بابری هفت حوض بهترین در شرق تهران:

اسباب کشی راحت و آسان یکی از مشغله‌های فکری افرادی است که قصد نقل مکان به منزل جدید خود را دارند. همه ما می‌دانیم که اسباب کشی کار سخت و دشواری است و زحمت بسیار زیادی دارد که باید برای اثاث کشی محتمل شوید. شرکت باربری معتبر خدماتی را ارئه می‌دهد که باعث می‌شود شما اسباب کشی آسان‌تری داشته باشید. بدون شک مهم‌ترین عاملی که می‌تواند خیال شما را از اسباب کشی راحت کند، استخدام یک شرکت باربری مطمئن است. یک شرکت باربری خوب، صفر تا صد خدمات اثاث کشی شما را انجام می‌دهد و شما دیگر لازم نیست کاری انجام دهید. پرسنل باربری هفت حوض متخصص کار حمل و نقل و بسته بندی هستند و می‌توانند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری هفت حوض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

دلایل انتخاب باربری هفت حوض برای اسباب کشی:

عموما جابه‌جا کردن وسایل سنگین در منازل و ادارات کار بسیار دشواری و طاقت فرسایی است. هر شخص حتی اگر یک‌ بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشد از این مشکلات و سختی‌ها اطلاع دارد. اما مساله واضح این است که در این مواقع می‌توانید به راحتی کار را به کاردان باربری هفت حوض بسپارید. هیچ گاه خودسرانه تلاش نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان بلند و جابه جا کنید، حتی اگر فکر می‌کنید کار راحتی در پیش دارید.

اگر زمان کافی تا روز اسباب کشی ندارید می‌توانید برای سرعت بخشیدن به کار خود از خدمات شرکت باربری هفت حوض استفاده کنید. پرسنل متخصص باربری هفت حوض اثاثیه منزل شما را به سرعت و با دقت کافی بسته بندی و حمل می‌کنند. پرسنل ما بار و اثاثیه را به بهینه‌ترین و نوین تارین شکل ممکن در داخل ماشین حمل بار جای می‌دهند و از بهترین خودروهای ممکن استفاده می‌کند. به این ترتیب بارگیری و تخلیه اسباب و اثاثیه با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌گیرد.

اتوبار و باربری هفت خوض با سال‌ها تجربه موفق در زمینه اثاث کشی و حمل بار و اسباب مختلف در تهران و شهرستان‌ها  بهترین راهنمای شما در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل به صورت مطمئن و تضمین شده است. پس با خیال راحت تجربه اسباب کشی وسایل خود را با انتخاب باربری بارسنتر به خاطره ای خوش تبدیل کنید. باربری هفت حوض با هدف ساده سازی نمودن مراحل بسته بندی، چیدمان و حمل و انتقال وسایل شروع به فعالیت نموده اند و با ارائه سرویس‌های باربری و حمل بار به صورت صفر تا صد، توانسته اند جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود کسب نماید.

بسته بندی صحیح و مطمئن در باربری هفت حوض:

بسته بندی اثاثیه منزل به شکل درست و اصولی، یکی از اصول اسباب کشی موفق است. بسته بندی صحیح لوازم مزایایی را برای مشتریانی که قصد نقل مکان به منزل جدید را دارند، به وجود می‌اورد. بسته بندی اگر به صورت اصولی و صحیح صورت نگیرد، به طور قطع در هنگام جا به جایی و حمل بار و اجناس دچار مشکلات و خسارات ناخواسته خواهید شد. کارگران باربری هفت حوض که در این زمینه تجربه و تخصص دارند نه تنها وضعیت فیزیکی آماد‌ه‌تری برای این نوع وسایل سنگین دارند، بلکه شگردهای و تکنیک‌های خاصی هم برای جابه‌جایی دارند. ترفندهایی که فقط با تجربه و کار مداوم به دست می‌آیند و یک غفلت و سهل انگاری کوچک باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری برای شما خواهد شد.

افراد با تجربه تیم اتوبار و باربری هفت حوض در زمینه بسته بندی وسایل منزل با تحلیل و دسته بندی و نام گذاری کالاها و لوازمی که قرار است بسته بندی شوند، از تجهیزات مخصوص و شیوه‌های به روز بسته بندی استفاده می‌نمایند. در باربری و اتوبار هفت حوض در تهران کلیه اقلام و اسباب شما با استفاده از تجهیزات متناسب به آن شرایط، بسته بندی می‌گردند. استفاده از این وسایل و تجهیزات باعث می‌شود تا بسته بندی‌ها به صورت درست و منظم صورت بگیرد و از شکستن و صدمه رسیدن به لوازم حساس و ارزشمند شما در زمان چیدمان و جابه جایی بار پیشگیری شود.

باربری هفت حوض با در اختیار داشتن انواع وسایل نقلیه حمل بار از جمله: وانت بار هفت حوض، نیسان بار هفت حوض، انواع کامیون و ایسوزو آماده ارائه خدمات اسباب کشی در استان تهران و حمل بار به شهرستان‌های مختلف با کم‌ترین قیمت‌ها است. همچنین برای حمل اسباب منزل و شرکت‌ها، از ماشین‌های موکت کاری شده و مسقف جهت سلامت بار استفاده می‌کند. این شرکت لوازم شما را به صورت حرفه ای بسته بندی می‌کند، با دقت و ایمنی کامل اسباب و اثاثیه را حمل و منتقل می‌کند و کار تخلیه و چیدمان را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

حمل و نقل به شهرستان با قیمت منصفانه:

شرکت باربری هفت حوض از شعبه‌های باربری مدرن ارائه دهنده سرویس دهی باربری داخل شهری و برون شهری است، که کلیه خدمات اثاث کشی و حمل اجناس مختلف را به صورت کامل و با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می‌دهد. رانندگان خودرو‌ها به تمام مسیرها و آدرس‌های داخل شهری و خارج شهری استان تسلط کامل دارند و با دقت و احتیاط کامل، لوازم و اثاثیه مشتریان را مطمئن و با سلامت کامل به مقصد می‌رسانند و همانطور که اشاره شد، کلیه این وسایل نقلیه مجهز به لوازم ضربه گیرهای مخصوص هستند که امنیت بار را در حین فرایند انتفال و جابه جایی کاملا تضمین می‌کنند.

مشتری همیشه و هموار به دنبال کیفیت خدمات بالا به همراه قیمت‌های معقول و منصفانه است. به همین خاطر در باربری هفت حوض قیمت‌های خود را کاهش داده ایم تا فشاری به شما وارد نشود و نگرانی بابت حمل و نقل وسایل منزل خود نداشته باشید. همچنین پرسنل باربری هفت حوض خود را موظف می‌دانند که اثاثیه مشتریان خود را پس از صدور بارنامه دولتی بیمه رایگان کنند، تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و غیر مترقبه، کلیه ضرر و خسارات مالی با استفاده از این بیمه نامه‌ها برای مشتری کامل جبران شود.

طریقه دریافت خدمات اسباب کشی در منطقه هفت حوض تهران:

میدان نبوت (نام پیشین: میدان هفت‌حوض) یکی از بزرگ‌ترین میادین شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و حالت مرکزی و همچنین تجاری در این محله دارد. میدان هفت حوض، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است. متروی سرسبز یکی از بهترین گزینه­‌های دسترسی به این میدان است که پس از طی مسیر کوتاهی از خیابان آیت می­‌توان به میدان هفت حوض رسید. همچنین ایستگاه بی آر تی در خط مترو علم و صنعت به خاوران در ضلع جنوبی آن قرار دارد.

میدان هفت حوض در واقع هسته اولیه محله نارمک تهران است که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی­‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله است. علت نامگذاری این میدان وجود هفت حوض در آن است که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض­‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد.

اگر در نزدیکی‌های منطقه هفت حوض در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری هفت حوض به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.

👇 حتما به این صفحه‌ها نیز سر بزنید 👇

  1. اتوبار تهران
  2. باربری تهران
  3. اتوبار ارزان
  4. باربری ارزان
  5. باربری سراج

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری هفت حوض انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات ارائه شده توسط باربری هفت حوض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.