دلایل انتخاب شرکت باربری پیروزی شرق تهران چیست؟

شرکت باربری پیروزی شرق تهران  دارای چندین سال سابقه درخشان  است و هدفش جلب رضایت مشتری  همچنین قصد داریم با کمک و حمایت شما شهروندان گرامی دیگران را از وجود شرکت بارسنتر و خدمات آن آگاه سازیم. با ما  باشید برای رسیدن به بهترین خدمات. شرکت بارسنتر مشتری مدار بوده و خواسته تا بهترین خدمات حمل و نقل و اسباب کشی منزل را به بهترین نحو خدمت تمامی مشتریان همیشگی خود ارائه دهد.

باربری پیروزی شرق تهران در خدمات بسته بندی و اسباب کشی جابجایی بار و اثاث کشی، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز که در محدوده پیروزی تهران قرار دارند است. دوستان و مشتریان همیشگی شرکت بارسنتر می‌توانید تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید و لذت یک اسباب کشی بی درد سر را توسط تیم ما تجربه کنید. بهترین خدمات بسته بندی، حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی با مجموعه بار سنتر کافیست یک بار با ما اسباب کشی را امتحان کنید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری پیروزی شرق تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مناسب‌ترین قیمت  با باربری پیروزی شرق تهران:

قیمت و نرخ تعرفه‌ها در باربری بارسنتر به صورت ثابت نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. تعرفه اتوبار بر اساس میزان ساعات انجام کار، تعداد نیروها و کارگرهای مورد نیاز، فاصله مبدأ و مقصد تعداد کارگران استفاده از خدمات vip مشخص می‌شود. شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید.

لازم به ذکر است تا بدانید نرخ تمامی قیمت‌های شرکت باربری پیروزی شرق تهران از فیلتر اتحادیه باربری عبور کرده و به صورت منصفانه با نازل‌ترین قیمت ممکن پرسنل و نیروهای بارسنتر آماده ارائه خدمات هستند. پس دیگر لازم نیست هزینه‌های گران و سنگینی را بابت باربری و یا اسباب کشی لوازم خود پرداخت کنید بلکه با انتخاب شرکت بارسنتر می‌توانید از تخفیفات ۴۵% این شرکت بهره مند شوید.

مجموعه بارسنتر و خدمات متنوع این شرکت:

مجموعه بارسنتر با داشتن بهترین و پیشرفته‌ترین شیوه‌های نوین نیازهای شما مشتریان عزیز در امر اسباب کشی، باربری و حمل نقل را انجام می‌دهد این مجموعه خدمات متنوع ای را برای اسباب کشی و باربری ارائه می‌دهد. اگر ساکن خیابان پیروزی و شرق تهران هستید می‌توانید با یک تماس تلفنی با ما از کلیه سرویس‌های حمل و نقل و حمل بار و اسباب کشی منزل و دیگر خدمات بارسنتر بهره مند شوید، خدمات مجموعه بارسنتر عبارتند از:

  • حمل بار درون شهری و برون شهری با انواع ماشین‌های مجهز
  • بسته بندی توسط کادر حرفه ای بارسنتر
  • اسباب کشی و اثاث کشی از تهران به هر نقطه ایران
  • ارسال کارگران به صورت مجزا
  • بیمه نامه رایگان جهت تضمیین بار به شما عزیزان
  • ارسال کارگرانی نیرومند و اطمینانی
  • ارائه بارنامه دولتی برای جابه جایی‌های برون شهری
  • استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به راه با سابقه بالا رانندگی
  • استفاده سلفون‌ها و نایلون‌های حباب دار
  • چیدمان وسایل منزل به دلخواه مشتریان توسط تیم چیدمان
  • استفاده از انواع ماشین‌های مجهز و استاندارد شرکت بارسنتر
  • نصب و راه اندازی وسایل الکترونیکی بعد از چیدمان
  • ارسال کارشناس اسباب کشی به محل اسباب کشی
  • تفکیک وسایل شکستنی از دیگر وسایل
  • مشاوره به صورت شبانه روزی و رایگان

هنگام بسته بندی موارد را به خاطر داشته باشید:

در حین جابه جایی وسایل نکته ای که باید به آن توجه داشت طرز بسته بندی وسایل است ما راه کارهایی را برای بسته بندی به شما ارائه خواهیم داد تا درصورت تمایل به بسته بندی وسایل به صورت انفرادی از آن‌ها استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز خود را در کارتن‌ها بسته بندی کنید شما می‌توانید با استفاده از کارتن‌های چند لایه وسایل را چیدمان کنید و با استفاده از چسب‌های نواری محکم آن‌ها را ببندید تا در هنگام جابه جایی وسایل گم نشوند یا اینکه کارتن‌ها پاره نشوند.

تیم بسته بندی بارسنتر بعد از پر شدن کارتن روی آن‌ها به صورت مشخص می‌نویسند مربوط به چه کسی است و محتویات آن چیست تا در هنگام جابه جایی وسایل گم نشوند؟
با یک فلش قسمت روی جعبه را مشخص کنید.
اگر وسایل شکستنی است، روی آن بنویسید “شکستنی با احتیاط حمل شود”.

بعد از آن نوبت می‌رسد به بسته بندی لوازمی که سایزآن‌ها بزرگ‌تر است از بسته بندی مبلمان شروع خواهیم کرد مجموعه تیم بسته بندی باربری پیروزی شرق تهران با استفاده از تجهیزات بسته بندی مبلمان شما را به بهترین روش ممکن بسته بندی خواهند کرد باید در نظر داشت که هنگام بسته بندی مبلمان آن را به دو قسمت تفکیک کنیم قسمت اول که پارچه مبلمان است باید با استفاده از سلفون‌ها پیچیده شود تا در هنگام جابه جایی  کثیف و یا لکه نشوند قسمت دوم شامل دسته‌ها است یا در برخی از موارد چوب مبلمان باید برای جلوگیری از شکستن و اسیب دیدن این قسمت مبلمان از نایلون‌های حبابدار استفاده کرد زیرا مقاومت سلفون نسبت به نایلون‌های حبابدار کم‌تر هست و ممکن است در حین جابه جایی پاره شود و به مبلمان شما آسیب وارد شود.

شما باید قبل از رسیدن روز اسباب کشی جمع کردن وسایل را شروع کنید تا در آن روز بدون اتلاف وقت وسایل را جا به جا کنید.
بسیاری از وسایل که تا زمان اسباب‌کشی نیازی به آن‌ها ندارید را چند ماه زودتر جمع کنید و در کارتن‌های اسباب کشی قرار دهید تا در هنگام جابه جایی وسایل جلو دست و پایتان را نگیرد و حجم زیادی را اشغال نکند. که در این مدت دیدن کارتن‌ها در گوشه خانه چندان خوشایند نیست ولی با این کار یکی دو هفته مانده تا جابه‌جایی استرس نخواهید داشت و مراحل اسباب کشی را به راحتی و با توجه به برنامه ریزی قبلی بدون ایجاد هیچ استرسی انجام خواهید داد.

حمل بار به نقاط مختلف با باربری پیروزی شرق تهران: 

در اسباب کشی انتخاب نوع ماشین‌ها تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار دار. عدم اسفاده از خودرو مناسب مساوی است با نقض ایمنی در حمل بار و بروز مشکلات زیادی در حین جا به جایی است شرکت باربری پیروزی شرق تهران با در نظر گرفتن  انتخاب و استفاده از خودروهای باربری حساسیت بسیاری نشان می‌دهد و ماشین‌های بروز و سالم با عملکرد مناسب در شرایط مختلف جاده‌ای را جهت اسباب کشی و حمل نقل در اختیار مشتریان قرار خواهد داد تا آن‌ها را از استاندارد و اصولی بودن ماشین‌ها مطمن سازد.

اگر قصد حمل خرده بار به نقاط مختلف را دارید حتما لازم نیست از کامیون‌ها و ماشین‌های بزرگ باربری استفاده کنید زیرا شرکت بارسنتر با ارائه ماشین‌هایی همچون وانت بار و نیسان بارها  توانسته در قیمت و هزینه‌ها برای شما عزیزان صرفه جویی کند بار و لوازم شما را در نهایت دقت و اطمینان به شهر مورد نظر شما  منتقل می‌شود و ما با در نظر گرفتن بیمه باربری برای شما این کار را انجام خواهیم داد. بارهای سنگین و بزرگ باید به وسیله خودروهای باربری سنگین مثل کامیون‌های ۶ و ۷ متری و ماشین‌های ایسوزو جابه جا می‌شود. شرکت باربری پیروزی شرق تهران با ارائه ماشین‌های مجهز آمادگی خود را جهت جابه جایی اسباب کشی، جهیزیه عروس، حمل کالاهای اداری، خرده بارها اعلام می‌نماید.

شاید بعضی اوقات حساست مشتریان نسبت به ماشین‌های باربری جهت  برخورد وسایل و بارهای شکستنی خود به کابین‌های ماشین‌ها بسیار نگران کننده باشد اما باید بدانید که که به منظور حفاظت از وسایل، شما ما با استفاده از ضربگیرها و پتو‌های ضخیم بسته بندی را انجام خواهیم دا تا بار شما در ماشین‌های باربری تکان نخورند.

مجموعه بارسنتر به صورت اصولی و با رعایت نکات ایمنی تمامی خدمات اسباب کشی را بدون وارد کردن کوچک‌ترین صدمه به  وسایل شما عزیزان آمادگی خود را به صورت شبانه روزی اعلام می‌کند. و در نقاط مختلف تهران مثل اتوبارنیرو دریایی که در منطقه نیرو دریایی قرار دارد می‌توانید در مناطق مختلف این شرکت را انتخاب کنید.

تماس با مشاوره شبانه روزی مجموعه بارسنتر:

شما با تماس با مشاوران و کارشناسان مجموعه باربری پیروزی شرق تهران  می‌توانید تعدا کارگر موردنیاز، نوع ماشین باربری و سایر ملزومات دیگر را انتخاب کنید و مشاوران ما در این امر شما را یاری می‌فرمایند. تلفن را بردارید و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و روز اسباب کشی خود را معین فرمایید تا با ارسال بی وقفه تیم در روز هماهنگ شده برای شما خاطره خوب اسباب کشی را فراهم سازیم در کنار ما لذت یک اسباب کشی بی درد سر را تجربه خواهید کرد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری پیروزی شرق تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری پیروزی شرق تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری پیروزی شرق تهران کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند