باربری میدان شهدا آماده ارائه خدمات اسباب کشی:

باربری میدان شهدا ارائه خدمات اسباب کشی و باربری در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا از خدمات این باربری بهره‌مند شوید بارسنتر با در نظر گرفتن پرسنلی مجرب و کاردان آمادگی خود را در باربری میدان شهدا که در محدوده شهدا قرار دارد اعلام می‌نماید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری میدان شهدا

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ما به صورت شبانه روزی اماده ایم تا خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام دهیم به دلیل مشعله‌های کاری امروزه شاید بیش‌تر افراد قادر به اسباب کشی و یا جا به جایی در طول روز نباشند و احتیاج داشته باشند. که وسایل مورد نظر آن‌ها به صورت شبانه حمل نقل شود ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد تیم ما به صورت شبانه اسباب کشی و باربری را برای شما انجام خواهند داد باربری بارسنتر در تمامی نقاط تهران شعبه‌های مختلفی دارد که می‌تواند دسترسی شما به آن شعبه را راحت‌تر کند باربری میدان شهدا با داشتن شعبات متعدد در نقاط مختلف تهران از جمله اتوبار بلوار ابوذر، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده مجرب و امکانات مناسب، با بهترین کیفیت می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید آن‌ها مشاورات لازم جهت یک اسباب کشی عالی را به شما خواهند داد تا در کنار تیم ما لذت یک اسباب کشی خوب را تجربه کنید.

بسته بندی مطمن و ایمن توسط تیم بسته بندی بارسنتر:

قبل شروع جابجایی و روز باربری، بسیار مهم است که ابتدا لوازم با اهمیت را بسته بندی کنیدخدمات اسباب کشی باربری میدان شهدا بسیار متفاوت است شما می‌توانید از خدمات بسته بندی این شرکت استفاده نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و تیم بسته بندی را رزرو نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تیم را ارسال نماییم. هدف ما جلب رضایت مشتریان از طریق بسته بندی، جابجایی و ارسال انواع بار و لوازم و وسایل با حفظ امنیت و نهایت دقت به مقصد مورد نظر در هر نقطه تهران یا شهرستان است تیم بسته بندی با استفاده از تجهیزات مدرن و سابقه کاری بالا در زمانی محدود تمامی وسایل شما را بسته بندی خواهند کرد وسایل درشت و سنگین که بسته بندی ان‌ها دشوار است را به ما بسپارید لوازمی مثل یخچال‌های ساید بای ساید که بسته بندی آن‌ها سخت است را به ما بسپارید تا با استفاده از تکنیک‌های جدید و تجهیزات مدرن در زمانی کوتاه آن‌ها را برای شما بسته بندی نماییم.

لوازم ظریف و شکستنی را جدا کنید:

بسته بندی وسایل شکستنی و حساس امری مهم است پس باید در بسته بندی آن‌ها دقت نماییم  پیش از هرچیز لازم است این را بگوییم که اصولا بسته بندی اثاثیه و لوازم یک امر تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد لازم است. آن‌ها را یک به یک و با احتیاط درون جعبه قرار دهید تیم بسته بندی بارسنتر تمامی لوازم شکستنی را در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهند و بر روی کارتن‌ها ذکر می‌کنند که این وسایل شکستنی است تا با احتیاط بیش‌تری جابه جا شود  حال اگر این بسته بندی مربوط به وسایل شکستنی باشد که نیاز به افراد متخصص در این زمینه، بیش‌تر هم می‌شودکارگران هنگام جابجایی این جعبه‌ها دقت لازم را به عمل آورند تا وسایل شما سالم به مقصد برسد. هنگام بسته بندی و هنگام باربری دقت می‌کنند که این جعبه‌ها در بالای بسته بندی‌های دیگر قرار گیرند به همین خاطر کارگران بارسنتر با دقت بیش‌تری وسایل را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهندتا دچار شکستگی نشوند به همین منظور اگر تخصص این کار را ندارید می‌توانید بسته بندی وسایل را خود را به تیم باربری میدان شهدا بسپارید.

تیم آموزش دیده باربری میدان شهدا با استفاده از نایلون‌های حبابدار جهت جلوگیری از ضربه دیدن به وسایل شما لوازم را بسته بندی خواهند کرد تا در هنگام جا به جایی و انتقال به ماشین‌های باربری آسیبی به آن‌ها وارد نشود. ما برای شما مبلمان را بسته بندی خواهیم کرد تاج مبلمان را با استفاده از نایلون‌های حبابدار و پارچه مبلمان را با استفاده از سلفون‌ها بسته بندی خواهیم کرد این کار را جهت جلوگیری از شکستگی و کثیف شدن مبلمانتان انجام خواهیم داد. دیگر نیاز نیست که شما وقت خود را بابت بسته بندی و تهیه کارتن‌های بسته بندی هدر دهید زیرا ما برای شما این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از کارتن‌های چند لایه محکم انجام خواهیم داد پس کافیست وسایلتان را به تیم ما بسپارید و به صورت بسته بندی در منزل جدید تحویل بگیرید.

خدمات متفاوتی که این شرکت برای شما انجام می‌دهد شامل موارد زیر است:

• بسته بندی اثاث توسط کارگران حرفه ای

• استفاده از ماشین‌های مجهز باربری

• ارسال تیم بسته بندی و چیدمان حرفه ای

•ارسال کارگران و رانندگان حرفه ای و ماهر

• انجام خدمات اسباب کشی منازل و ادارات

ارائه وانت بار و نیسان بارها

رانندگان حرفه ای باربری میدان شهدا:

باربری میدان شهدا با در نظر گرفتن خودروها و رانندگان حرفه ای توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند در زمینه انتخاب راننده برای این خودروها هم سعی می‌کنند دقت کافی را داشته باشند. چرا که یک راننده حرفه ای براحتی می‌تواند خودروی باربری را به مقصد هدایت کرده و نه تنها وسایل و کارتن‌های حامل لوازم و اثاثیه را به موقع به مقصد برساند بلکه با داشتن آشنایی با مسیرها و جاده‌های مختلف داخل و خارج از تهران بتواند براحتی ایمنی خود و سرنشینان و همچنین بارها را تامین کند به همین خاطر ما با در نظر گرفتن راننده‌های حرفه ای  که چندین سال سابقه کاری دارند خدمات اسباب  کشی را برای شما انجام خواهیم داد ماشین‌های باربری بارسنتر مجهز و کاملا استاندارد است این ماشین‌ها به صورت روزانه از لحاظ فنی چک می‌شوند ماشین‌های باربری میدان شهدا شامل ایسوزوها، هیوندا، کامیون‌های مسقف و روباز، همچنین خاورها است که باربری ما انتخاب ماشین را به سلیقه و میزان بار مشتریان گذاشته است.

شما می‌توانید برای جا به جایی وسایل خرده و کوچک از وانت بار و نیسان بارهای بارسنتر استفاده نمایید که از لحاظ هزینه نیز برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

باربری میدان شهدا برای شما حمل بار را انجام می‌دهد. همراه با پرسنل حرفه‌ای و نیروهای حرفه‌ای با استفاده از رعایت اصول و ترفندهای اسباب‌کشی می‌توانید با خیال راحت یک اسباب‌کشی ایمن و راحت را در کنار تیم حرفه‌ای ما داشته باشید. قبل‌از شروع هر کار ما برای شما برنامه‌ریزی می‌کنیم لیستی از آنچه که در منزل شما قرار است بسته‌بندی و جابجا شود را برای شما در نظر خواهیم گرفت و بعد از آن از هر اتاق به‌صورت جداگانه وسایل را بسته‌بندی می‌کنیم. باربری میدان شهدا سرویس‌های آشپزخانه و سرویس‌های خواب را با استفاده از یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق بسته بندی می‌کنیم. تمامی این کارها در یک زمان مشخص انجام می‌شود تا طبق زمان و برنامه که باربری میدان شهدا برای شما در نظر گرفته‌ایم کارها جلو رود.

 تخفیف‌های ویژه با انتخاب باربری میدان شهدا:

هزینه‌های باربری به عوامل زیادی بستگی دارد هزینه حمل و جابجایی بار از مناطق مختلف تهران تا شهرهای مختلف و حتی مناطق مختلف داخل تهران متفاوت اند و همچنین قیمت کرایه خودروهای حمل بار از جمله وانت بار، کامیونت، کامیون‌های مسقف و غیر مسقف نیز هر یک نرخ خاص خود را دارند.  به همین خاطر تا با مشاوران ما اطلاعات اسباب کشی و یا باربری را در میان نگذارید ما نمی‌توانیم قیمت دقیقی را به شما بازگو کنیم هنگام تماس با مشاوران ما اطلاعات اسباب کشی خود را ثبت نمایید تا آن‌ها قیمت دقیق باربری را در اختیار شما قرار دهند. البته قیمت هزینه‌های باربری را نمی‌توان به صورت دقیق در نظر گرفت زیرا به عوامل متعددی بستگی دارد این عوامل شامل موارد زیر است.

  •  میزان مسافت طی شده توسط ماشین‌های باربری
  •  نوع خودرو انتخابی
  •  تعداد پله‌های آپارتمان
  • تعداد کارگران ارسالی
  • استفاده از خدمات اسباب کشی

زمان باربری می‌تواند در قیمت‌ها تاثییر زیادی داشته باشد برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون‌ها و ماشین‌های باربری قرار داده ایم که طبق زمان هزینه‌ها محاسبه می‌شود و در صورتی که مدت زمان بیش‌تر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیش‌تر شود البته در صورت نیاز به اطلاعات بیش‌تر در این رابطه می‌توانید با کارشناسان باربری میدان شهدا  نیز تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی‌های بیش‌تری در این زمینه دریافت کنید آن‌ها اطلاعات شما را ثبت خواهند کرد و قیمت نهایی را برای شما بازگو می‌کنند. نگران هزینه‌هایی که قرار است بابت اسباب کشی و باربری پرداخت کنید نباشد زیرا باربری میدان شهدا از تخفیف‌های ویزه ۴۵% این شرکت برخوردار می‌شود، ما تلاش داریم تا با اعمال تعرفه‌های ارزان بر پایه نرخ‌های رسمی اتحادیه، مشتریان خود در سراسر مناطق شرق تهران را یاری رسانیم تمامی قیمت‌های این مجموعه زیر نظر اتحادیه باربری است و به صورت منصفانه است.

اسباب‌کشی به‌تنهایی یک کار سخت و طاقت‌فرسا است همچنین زمان زیادی از شما می‌برد هم انرژی زیادی را باید بابت جابجایی وسایلی صرف کنیم. به‌همین خاطر اگر بخواهید این کار را به‌صورت خانوادگی یا تنهایی انجام دهید بسیار زمان‌بر است پیشنهاد ما به شما انتخاب باربری میدان شهدا با هزینه‌های مناسب باربری است.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری میدان شهدا بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری میدان شهدا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری میدان شهدا کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند