باربری هفت ‌تیر ارائه خدمات کامل اسباب کشی و جا به جایی بار:

باربری هفت ‌تیر تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته از این باربری دارای چندین سال سابقه کاری است شما می‌توانید با انتخاب باربری هفت‌ تیر تمامی این خدمات را از ما بخواهید. خدمات بسته‌بندی، چیدمان باربری اثاث‌کشی جابجایی را در بهترین حالت ممکن برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید با انتخاب باربری هفت ‌تیر از صفر تا صد اسباب‌کشی را به افراد کاردان و کاربلد بسپارید.

۴.۷/۵ - (۲۴ امتیاز)

باربری هفت تیر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را برای شما انجام دهیم همچنین مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار شما دوستان عزیز در سطح تهران شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفته از عزیزانی که در منطقه وزراء سکونت دارند و زندگی می‌کنند می‌توانند با اتوبار و وزراء در ارتباط باشند. تا خدمات اسباب‌کشی خود را به این اتوبار بسپارند همچنین ما می‌توانیم برای شما دوستان عزیز تخفیف ۴۵%  خود را ارائه دهیم یعنی شما با انتخاب باربری هفت‌تیر می‌تواند از ۴۵% تخفیف اسباب‌کشی و جابجایی بهره‌مند شوید باید دقت داشته باشید که اسباب‌کشی و حمل اثاثیه یک کار بسیار تخصصی و حساس است به‌همین خاطر باید با افرادی کار بلد این کار را انجام داد.

مجموعه بارسنتر چه خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد:

یکی از خدماتی که باربری هفت‌تیر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است خدمات بسته‌بندی است باید به یاد داشته باشید که بسته‌بندی وسایل شما باید به‌صورت ایمن انجام شود و وسیله‌های گران‌قیمت خود و وسیله‌های شکستنی را از دیگر وسایل جداسازی  می‌کنیم. افراد با تخصص و مهارتی که دارند برای شما این کار را به‌صورت مطمئنی انجام می‌دهند و گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد به دلیل با ارزش بودن بار خود برای حمل و انتقال آن خودشان به‌صورت تکی این کار را انجام دهند اما ریسک این کار بسیار بالا هست نگران وسایل ارزشمند و گران‌قیمت خود نباشید، زیرا تیم بسته‌بندی ما آن‌ها را از دیگر وسایل جدا کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن که مجموع بار سنتر برای آن‌ها در نظر گرفته  وسایل را برای شما بسته‌بندی می‌کنند تا در صورت بروز مشکل دچار آسیب نشوند. اگر آسیبی به وسایل شما وارد شود تمامی خسارت‌های وارد شده برای شما دوستان عزیز جبران می‌گردد باربری هفت‌ تیر شامل بارنامه و بیمه‌نامه دولتی هست به‌همین خاطر نگران وسایل خود نباشید.

ما بسته‌بندی را به‌صورت ایمنی برای شما انجام می‌دهیم تا در حین رفت ‌و آمد و تردد برای وسایل شما مشکلی پیش نیاید باربری هفت ‌تیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که خدمات مناسبی را برای شما دوستان عزیز انجام دهد. همچنین با سال‌ها تجربه و داشتن کارگران و پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده برای شما راحتی را فراهم می‌کند. اگر ساکن منطقه هفت‌ تیر هستید شما می‌توانید از باربری هفت ‌تیر بدون کوچک‌ترین دردسر و یا مشکلی استفاده نمایید. ما در تمامی تهران شعبه‌های مختلفی را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم هدف ما رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز به باربری هفت ‌تیر است. شما می‌توانید از این به بعد تمامی وسایل خود را با اطمینان کامل به ما بسپارید تا ما آن‌ها را در محل موردنظر شما ارسال نماییم.

خدماتی که باربری هفت‌تیر برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد شامل:

  • استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  •  استفاده از کارگران حرفه‌ای
  • بیمه باربری
  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  • استفاده از پرسنل خوش‌برخورد و صبور
  • نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی

دریافت خدمات vip اسباب کشی در باربری هفت ‌تیر:

شما می‌توانید این خدمات را به ‌صورت vip از باربری هفت‌تیر دریافت نمایید اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که اسباب‌کشی و خدمات آن برای شما یک کار سخت هست می‌توانید آن را با یک افراد کاربلد بسپارید تا با بهترین تجهیزاتی که در اختیار دارند آن را برای شما دوستان عزیز انجام دهند. بسته‌بندی ممکن است به‌تنهایی کار سخت و آزاردهنده‌ای باشد اما نگران نباشید از آن دست کارهایی است که به‌تنهایی ممکن است وقت‌گیر و طاقت‌فرسا باشد به‌همین خاطر ما با در نظر گرفتن یک تیم حرفه‌ای برای شما تمامی خدمات بسته‌بندی را انجام می‌دهیم.

اصلا نگران بسته‌بندی وسایل خود نباشید زیرا تیم ما با مهارتی که دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی و جمع ‌آوری اثاثیه منزلتان را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهند. شما می‌توانید همچنین دکوراسیون منزل و چیدمان منزل را به تیم چیدمان باربری هفت‌تیر بسپارید. هنگامی‌که شما منزل جدید خود وسایل را انتقال می‌دهید.

شاید برای شما بسته‌بندی و بازکردن وسایل و یا جابه‌جایی وسایل سنگین کار سختی باشد به‌همین خاطر ما با خیال راحت تمامی این کارها را برای شما توسط افراد آموزش‌دیده انجام می‌دهیم به یاد داشته باشید تمامی مواردی که برای شما بازگو شد بخشی از خدماتی است که باربری هفت‌تیر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است. شما می‌توانید با تماس با پرسنل ما از تمامی این خدمات بهره‌مند شوید پس نگران جابجایی وسایل خود و یا بسته‌بندی وسایل خود نباشید زیرا با انتخاب اتوبار و باربری هفت‌ تیر تمامی خدمات به بهترین شکل ممکن برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود.

بیمه و بارنامه دولتی توسط مدیریت باربری هفت ‌تیر برای شما صادر می‌شود:

بیمه و بارنامه دولتی یکی از مزایای مهم هر شرکت باربری است توجه داشته باشید شرکت باربری را انتخاب کنید که بیمه‌نامه و بارنامه را برای شما دوستان عزیز در نظر بگیرد. شما با انتخاب بیمه‌نامه و بارنامه دولتی می‌توانید وسایل خود را از تهران به هرکجا که بخواهید انتقال دهید. به‌همین خاطر بیمه‌ نامه تضمین سلامت بار شما به مقصد مورد نظر است تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خسارت و صدمه واردشده به وسایل شما جبران شود. به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب بیمه‌نامه و بارنامه دولتی این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید بیمه‌نامه و بارنامه می‌توانند توسط مدیریت بار سنتر افزایش و یا کاهش پیدا کند یعنی اگر وسایل گران‌قیمت و ارزشمندی دارید می‌توانید سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید.

ما برای این‌که بار شما بدون کوچک‌ترین مشکل از تهران به هر شهر موردنظر ارسال شود بارنامه دولتی را نیز در نظر گرفته‌ایم شما با در دست داشتن بارنامه دولتی می‌توانید به ‌راحتی از تهران به هر شهر ترددهای لازم را انجام دهید بدون کوچک‌ترین مشکلی برای شما و برای بار شما به وسایل شما پیش بیاید.

می‌توانید با در دست داشتن بیمه‌نامه و بارنامه دولتی بار خود را به‌صورت تضمین‌ شده و سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال نمایید.

عواملی که می‌تواند در هزینه‌های اسباب کشی تاثییر داشته باشد:

هزینه‌ها در باربری هفت‌تیر کمی متفاوت هست البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ها به نوع اسباب‌کشی شما نیز بستگی دارد. مثلاً هزینه‌های اسباب‌کشی منازل با اسباب‌کشی ادارات بسیار متفاوت هست یا این‌که هزینه‌ها با انتخاب ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار متفاوت‌تر نسبت‌به انتخاب کامیون‌ها و ایسوزوها هست پس هزینه‌ها در اسباب‌کشی یک مقدار ثابت در نظر نگرفته شده‌ است شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما از هزینه‌ها و قیمت‌های اسباب‌کشی باخبر شوید.

هزینه‌ها می‌تواند به عواملی همچون :

  1. تعداد پله‌های آپارتمان
  2. عدم وجود آسانسور
  3. تعداد کارگران ارسالی
  4. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  5. استفاده از خدمات vip  اسباب‌کشی
  6. استفاده از ماشین‌های باربری

تاثیر بسزایی در قیمت‌ها دارد به‌همین خاطر ما نمی‌توانیم یک‌قیمت ثابت را برای هر اسباب‌کشی در نظر بگیریم اما نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی و باربری نباشید زیرا شما با انتخاب باربری و اتو بار باربری هفت‌تیر و می‌توانید از تخفیف‌های چهل و پنج‌درصدی این مجموعه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته از بهره‌مند شوید پس نگران هزینه‌های گزاف و پرداخت هزینه‌های گران اسباب‌کشی نباشید ما به شما با یک قیمت ارزان و مناسب به کار باکیفیت را تحویل خواهیم داد پرسنل ما به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت هساند. پس شما می‌توانید حتی در ایام تعطیل نیز با ما تماس بگیرید ما هفت روز هفته را در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خاطره‌ای خوب اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان بیاوریم با توجه به شرایط کنونی امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکات ایمنی در منزل شما حضور پیدا می‌کنیم تا سلامت شما به خطر نیفتد و با استفاده از دستکش ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده مراحل اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم سلامتی شما بسیار برای ما اهمیت دارد به‌همین خاطر ما در کنار شما با رعایت نکات ایمنی خاطر خوب یک اسباب‌کشی را به ارمغان می‌آوریم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری هفت تیر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری هفت تیر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری هفت تیر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند