قیمت اثاث کشی به چه عواملی بستگی دارد؟

بدون شک وقتی شما قصد اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل را دارید می خواهید قیمت اثاث کشی برای شما تا حد امکان
کاهش یابد.
ممکن است از آن دسته افرادی باشید که قیمت اثاث کشی برای آن ها در سال های گذشته گران تمام شده است و هنوز استرس اینکه بازهم اثاث کشی هزینه های سنگینی روی دست شما بگذارد فکر شما را حسابی درگیر خود کرده باشد در هر صورت چه اولین بار است که می خواهید اسباب کشی را تجربه کنید و یا خیر بهتر است که شما با نکات مهم و تاثیر گذار روی قیمت اثاث کشی آشنا شوید تا توسط فرصت طلبان سودجو کلاه سرتان نرود. ما راهکار های کاهش قیمت اسباب کشی را به شما معرفی می کنیم
شاید شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که چند ماه قبل از اثاث کشی وسایل خود را مرتب کرده و در بسته بندی قرار می دهید . یک نکته که شاید شما هرگز به آن توجه نکرده باشید تاثیر میزان بار و اسباب و وسایل شما بر روی قیمت اثاث کشی باشد. هرچه میزان بار شما کمتر
.هزینه و قیمت اسباب کشی به طور قابل ملاحظه ای کاهش و هرچقدر مقدار بار شما بیشتر باشد به نسبت قیمت آن هم افزایش می یابد
پس تلاش کنید که در حد امکان از جعبه های هم اندازه و بزرگ استفاده کنید و تا جایی که ممکن است وسایل را طوری در بسته بندی قراردهید که تعداد جعبه ها تا حد امکان کاهش یابد.

قیمت اثاث کشی در تمام شهرهای کشور عزیزمان ایران بخصوص تهران از اصلی ترین نکات برای کسانی است که قصد اثاث کشی دارند مشکلی که هرساله تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان با آن دست و پنجه نرم می کنند. با توجه به نرخ نامه هایی که اتحادیه باربری برای شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند وضع شده هنوز قیمت مشخصی برای هزینه های اثاث کشی در تهران وجود ندارد و هرکدام از شرکت های باربری قیمت های خود را به صورت دلخواه وضع می کنند.
این مسئله به خودی خود توانسته است نارضایتی و شکایات پی در پی مشتریان را به همراه داشته باشد.
قطعاً شما هم اگر قصد جابجا شدن داشته باشید دوست دارید که هزینه های اسباب کشی و باربری تان را به صورت دقیق در همان ابتدای امر داشته باشید. چراکه این کاری است که نیاز به بودجه‌بندی دارد و قطعاً حق طبیعی مشتریان است که از همان ابتدا از قیمت نهایی اطلاع داشته باشند

 

۴.۹/۵ - (۲۱ امتیاز)

 

قیمت اثاث کشی 2

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

مروری بر دیگر عوامل موثر در قیمت اثاث کشی

متراژ خانه ی شما. سایز و بزرگی خانه ای که شما در آن سکونت دارید محاسبه می شود و اندازه و مقدار وسایلی که قصد دارید به خانه ی جدید انتقال دهید. در صورتی که شما قصد دارید به محلی در نزدیکی محل فعلی اسباب کشی کنید می توانید وسایلی که نیاز به حمل با خودرو را دارند به باربری بسپارید و ما بقی را خودتان حمل کنید.
تعداد بسته های قابل حمل با وانت. متراژ خانه شما ارتباط مستقیمی با مقدار بار شما و تعداد بسته ها و کارتن اثاثیه دارد. بهتر است بدانید در زمان بسته بندی بهترین کار برای کاهش قیمت اثاث کشی ، اقدام به کاهش تعداد کارتن ها و وسایل برای حمل است. لطفی در حق خود کرده و به خوبی نگاه کنید و از دست وسایلی که دیگر به آن ها نیاز ندارید خلاص شوید. در این صورت شما پول بیشتری ذخیره کرده اید.
تعداد وسیله های بخصوص و ویژه . در صورت داشتن وسایل خاص و ویژه تعریف شده در باربری ها ، قیمت اثاث کشی به طور مستقیم بالا می رود. شما باید فقط تصمیم به جا به جایی آن ها بگیرید و سلامت آن و به هزینه حمل فکر نکنید شرکت بارسنتر فکر همه جای کار را کرده است. جابجایی وسایل حجیم و حساسی مثل پیانو، میز ناهار خوری با شیشه، یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق و.. می توانند مثال هاب بارزی برای این قبیل وسایل باشند.
مسافت حمل بار . قیمت اثاث کشی یک خیابان و یا اسباب کشی از محلی به محل دیگر یا از شهری به شهر دیگر متفاوت بوده و می بایست کوتاه یا بلند بودن مسافت مورد توجه قرار گرفته شود. مثلا جابجایی از تهران به شهرستان و یا جابجایی از شهرستان به تهران و … به طور قطع این قضیه طبیعی است که هرچه مسافت بیشتر باشد قیمت اثاث کشی بیشتر می شود.
خدمات باربری . سوال مهم دیگری هست که باربری چه خدمات دیگری می تواند برای شما داشته باشد؟ هر چه خدمات بیشتر شوند هزینه هم به نسبت افزایش می یابد. بسته بندی، چیدمان، و انبار کردن موقت می توانند خدمات اضافی باشند که یک شرکت باربری می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.
زمان دقیق اسباب کشی . ممکن است فکر کنید که تاریخ اثاث کشی شما تاثیری روی قیمت باربری نخواهد داشت. اما کاملا در اشتباه هستید این امر تاثیر مستقیمی روی قیمت اثاث کشی شما دارد. اگر تصمیم به اثاث کشی در فصل شلوغی مثل تابستان بگیرید که بیش از ۹۰ درصد اثاث کشی ها به دلایل بسیار در این فصل انجام می شوند ملزم به پرداخت هزینه ی بیشتری خواهید شد. اگر روز های آخر ماه یا روز های اول ماه و آخر هفته و تعطیلات را انتخاب کنید باز هم هزینه بیشتری می بایست پرداخت کنید. پس در صورت امکان زمان مناسب و کم هزینه تری را انتخاب نمایید

تعرفه های شرکت های باربری

شرکت های معتبر باربری دارای قیمت اثاث کشی مشخصی هستند که از قبل به طور کامل به مشتری اعلام می شود. قیمت اثاث کشی با توجه به آیتم هایی که از شرکت باربری دریافت می کنید متغیر است. این خدمات شامل موارد بسیاری می شوند که ما (شرکت بارسنتر) مهم ترین و کلیدی ترین موارد تاثیر گذار درقیمت را در اختیار شما مشتریان عزیز می گذاریم:

نوع خودروی حمل بار

کامیون، کامیونت، وانت بار نیسان بار و هر وسیله نقلیه باربری که برای اسباب کشی شما استفاده شود، هزینه مخصوص خود را به همراه دارد. قیمت اثاث کشی منزل با توجه به بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل سنجیده می شود.

بدیهی است قیمت اثاث کشی با وانت و یا نیسان تفاوت بسیاری با نرخ باربری با کامیون دارد. برای کاهش هزینه باربری با توجه به حجم اثاث منزل از خودروی حمل بار مناسب استفاده کنید.

دستمزد کارگر اسباب کشی

دستمزد کارگر اسباب کشی در ۳ ساعت اولیه ثابت است و برای هر ساعت اضافه کاری مبلغ دستمزد به ازای هر ساعت اضافه کاری افزایش پیدا می کند. تعداد طبقات آپارتمان محل زندگی شما و اینکه شما در طبقه ی چندم هستید نیز در این امر بسیار موثر است به عنوان مثال کسانی که در طبقات بالای آپارتمان زندگی می کنند همیشه بهای بیشتری از طبقات پایین تر می پردازند و این به جهت حمل اثاث منزل در راه پله های بالاتر است.

و همچنین اندازه ی بار نیز در دستمزد کارگر تاثیر مستقیم دارد و قیمت کارگر اسباب کشی برای حمل لوازم بسیار بزرگ در هر طبقه افزایش پیدا می کند و البته هزینه باربری و اسباب کشی برای حمل بار با بیش از ۱۰ متر پیاده روی هم مشمول پرداخت مبلغ اضافی است.

طول مسافت از مبدا تا مقصد
قیمت اثاث کشی با توجه به مسافت مکان فعلی و محل جدید محاسبه می شود. در واقع هر چه فاصله بین مبدا و مقصد طولانی تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد صرف می شود.این را هم در نظر داشته باشید که این زمان نیز در ساعات کار کارگر اسباب کشی به حساب می آید. پس به ترتیب دوری راه، ترافیک و هر مشکل دیگری قیمت اثاث کشی را افزایش می دهد.

دیگر خدمات مرتبط حین اثاث کشی

هزینه بسته بندی اثاثیه ی منزل شما، باز و بسته کردن لوسترها و هر نوع خدمات اضافی دیگر می تواند هزینه های باربری افزایش دهد. اگر قصد این را دارید که شرکت باربری، بسته بندی اثاث منزل شما را انجام دهد باید از قبل هماهنگ کنید.

بسته بندی لوازم منزل شامل پرداخت هزینه برای کارتن ها و جعبه های بسته بندی است و روی زمان اسباب کشی هم تاثیر می گذارد.

ویژگی های شرکت باربری معتبر برای اسباب کشی

۱- رعایت ادب و شخصیت در برخورد با مشتری

۲- محاسبه ی دقیق دستمزد کارگر و نرخ اضافه کاری

۳- محاسبه ی دقیق کرایه ماشین در در دو حالت برون شهری و درون شهری

۴- دقت در بسته بندی و برچسب زدن به هربسته برای اطلاع از محتوای بسته

۵- اعزام کارگر مجرب و کارکشته

۶- همراه داشتن تمام وسایل مورد نیاز برای بسته بندی

۷- انتخاب زمان مناسب برای اسباب کشی بین شهری که جاده شلوغ و پرترافیک نباشد

۸- بیمه کردن وسایل

قیمت اثاث کشی در شرکت بارسنتر چگونه است؟

شرکت بارسنتر با تجربه ی چندین و چند ساله در زمینه ی باربری همواره رضایت مشتریان خود را به همراه داشته است. قیمت های باور نکردنی تخفیفات ویژه تا سقف ۴۹ درصد استفاده از کادر مجرب زیر نظر کارشناسان و متخصصان باربری و بیمه و تضمین صد در صدی سلامت وسایل شما به صورت کاملا رایگان همواره باعث شده که مشتریان ما علاوه بر ثابت بودن خود ما را به آشنایان و کسانی که قصد اثاث کشی را داشته اند معرفی کنند

کسانی که حتی یک بار اثاث کشی خود را به ما سپرده اند از این قضیه آگاه هستند که شرکت بارسنتر جدای از تخفیفات ویژه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته است تمام هزینه های باربری اعم از هزینه ی خودروی حمل بار هزینه ی کارگر هزینه های بسته بندی و غیره را نیز نسبت به باربری های دیگر و حتی قیمت مصوب اتحادیه خیلی کمتر حساب کرده است در واقع بهتر است بگویم هزینه ای که شما در برابر خدمات ما می پردازید به قدری کم است که انگار هزینه ای پرداخت نکرده اید

فقط کافیست که با ما تماس بگیرید شرکت بارسنتر به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است

ترفند هایی برای کاهش قیمت اثاث کشی

شرکت های فراوانی در زمینه باربری و حمل اثاث منزل فعالیت می کنند و با شروع فصل تابستان، تعداد شرکت های باربری افزایش هم پیدا می کند

برای کاهش قیمت اثاث کشی از شرکت معتبر و فعال در طول سال مانند شرکت بارسنتر استفاده کنید. شرکت هایی که در طول سال تنها چند ماه در زمینه اثاث کشی فعالیت دارند، قیمت های بیشتری دریافت کرده و کم کاری خود را با کلاه گذاشتن سر مشتری جبران می کنند و در قبال آن خدمات کمتری هم ارائه می دهند. بعلاوه در صورت بروز هرگونه مشکل حین جابجابی دسترسی به این شرکت های غیر معتبر دشوار خواهد بود. عمل به استانداردها در همه زمینه ها یک نکته ی مثبت است
قیمت اثاث کشی در شرکت های باربری محلی یکی دیگر از راه های کم کردن قیمت اثاث کشی استفاده از شرکت های اسباب کشی نزدیک به مبدا شما است. در محدوده نزدیک به محل زندگیتان یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کتید تا در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید.

شرکت بارسنتر با سالها تجربه موفق شده در تمام نقاط تهران شعب متعددی را برای رفاه مشتریان خود قرار دهد فقط کافیست با ما تماس بگیرید

 

برای کسب اطلاعات در مورد جابجایی بار خود با وانت میتوانید به بخش وانت بار شهرستان مراجعه کنید

و برای آشنایی بیشتر با قیمت اثاث کشی دیگر شرکت هایی که در زمینه ی باربری فعالیت دارند میتوانید اینجا کلیک کنید

 

پرسش و پاسخ های متداول

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز در قیمت اثاث کشی موثر هستند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار در هزینه ی پرداختی شما موثر است

چطور میتوانم از قیمت اثاث کشی و هزینه ی خدمات باربری آگاه شوم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا در باربری بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکند.