حمل بار مطمئن در باربری نیروی هوایی:

باربری نیروی هوایی یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین اتوبارهای استان تهران است که سعی در ارائه مناسب‌ترین خدمات دارد. باربری نیروی هوایی از شیوه‌های به روز و استاندارد حمل بار برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منازل، اداره‌ها، شرکت‌ها و محیط‌های تجاری استفاده می‌کند. پرسنل بارسنتر با مسئولیت پذیری تمام نکات ایمنی را رعایت می‌کنند و بدون وارد کردن کوچک‌ترین خسارتی، اسباب کشی و وسایل را جا به جا می‌کنند. به گونه ای می‌توان گفت که خسارت‌های ناشی از حمل و نقل غیر استاندارد به حد صفر می‌رسد. باربری نیروی هوایی خدماتی مانند بسته بندی، حمل بار، انتقال کالا، چیدمان وسایل و ارسال وسایل نقلیه برای حمل بار را ارائه می‌دهد. کارکنان اتوبار نیروی هوایی بهترین شرایط را برای جا به جایی در نظر گرفته و توانسته اند در زمینه اسباب کشی و باربری به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یابند.

۴.۹/۵ - (۳۱ امتیاز)

باربری نیروی هوایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

دلایل انتخاب باربری نیروی هوایی:

همانطور که می‌دانید یکی از پروسه‌های سخت و زمانبر در روند باربری بسته بندی اثاثیه و وسایل است و بسته بندی وسایل منزل و انتقال ایمن کالاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از خدمات بی نقص باربری نیروی هوایی این است که این گروه خدمات بسته بندی و حمل وسایل را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند. اتوبار بارسنتر خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، از جمله این سرویس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی شبانه روزی کارکنان
  • اعزام نیروی کار خانم و آقا به انتخاب مشتری
  • استفاده از کارتن‌های چند لایه و با دوام
  • نیروی مجرب و کارکشته برای حمل اثاثیه
  • چیدمان وسایل در منزل جدید
  • نصب و راه اندازی وسایل الکترونیکی شما در محل
  • استفاده از تجهیزات مدرن و به روز بسته بندی
  • قرار دادن ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار مابین لوازم
  • استفاده از کارتن‌های رگال دار برای لباس و پوشاک
  • سلفون و استرچ رپ و چسب‌های مخصوص برای بسته بندی

در واقع این تیم باربری از بهترین و به روزترین‌ترین تجهیزات برای بسته بندی کالاها استفاده می‌کنند. روش بسته بندی صحیح و تخصصی، باعث می‌شود که این پروسه زمانبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسد. با استفاده از خدمات بسته بندی در باربری نیروی هوایی می‌توانید با خیالی راحت و آسوده وسایل منزل خود را جا به جا کنید و اصلا نگران صدمه‌ها و خسارت‌های احتمالی در حین اثاث کشی نباشید.

پرسنل فنی آموزش دیده و با تجربه:

تمامی کارکنان و کادر پرسنلی باربری نیروی هوایی افراد خوش برخورد و با سابقه هستند و می‌توان گفت که اکثر کارکنان این اتوبار را نیروی جوان تشکیل می‌دهد. باربری نیروی هوایی از بهترین شرایط برای باربری و حمل اثاثیه منزل و محیط‌های دیگر استفاده می‌کند. در شرکت باربری بارسنتر پرسنل بسیار متعهد و آموزش دیده ای وجود دارد که از قدرت بدنی کافی برخوردار هستند و با استفاده از تکنیک‌های عالی و تجربه وسایل شما را جا به جا می‌کنند. این تیم کاری مجرب در کم‌ترین زمان ممکن وسایل شما را جا به جا می‌کنند و میزان خسارت را تا حد ممکن کاهش می‌دهند.

فقط با یک تماس با اتوبار نیروی هوایی می‌توانید از خدمات این موسسه در زمینه باربری و اسباب کشی بهره مند شوید. موسسه باربری بارسنتر در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت به همشهریان و مشتریان عزیز است. اگر قصد اسباب کشی و حمل کالای خود را دارید و وقت یا تجربه کافی در این زمینه را ندارید، فقط کافی است با همکاران ما در موسسه باربری نیروی هوایی تماس گرفته تا مشاوره و اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار داده شود.

ارسال ماشین‌های حمل و نقل ایمن با کم‌ترین هزینه:

علاوه بر کلیه خدمات ذکر شده، اجناس با ارزش شما در وسایل نقلیه سرپوشیده و استاندارد قرار می‌گیرند و خودروی نقلیه با توجه به حجم و اندازه و مسیر مورد نظر انتخاب می‌شود. رانندگان اتوبار و باربری نیروی هوایی با رعایت کلیه نکات ایمنی و تسلط و آشنایی کامل با مسیرهای داخل و برون شهری وسایل شما را به بهترین شکل ممکن و سلامت کامل انتقال می‌دهند. تمامی اتومبیل‌ها به صورت روزانه معاینه فنی می‌شوند و عایق کاری شده اند، تا اطمینان داشته باشیم که هیچ مشکلی در هنگام عملیات اثاث کشی به وجود نیاید و صدمه ای به اجناس ارزشمند مشتریان وارد نشود.

علاوه بر سرویس‌های ذکر شده و حمل بار مطمئن و استفاده از تجهیزات اروپایی و مدرن برای مشتریان، کلیه وسایل و اجناس شما شامل بیمه باربری خواهند شد. بدین ترتیب در حتی صورت ایجاد حوادث غیر مترقبه و صدمه رسیدن به لوازم شما، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود تا کلیه خسارات و ضررها را جبران کند تا مشتریان گرانقد ما هیچ ضرر و زیانی نبینند. تیم فنی باربری نیروی هوایی همواره از بهترین تکنیک‌های حمل و نقل اثاثیه منزل استفاده می‌کند.

اگر شما هم به دنبال دریافت خدمات ایمن و حرفه ای برای حمل اسباب در محل کار و یا منزل خود هستید، تنها کافی است که با کارشناسان ما در اتوبار بارسنتر تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین قیمت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. سرویس‌های تخصصی اتوبار و حمل و نقل باربری نیروی هوایی در سایر نقاط استان تهران صورت می‌گیرد. کارکنان در هر ساعتی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی هستند.

با انتخاب شرکت باربری نیروی هوایی می‌توانید با آرامش خاطر کامل اسباب کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید. 

نحوه دریافت خدمات حمل بار در منطقه نیروی هوایی تهران:

نیروی هوایی نام یکی از محله‌های شهر تهران است. این محله در سمت شرق تهران قرار دارد و جزئی از منطقه ۱۳ شهرداری تهران به حساب می‌آید. این محله از جنوب به خیابان پیروزی، از شرق به خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی، از شمال به پادگان نیروی هوایی و از غرب به خیابان دهقان محدود می‌شود. تاریخچه شکل‌گیری محله نیروی هوایی به اوایل دهه ۱۳۴۰ شمسی باز می‌گردد. اولین ساکنان این محله افسران و درجه داران نیروی هوایی ارتش ایران بودند و به همین دلیل و همچنین مجاورت با پادگان نیروی هوایی به این نام خوانده می‌شود.

نیروی هوایی از شبکه خیابانی منظمی برخودار است که خیابان‌های اصلی آن در راستای شمالی – جنوبی قرار دارند و کوچه‌های در جهت شرق به غرب امتداد یافته‌اند. خیابان پنجم، اول و فلکه دوم نیروی هوایی از مکان اصلی این محله محسوب می‌شوند که تجمع کاربری تجاری در آن‌ها بیشتر است. از قدیمی‌ترین مکان‌های تجاری این منطقه، تالار پذیرایی پیمان واقع در خیابان ۵/۳۱ بوده که در دهه چهل توسط حسن لاریجانی برای برگزاری مراسم‌های عروسی بنا گردیده.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های محله نیرویی هوایی ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری نیروی هوایی به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش آنلاین سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط باربری نیروی هوایی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری نیروی هوایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.