انتقال اسباب و حمل بار از تهران به قزوین

۴.۹/۵ - (۲۳ امتیاز)

 

قطعا حمل اثاثیه و لوازم به خارج از شهر مبدا کاری دشوار بوده و نیاز به مهارت های خاص دارد. زیرا مثلا در هنگام حمل بار از تهران به قزوین یا دیگر شهرستان ها، احتمال آسیب به وسایل و کالای مشتری به دلیل طولانی بودن مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود. مدیریت باربری و اتوبار بارسنتر راه حل ها و روش های ویژه و خاصی را به کار برده است تا وسایل مشتریان به شکل صحیح و سالم به مقصد مورد نظرشان انتقال یابد و اعتماد و رضایت مشتری حاصل شود، تیم باربری ما همواره تمام توان خود را به کار می برد تا با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته و پرسنل باتجربه اجناس مشتری را سالم به مقصد برساند.

 

حمل بار از تهران به قزوین

شماره های تماس با باربری بارسنتر

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

شرکت بارسنتر با در اختیار داشتن انواع خودرو های حمل و نقل در اندازه های مختلف مانند: کامیون های باری، ایسوزو، نیسان بار و وانت بار آماده است تا وسایل و اثاثیه منزل شما را با هر اندازه ای به شهرستان حمل نماید. افرادی که وسایل کمتری دارند در بسیاری از موارد به راحتی می توانند با استفاده از خدمات وانت بار و نیسان بار به راحتی اقدام به حمل و نقل وسایل و لوازم منزل به شهر و استان جدید کنند. در مواردی که اقلام و اسباب و اثاثیه بیشتر و حجیم تر باشد، نیاز به استفاده از کامیون، ایسوزو و ماشین های سنگین تر بیشتر حس میشود و در هر صورت وسیله نقلیه مورد نظر شما برای شما ارسال میگردد.

تیم باربری ما در سال های اخیر به دلیل گسترش و ارائه خدمات باکیفیت و کامل خود و کسب رضایتمندی مشتریان قادر شده است تا خدمات خود را نه تنها در استان تهران بلکه در سایر نقاط کشور نیز ارائه دهد. خدماتی مانند استفاده از پرسنل و کارکنان دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن صحیح و دقیق بار در خودروی حمل بار از تهران به قزوین و دیگر شهرستان ها که می تواند نیسان ، وانت ، کامیون و تریلی باشد و همچنین استفاده از رانندگان کارکشته و حرفه ای که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند. اگر قصد اثاث کشی دارید و می خواهید کار حمل بار و انتقال وسایل خود را به یک باربری ایمن و مطمئن بسپارید، تنها میتوانید با یک تماس به تمامی خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

حمل بار از تهران به قزوین و کلیه استان های کشور به شکل مطمئن

مهمترین نکته در اسباب کشی لوازم حفظ ایمنی کالا و عدم آسیب رسیدن و صدمه دیدن وسایل و اجناس ضمن انتقال آنها است. کالای مشتریان در هر اندازه و هر نوعی که باشد، به شکل ایمن و سالم با استفاد از قواعد اصولی به شهرستان مورد نظر جا به جا و حمل می شود. همچنین مرغوب و محکم بودن کارتن ها از مهم ترین بخش ها در امر بسته‌بندی اسباب می‌ باشد و تلاش و هدف این است که هزینه و وقت مشتریان بیهوده هدر نرود. همچنین بعد از قرار دادن افلام و وسایل در کارتن های مخصوص، بستن آن‌ها با طناب های محکم باعث ایمن‌تر شدن آن‌ها برای حمل به شهرستان می‌شود.

نکته مهم این است که خودرو های حمل لوازم و اتوبار باید با توجه به اندازه و نوع بار مورد نظر انتخاب شوند. از این رو برای حمل و نقل و اسباب کشی، شرکت بارسنتر تهران انواع وسایل نقلیه باربری مسقف و و انواع خودرو های سنگین و سبک را داراست، تا مشتریان بتوانند با توجه به نوع و اندازه لوازم و اثاثیه خود، هر کدام از این ماشین ها را سفارش دهند. همچنین استفاده از دیگر نکات مثبت استفاده از خدمات بیمه برای تضمین ارزش مادی اسباب و لوازم شما در صورت بروز حوادث ناگهانی و حفط امنیت و سلامت بار ضمن انتقال آن می باشد. تا در صورتی که خودروی حمل بار یا کالای مشتری با آسیبی مواجه شد، صاحب بار و مشتری ضرری نبیند.

در نهایت در کلیه وسایل نفلیه حمل بار شرکت از پتو های ضربه گیر و لوازم مورد نیاز برای حمل بار از تهران به قزوین استفاده می شود. به همین خاطر در زمان حمل و انتقال، این پتو و موکت ها در کنار لوازم و اسباب شما قرار گرفته تا از برخورد کالای با ارزش شما به یکدیگر و سایر وسایل دیگر جلوگیری شود. در مرکز حمل لوازم و اتوبار بارسنتر خودرو ها و تجهیزات متناسب برای انتقال هر گونه وسیله و بازی در سایز و اندازه بزرگ یا کوچک با امکانات رفاهی جانبی موجود میباشد. در نظر داشته باشید که یک تیم با سابقه شما را در بسته بندی و حمل وسایلتان تا مقصد مورد نظر شما همراهی می کند.

انتخاب بهترین مسیر برای حمل وسایل و پشتیبانی ۲۴ ساعته

برای رسیدن به شهر قزوین باید چیزی حدود یک ساعت و بیست دقیقه در راه باشید و مسافتی حدود یکصد و چهل و هفت کیلومتر را طی نمایید. برای دسترسی با خودروی باربری از تهران، باید مسیر آزاد راه تهران – کرج – قزوین را پیش بگیرید. فاصله تهران از قزوین مسیر زیاد طولانی نیست و رسیدن به آن در شرایط بدون ترافیک و خلوت چیزی حدود ۲ ساعت به طول می انجامد. رانندگان ما همواره بهترین و ایمن ترین مسیر را برای حمل بار شما انتخاب میکنند.

باربری و اتوبار ما برای جلب رضایت مشتریان خود و ارائه خدمات عالی، سطح هزینه های حمل و نقل و اثاث کشی به شهرستان های مختلف را کاهش داده و با تخفیف های ویژه سعی در ارائه بهترین خدمات باربری دارد. قفط کافیست یک بار با مشاوران شرکت باربری بارسنتر تماس بگیرید و یا از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید، اتوبار ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت گذاری به مشتریان و هموطنان گرانقدر میباشد.

 

اطلاعات کامل تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار
بهترین قیمت حمل بار از تهران به قزوین

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و حمل بار از تهران به قزوین انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات حمل بار از تهران به قزوین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری تهران به قزوین مورد اطمینان است؟

این شعبه باربری زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت میکند و میتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید..

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.