هدف از انتخاب باربری میدان الغدیر چیست؟

خدمات ویژه و تخصصی باربری میدان الغدیر در راستای رضایت مندی همشهریان و حفاظت لوازم منزل شما انجام می‌شود تیم ما با تلاش شبانه روزی آماده است تا برای شما مشتریان عزیز خدمات ویژه ای را ارائه دهد. این تیم با ارائه خدماتی همچون  استفاده از  کامیون‌های مخصوص حمل اثاثیه مجهز به پتو و ضربه گیر، کارگران حرفه ای و خوش اخلاق و حمل وسایل سنگین و حساس  از تهران به تمامی نقاط دلخواه برای شما عزیزان خدمات باربری و اسباب کشی را انجام خواهیم داد.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری میدان الغدیر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

از جمله مسائلی که شرکت باربری بارسنتر را از دیگر باربری‌های سطح شهر متمایز ساخته است داشتن چندین شعبه در سطح شهر است و در محدوده‌های مختلف تهران شما می‌توانید به باربری بارسنتر دسترسی داشته باشید مثل باربری دردشت که در محدوده دردشت تهران قرار دارد. استفاده از خدمات باربری به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد ممکن است شما بخواهید اسباب کشی منزل و یا حتی حمل کالا در ادارات را انجام دهید می‌توانید به شرکت باربری میدان الغدیر که در محدوده میدان الغدیر قرار دارد اسباب کشی و باربری خود را بسپارید. تا ما با ارسال به موقع تیم باربری خود درمحل مورد نظر یک اسباب کشی بی نقص را برای شما مشتریان عزیز انجام دهیم.

تضمین سلامت بار با بسته بندی ایمنی توسط بارسنتر:

بسته بندی و حمل نقل یکی از مهم‌ترین مراحل اسباب کشی هست زیرا ایمنی و سلامت رسیدن بار شما به مقصد به نحوه بسته بندی شما بستگی دارد. در واقع بسته‌بندی استاندارد و اصولی ضامن حفظ سلامت وسیله‌ها و اثاثیه‌های شما مشتریان است و شرکت باربری میدان الغدیر اینجاست تا با سابقه چندین ساله و درخشان خود تمامی خدمات باربری را برای شما عزیزان انجام دهد.

بسته‌بندی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مراحل یک اسباب کشی دانست و باید توجه داشت که بسته بندی مهم و قابل توجه در حمل اثاثیه منزل  دانست به همین خاطر تیم باربری بارسنتر با در نظر گرفتن تیم بسته بندی برای شما عزیزان در این امر شما را یاری خواهد کرد. باربری میدان الغدیر بارسنتر با در نظر گرفتن خدمات متفاوت در امر بسته بندی و باربری رضایت مشتریان را جلب نموده است این خدمات شامل  موارد زیر هستند.

  • مدیریت بارسنتر با در نظر گرفتن فضایی مناسب همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده  وتعهد به خدمت , شفافیت کامل در ارائه خدمات و باربری را برای شما مشتریان عزیز و همیشگی این مجموعه در نظر گرفته است.
  • دیگر خدمات باربری میدان الغدیر این است که به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده خدمتگذاری به شما عزیزان هست. شما در هرساعت روز می‌توانید با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.
  • استفاده از کارگران مجرب و نیرومند که به صورت حرفه ای در خصوص باربری و جابه جایی وسایل شما آموزش دیده اند.
  • تمامی قیمت‌های باربری میدان الغدیر زیر نظر اتحادیه باربری است و لازم نیست شما هزینه‌های گزاف و بالایی را جهت اسباب کشی پرداخت کنید
  • باربری میدان الغدیر باشیوه ی مدرن برای بسته بندی وسایل حساس و شکستنی منزل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات اماده است تا بسته بندی را برای شما با آسان‌ترین روش ممکن در کم‌ترین زمان به صورت ایمنی و اصولی انجام دهد.

اما در خصوص حمل اثاثیه منزل نکات مختلف دیگری نیز مهم هستند که این نکات را باید رعایت کرد زیرا ممکن است در هنگام جابه جایی به وسایل منزل شما صدمه وارد شود. برای مثال شما باید در حین بسته بندی لوازم شکستنی را از دیگر وسایل تفکیک کنید یا مثلا لوازم حساس و سنگین که جابه جایی آن‌ها دشوارتر است را مثل  یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و… را به  کارگران نیرومند و آموزش دیده ما بسپارید تا با استفاده از تجربه ای که در امر جابه جایی دارند بدون وارد کردن کوچک‌ترین صدمه ای به وسیله شما جابه جایی را انجام خواهند داد. در باربری میدان الغدیر در موارد مورد نیاز برای بسته بندی حرفه ای  از پلاستیک‌های حباب‌دار به عنوان ضربه‌گیر استفاده می‌شود و حتی از سلفون‌ها برای جلوگیری از آلودگی و کثیفی وسایل شما استفاده می‌کنند و این مسئله سبب حفظ سلامت و سالم رسیدن وسایل شما به مقصد خواهد شد. از طرفی ماشین‌های به کار رفته در این باربری مجهز به چادرو پتوهای ضربگیر بوده و با استفاده از نایلون‌هایی که روی بارها کشیده می‌شوند تا در برابر خطرات احتمالی که ممکن است در مسیرهای طولانی در حین جابه جایی پیش بیاید  بار شما را محافظت نماید.

مزایای انتخاب باربری میدان الغدیر چیست؟

با انتخاب باربری میدان الغدیر سریع‌ترین و بهترین اثاث کشی را تجربه کنید دیگر لازم نیست استرس و نگرانی روز اسباب کشی را داشته باشید کافیست تمامی خدمات اسباب کشی را به شرکت بارسنتر بسپارید. باربری بارسنتر  تمام وسایل شما بیمه در نظر می‌گیرد تا خیال شما از بابت آن‌ها مطمئن باشد در واقع همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل خود را در بالاترین سطح ممکن ارائه دهد و با بیمه کردن وسایل شما این تضمیین را به شما خواهد داد که بار شما به سلامت به مقصد خواهد رسید و اگر در حین جابه جایی برای وسایل شما مشکلی پیش آید شرکت باربری بارسنتر با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرار داد دارد و این خسارت برای شما جبران خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه کادر مجرب و آموزش دیده توسط شرکت بارسنتر
  • استفاده از کارگران نیرومند و با سابقه
  • ارائه بیمه نامه معتبر توسط شرکت معتبر بیمه
  • استفاده از کادر بسته بندی برای سرعت در انجام کارها
  • استفاده از رانندگان مسلط به مسیر
  • ارائه تخفیف‌های ۴۵% شرکت بارسنتر

قیمت و هزینه باربری به چه عواملی بستگی دارد؟

بعد از بسته بندی نکته ای که بسیار در سلامت وسایل شما وجود دارد انتخاب ماشین باربری هست. خودرو‌هایی که شرکت باربری میدان الغدیر برای جابه جایی بار ارائه می‌دهد شامل: کامیون‌های ۶ و ۷ متری، وانت بار، نیسان بارها، ایسوزو، ماشین‌های vipو… هستند که شما می‌توانید بنابر حجم و اندازه اثاث منزل تان یک یا چند خودرو نقلیه را انتخاب نمایید و شرکت باربری بارسنتر با دادن مشاورات لازم  شما را در انتخاب ماشین‌های باربری راهنمایی خواهد کرد.

در اسباب کشی مطمنا باید نکاتی را در نظر بگیرید که هزینه‌ها و قیمت‌ها با این نکات رابطه مستقیم دارندهزینه‌ها به تعداد اثاث شما بستگی دارد، اینکه شما به چند نفر کمک برای حمل و نقل اثاثیه تان نیاز دارید یا شرکت باید برای شما چند نفر کارگر را ارسال نماید. و دیگر مسله ای که هنگام برآورد هزینه‌ها توسط مشاوران ما از شما سوال می‌شود تعداد طبقات آپارتمان و عدم وجود آسانسور هست. هزینه باربری در بارسنتر پایین‌ترین نرخ را دارد و زیر نظر اتحادیه باربری هست. اما اگر می‌خواهید هزینه‌های اضافی حمل و نقل متوجه شما نگردد بهتر است به یک سری نکات دیگر توجه نمایید.

شما می‌توانید برای مطلع شدن از قیمت‌های دقیق باربری و اسباب کشی فقط با یک تماس با شماره باربری بارسنتر از قیمت‌های ما با خبر شوید و تصمیم نهایی را با اطلاعات کامل بگیریدو مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در شبانه روز پاسخگو سوالات شما هستند. باید در نظر داشت ما در مقابل قیمت مناسب و ارزانی که به شما پیشنهاد می‌کنیم کار با کیفیت و تضمینی را به شما تحویل خواهیم داد و تا به امروز تمامی مشتریان ما از خدمات شرکت باربری میدان الغدیر بارسنتر رضایت کامل را داشته اند.

ارائه بیمه نامه معتبر توسط باربری میدان الغدیر:

مجموعه بارسنتر برای اینکه به شما اطمینان خاطر بابت سلامت وسایل را بدهد برای تمام وسایل شما بیمه در نظر می‌گیرد تا خیال شما از بابت آن‌ها مطمئن باشد که بار شما از مبدا سالم به مقصد مورد نظر شما خواهد رسید در واقع همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل را برای شما عزیزان به صورته پیشرفته و نوین ارائه دهد.

ما نگرانی و حساسیت شما را برای جابه جایی و آسیب دیدن به وسایلتان کاملا درک خواهیم کرد به همین خاطر برای شما بیمه نامه باربری را در نظر گرفته ایم تا به شما تضمیین دهیم که جابه جایی و حمل نقل بار توسط باربری میدان الغدیر بسیار مطمن هست. ما با توجه به میزان بار شما بیمه نامه را تضمیین خواهیم کرد که البته شرکت بار سنتر این قابلیت را دارد که میزان بیمه نامه را برای شما افزایش دهد مثلا اگر بار شما از ارزش بالایی قیمت برخوردار است ما  می‌توانیم سقف بیمه نامه را برای شما افزایش دهیم. وجود بیمه نامه باعث می‌شود تا از ضرر و زیان ناشی از هر اتفاق پیش‌بینی نشده جلوگیری شود و تضمین خاطر برای مشتریان هست ما این ضمانت را برای شما مشتریان عزیز فراهم خواهیم کرد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری میدان الغدیر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری میدان الغدیر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری میدان الغدیر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند