اتوبار و باربری نظام آباد:

یکی از مسائلی که اغلب در طول زندگی حداقل یکبار برای همه پیش می‌آید درگیر شدن با فرایند اسباب کشی و جابه جایی است. در فصول مختلفی از سال به دلیل رسیدن زمان اجاره منازل و آپارتمان‌ها و منازل مسکونی، مستاجرین لازم می‌بینند که به مقصد و منزل جدید اثاث کشی داشته باشند. ادارات و دفاتر شرکت‌ها نیز گاهی با پروسه جابه جایی لوازم و حمل اثاثیه روبرو هستند. در نهایت برخی از فروشگاه‌ها در سطح شهر نیز لازم است گاهی تمام اجناس خود را به دلیل جابه جایی از یک نقطه به نقطه ای دیگر انتقال دهند. فرآیند حمل و نقل بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های معتبر مثل باربری نظام آباد می‌تواند به آسانی انجام می‌شود.

۴.۹/۵ - (۳۱ امتیاز)

باربری نظام آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس دهی عالی باربری نظام آباد:

یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در باربری نظام آباد، بسته بندی تخصصی لوازم و اثاثیه منزل با توجه به ابعاد، ویژگی‌های فیزیکی مثل شکستنی بودن بار و میزان امنیت آن‌ها است. در باربری نظام آباد تمام لوازم و اثاثیه با استفاده از بسته بندی مخصوص خود، بسته بندی می‌شوند. به کار گیری این لوازم باعث می‌شود بسته بندی‌ها بصورت استاندارد صورت گیرد و از شکستن و آسیب رسیدن به لوازم در حین چیدمان و جابه جایی بار پیشگیری شود.

در شرکت بارسنتر بسته بندی وسایل به گونه ای انجام می‌شود که در حین جابه جایی سلامت لوازم تضمین می‌شود و هیچگونه مشکلی در چیدمان بار پیش نخواهد آمد. چیدمان اثاثیه به گونه ای انجام می‌شود که حداکثر لوازم و اثاثیه در یک بار جابه جایی منتقل شود و هیچگونه آسیب دیدگی و خسارتی در لوازم مشاهده نخواهد شد.

باربری نظام آباد از جمله شرکت‌های فعال در زمینه باربری در سطح کشور است که با فعالیت چندین ساله خود در این زمینه و حفظ اعتبار بین مشتریان، اکنون توانسته است از رقبای خود پیشی گرفته و مشتریان را راضی نگه دارد. همکاری با پرسنلی مجرب، رانندگانی ماهر و کادر خدماتی متخصص در کنار استفاده از مدرن‌ترین و بهترین وسایل نقلیه حمل بار، توانسته است اعتماد مشتریان را در خصوص تضمین حفظ کیفیت و سلامت کالای خود جلب نماید، باربری نظام آباد همیشه و در همه حال در خدمت شماست.

بسته بندی مطمئن و حرفه‌ای:

مدیریت اتوبار و باربری نظام آباد راه حل‌ها و روش‌های ویژه و خاصی را به کار برده است تا اقلام و وسایل مشتریان به شکل صحیح و سالم به مقصد مورد نظر انتقال یابد و اطمینان و رضایت مشتری حاصل شود. باربری و اتوبار بارسنتر در سال‌های اخیر به دلیل گسترش خدمات خود در سلط کشور و کسب اطمینان مشتریان توانسته است سرویس‌های خود را نه تنها در شهر تهران، بلکه در سایر نقاط کشور نیر ارائه دهد.

بسته بندی اثاثیه منزل به صورت منظم و اصولی یکی از مراحل و یکی از اساسی‌ترین و سخت‌ترین مراحل در اثاث کشی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد. شرکت باربری و اتوبار نظام آباد تجهیزات لازم برای حمل و انتقال کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین وسایل و اجناس شما را دارد.

کارکنان شرکت برای حمل صحیح‌تر، وسایل را در بسته بندی‌‍های متناسب با اندازه و نوع آن قرار داده و در نهایت با چیدمانی مناسب و با دقت کامل، حمل و جابه جایی را انجام می‌دهد. به گونه ای که مشتریان دیگر نگران آسیب دیدن لوازم گرانقیمت خود نبوده و با خیال راحت بتوانند وسایل را منتقل کنند. شرکت باربری نظام آباد دارای کادر فنی حرفه ای و با تجربه ای است که با توجه به تخصص و سابقه خود، برای ارائه هر چه بهتر خدمات به شما شهروندان گرامی تلاش می‌کنند.

 پرسنل متخصص باربری:

با لطف و اراده قوی کارکنان شرکت باربری نظام آباد که شامل مدیریت درست و پرسنل زحمت کش و متعهد، ارائه خدمات به مشتریان بسیار آسان و لذت بخش شده است و شما هم می‌توانید به راحتی صفر تا صد مراحل کار اسباب کشی منزلتان را به دست تیم متخصص و حرفه ای این شرکت بسپارید.

افرادی که در اتوبار و باربری نظام آباد فعالیت می‌کنند، تماما افرادی کاربلد، نیرومند و زبده هستند که می‌توانند جابجایی اجسام سنگین شما را مانند: یخچال، اجاق گاز، میز بیلیارد، مبلمان و … را در کم‌ترین زمان با نهایت ظرافت و بدون خط و خش منتقل کنند. پرسنل ما در موسسه باربری بارسنتر هر کدام برای انجام کاری خاص آموزش لازم را پشت سر گذاشته اند. همچنین این گاروه کاری متشکل از جوانانی با برخورد حرفه ای است، که کلیه اوامر مربوط به اثاث کشی و حمل بار را به صورت کاملا ویژه و با رعایت تمامی نکات ایمنی برای شما انجام می‌دهند.

پرسنل باربری نظام آباد با در دست داشتن وسایل نقلیه عالی، وسایل و تجهیزات بسته بندی بار و همینطور افراد با تجربه ای که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند، می‌توانند تمام مراحل کار را به خوبی و به نحو احسنت انجام دهند. تمامی تلاش ما کسب رضایت مشتری است و به همین خاطر هزینه‌های دریافتی را با حفظ کیفیت سرویس‌ها، کاهش داده ایم و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته ایم.

شرکت باربری و اتوبار نظام آباد با استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه و بهره‌گیری از خودروهای باربری استاندارد، حمل و نقل راحت و بدون استرس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تمامی تعرفه‌ها و هزینه‌های دریافتی زیر نظر اتحادیه باربری بوده و متناسب با خدمات ارائه شده هستند.

به منظور استفاده از خدمات مجموعه باربری نظام آباد و همچنین آشنایی با نحوه کارکرد باربری بارسنتر، ارتباط تلفنی یا اینترنتی از طریق راه‌های مندرج در سایت پیشنهاد می‌گردد.

اسباب کشی و حمل بار در منطقه نظام آباد تهران:

نظام آباد، نام یکی از محله‌‌های اصیل و قدیمی تهران است که در شرق آن و در منطقه‌های ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته‌ است. علت نام نهادن نظام آباد بروی این محله به علت مستقر شدن نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محدوده در زمان‌های پیشین بوده‌ است. این محله از شمال به مجیدیه و رسالت، از شرق به نارمک و تهران نو، از جنوب به محله امام حسین و دماوند (تهران نو ) و از غرب به محله خواجه نظام و پلیس محدود است.

نظام آباد در ماه محرم و ماه رمضان به اوج شلوغی اش می‌رسد، دسته‌های نظام آباد در تهران معروفند. در خیابان وحیدیه ارباب مهدی میدان تسلیحات دسته‌های متعددی در ایام محرم به خیابان‌ها می‌آیند و عزاداری می‌کنند و بعضی از هیئت‌های تسلیحات بسیار قدیمی و معروف هستند این محله بسیار اصیل و قدیمی است و بعضی از خیابان‌های آن از خیابان‌های قدیمی شرق تهران هستند خیابان وحیدیه با بافت قدیمی و کوچه‌های باریک با قدمتی ۱۵۰ ساله یکی از خیابان‌های قدیمی محله است.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های منطقه نظام آباد ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری نظام آباد به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط باربری نظام آباد انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم منزل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری نظام آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.