باربری میدان سپاه به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات:

باربری میدان سپاه در زمینه باربری و خدمات اسباب کشی در کنار شما مشتریان عزیز است شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای سال و همچنین در تمام روزهای هفته به صورت۲۴ ساعته با کارشناسان ما در تماس باشید. تا از هزینه‌های باربری و همچنین نوع باربری و اسباب‌کشی مطلع باشید شما می‌توانید در هر کجا از تهران قرار دارید به شعبه‌های ما دسترسی داشته باشید مثلا عزیزانی که در محدوده اجاره دار زندگی می‌کنند می‌تواندد به باربری و اتوبار اجاره دار به راحتی دسترسی داشته باشند.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

باربری میدان سپاه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات بسته بندی با تجهیزات مدرن در باربری میدان سپاه :

باربری میدان سپاه همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری به حمل‌ونقل را به بهترین شکل احسن برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید در امر اسباب‌کشی و جابجایی از نیروهای مجرب و همچنین پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای ما استفاده نمایید. ما برای شما برترین خدمات حمل‌ونقل شهری و همچنین برون‌شهری را انجام خواهیم داد. آسان‌ترین راه‌حل  برای جابجایی اسباب و اثاثیه شما اعتماد به باربری میدان سپاه است. خدمات بسته‌بندی که باربری ما برای شما عزیزان در نظر گرفته است بسیار تاثیرگذار در جابجایی اثاث منزل و همچنین موجب سرعت در اسباب‌کشی منزل شما هست. حتی شما می‌توانید برای سهولت کار از تیم چیدمان باربری میدان سپاه استفاده نمایید. استفاده از جعبه‌ها و کارتن‌ها چند لایه مستحکم باعث می‌شود که وسایل شما در هنگام جابجائی آسیب نبیند خدمات بسته‌بندی ما شامل وسایلی همچون:

همچنین دیگر وسایل بسته‌بندی است انواع وسایل منزل و کالاهای شما و همچنین وسایل شکستنی را برای شما عزیزان بسته‌بندی می‌کنیم به‌طوری‌که درهنگام جابجایی هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشود. حتی باربری میدان سپاه می‌تواند برای شما عزیزان بسته‌بندی و اسباب‌کشی ادارات و همچنین فروشگاه‌ها را انجام دهد. پس در صورت هماهنگی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی لازم را جهت یک اسباب‌کشی بی‌نقص برای شما عزیزان انجام دهند. ما با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و مدرن‌ترین وسایل که شامل انواع وسایل و تجهیزات باربری است و همچنین با استفاده از متخصصان آموزش‌دیده در امر اسباب‌کشی کنار شما عزیزان هستیم کارشناسان ما بهترین و مجهزترین وسیله را برای رفع نیازهای شما انتخاب می‌کنند. بسته‌بندی اگر بدرستی انجام شود باعث می‌شود که وسایل سالم به  مقصد برسد به همین خاطر ما نحوه بسته‌بندی بسیار دقت می‌کنیم که هنگام جابجایی  با استفاده از کارگران زبده و حرفه‌ای تیم بار سنتر به وسایل شما آسیبی وارد نشود. همچنین کارگران ما با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما را در ماشین‌های باربری میدان سپاه قرار می‌دهند بدون این‌که کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد شود. چیدمان وسایل شما در ماشین‌های باربری به صورتی قرار می‌گیرد که با یک بار رفت ‌و آمد تمامی وسایل شما جابجا شود. البته این به میزان وسایل شما نیز بستگی دارد. هرچه میزان وسایل شما بیشتر باشد تعداد رفت‌وآمدها بیشتر است اما سعی بر این است که چیدمان به صورتی انجام شود که با یک بار رفت‌ و آمد تمامی وسایل شما به مقصد موردنظر خود انتقال داده شود. پس نگران و بسته‌بندی وسایل خود نباشید زیرا تیم حرفه‌ای بسته‌بندی از کوچک‌ترین وسایل شما بسته‌بندی می‌کند تا وسایل درشت مثل یخچال، گاز، لباس‌شویی، لوستر و همه وسایل شما را بسته‌بندی می‌کند. با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارد بهترین نوع بسته‌بندی با کیفیت را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. باربری میدان سپاه با کادری مجرب و حرفه‌ای خدمات را انجام می‌دهد. این باربری با استفاده از برنامه‌ریزی‌های دقیقی که از قبل توسط کارشناسان ما انجام می‌شود به‌درستی شکل می‌گیرد. ارسال و حمل‌ونقل وسایل سنگین مثل گاوصندوق‌ها، مبلمان، میزهای ناهارخوری، یخچال سایدبای‌ساید و همچنین وسایل شکستنی شما را از تهران به سایر شهرهای دیگر داریم.

برای حمل‌ونقل وسایل شکستنی شما ما با دقت بیشتری آن‌ها را بسته‌بندی خواهیم کرد تا در حین جابجایی ضربه‌ای به آن‌ها وارد نشود. همچنین ماشین‌های مجهز که باربری میدان سپاه برای شما عزیزان استفاده می‌کند به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شود تا در حین جابه‌جایی وسایل شما از لحاظ فنی به مشکل برنخورند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار و نیسان بارهای مجموعه باربری بار سنتر از هزینه‌های کم‌تری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

برای جابجایی وسایل کوچک خود می توانید از وانت‌بار و یا نیسان بارهای باربری میدان سپاه استفاده کنید. رانندگان مسلط به تمامی راه‌ها و جاده‌ها هستند و می‌توانند به‌درستی در هر مسیر تردد کنند.

زیرا ما با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما را حمل و نقل می‌کنیم و در مقصد موردنظر به صورت سالم تحویل شما مشتریان عزیز خواهیم داد. ما برای شما خدمات برون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم اگر قصد انجام جابجایی وسایل خود از تهران به سایر شهرهای دیگر را دارید می‌توانید از باربری میدان سپاه کمک بگیرید. این باربری قابلیت این را دارد که از تهران به سایر نقاط کشور تمامی بار شما را ارسال کند. فرقی نمی‌کند که بار شما چه باشد ممکن است بار شما اداری و یا حتی اثاثیه منزل باشد ما به‌صورت بسته‌بندی شده تمامی بار از تهران به محل دلخواه شما ارسال خواهیم کرد.

 برای تضمیین سلامت بار از بیمه نامه استفاده می‌کنیم:

هنگام ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر شما احتیاج به یک بارنامه دولتی دارید تا در هنگام تردد در جاده‌ها برای بار شما و همچنین وسایل شما مشکلی پیش نیاید این بارنامه دولتی توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما مشتریان عزیز صادر می‌شود تا بدون هیچ مشکلی تمامی وسایل خود را از تهران به سایر نقاط کشور جابجا کنید. و نگران تحویل بارهای خود نباشید رانندگان ما به صورت حرفه ای مسلط به تمامی جاده‌ها و مسیرها هستند و به سلامت کامل بار را تحویل شما خواهند داد. همچنین مدیریت مجموعه بار سنتر برای تضمین سلامت بار شما از بیمه نامه معتبر استفاده خواهد کرد این بیمه‌نامه تضمین سلامت بار شما به مقصد است شما می‌توانید با در دست داشتن بیمه‌نامه در صورت بروز هرگونه مشکل مانند گم شدن، شکستن وسایل، و آسیب دیدن وسایل خود تمامی خسارات وارد شده به وسیله را توسط بیمه نامه دریافت نمایید. زیرا باربری بار سنتر با بهترین شرکت‌های بیمه نام طرف قرارداد دارد.

استفاده از تیم چیدمان جهت دکوراسیون منزل:

تمامی پرسنل ما دارای سابقه‌ای چندین ساله هستند آن‌ها آموزش‌های لازم را جهت حمل ‌و نقل بار شما همچنین بسته‌بندی و حتی چیدمان منازل شما دیدن شما می‌توانید برای دکوراسیون منزل خود بعد از تخلیه بار تیم چیدمان باربری میدان سپاه را رزرو نمایید. تا طبق سلیقه و دلخواه شما مشتریان عزیز تمامی وسایل منزل شما چیدمان شود دیگر لازم نیست خودتان به تنهایی تمامی وسیله را بازکنید و تمامی کارتن‌ها را در جای خود قرار دهید زیرا با استفاده از تیم چیدمان مجموعه بار سنتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها شما را کمک می‌کنند تا تمامی وسایل خود را درجای خود قرار دهید. همچنین می‌توانید لوازم برقی خود را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید با استفاده از علم و دانشی که نیروهای چیدمان ما در اختیار دارند می‌توانند تمامی لوازم الکترونیکی و برقی شماره نصب و راه‌اندازی کنند. لوازمی مثل لباس‌شویی، یخچال، همچنین لوستر و تلویزیون و می‌توانند به صورت حرفه‌ای راه‌اندازی و نصب نمایند سپس با رزرو تیم چیدمان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل خود را به صورت دلخواه خود در جای مخصوص خود قرار دهید. تمامی پرسنل ما به‌صورت حرفه‌ای و با اخلاق خوب در خدمت شما عزیزان هستند تا در کنار شما یک خاطره خوب و خوب و شیرین اسباب‌کشی را به ارمغان بیاورند.

پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته در باربری میدان سپاه :

تلفن را بردارید همین الان با شماره‌هایی که در بالا درج شده است تماس حاصل فرمایید مشاوران ما می‌توانند راهنمایی‌های لازم را جهت یک حمل نقل بدون دردسر به شما بدهند ما در هفت روز هفته آماده خدمت‌گزاری به شما مشتریان عزیز هستیم. حتی در روزهای تعطیل می‌توانیم بارهای شمارا جابجا نماییم به صورت ۲۴ ساعت می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره ما برخوردار شوید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید تمامی خدمات اسباب کشی را برای شما عزیزان شرح دهیم. شما می‌توانید باربری میدان سپاه را انتخاب کنید و یک باربری بی‌نقص و بدون دردسر در کنار تیم حرفه‌ای ما تجربه نمایید. ما در کنار شما عزیزان هستیم تا یک خاطره خوش اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان بیاوریم همچنین با توجه به شرایط ویژه‌ای کرنا تمامی پرسنل ما با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار شما عزیزان حضور پیدا می‌کنند آن‌ها با استفاده از ماسک و دستکش و همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در منزل شما حضور پیدا می‌کنند جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا ما تمامی به موارد بهداشتی و ایمنی را رعایت می‌کنیم سلامت شما برای ما بسیار مهم است به همین خاطر با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که در نظر گرفته شده است اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری میدان سپاه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری میدان سپاه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری میدان سپاه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند