امتیاز خود را ثبت کنید.

وانت بار باغ فردوس

وانت بار باغ فردوس با قیمت ها و تعرفه هایی که از سوی اتحادیه دریافت کرده و با رعایت تمامی قوانین توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. کرگران باربری و اتوبار باغ فردوس نهایت دقت و توجه خود را در هنگام بسته بندی و حمل بار انجام می دهند تا مشکلی پیش نیاید. به محض تماس شما با وانت بار باغ فردوس در همان زمان تاریخ روز و ساعت برای شما مشخص می شود و کارکنان وانت بار باغ فردوس بدون تاخیری در محل حاضر می شوند.

 

وانت بار باغ فردوس

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

 

برخی از مزایای وانت بار بارسنتر :

وانت بار باغ فردوس بارسنتر به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

وانت بار باغ فردوس با توجه به ابعاد کوچکتر نسبت به خودروهای بزرگ تر در زمینه باربری اما در برخی موارد کاربرد های بیشتری نسبت به آنها دارند ؛

  • دسترسی سهل و آسان وانت بار به مناطق مختلف است.
  • هزینه کمتر و به صرفه تر نسبت به سایر خودروها در حوزه باربری و اتوبار.
  • دسترسی سهل و آسان به پارکینگ ها و بخش هائی از منازل ؛ کارخانجات و… که امکان دسترسی با خودروی بزرگتر فراهم نیست.
  • و سایر موارد در رابطه با خدمات وانت بار.

 

وانت بار باغ فردوس

وانت بار باغ فردوس با قابلیت باربری اثاث منزل و ادارات ، شبکه گسترده ای است که روش های نوین بسته بندی، حمل اثاثیه تنها به سبک سلیقه مشتریان، فناوری های به روز، نوآوری و افراد متخصص را شامل می شود. وانت بار باغ فردوس بارسنتر یکی از شرکت های وانت بار است که با تلاش بی وقفه ای خود توانسته بهترین خدمات را به مشتریان تقدیم کند و بتواند با یک کنترل نظارت شده خدمات نوین در وانت بار های دورن شهری و برون شهری به مشتریان عزیز ارائه نماید. این شبکه تضمین رضایت، نگرش حرفه ای، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با انگیزه را برای کمک به شما با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت. ما به شما کمک می کنیم اثاثیه منزل، اثاثیه شرکت و ادارات را با نرخ مناسب و در سریع ترین زمان مطابق با خواسته هایتان جابه جا کنید. حمل و نقل ایمن، مقرون به صرفه و قابل اعتماد را با ما تجربه کنید.

وانت بار باغ فردوس بارسنتر با استفاده از نیسان بارها و وانت بارهای استاندارد بارهای نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر تهران.

 

وانت بار بارسنتر

وانت بار بارسنتر با در اختیار داشتن انواع وانت بار و نیسان مخصوص حمل بار به صورت مسقف و رو باز برای حمل انواع بار به صورت دربستی با بهترین نرخ کرایه حمل وانت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

 

باربری های موجود در تهران

 

خدمات وانت بار باغ فردوس

انواع خدماتی که وانت بار باغ فردوس با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید به شرح ذیل است :

  • ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل.
  • انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب و غیره.
  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.
  • ارائه دهنده ی انواع خدمات اثاث کسی و بسته بندی وسایل توسط کارگر آقا / خانم.
  • داشتن نیروی امانتدار و کار بلد.
  • کارگران متخصص و توانا.
  • رضایت صد در صد مشتریان
  • داشتن ویژگی انتقاد پذیری در راستای رضایت مشتریان

 

 

وانت بار باغ فردوس بارسنتر به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

 

 

بیمه وانت بار باغ فردوس

شرکت مناسب و قابل اطمینان تنها می تواند شرکت بارسنتر باشد، زیرا تنها شرکت فعال در تهران است که خدمات بیمه را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهد. اسباب کشی و حمل بار بدون شک در صورت سهل انگاری یا بی توجهی شرکت های نامعتبر می تواند با خسارت همراه باشد. بیمه دقیقا از زمان شروع به کار باربری تا زمان تخلیه بار معتبر می باشد و قبل و بعد از آن، این موسسه مسئولیتی قبول نمی کند. هدف از بیمه این است که اگر در طول فرایند اسباب کشی آسیبی به وسایل وارد شود با داشتن بیمه بتوانید خسارات وارده را جبران نمایید. با بیمه کردن تمامی وسایل شما عزیزان، احتمال پرداخت هر گونه هزینه اضافه را کاهش داده. بیمه این نوید را به شما می دهد، که اسباب کشی شما به سلامت به مقصد خواهد رسید، تمامی افرادی که کار بسته بندی تا تخلیه بار، وسایل نقلیه و بار کاملا بیمه می شود و شما با خیالی آسوده و بدون استرس هر نوع باری را انتقال دهید.

 

سایر خدمات انجام گرفته توسط بارسنتر :

وانت بار چیذر | وانت بار در محدوده چیذر با ۳۵% تخفیف

اتوبار کهریزک | اتوبار در محدوده کهریزک با ۴۵% تخفیف

باربری کهریزک | باربری در محدوده کهریزک با ۴۵% تخفیف

 

 

مشاوره باربری باغ فردوس

مشاورها و متخصصین به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز پاسخگوی شما هستند و شما را به طور کامل راهنمایی می کنند. با توجه به پارامترهای مختلف مشاورین ما نوع ماشین حمل بار مانند نیسان بار و وانت بار را برای شما رزرو می کنند. این جلسات کاملا به صورت رایگان تشکیل می شود و از طریق تماس تلفنی و به صورت حضوری می توانید از راهنمایی های ما بهره مند شوید. وانت بار از قدیم بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای جابجایی بارهای کوچک مانند میز و صندلی، خریدهای جدید وسایل منزل و خریدهای روزانه مغازه‌های مختلف بوده است؛ اما عدم نظارت بر کار واحدهای آزاد باعث شده تا نرخ‌های مختلفی برای کرایه آن پیشنهاد شود. نرخ کرایه وانت بار مانند هر اتوبار دیگری تابع یک سری عوامل است. فاصله مبدأ و مقصد، مسیر دسترسی از مبدأ به مقصد و ترافیک این مسیر، ساعت موردنظر برای حمل بار و نوع و حجم بار از مهم‌ترین عواملی هستند که هزینه درخواست وانت بار را تعریف می‌کنند. اگر اطلاعات درستی نداشته باشید، معمولاً مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر و مبالغ اضافی خواهید بود.
سرویس درخواست وانت بار باغ فردوس بارسنتر با در نظر گرفتن تمام این موارد، این مشکل را حل کرده است. کافیست وارد وب‌سایت بارسنتر شوید و با تماس با شماره های مندرج در سایت و بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافه رزرو کنید.

ثبت سفارش خدمات وانت بار و بسته بندی اثاثیه منزل از طریق وب‌سایت بارسنتر و تماس با شماره های مندرج امکان پذیر است. پس از گرفتن استعلام قیمت تنها کافیست به ما بگویید قصد دارید چه زمانی، کجا و چه چیزی را جابجا کنید تا ما بهترین قیمت را در عرض چند دقیقه برای شما ارسال کنیم

 

نیروی متخصص فنی بارسنتر

در کلان‌شهرهایی مانند تهران کرایه درخواست وانت بار با کارگر به روش‌های سنتی با مشکلات زیادی همراه است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عدم امکان یافتن یک مرکز مطمئن و حرفه‌ای برای حمل بار با وانت است. روش وانت بار باغ فردوس بارسنتر این مشکل را حل کرده است. وانت بار بارسنتر با چند کلیک در اختیار شماست، قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه و با تخفیفات فوق العاده ثبت شده  و امکان درخواست وانت بار با کارگر هم وجود دارد.
خدمات وانت بار باغ فردوس بارسنتر کاملاً اصولی، مبتنی بر استانداردهای روز دنیا و با مجوزهای رسمی از اتحادیه مربوطه صورت می‌گیرد. همچنین بار شما در بارسنتر بیمه می‌شود و طبق این بیمه‌نامه در صورت بروز هرگونه خسارت بارسنتر خود را موظف به جبران خسارت می‌داند.

 

 

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند