باربری و حمل بار از تهران به رشت

۴.۹/۵ - (۲۶ امتیاز)

 

همانطور که می دانید حمل و نقل کالا و حمل اثاثیه صحیح لوازم بسیار اهمیت دارد و بهتر است این امور توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شوند، تا هیچگونه پشیمانی و مشکلی برای شما به وجود نیاید. یکی از خدمات شرکت اتوبار بارسنتر تهران ارائه خدمات حمل بار از تهران به رشت و به شهرستان های دیگر  است. برخی از مشتریان ما در استان تهران خواستار حمل و جابجایی اسباب و اثاث کشی به شهرستان ها هستند، چه کسانی که قصد اسباب کشی منزل به شهرها و استان های دیگر کشورمان را دارند و چه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و اداراتی که قصد انتقال کلیه  وسایل و تجهیزات خود را به شهرستان ها را دارند میتوانند از خدمات ما بهره مند شوند.

 

حمل بار از تهران به رشت

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

امروزه گسترش ارتباطات بین مردم و حمل و نقل های جاده ای موج عظیمی از نقل و انتقال ها را به وجود آورده است. هر روزه عده زیادی از هموطنانمان در سرتاسر کشور، محل زندگی و یا محیط کار خود را عوض می کنند و یا برای یافتن شغل بهتر و با درامد بیشتر از یک شهر به شهر دیگری نقل مکان می کنند. اتوبار و باربری بارسنتر یکی از بهترین شرکت های موجود در زمینه حمل و نقل و حمل بار به شهرستان می باشد که طی چندین سال توانسته به عنوان یکی از باربری های مطمئن در سطح کشور تبدیل شود.

حمل و انتقال وسایل مختلف کار راحتی نیست و البته که مطمئنا انجام آن برای افراد معمولی کمی دشوار خواهد بود و واگذار کردن امور به نیروهای متخصص اتوبار ما کمک شایانی در انجام حمل بار و حمل اثاثیه شما به شهرستان و استان های دیگر خواهد کرد. شرکت های حمل نقل جاده ای و اتوبار های مجهز و پیشرفته، کار نقل و انتقال را به بهترین شکل برای شما مشتریان انجام می دهند. تیم و پرسنل حمل بار از تهران به رشت با رعایت تمامی نکات ایمنی قادر هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل را به بهترین شکل جا به جا کنند و به مقصد مورد نظر شما برسانند. 

وسایل نقلیه ایمن برای حمل بار از تهران به رشت

 کلیه خودرو های باری شرکت ما مجهز به تجهیزات ضربه گیر و پتو های با کیفیت هستند که امنیت بار شما را در حین جابه جایی و حمل و نقل کاملا تامین مینمایند. باربری ما به منظور رفاه حال شما همشهریان محترم و برطرف نمودن مشکلات و نگرانی‌های شما در حمل و نقل بار به خارج از شهر و تسهیل این امور، آماده ارائه کلیه خدمات انتقال و باربری به صورت صفر تا صد است. شرایط مناسب وسایل نقلیه باعث تضمین کیفیت و حمل راحت لوازم می‌شود و همچنین در وقت شما نیز صرفه جویی می‌کند.

حمل بار به شهرستان یکی از خدمات شرکت باربری بارسنتر است که در این راستا به کسانی که قصد اثاث کشی و حمل لوازم  منزل به شهرستان و یا ارسال بار به استان های دیگر را دارند، خدمات کامل را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که حمل بار از تهران به رشت و کلیه شهرستان ها توسط خودرو های مسقف و موکت کاری شده صورت می گیرد و کارگرانی که در اتوبار کار می کنند، همگی افرادی با تجربه، پر انرژی و خوش برخورد و متخصص در امر اسباب کشی هستند،

همچنین در باربری و اتوبار ما شاهد وجود رانندگانی هستید که به کلیه مسیر های داخلی و خارجی استان آشنایی کامل دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم را به مقصد می رسانند. بدون هیچ نگرانی در هر نقطه از کشور که هستید، حمل اسباب و اثاث کشی کلیه وسایل گرانقیمت و لوکس منزل و یا محل کار خود را جهت حمل و باربری به شهرستان ها به اتوبار بارسنتر تهران محول نمائید.

انتخاب بهترین مسیرها برای اسباب کشی به شهرستان ها

برای حمل بار از تهران به رشت بهترین مسیر برای رسیدن به رشت این است که خود را به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و در ادامه اتوبان تهران کرج برسانید. فاصله ۳۲۷ کیلومتری تهران تا رشت را می توان در روزهای بدون ترافیک و با استفاده از خودرو های استاندارد باربری در حدود ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه پیمود.

قطعا یک شرکت حمل بار معتبر با بیمه نمودن بار و وسایل شما در هنگام فرایند اسباب کشی و حمل و نقل مخصوصا در باربری های راه دور و شهرستان، میتواند ریسک و خطر آسیب رسیدن به وسایل و همچنین اتفاقات ناگهانی را برای مشتریان به حداقل برساند و در صورت بروز هر نوع ضرر و یا زیان احتمالی، شرکت بیمه موظف میشود تا تمام خسارات وارده را برای شما جبران نماید. اتوبار ما در تلاش است تا اسباب کشی را برای شما راحت و بی دردسر کند.

مشتریان و هموطنان گرامی میتوانند خدمات باربری و حمل اثاثیه به شهرستان خود را با خیال راحت به ما بسپارند و اطمینان داشته باشند که از یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر لذت خواهند برد. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از خدمات ما را دارید با یکی از شعبه ها باربری تماس حاصل کنید. پرسنل ما در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان میباشند.

👇 حتما به این صفحه ها نیز سر بزنید 👇

اتوبار تهران
باربری تهران
اتوبار ارزان
باربری ارزان

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و حمل با از تهران به رشت انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات حمل بار از تهران به رشت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری .. مورد اطمینان است؟

شعبه حمل بار از تهران به رشت زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت میکند و میتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید..

در چه زمان هایی سرویس دهی دارید؟

شرکت ما در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شماست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.