قبل از شروع اسباب کشی برنامه ریزی را به وانت‌بار میدان امام حسین بسپارید:

اسباب‌کشی یک کار تخصصی می‌باشد که اگر بخواهید آن را انجام دهید احتیاج به برنامه‌ریزی دارید حالا اگر قصد شما انجام خدمات درون‌شهری و برون‌شهری باشد تفاوتی نمی‌کند. زیرا شما باید برای انجام یک اسباب‌کشی یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید وانت‌بار میدان امام حسین به شما کمک می‌کند که یک اسباب‌کشی بی‌نقص را در کنار یک تیم حرفه‌ای تجربه کنید. تنها با تماس تلفنی و رزرو آنلاین دسترسی راحت را برای شما دوستان عزیزان قرار داده‌ایم که شما می‌توانید در هر کجا که تهران قرار دارید با دسترسی سریع به خدمات باربری بار سنتر تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را انجام دهید .

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت‌بار میدان امام حسین

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما برای شما دوستان عزیز با استفاده از کارگران حرفه‌ای و ارسال بار به شهرستان و جابجایی و حمل‌ونقل لوازم سنگین و اسباب‌کشی حمل‌ونقل جهیزیه عروس، بسته‌بندی لوازم ارگان‌های دولتی، بسته‌بندی لوازم منزل، ارسال تیم چیدمان، و بیمه‌نامه رایگان و همچنین تجهیزات بسته‌بندی تمامی مراحل اسباب‌کشی را توسط یک شرکت معتبر انجام خواهیم داد. وانت‌بار میدان امام حسین با تخفیف‌های ۳۵٪ درصدی در خدمت مشتریان می‌باشد تا با یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق تمامی مراحل اسباب‌کشی را در زمان تعیین‌شده بدون هیچ اتلاف وقتی انجام دهد.در این مقاله قصد داریم که درباره بایدها و نبایدهای اسباب‌کشی با شما صحبت کنیم تا شما را برای یک اسباب‌کشی با برنامه‌ریزی و با دقت آماده سازیم اسباب‌کشی و توصیه‌هایی که باید قبل‌از انجام مراحل اسباب‌کشی به آن ها عمل کرد و باید هنگام اسباب‌کشی به آن توجه کنیم.

برای انجام اسباب کشی یک زمان مناسب را انتخاب کنید:

ما برای شما دوستان عزیز با رعایت نمودن اصولی‌ترین مراحل اسباب‌کشی و همچنین ارائه کیفیت بالای کار تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم به شما توصیه می‌کنیم که با انتخاب تیم حرفه‌ای وانت‌بار میدان امام حسین یک اسباب‌کشی بی‌نقص را تجربه کنید و با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق به منزل‌های جدیدتان اسباب‌کشی کنید برای داشتن یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و دور از استرس با انتخاب تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان می‌توانیم مراحل اسباب‌کشی را سرعت بیشتری ببخشید ما در این مطلب به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به چه نکاتی را باید اسباب‌کشی انجام دهید؟ تا بتوانید یک اسباب‌کشی خوب و بی‌نقص را تجربه کنید اگر قصد انجام اسباب‌کشی به‌تنهایی را دارید بهتر است چندین روز قبل‌از اسباب‌کشی منزل را تمیز کنید و این‌که وسایل را دسته‌بندی کنید. تا هنگام جابجایی بدون هیچ سردرگمی وسایل دسته‌بندی شده را در ماشین‌های باربری قرار دهید. وانت‌بار میدان امام حسین برای شما دوستان عزیز تمامی لوازم را در ماشین‌های باربری مورد انتخاب شما دوستان چیدمان می‌کند تا بدون هیچ‌گونه صدمه‌ای به مقصد موردنظر جابه‌جا شود.

شما می‌توانید برای انتخاب ماشین مورد نظر با مشاوران ما تماس بگیرید و از انواع تحهیزات بسته‌بندی باربری برخوردار شوید. ما برای شما دوستان عزیز اسباب‌کشی را در زمان انتخاب‌شده انجام می‌دهیم شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب‌کشی مناسب زمان آن را چندین روز قبل از انجام اسباب‌کشی انتخاب کنید.

بهترین فصل اسباب‌کشی زمانی می‌باشد که شرایط آب‌وهوایی مناسبی داشته باشید به‌همین خاطر شما می‌توانید به انتخاب فصل موردنظر اسباب‌کشی خود ماهی را انتخاب کنید که از لحاظ شرایط آب‌وهوایی خشک و بدون بارندگی می‌باشد البته مجموعه بار سنتر با ارائه ماشین‌های مسقف و روباز برای شما دوستان عزیز در تمامی شرایط آب‌وهوایی تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهد پس نگران نباشید اما برای داشتن یک اسباب‌کشی مناسب و بی‌نقص ما به شما توصیه می‌کنیم که شرایط آب‌وهوایی را در نظر بگیرید.

ارائه مهم ترین نکات توسط  وانت‌بار میدان امام حسین که در اسباب کشی باید رعایت کرد:

شما می‌توانید برای انجام جا به‌ جایی بارها و وسایل اضافی را به خانه به منزل جدید خود انتقال ندهید.قبل از انجام مراحل اسباب‌کشی لیست ضروری از وسایل لازم و وسایل مورد نیاز خود تهیه کنید و آن وسایل را بسته‌بندی کنید برای این‌که در اسباب‌کشی سردرگم نشوید بهتر است که لوازمی که به دردتان نمی‌خورد و ضروری نیستند را بسته‌بندی نکنید و به منزل جدید نبرید.این یک نظم خاص به اسباب‌کشی شما می‌دهد که شما می‌توانید در هنگام تخلیه بار در منزل جدید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و وسایلی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را به منزل جدید نبرید زیرا باعث سردرگمی شما می‌شود و باعث اشغال کردن فضای اضافی می‌شود. همچنین در ماشین‌های باربری ممکن است جاگیر باشد. وانت‌بار میدان امام حسین برای شما دوستان عزیز تمامی این وسایل را در ماشین‌های وانت‌بار، نیسان بار و یا ماشین موردنظر چیدمان می‌کند. البته ما سعی می‌کنیم که در هنگام چیدمان وسایل شما در ماشین ها فضای اضافی نگذاریم و تمامی وسایل شما با یک بار رفت‌ و آمد به مقصد موردنظر جابجا کنیم .شما می‌توانید بهترین روش ممکن برای جابجایی اسباب و اثاثیه خود را انتخاب کنید. با انتخاب وانت‌بار میدان امام حسین شما می‌توانید با تیم حرفه‌ای تمامی وسایل را جابه‌جا و به مقصد موردنظر به‌صورت بسته‌بندی‌شده از ما دریافت نمایید. شما عزیزان می‌توانید جهت انتخاب این شرکت نزدیک‌ترین باربری به محله خود را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون هیچ اتلاف وقتی برای شما بار را ارسال کنیم. همچنین ما برای شما دوستان عزیز حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه سنگین منزل ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید با انتخاب کارگران زبده و نیرومند وانت‌بار میدان امام حسین تمامی خدمات اسباب‌کشی و خدمات باربری و حمل‌ونقل لوازم سنگین را انجام دهید. زیرا جابه‌جایی لوازم سنگین به‌تنهایی کار سختی است و ممکن است صدمه ببیند به‌همین خاطر ما برای شما دوستان عزیز این جابه‌جایی را انجام می‌دهیم بدون کوچک‌ترین آسیبی به وسایل شما وارد شود. پس حمل‌ و نقل لوازم سنگین را به کارگران زبده نیرومند وانت‌بار میدان امام حسین بسپارید و از تخفیف های ۳۵٪ که برای در نظر گرفته ایم بهره مند شوید.

بسته بندی را با افراد متخصص وانت‌بار میدان امام حسین انجام دهید:

شما دوستان عزیز می‌توانید خدمات بسته‌بندی وسایل و تجهیزات بسته بندی را از ما دریابت کنید. برای داشتن یک بسته‌بندی اثاثیه مناسب بهتر است یک لیست از تمامی اثاثیه منزلتان تهیه کنید که لوازم مورد نیاز را در اولویت قرار دهید و آن‌ها را با استفاده از چسب‌های محکم و کارتن‌های چند لایه بسته‌بندی کنید البته ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز و داشتن بسته‌بندی مناسب و مرتب تجهیزاتی را در نظر گرفته‌ایم که با ارائه این تجهیزات به شما کمک می‌کنیم در کمترین زمان ممکن تمامی لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید و بدون کوچک‌ترین صدمه به این وسایل برسد آن‌ها را به مقصد موردنظر انتقال دهید. با استفاده از جعبه‌ها و کارتن‌های چند لایه مقاوم برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم مراحل بسته‌بندی را برای شما با استفاده از نایلون‌های حباب دار، چسب ها،ضربگیرها، چسب‌های پهن، کارتن‌های رگال دار، سلفون ها، بابل رپ ها، وکیوم ها، انجام می‌دهیم همچنین بعد از بسته‌بندی تمامی اثاثیه شما و قرار دادن آن‌ها در کارتن‌های چند لایه با استفاده از لیبل های مخصوص و برچسب‌های مخصوص نام هر وسایل را بر روی آن‌ها می‌نویسیم تا هنگام تخلیه در منزل جدید با سرعت بیشتری اثاثیه موردنظر خود را پیدا کنید و در محل مورد نظر خود قرار دهید‌ همچنین وانت‌بار میدان امام حسین برای شما دوستان عزیز این کار را با استفاده از ترفندهای ویژه اسباب‌کشی انجام خواهد داد تا در هنگام پیدا کردن بار هیچ سردرگمی نداشته باشید بار سنتر برای شما دوستان عزیز حمل‌ و نقل را راحت کرده‌است شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه و استرسی تمامی وسایل را به منزل جدیدتان ارسال نمایید .

در سطح تهران برای شما دسترسی را راحت نموده ایم:

همچنین برای شما دوستان عزیز شعبه‌های متفاوتی را در سطح تهران قرار داده‌ایم که شما می‌توانید دسترسی راحت به این شعبه‌ها را داشته باشید. با انتخاب ماشین مناسب موردنظر خود می‌توانید حمل بار و اسباب‌کشی را انجام دهید .یکی از نکاتی که باید در اسباب‌کشی انجام شود انتخاب ماشین مناسب می‌باشد به‌همین خاطر بارسنتر با قرار دادن وانت‌بار و نیسان بارها در هزینه‌های اسباب‌کشی شما صرفه‌جویی کرده‌است و می‌توانید با انتخاب این ماشین‌ها اثاثیه و وسایل را با به‌صورت ایمنی و به‌صورت عایق‌بندی شده انتقال دهید. پس اگر قصد انجام باربری بین‌شهری را دارید بهتر است یک ماشین مناسب را انتخاب کنید تا علاوه‌بر قیمت‌های مناسب یک باربری خوب و بی‌نقص را داشته باشید .ما برای شما دوستان عزیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی لوازم منزل را اسباب‌کشی و جابجا خواهیم کرد با استفاده از ماسک و دستکش با توجه به شرایط کرونا در خانه‌ ومنزل شما حضور پیدا می‌کنیم و لوازم را بسته‌بندی و بعد از آن در وانت‌بار میدان امام حسین چیدمان خواهیم کرد. دسترسی راحت را برای شما دوستان عزیز به انواع حمل بارها و وانت‌بارهای مجموعه بار سنت راحت کرده‌ایم و شما می‌توانید اگر قصد انجام خدمات بسته‌بندی را دارید از :

  1. حمل اثاثیه منزل اقدسیه،
  2. حمل اثاثیه منزل علم و صنعت،

استفاده کنید و اگر قرار است بارها در مسافت بین‌شهری جا به جا کنید از ماشین‌های وانت‌بار و نیسان بار های زیر استفاده کنید:

  1. وانت‌بار نظام آباد
  2. وانت بار محلاتی

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار میدان امام حسین بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار میدان امام حسین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار میدان امام حسین کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند