافت خواهید کرد جابجایی لوازم منزل به تنهایی ممکن است سخت و زمانبر باشد به همین خاطر شما به تیم حرفه ای احتیاج دارید وانت بار تسلیحات برای شما تیم‌های حرفه‌ای را ارسال خواهد کرد.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار تسلیحات بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات وانت بار تسلیحات استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار تسلیحات کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند