چرا باید باربری قاسم آباد را انتخاب نماییم؟

باربری قاسم آباد مؤسسه حمل‌ونقل و باربری شهری و بین‌شهری اعلام می‌نماید که آماده ارائه خدمات باربری به همشهریان عزیز تهرانی هستیم شما می‌توانید از تهران به تمامی نقاط دنیا با ۴۵% تخفیف تمامی بارهای خود را انتقال دهید. گروه حمل‌ونقل و باربری مجموعه بار سنتر یکی از بهترین باربری‌های سطح تهران است.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

باربری قاسم آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

این مجموعه عظیم با داشتن شعبه‌های متفاوت توانسته دسترسی مردم را به باربری و اسباب‌کشی راحت‌تر کند. مثلاً مدیریت مجموعه باربری قاسم آباد برای راحتی کار شما و دسترسی آسان‌تر با وجود ترافیک و شلوغی‌های روزمره شعبه‌های مختلفی را در سطح شهر قرار داده است. عزیزانی که در محدوده  کیانشهر زندگی می‌کنند می‌تواند از اتوبار کیانشهر استفاده نمایند.

حمل و جابه جایی وسیله‌های سنگین توسط کارگران نیرومند:

وجود صدها ناوگان آماده خدمات در مجموعه باربری بار سنتر مستقر هستند تا بتوانند تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما عزیزان انجام دهند. مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن نیروهای آموزش‌دیده و ماهر سعی بر این دارد که تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را ارائه دهد. باربری قاسم آباد یکی از بهترین باربری‌های سطح تهران است که در سریع‌تر زمان ممکن درخواست مشتری را انجام خواهد داد. همچنین باوجود ماشین‌های استاندارد و مجهز که در باربری وجود دارد هر نوع نیاز مشتری و همشهریانمان در این باربری برآورده خواهد کرد. باربری قاسم‌آباد با وجود نیروهایی که در نظر گرفته است تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام خواهد داد. باربری قاسم آباد در شرق تهران قرار دارد و عزیزانی که در شرق تهران زندگی می‌کنند می‌توانند به‌راحتی به باربری قاسم‌آباد دسترسی داشته باشند. همچنین با در نظر گرفتن کارگران زبده و نیرومند تمامی اساسی شما را جابه‌جا می‌کند. این وسایل هرچقدر هم سنگین باشند با استفاده از اعزام چندین کارگر آن‌ها را براحتی برای شما جابجا خواهیم کرد کارگران ما آموزش‌های لازم را جهت جابجایی اسباب سنگین مثل گاوصندوق‌ها، میزهای ناهارخوری، یخچال‌های سایدبای‌ساید، پیانوها و همچنین وسایل سنگین را دیده اند. لازم نیست شما به‌تنهایی این وسایل سنگین را جابه‌جا کنید و دچار آسیب‌دیدگی شوید بلکه کارگران ما به صورت زبده و نیرومند تمامی این وسایل را برای شما جابجا خواهند کرد. هر وسیله‌ای که سنگین است را می‌توانید به کارگران باربری قاسم آباد بسپارید. مشتریان عزیز توجه داشته باشید که حمل وسایل سنگین بسیار کار دشواری است و حتماً باید توسط چندین نفر انجام شود. و به‌تنهایی باعث ایجاد صدمه به خودتان می‌شود. پس ما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را به‌تنهایی انجام ندهید بلکه با کمک گرفتن از باربری قاسم‌آباد می‌تواند براحتی در کم‌ترین زمان ممکن بارهای سنگین خود را جابجا کنید.

بسته بندی با نیروهای کاربلد باربری قاسم آباد:

دیگر خدمات ویژه‌ای که باربری قاسم‌آباد برای شما عزیزان انجام می‌دهد بسته‌بندی است بسته‌بندی اثاثیه منزل و یا حتی بسته‌بندی وسایل  اداری را می‌توانید به تیم حرفه‌ای بسته‌بندی باربری قاسم آباد بسپارید این کار توسط افراد متخصص به صورت ایمنی و استاندارد انجام خواهد شد ما در بسته‌بندی دقت زیادی می‌کنیم که تمامی بارهای شما به‌صورت بسته‌بندی شده در مقصد موردنظر شما تحویل داده شوند. ما توصیه می‌کنیم که حتماً تیم بسته‌بندی را سفارش دهید تا با اعزام نیروهای خود در محله اسباب‌کشی تمامی وسایل شما از وسایل درشت گرفته تا وسایل ریز را برای شما بسته‌بندی کنیم. لازم نیست خودتان به‌تنهایی ساعت‌ها به دنبال کارتن اسباب کشی باشید یا این‌که وسایل خود را به تنهائی بسته‌بندی کنید بلکه مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن کارتون‌های چندلایه‌ای مستحکم این کار را برای شما انجام می‌دهند. تمامی وسایل شما در نایلون‌های حباب دار بسته‌بندی می‌شوند و درون کارتن‌های چندلایه قرار می‌گیرد تا در هنگام رفت‌وآمد و تردد در مسافت آسیبی به وسایل شما وارد نشود. به همین خاطر شما می‌توانید هنگام تماس با مشاوران باربری قاسم آباد تیم بسته‌بندی را سفارش دهید. تیم بسته‌بندی شامل چندین نیروی ماهر و حرفه‌ای هستند. که آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی صحیح وسایل شما دیده‌اند.

 

با هزینه‌های مناسب می‌توانید تیم چیدمان را رزرو نمایید:

شاید در تبلیغات صدها آگهی باربری ارزان را دیده باشید اما لازم است بدانید که کیفیت را فدای ارزانی قیمت‌ها نکنید. زیرا تمامی وسایل شما قرار است در دسترس باربری که انتخاب می‌کنید قرار بگیرد. به همین خاطر شما باید صبر داشته باشید که یک باربری را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب خدمات باکیفیت را به شما عرضه دهد. ما به شما باربری قاسم آباد را معرفی می‌کنیم با استفاده از تخفیف‌های۴۵% این باربری می‌توانید هزینه‌های خود را در اسباب کشی و باربری کاهش دهید. تمامی قیمت‌های ما منصفانه است و زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران قرار دارد. به همین خاطر شما می‌توانید با مبلغی با پرداخت مبلغ منصفانه تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهید. باربری و اسباب‌کشی بستگی به مسافت بار شما، تعداد کارگران، محل اسباب کشی، و نوع اسباب کشی شما دارد. به همین خاطر ما نمی‌توانیم یک قیمت ثابت و برای باربری و اسباب‌کشی برای شما عزیزان در نظر بگیریم برای آگاهی از قیمت‌های ثابت می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید. تا آن‌ها در رابطه با نحوه اسباب‌کشی و نوع  اسباب‌کشی شما یک قیمت ثابت را به شما پیشنهاد دهند. به تمامی قیمت‌های باربری قاسم آباد منصفانه است و قیمتی که در آخر کار برای شما مشتریان در نظر گرفته شده است را دریافت خواهیم کرد. این قیمت نه بیشتر می‌شود نه کم‌تر.

شرکت باربری بار سنتر این افتخار را دارد که همیشه خدمت‌گزار شما همشهریان عزیز تهرانی در امر اسباب‌کشی و باربری باشد به همین خاطر ما تمامی خدمات اسباب‌کشی از صفر تا صد را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

شما می‌توانید برای انجام یک اسباب‌کشی راحت و بی‌دردسر و تیم چیدمان بار سنتر را سفارش دهید. تیم چیدمان یک تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده هستند متشکل از افرادی آموزش‌دیده و حرفه‌ای هستند که با توجه به علم و تکنولوژی که در اختیار دارند می‌توانند وسایل برقی و الکترونیکی را برای شما نصب و راه‌اندازی کنند. همچنین می‌توانند طبق سلیقه شما دکوراسیون منزل شما را انجام دهند. دیگر لازم نیست به تنهایی تمامی وسایل را جابجا کنید یا وسایل چیدمان شده را از کارتون‌های مخصوص باربری به‌تنهایی خارج کنید. بلکه با استفاده از رزرو تیم چیدمان تمامی کارتون‌ها برای شما در جای خود قرار می‌گیرد و طبق سلیقه شما مشتریان عزیز تمامی دکوراسیون منزل شما انجام می‌شود. و همچنین لوازمی مثل تلویزیون، یخچال، و دیگر لوازم الکترونیکی را می‌توانید براحتی نصب و راه‌اندازی کنیم. تنها با رزرو تیم چیدمان باربری قاسم آباد می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

باربری قاسم آباد با ارائه ماشین‌های مجهز باربری:

ماشین‌هایی که در باربری قاسم آباد برای شما عزیزان استفاده می‌شوند همگی به صورت مسقف و روباز است. شما می‌توانید در انواع فصل‌های تابستان و زمستان و بهار از این نوع ماشین‌ها استفاده کنید. ما به شما در فصل‌های زمستان ماشین‌های مسقف را پیشنهاد می‌کنیم زیرا به خاطر شرایط بد آب‌وهوایی برای این‌که وسایل شما صدمه نبیند می‌تواند از ماشین مسقف باربری قاسم آباد استفاده نمایید. تمامی ماشین مجموع بار سنتر به صورت کف پوشی و موکت شده هستند تا در صورت بروز هرگونه صدمه و ضربه به وسایل‌ها و کارتون‌ها آسیبی وارد نشود. به همین خاطر ماشین‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان باربری قاسم آباد از لحاظ فنی چک می‌شوند. تا در حین تردد و رفت‌وآمد مشکلی برای شما پیش نیاید شما می‌توانید از وانت‌بار و نیسان مجموع بار سنتر استفاده نمایید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید. اگر مقدار وسیله باربری شما و حمل‌ونقل شما کم است می‌توانید از وانت‌بارها استفاده کنید وانت‌بارها علاوه بر سرعتی که در انتقال بار دارند می‌توانند از هزینه کم‌تری هم برخوردار شوند. اما برای جابه‌جایی برون‌شهری می‌تواند از کامیون‌ها و خاورها استفاده کنید. که به‌صورت مسقف هستند و می‌توانند بار شما را به صورت محافظت‌شده به مقصد موردنظر انتقال دهند. شما می‌توانید به صورت۲۴ساعته با باربری قاسم آباد در تماس باشی و در حین تماس می‌توانید از مشاوره رایگان برخوردار شوید کارشناسان ما در مجموع بار سنتر به صورت شبانه‌روز در تلاش هستند تا تمامی سوالات شما را پاسخ‌گو باشند. به همین خاطر شما می‌توانید برای راهنمایی‌های لازم با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید و سفارش خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید. و آن‌ها در روز تعیین شده تمامی نیروهای خود را برای شما عزیزان اعزام می‌کنند تا لذت یک اسباب‌کشی خوب را در کنار تیم حرفه ای مجموع بار سنتر داشته باشید. به همین خاطر چند روز قبل از شروع اسباب‌کشی می‌توانید با تیم تخصصی ما تماس گرفته و نوبت خود را توسط کارشناسان ما ثبت نمایید. تا بدون هیچ اتلاف وقتی نیروهای خود را برای شما عزیزان ارسال نمایید. تمامی مشتریان ما تا به امروز از خدمات ویژه‌ای که مجموعه باربری قاسم‌آباد برای آن‌ها در نظر گرفته است راضی بوده‌اند. و تمامی تلاش ما بر این است که خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما عزیزان گسترده‌تر کنیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری قاسم آباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری قاسم آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری قاسم آباد کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند