حمل اثاثیه منزل به هر نقطه که می‌خواهید:

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان یکی از معمول‌ترین وظایف هر شرکت باربری محسوب می‌شود، ولی سالم و بی دغدغه رسیدن این اثاثیه جز جدایی ناپذیری از از این کار می‌شود که از جنبه‌های بسیار زیادی شرکت‌های باربری را از یکدیگر مجزا می‌کند. تشخیص بسته بندی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت در این میان اهمیت موضوع را بیشتر از همیشه می‌کند. ازین رو اتوبار بارسنتر همواره در حمل اثاثیه با لحاظ نمودن استانداردهای زیادی جهت امنیت و راحتی شما می‌کوشد.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

حمل اثاثیه منزل

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

حمل اثاثیه منزل شما با بهترین تجهیزات:

حمل اثاثیه منزل در تهران شاید در ابتدا کاری سطحی و ساده به نظر بیاید، اما مستاجرانی که به شکل مستمر با اسباب کشی دست و پنجه نرم می‌کنند به خوبی می‌دانند که اسباب کشی در صورتی که توسط نیروی بی تجربه  انجام بگیرد ممکن است حتی خسارات مالی زیادی را به بار آورد. حمل و نقل اثاثیه اگر با برنامه ریزی قبلی و توسط شرکتی معتبر انجام گیرد، معمولا آسان و بدون دغدغه است. اما از آنجایی که اکثر افراد تجربه مناسبی در زمینه حمل اثاثیه منزل نداراند موجب می‌شود که اسباب کشی کمی طاقت فرسا و سخت تصور شود.

به همین منظور انتخاب شرکت باربری که حمل اثاثیه منزل خود را به آن می‌سپارید امری بسیار مهم و قابل توجه است. باربری بارسنتر همچنین خدماتی از قبیل بسته بندی حرفه ای را برای انواع اثاثیه در ابعاد مختلف با ظرافت و دقت تمام انجام می‌دهد. بسته بندی حرفه ای از آن جهت حائز اهمیت است که در حمل و نقل اسباب و اثاثیه صدمه ای به آن‌ها وارد نشود. به همین خاطر نحوه ی بسته بندی بر خلاف اینکه امری بسیار ساده به نظر می‌آید، اما بسیار حائز اهمیت است.

 

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران 

حمل و نقل با کارکنان متخصص:

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است، که در هنگام اسباب کشی و حمل بار و وسایل خود سردرگم شده باشید و فشار روانی و خستگی زیاد کار باعث استرس و نگرانی در هنگام رفتن به خانه جدیدتان شده باشد. یا زمانی که وسایل سنگین و ارزشمند خود را سعی دارید جا به جا کنید، به دلیل سنگین بودن کارتن‌ها و لوازم، نیازمند کمک دیگران شده باشید. در این مواقع است که نیاز حضور یک شرکت باربری معتبر برای باربری و حمل اثاثیه منزل که مسولیت کلیه سرویس‌های حمل و نقل اسباب و حمل بار را به عهده بگیرد کاملا حس می‌شود.

به خاطر داشته باشید که در هر صورت یک یا چند کارگر حمل اثاثیه منزل مجرب و آموزش دیده، بسیار بیش از مبلغی که به عنوان دستمزد به آن‌ها پرداخت می‌کنید برایتان مفید خواهند بود. عدم آسیب به لوازم مهم و حساسی مانند یخچال، اجاق گاز، پیانو، مبلمان و همچنین از طرف دیگر جلوگیری از آسیب‌های بدنی و خستگی‌های ناشی از اثاث کشی جز مواردی است که باعث می‌شود استفاده از کارگران آموزش دیده کاملا به سود شما باشد. به یاد داشته باشید که وارد شدن آسیب فیزیکی به بدن شما، در زمان اسباب کشی و حمل بار، می‌تواند علاوه بر ناراحتی‌های و مشکلات جبران ناپذیر، این پروسه را هم به تعویق بیندازد و خود این مسئله هم دردسرهای بیشتری برای شما و یا خانواده به وجود می‌اورد.

شرکت بارسنتر همواره در در تلاش بوده است تا با ارائه راهکارهای نوین و مدرن در زمینه حمل بار و حمل اثاثیه منزل سهولت لازم را برای شما در زمینه حمل وسایل شما فراهم کند. تمامی این موارد تنها بخشی از خدماتی است که باربری بارسنتر در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در صورت هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و بهترین راه حل‌ها را دریافت نمائید. کادر فنی حرفه ای و خوش اخلاق این باربری باعث شده است تا کارهایی مانند حمل وسایل و اسباب برای مشتریان به آسان‌ترین شکل ممکن انجام گیرد و لذت بخش هم باشد.

حمل و نقل منظم و برنامه ریزی شده:

مدیریت باربری و اتوبار بارسنتر تکنیک‌های به روز و مدیریت سازمان دهی و برنامه ریزی شده را برای ارائه هر چه بهتر سرویس‌ها و خدمات حمل اثاثیه منزل در نظر گرفته است. در اتوبار بارسنتر مشتری مداری والاترین هدف مدیریت و کارکنان شرکت است. به علاوه استفاده از پرسنل و کادر فنی ماهر و کاربلد در این حوزه کاری و استفاده از وسایل نقلیه ایمن و پیشرفته برای حمل و ارسال بار نیز از دیگر تجهیزات موجود در اتوبار به شمار می‌آید.

پس از تعیین یک طرح و برنامه زیزی دقیق برای زمان باربری و جابه جایی اجناس و حمل اثاثیه منزل، وقت آن می‌رسد که لوازم و اسبابی را که قصد حمل آن را دارید، بسته بندی کنید. این خبر خوب را به شما می‌دهیم که در شرکت بارسنتر از مدرن‌ترین شیوه‌های بسته بندی برای حمل و انتقال وسایل استفاده می‌شود و سرعت و دقت تیم باربری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و در ابتدای پروسه باربری و اسباب کشی، کلیه اسباب و اثاثیه در کارتن‌های محکم و دارای ضربه گیر قرار می‌گیرند سپس وارد مرحله چیدمان در خودرو می‌شوند.

قطعا حمل و نقل و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی درست و ایمن کالاها بسیار اهمیت ویژه ای دارد و بهتر است این امر توسط افراد متخصص در این حوزه انجام بگیرد، تا هیچگونه پشیمانی و دردسری برای شما به وجود نیاید. به کارگیری افراد مجرب و کارآزموده در امور حمل بار و هم چنین تضمین سلامت فیزیکی اجناس مختلف حمل شده از اقدامات شرکت ما است. کلیه مراحل طبق استانداردهای خاص و با تجهیزات بسته بندی با کیفیت این مراحل صورت می‌گیرند، تا وسایل ارشمند و یا شکستنی در حین چیدمان در خودرو و جابه جایی صدمه ای نبینند.

طریقه دریافت خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل:

استخدام یک شرکت ارائه دهنده خدمات باربری در واقع بیمه کردن خود و لوازم با ارزش شما در مقابل آسیب‌ها و خطرات احتمالی است. در نظر داشته باشید که بلند کردن و جا به جایی وسایل بزرگ و سنگین می‌تواند بسیار خطرناک باشد و در صورت نداشتن تجربه به شما آسیب فیزیکی بزند. اتوبار و باربری بارسنتر یکی از بهترین شرکت‌های موجود در زمینه حمل اثاثیه منزل و انتقال وسایل به صورت مطمئن است، که در طی چندین سال اخیر توانسته به عنوان یکی از باربری‌های مطمئن در سطح کشور تبدیل شود.

یک شرکت باربری معتبر و مورد اطمینان برای انجام امور اسباب کشی، صفر تا صد مراحل حمل اثاثیه منزل و اجناس مختلف شما را برایتان انجام می‌دهد و لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید و به کارها فعالیت‌های دیگر خود بپردازید.

اگر در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط اتوبار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های حمل اثاثیه منزل استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم شامل بیمه می‌شوند؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.