باربری چهارصد دستگاه در خدمت مشتریان همیشگی:

تمامی خدمات اسباب کشی، باربری، حمل ‌و نقل، اسباب‌کشی منازل، و همچنین باربری ادارات را می‌توانید از باربری چهارصد دستگاه بخواهید. مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های متفاوت که در سطح تهران قرار دارد دسترسی شما همشهریان عزیز تهرانی را به باربری و اتوبار آسان نموده است.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

باربری چهارصد دستگاه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ما برای این‌که شما راحت‌تر بتوانید خدمات اسباب کشی را انجام دهید بدون این‌که نیاز داشته باشید به مراکز ما مراجعه کنید تنها می‌توانید با یک تماس تلفنی در هر کجای تهران که هستید نزدیک‌ترین باربری و یا اتوبار به محل زندگی خود را انتخاب کنید. مثلاً باربری بار سنتر برای عزیزانی که در محدوده قاسم آباد زندگی می‌کنند اتوبار قاسم ‌آباد را قرار داده است تا بتوانند براحتی به این اتوبار دسترسی داشته باشند.

برای اسباب کشی باید از چه نوع ماشین‌هایی استفاده کنیم؟

ماشین‌های باربری که در مجموع بار سنتر استفاده می‌شود بسیار متفاوت هستند شما می‌توانید با انتخاب ماشین باربری تمامی اسباب و وسایل خود را حمل‌ونقل و جابجا کنید اما به شما این اختیار را داده‌ایم که انتخاب نوع ماشین باربری توسط شما انجام شود. لازم نیست که به‌تنهایی این تصمیم را بگیرید که چه نوع ماشینی را انتخاب کنید بلکه می‌توانید با تماس با یکی از شماره‌های بالا با مشاوران ما در ارتباط باشید و نوع ماشین باربری خود را انتخاب کنید آن‌ها مشاورات لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری به شما می‌دهند. البته باید توجه داشته باشید که نوع ماشین باربری رابطه مستقیمی با میزان اسباب و اثاثیه و نوع بار اثاثیه شما دارد. به همین خاطر شما می‌توانید با کارشناسای ما هماهنگی لازم را انجام دهید تا آن‌ها شما را در انتخاب نوع ماشین باربری یاری فرمایند. مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان خدمات متنوعی را در نظر گرفته است این خدمات می‌تواند شامل ماشین‌های باربری باشد. ماشین‌هایی که به صورت مسقف و رو باز هستند و همچنین کف‌پوش آن‌ها موکت شده است که در حین تردد و رفت‌وآمد به وسایل شما آسیبی وارد نشود. شما می‌توانید برای هزینه‌های کم‌تر از وانت‌بار و نیسان  بار مجموعه باربری چهارصد دستگاه استفاده کنید. شما با انتخاب این نوع ماشین‌ها می‌توانید هزینه‌های کم‌تری را پرداخت کنید هر چه میزان بار شما کوچک‌تر و کم‌تر باشد ما به شما ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان پا را توصیه می‌کنیم اما در صورت جابجایی وسایل بزرگ و همچنین اسباب‌کشی‌های بزرگ که در بیرون از شهر هم قرار است انجام شود یعنی از تهران به شهر دیگری قرار است وسایل شما منتقل شود ما به شما ماشین مثل خاورها کامیون‌ها وایسوزو را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب این نوع ماشین و تمامی وسایل خود را به هر اندازه به هر مقدار جابه کنید. اما ما به شما توصیه می‌کنیم که برای انتخاب نوع ماشین باربری با کارشناسان ما مشورت‌های لازم را انجام دهید تا آن‌ها را شما را جهت انتخاب یک نوع جهت انتخاب ماشین باربری مناسب راهنمایی کنند. همین الان تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌هایی که در بالا درج شده است تماس حاصل فرمایید تا از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید. ما به صورت بیست و چهارساعته پاسخ‌گوی سوالات شما مشتریان عزیز هستیم حتی در روزهای تعطیل هم توانایی انجام خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما عزیزان فراهم خواهیم ساخت. پس نگران زمان نباشید و هر ساعتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید تا خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم.

 خدمات بسته بندی به صورت ایمنی را از بارسنتر بخواهید:

خدمات متفاوتی که شرکت باربری چهارصد دستگاه برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهد خدمات بسته‌بندی و چیدماناست  به چه صورت برای مشتریان انجام می‌گیرد؟ ما با ارسال تیم حرفه‌ای بسته‌بندی خود در کنار شما عزیزان هستیم تا تمامی لوازم منزل و یا حتی ادارات شما را بسته‌بندی کنیم. این وسایل به صورت ایمنی و استاندارد در جعبه‌های مخصوص و کارتون‌های چند لایه قرار می‌گیرد. و با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها بسته‌بندی می‌شود. حتی می‌توانید تمامی وسایل منزل خود را به تیم حرفه‌ای باربری چهارصد دستگاه بسپارید. تا آن‌ها به‌صورت بسته‌بندی شده تک‌تک لوازم منزل شما را در اختیارتان قرار دهد لوازمی مثل مبلمان که بسته‌بندی آن‌ها کار سخت و دشوار است توسط تیم حرفه‌ای ما به‌راحتی بسته‌بندی می‌شود. با استفاده از نایلون‌های حباب دار تمامی پارچه مبلمان شما را بسته‌بندی می‌کنیم و همچنین برای که تاج مبلمان شما آسیب نبیند آن‌ها را با استفاده از نایلون‌های حباب دار می‌پیچیم. تا درحین حمل‌ و نقل توسط کارگران حرفه‌ای ما صدمه‌ای به وسایل و مبلمان شما ایجاد نشود. عزیزانی که برروی وسایلشان حساس هستند ما این حساسیت را درک می‌کنیم به همین خاطر با استفاده از تکنولوژی‌ها و تجهیزات مدرنی که در اختیار داریم بدرستی تمامی وسایل شما توسط تیم حرفه‌ای مجموعه باربری چهارصد دستگاه بسته‌بندی می‌شود تا به آن‌ها آسیبی وارد نشود پس توجه داشته باشید که شما با انتخاب تیم بسته‌بندی دیگر لازم نیست به تنهایی خودتان به دنبال کارتون‌های باربری و یا اسباب کشی باشید. زیرا مجموعه باربری بار  بارسنتر با در نظر گرفتن کارتن های چند لایه مستحکم تمامی تجهیزات بسته‌بندی را در اختیار تیم حرفه‌ای قرار می‌دهد تا تمامی لوازم منزل و یا ادارات خود را بسته‌بندی کنید. پس نگران تجهیزات و بسته‌بندی نباشید زیرا با سپردن کار به افرادی که آموزش‌های لازم مهارت‌های لازم را جهت اسباب کشی و باربری و بسته‌بندی دیده‌اند می‌توانیم با خیال راحت از یک اسباب‌کشی بی‌دردسر بهره‌مند شوید.

بیمه نامه چیست؟ چرا باید وسایل خود را بیمه کنید؟ بیمه نامه را چه کسی برای شما انجام می‌دهد؟

در جواب سوال‌های شما باید بگویم که بیمه‌نامه سلامت تضمین بار شما به مقصد است ما برای این‌که تمامی وسایل شما به صورت تضمین شده به مقصد موردنظر و دلخواه شما برسد از بیمه‌نامه دولتی استفاده می‌کنیم. مجموع باربری چهارصد دستگاه با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد تمامی وسایل شما توسط شرکت بار سنتر بیمه می‌شوند و در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرند و تا زمانی که به مقصد برسند تمامی وسایل شما بیمه هستند. و در صورت بروز هرگونه حادثه و یا ضربه و یا حتی گم شدند و حتی بلاهای طبیعی تمامی خسارات وارد شده پرداخت خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که با انتخاب مجموعه باربری بار سنتر تمامی وسایل شما به صورت سالم به مقصد خواهند رسید.

بیمه نامه توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما صادر می‌شود. شما می‌توانید هرچه وسایلتان با ارزش‌تر و قیمتی‌تر باشد سقف بیمه نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید.

ما در کنار شما هستیم تا تمامی بار شما سالم به مقصد برسد به خاطر حساسیتی که مشتریان عزیزمان بر روی وسایلشان دارند ما تمامی بار شما را بیمه می‌کنیم. این بیمه نامه کاملاً معتبر می باشد و از طرف یک شرکت بیمه نامه معتبر ضامن سلامت بار شما است. تمامی وسایل مورد نظر توسط بیمه نام ثبت می‌شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خسارت تمامی خسارت واردشده به شما عزیزان پرداخت خواهد شد.

هزینه‌ها در باربری بار سنتر به چه صورت است؟

هزینه‌ها در باربری چهارصددستگاه با تخفیف‌های ۴۵% برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است یعنی شما اگر بخواهید از باربری چهارصد دستگاه خدمات باربری و اسباب کشی را انتخاب کنید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این شرکت نیز بهره‌مند شوید. تمامی قیمت‌های ما از فیلتر اتحادیه کل باربری تهران عبور کرده و به‌صورت منصفانه است. همچنین قیمت‌های باربری و اسباب‌کشی به طور ثابت نیستند. به همین خاطر این رابطه مستقیمی با تعداد وسایل نوع  وسایل و مسافت طی شده  توسط ماشین‌های باربری دارد. اما ما با در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب و هزینه‌های مناسب یک کار باکیفیت را به شما تحویل خواهیم داد. تمامی وسایل شما با پرداخت قیمت مناسب به‌صورت بسته‌بندی شده در منزل موردنظر خود تحویل داده می‌شود پس نگران هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید. زیرا با انتخاب باربری چهارصد دستگاه می‌توانید از قیمت‌های ویژه برخوردار شوید. تمامی هزینه‌هایی که از شما پرداخت می‌شود با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت هست پس همین الان تلفن را بردارید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق باربری و اسباب‌کشی خود با مشاوران ما و کارشناسان ما مشورت‌های لازم را انجام دهید. تا آن‌ها شما را در انتخاب نوع ماشین باربری و قیمت‌ها یاری کنند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری چهارصد دستگاه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری چهارصد دستگاه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری چهارصد دستگاه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند