۵/۵ - (۲ امتیاز)

وانت بار ارامنه

وانت بار ارامنه بارسنتر از معنبر ترین وانت بار های موجود در سطح کشور است . یکی از مهم ترین مراحل در اسباب کشی و حمل بار درون شهری برای افراد انتخاب یک شرکت وانت بار ارامنه معتبر و مطمئن برای انجام این کار می باشد. مفتخریم اعلام کنیم در این سال ها وانت بار ارامنه بارسنتر به عنوان بهترین وانت بار ارامنه شناخته شده است. در این وانت بار امکان ارائه تمام خدمات مربوط به حمل بار مانند بسته بندی لوازم ، حمل لوازم سنگین مانند یخچال ساید ،کارگر باربری و همچنین امکان ارسال بار به شهرستان با با وانت فراهم شده است . در این وانت بار سعی شده است تمام خدمات باربری با توجه به جدید ترین متدهای روز دنیا انجام شود و از تکنولوژی های جدید برای جابجایی و حمل بار استفاده می شود.

 

وانت بار ارامنه

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

 

مهم ترین خدمات و ویژگی های یک وانت بار

  • اولین موضوع که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود نرخ کرایه و حمل بار در وانت بار بارسنتر است. نرخ کرایه ها باید منصفانه باشد و با قیمت مصوبه اتحادیه برابری کند.
  • یک وانت بار موفق باید تمام امکانات و خدمات برای حمل بار را دارا باشد و بتواند به درستی بارها را بسته بندی نماید.
  • دارای کارگرانی زبده و آموزش دیده برای حمل بار باشد.
  • رانندگانی مجرب و آشنا به مسیرهای شهر با ماشین های حمل بار مجهز و سالم.
  • خوش قول و محبوب بودن از دیگر ویژگی های یک وانت بار است.
  • بهترین وانت بار ، وانت باری است که بارها و لوازم را بدون کوچکترین خسارتی تحویل دهد و این تنها با تجربه و داشتن نیروهای ماهر امکان پذیر است.
  • امکان صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر، برای حمل بار. بیمه نامه یکی از مهم ترین الزامات می باشد که بسیاری از شرکت های باربری از آن چشم پوشی می کنند.
  • امکان فعالیت و انجام خدمات بصورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل
  • حمل بار بین شهری و درون شهری، انجام کلیه خدمات جابجایی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل ، بسته بندی ، انواع ماشین حمل بار و کارگرانی زبده و متعهد را فقط از وانت بار ارامنه بارسنتر بخواهید.

خدمات وانت بار بارسنتر

حمل و جابجایی بار با وانت در وانت بار ارامنه همه روزه انجام می شود. اگر قصد حمل بار درون شهری را دارید و یا می خواهید بار و لوازم با حجم کم را به شهرستان ارسال کنید می توانید از خدمات وانت بار ما بهره مند شوید. تمام ارسال ها با بارنامه و بیمه نامه معتبر انجام خواهد شد.

 

سایر باربری ها در تهران

هزینه حمل وسایل سنگین چقدر است؟

حمل وسایلی مانند تردمیل، یخچال ساید با ساید ، پیانو، گاوصندوق و… بسیار مشکل است و هزینه حمل این وسایل به صورت توافقی می باشد و معمولا به تعداد طبقات بستگی دارد. زمانی که شما با وانت بار ارامنه بارسنتر تماس میگیرید درباره این موارد باید با کارشناسان ما مشورت و هزینه نهایی را تایید نمایید. ما در تلاشیم از کارگران مخصوص حمل ساید که دارای قدرت بدنی بالا و دوره دیده برای حمل ساید هستند، بهره ببریم تا کوچکترین خسارتی به یخچال شما وارد نشود. حمل و نقل و جابجایی لوازم را به وانت بار ارامنه بارسنتر بسپارید. یکی از خودروهای باربری که بسیار مورد استفاده است ، وانت بار و نیسان بار ها می باشد.این خودروها برای حمل انواع کالا و اثاثیه و لوازم منزل مورد استفاده قرار می گیرند. برای حمل اصولی لوازم و بارها باید این کار را به اهل فن و متخصصین آن بسپارید. پرسنل وانت بار ارامنه با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه باربری می توانند بهترین خدمات را به شما عرضه دارند. این خدمات جهت کسب رضایت مشتریان عزیز ارائه می شود. اگر نیاز به کارگر خالی برای بسته بندی و حمل بار، کارگر چیدمان و نظافت،ماشین حمل بار مجهز برای ارسال بار به شهرستان یا باربری درون شهری، انواع ماشین حمل بار کوچک و بزرگ،وانت بار دارید ،کافی است با وانت بار ارامنه بارسنتر تماس بگیرید.

 

حمل بار به شهرستان با وانت

همان طور که اشاره شد وانت بار ارامنه ، امکان حمل بار به تمام شهرهای ایران را فراهم آورده است. صد البته که کار حمل بار به شهرستان بسیار دشوار است اما وانت بار ارامنه بارسنتر ثابت کرده است به خوبی می تواند از پس این کار برآید.با بسته بندی اصولی و ماشین های حمل بار مجهز کوچکترین خسارتی به لوازم و بارهای شما وارد نخواهد شد. اگر میزان و حجم بار شما کم است می توانید برای حمل بار به شهرستان از وانت استفاده نمایید. برای انتخاب ماشین حمل بار به شهرستان باید حجم و وزن بار، مدت زمان ارسال را درنظر بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. مشاوران ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد پس خیالتان راحت باشد.وانت بار ارامنه بارسنتر از ابتدا تا انتهای جابجایی با شما خواهد بود .

 

نمونه خدمات ارائه شده توسط بارسنتر :

وانت بار محمودیه | وانت بار در محدوده محمودیه با ۳۵% تخفیف

وانت بار باغ فردوس | وانت بار در محدوده باغ فردوس با ۳۵% تخفیف

وانت بار چیذر | وانت بار در محدوده چیذر با ۳۵% تخفیف

 

وانت بار تلفنی و ارزان در ارامنه

وانت بار ارامنه بارسنتر امکان وانت بار تلفنی را هم برای مشتریان خود فراهم آورده است. با یک تماس کافی است تا نیروهای ما در محل حاضر شوند و در امر اسباب کشی یاری رسان شما باشند. وانت بار تلفنی در تمام مناطق ارامنه دارای شعبه می باشد و تمام خدمات باربری و حمل بار را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد. وانت بار بارسنتر همیشه و در تمام مراحل به رضایت شما می اندیشد. همواره به رعایت قوانین اتحادیه باربری پایبند است و در این دوران کورونا هم به سلامتی و حال خوب شما اهمیت می دهد. تمام کارگران و راننده ها هنگام انجام وظیفه موظف هستند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده نمایند. وانت بار ارامنه بارسنتر در تمام نقاط ارامنه فعالیت دارد و بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد.

 

 

حمل و جابجایی بار با وانت در وانت بار ارامنه همه روزه انجام می شود. اگر قصد حمل بار درون شهری را دارید و یا می خواهید بار و لوازم با حجم کم را به شهرستان ارسال کنید می توانید از خدمات وانت بار ما بهره مند شوید. تمام ارسال ها با بارنامه و بیمه نامه معتبر انجام خواهد شد.

 

 

خدمات بسته بندی اثاث منزل

اگر لوازم از قبل توسط شخص یا شرکت مربوطه بسته بندی شده باشند مقداری در هزینه های نهایی باربری با وانت بار ارامنه کاسته خواهد شد. اما گاهی کارفرما پروسه بسته بندی بار را به شرکت باربری می سپارد. دلیل این امر عدم مهارت و توان کافی در بسته بندی یا عدم داشتن زمان کافی است. گاهی نیز لوازمی که جابه جا می شوند از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند و باید به صورتی دقیق و اصولی توسط افرادی حرفه ای بسته بندی شوند. بسته بندی، پیچیدن و جمع کردن لوازم توسط کادر شرکت باربری بر روی هزینه های نهایی تاثیرگذار است.

 

میزان لوازم مورد استفاده در بسته بندی

در طول بسته بندی و بارگیری بار داخل وانت بار ارامنه بارسنتر نیاز به استفاده از وسایلی چون نایلکس، نایلون حبابدار، انواع فوم، طناب، استرچ رپ، کارتن، چسپ و … است. گاهی لوازمی که توسط وانت بار در ارامنه به نقاط مختلف جابه جا می شوند، بنا به درخواست مشتری چیدمان آن ها نیز توسط شرکت باربری انجام می گیرد. شرکت های باربری ارامنه ، افرادی را به این منظور آموزش می دهند. این افراد سریع و در کمال دقت لوازم را طبق سلیقه مشتری در مکان خود قرار می دهند. در صورتی که افراد خواهان برخورداری از این خدمات باشند، باید هزینه های باربری بیشتری پرداخت کنند.

تعداد کارگران درخواستی

اتحادیه باربری ارامنه برای هر تعداد کارگر باربری هر ساله نرخ ثابتی را اعلام خواهد کرد. مشتری هنگام مراجعه به شرکت باربری با توجه به تعداد لوازمی که باید جابه جا شوند، تعداد کارگر مورد نیاز را به شرکت اعلام خواهد کرد. با توجه به تعداد کارگر درخواستی، قسمتی از هزینه های نهایی باربری مشخص خواهد شد. اگر می خواهید با خیال راحت، بدون دغدغه از آسیب رسیدن به وسایلتان، آن‌ها را جابه جا نمایید، بهتر است از کارگر باربری که اموزش دیده و پرتجربه در این زمینه است استفاده نمایید. کارگران وانت بار ارامنه بارسنتر جابه جا بار، افرادی هستند که برای حمل وسایل و لوازم کوچک و بزرگ منزل، همچنین بسته بندی لوازم اداری آماده شده‌اند و می‌توانند وسایلی را بلند کرده و حمل کنند که شما حتی از فکر کردن به آن نیز واهمه دارید.

شماره تماس جهت درخواست کارگر باربری :

یک باربر اگر به درستی آموزش دیده باشد به گونه ای بسیار ساده و آسان وسایل را حمل می کند طوری که شما شگفت زده می شوید و تصور می کنید که این فرد باید بسیار نیرومند و پرقدرت باشد. در واقع نیرو و ورزیدگی جسمی و فیزیکی برای یک کارگر حمل بار مهم است اما این بدان معنا نیست که تنها ملاک انتخاب یک باربر و نیروی جسمانی وی باشد.

 

بیمه تمامی وسایل وانت بار ارامنه

تیم بسته‌ بندی وانت بار ارامنه بارسنتر در این کار بسیار حرفه ای می باشد زیرا آن‌ها دارای سابقه کاری بالا می باشند و به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کند شما می‌توانید در مقصد جدید وسایل بسته‌بندی شده راه تحویل بگیرید. ما حساسیت شما را برای وسایل درک خواهیم کرد زیرا این وسایل ، وسایل زندگی شما می باشند و سال‌ها زحمت برای بدست آوردن آن‌ها کشیده‌اید به همین خاطر هیچکدام از نیرو های وانت بار ارامنه راضی نیستند که به وسایل شما آسیب و ضربه‌ای وارد شود به خاطر همین مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن بیمه نامه معتبر تمامی وسایل شما را بیمه می‌کند.

 

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند