باربری نجات الهی

باربری نجات الهی با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی به شماست. خدمات باربری خود را به باربری نجات الهی بسپارید، باربری نجات الهی با دارا بودن کارگران مجرب و حرفه ای، خدمات باربری خود را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد، باربری بارسنتر با سابقه طولانی و کاری در طول فعالیت خود بهترین انتخاب شما برای خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی هر نوع اثاثیه ای به داخل شهر و یا شهرستان‌ها است، پرسنل باربری نجات الهی به دلخواه مشتری و با تخصص خود، چیدمان بار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و البته باربری بارسنتر راهبردهای متنوعی را در برنامه کاری خود به کار می‌برد.

۴.۹/۵ - (۲۱ امتیاز)

باربری نجات الهی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

ما تعهد داریم تا جهت ارائه ی بهترین خدمات، کنار شما باشیم. باربری نجات الهی با سال‌ها سابقه ی درخشان آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز و محترم استان تهران به شرح زیر است:
ارائه ی بسته‌های مخصوص حمل رختخواب
_کارتن حمل لباس
_کارتن‌های حجیم و محکم جهت بسته بندی وسایل
_بسته‌های مخصوص کم کردن حجم لباس

_ارائه ی خدمات حرفه ای بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی
_جابجایی کالا بصورت صادراتی، وارداتی و ترانزیت کالا
_ارائه ی سرویس‌های مناسب
_جهت اسباب کشی ادارات،
_اثاث کشی منازل و
_جابجایی کالا بصورت تجاری
_ارائه ی مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین سرویس
_بیمه ی کالا
_ارائه ی خدمات بصورت شبانه روزی
_ارائه ی کادری حرفه ای از کارگران خانم و آقا
همواره در کوشش هستیم تا خاطره ای عالی از یک اثاث کشی بی دغدغه را برای شما رقم زنیم.

تخصص شرکت باربری نجات الهی در جابجایی:

نیروهای متخصص شرکت‌های باربری به‌خوبی می‌دانند که هر وسیله چگونه باید جابجا شود:

برای جابجایی گاز، یخچال و لباسشویی از پایه‌هایی چرخدار استفاده می‌کنند که بهترین روش برای اینکار است.

وسایل سبک را در کارتن‌هایی با سایز مناسب قرار دهید بطوریکه وزن آن‌ها قابل قبول باشد و کارتن نیز تحمل آن وزن را داشته باشد.

نیسان یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌های باری در ایران است که برای حمل انواع بار با تناژ و ابعاد محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای باربری درون شهری و برون شهری استفاده نمود؛ نیسان‌های چادر دار، معمولا برای ارسال کالا، حمل اثاث شرکت و منزل، حمل تره بار و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. برعکسِ وانت‌های معمولی، امکان صدور بارنامه و بیمه نامه برای حمل بار با نیسان وجود دارد. در مقایسه با کامیون، نیسان‌ها به علت ظرفیت مناسب حمل بار، سرعت بالاتر، نداشتن محدودیت تردد، و قدرت عبور از مسیرهای مارپیچ و سهل العبور، کاربردی‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایر خدمات بارسنتر :

خصوصیات باربری مورد اعتماد:

ویژگی‌های یک باربری خوب از قبیل وقت شناسی، شفافیت در عملکرد مجموعه، مقرون به صرفه بودن و نیز ارائه خدمات مفید و سودمند را می‌توانیم مطرح کنیم.

یک باربری خوب مانند باربری نجات الهی باید:

  • حداقل به صورت پیامکی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به ارائه مشاوره‌های کامل و جامع برای مشتریان خود نماید و نسبت به نظرات و انتقادات و پیشنهادات آن‌ها بی تفاوت نباشد.
  • در ارائه خدمات خود از بهترین خدمات بسته بندی باربری و کارتون‌ها و حمل اثاثیه و نیز کارگران مجرب و ماهر استفاده کند
  • انواع و اقسام ماشین‌های باربری را در اختیار داشته باشد و همچنین رانندگانی که ذدر اسرع وقت سر محل حاضر شوند.
  • در هنگام جابجایی وسایل مشتریان، محتاطانه و با دقت لازم و کافی عمل نماید و نسبت به آن‌ها مسئولیت پذیر باشد.
  • جدیدترین متد روز را برای بسته بندی اسباب و اثاثیه به کار گیرد.
  • از مدرن‌ترین ابزار بسته بندی جهت انجام این کار استفاده کند.
  • نیروهای این باربری باید از بین افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند.

 

در اکثر باربری‌ها به صورت کلی از ۳ دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:

۱- باربری توسط ماشین‌های سبک: وانت وانت پراید وانت نیسان

۲- باربری توسط ماشین‌های نیمه سنگین: کامیون خاور هیوندا ایسوزو کامیونت

۳- باربری توسط ماشین‌های سنگین: تریلی ترانزیت ده تن کفی ترانزیت یخچالی ۲۰ تُن

و اینکه جهت حمل بار و باربری شهری عموما از ماشین‌های سبک و نیمه سنگین استفاده می‌شود.

با توجه ویژگی‌های گفته شده برای یک باربری خوب همان قدر که سرعت خوب است اما می‌تواند موجب عجله شود و این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست اگر بارهای شما در اثر اشتباه و عجله دچار آسیب دیدگی شوند و قطعا پرداخت غرامت در تمامی موارد کارساز نخواهد بود و چه بسار شما ضررهای بزرگی را متحمل شوید.

باربری نجات الهی بارسنتر با تمامی امکانات و رعایت تمامی نکات لازم در خدمت شماست. باربری نجات الهی با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی به شماست. خدمات باربری خود را به باربری نجات الهی بسپارید، باربری نجات الهی با دارا بودن کارگران مجرب و حرفه ای، خدمات باربری خود را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

 

باربری بارسنتر با سابقه طولانی و کاری در طول فعالیت خود بهترین انتخاب شما برای خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی هر نوع اثاثیه ای به داخل شهر و یا شهرستان‌ها است، پرسنل باربری نجات الهی به دلخواه مشتری و با تخصص خود، چیدمان بار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و البته باربری بارسنتر راهبردهای متنوعی را در برنامه کاری خود به کار می‌برد.

 

تضمین کیفیت باربری:

تضمین کیفیت باربری قطعا برای هر فردی مهم‌ترین چیز در زمان اسباب کشی آسیب ندیدن لوازمش در زمان باربری است به همین علت یکی دیگر از وظایف شرکت باربری و اتوبار سالم رساندن لوازم به مقصد است. اگر می‌خواهید از یک شرکت باربری و اتوبار برای جابجایی لوازم خود کمک بگیرید باید توجه داشته باشید که کوچک‌ترین آسیب مانند شکستگی، فرو رفتگی و… می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از آن شرکت باربری خسارت دریافت کنید. یک شرکت اتوبار مطمئن این تضمین را به شما می‌دهد جابجایی لوازم شما بدون آسیب همراه خواهد بود و بار شما به سلامت به مقصد خواهد رسید. برای همین شرکت‌های باربری مطمئن قبل از باربری لوازم شما را بیمه می‌کند که اگر در زمان جابجایی برای آن‌ها مشکلی پیش آمد خسارت آن را به طور کامل پرداخت کند

باربری قابل اعتماد و خوب چه شرایطی دارد؟ باربری خوب با داشتن رانندگانی دلسوز و حرفه ای با تسلط کامل به راه‌ها پاسخگویی و همکاری و بهترین مشاوره در زمینه اسباب کشی را به مشتریان ارائه دهد قیمت مناسب برای اسباب کشی داشته باشد. دارای بهترین ماشین‌های باربری و حمل بار باشد کارگران باربری خوش اخلاق و مسئولیت پذیر باشند نیروی با تجربه و مسلط در مسائل فنی اسباب کشی دارای بهترین ابزارها و وسایل مورد نیاز بسته بندی اثاثیه باشد مسئولان باربری باید انتقاد پذیر باشد سرویس دهی در طول شبانه روز و در تمام نقاط تهران داشته باشد سرعت در انجام کارهایش داشته باشد.

آخرین نکات  باربری خوب از نظر اکثر افراد به اتوباری اطلاق می‌شود که ؛ وقت شناس، با ضرایب امنیت بالا، منظم در کار، حرفه ای و مقرون به صرفه باشد، ولی تعریف باربری نجات الهی بارسنتر از باربری خوب به شرح زیر است:

  • ارائه مشاوره کامل و مشتری مدارانه توسط مشاوران مشهد بار در اولین تماس
  • حضور به موقع خاور (با سرویس درخواستی شما) در زمان تعیین شده
  • جابجایی با دقت بالا توسط کارگران هنگام جابجایی وسایل
  • چیدمان مناسب وسایل در مقصد اسباب کشی
  • پیگیری مشتری جهت اطمینان از رضایت کار، استقبال از پیشنهادات و انتقادات و جامه عمل پوشاندن به آن

 

سایر باربری‌های تهران

باربری نجات الهی و خدمات آن:

شرکت باربری نجات الهی بارسنتر یکی از برترین شرکت‌های پیشگام در ارائه خدمات حمل بار به صورت برخط است که برای ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان‌ها و همچنین نقاط مختلف تهران، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ارائه خدمات باربری با ارزان‌ترین نرخ کرایه حمل بار، باربری نجات الهی بارسنتر را به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های باربری در سطح تهران تبدیل کرده است و افرادی که به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل و جابه جایی انواع کالاها هستند؛ می‌توانند بارسنتر را به عنوان خدمت گزار خود در حوزه حمل و نقل انتخاب نمایند.

شرکت بارسنتر تمامی سرویس‌های حمل و نقل و باربری خود را برای حمل بار به شهرستان‌ها، حمل بار به بنادر و حمل بار به مناطق مرزی تحت پوشش بیمه باربری قرار می‌دهد تا خیال شما از سالم به مقصد رسیدن بارتان آسوده باشد.

نحوه صحیح انتخاب باربری:

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم که با گذشت زمان نیز بیشتر با آن روبرو می‌شوند انتخاب باربری و اتوبار مناسب در هنگام اثاث کشی و تغییر محل زندگی است، برای پیدا کردن شرکت باربری معتبر با وجود تعداد بالای مجموعه‌های فیک کار دشوار و حساسی است.

برای اینکه حمل اثاثیه منزل شما، بی دغدغه، راحت، کم هزینه، با امنیت، در کم‌ترین زمان ممکن و مطمئن را تجربه کنید با باربری نجات الهی شرکت بارسنتر در تماس باشد همکاران ما منتظر ارائه خدمت به شما هستند.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند