حمل اثاثیه مطمئن در باربری شهید مدنی:

قطعا هر باربری در تهران که بتواند رضایت و اعتماد کامل مشتریان را کسب نماید، در میان مردم محبوب‌تر و موفق‌تر خواهد بود. باربری شهید مدنی در سال‌های اخیر به دلیل گسترش خدمات خود و کسب رضایت مشتریان زیاد توانسته است خدمات خود را نه تنها در تهران بلکه در سایر استان‌های کشور ارائه دهد. از آنجا که شرکت‌های باربری زیادی در سطح تهران این خدمات را ارائه می‌دهند، اتوبار و باربری شهید مدنی تمرکز خود را بر روی کیفیت و مسئولیت پذیری گذاشته است. از این رو سعی نموده که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری شهید مدنی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزایای انتخاب باربری شهید مدنی:

اگر حمل بار و اسباب کشی منزل و یا محیط کار خود را به پرسنل و کارکنان ما در شرکت حمل بار و اتوبار شهید مدنی واگذار کنید ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی مراحل اثاث کشی از جمع آوری و بسته بندی تا حمل و نقل دوباره لوازم توسط کادری مجرب و با تجربه انجام شده و می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که هیچ گونه مشکلی در زمان جابجایی پیش نخواهد آمد.

اگر لوازم سنگین و با ارزشی را در میان لوازم منزل خود دارید و نگرانی بابت حمل این لوازم دارید، ما این خبر خوب را به شما خواهیم داد که حمل لوازم سنگین توسط موسسه حمل بار و باربری شهید مدنی با بهترین وسایل انجام شده و در کنار بسته بندی مناسب نگرانی بابت حمل و آسیب دیدن لوازم خود نداشته باشید.

باربری شهید مدنی در هر حمل باری یک سری وسایل حساس و خاص برای مشتری وجود دارد. حساس بودن وسایل یا به خاطر ارزش بالای آن کالا می‌تواند باشد یا این که این وسایل حساس هستند و قابلیت شکنندگی دارند و یا این که وزن اجناس بالا است. برای همین چگونگی حمل و انتقال اثاثیه حساس دانش و تخصص کافی لازم دارد.  اگر تصمیم به تعویض مکان و منزل گرفتید و فرایند اثاث کشی به صورت صفر تا صد توسط پرسنل باربری مجیدیه در استان تهران برای شما انجام می‌گیرد، در هر ساعتی و حتی ایام تعطیل می‌توانید با دفتر شرکت باربری بارسنتر تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وسایل نقلیه مطمئن و استاندارد باربری:

استفاده از ماشین و وسایل نقلیه پیشرفته و مجهز متناسب با نوع بار و اثاثیه مشتری از دیگر سیاست‌هایی است که مدیریت باربری بارسنتر برای تحقق اهداف خود از آن استفاده می‌کند. هدف اصلی یک شرکت اتوبار رساندن مطمئن بار و سالم رساندن بار مشتری به مقصد و رضایت مشتری است. برای همین تیم باربری شهید مدنی تمام توان خود را به کار می‌برد تا با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و پرسنل ماهر بار مشتری را سالم به مقصد برساند.

در اتوبار شهید مدنی ماشین‌های متفاوت از نیسان بار و وانت بار گرفته تا کامیون‌های برزگ و پیشرفته حمل بار با کیفیت و مجهز موجود است. باربری شهید مدنی , اتوبار شهید مدنی از این ماشین‌ها متناسب با نوع بار استفاده می‌کند. برای حمل بار با حجم کم از وانت بار و نیسان بار و برای بارهای بسیار بزرگ با فاصله انتقال طولانی از ماشین‌های بزرگ‌تر مثل کامیون‌های بزرگ استفاده می‌کند.

باربری بارسنتر در نهایت صداقت این الزامات را به بهترین نحو برای مشتریان خود به انجام رسانیده است و خود را متعهد به انجام این اصول در آینده نیز کرده است. برای دریافت خدمات باربری شهید مدنی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاورین تماس حاصل نموده تا تمام امکاناتی را که مورد نیاز شما است را به راحت‌ترین شکل در اختیار شما قرار دهند.

بسته بندی ایمن با پرسنل متخصص

در موسسه حمل و باربری شهید مدنی افرادی ممتخصص، حرفه ای و متخصص با استفاده از اصول درست بسته بندی وسایل منزل و همچنین چیدمان کالا و حمل اقلام مختلف منازل، به کمک ماشین آلات و تجهیزات مدرن، کار اسباب کشی را به انجام می‌رساند. در شرکت ما وسایل نقلیه متنوعی برای انتقال اقلام مختلف تدارک دیده شده و حمل و نقل وسایل به صورت کاملا کارشناسی شده و برنامه ریزی شده انجام می‌پذیرد. به علاوه برخورد پرسنل با مشتریان همواره با صبر و شکیبایی کامل و کارکنان خوش برخورد، نمامی خواسته‌های مشتری را به صورت کامل و اصولی برای آن‌ها انجام می‌دهند.

باربری و اتوبار شهید مدنی سرویس دهی سریع و مطمئن و حمل بار حرفه ای را انجام می‌دهد. اگر تصمیم به تعویض مکان و منزلتان گرفتید و فرایند اسباب کشی به صورت صفر تا صد توسط پرسنل باربری شهید مدنی در استان تهران برای شما انجام می‌گیرد، در هر ساعتی و حتی ایام تعطیل می‌توانید با دفتر شرکت باربری بارسنتر تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کارکنان حاضر در باربری شهید مدنی با استفاده از تجهیزات بسته بندی مدرن و وسایل پیش نیاز پیشرفته، بسته بندی کالا را به صورت کاملاً محکم و با استفاده از کارتن‌های با کیفیت انجام می‌دهند. در نظر داشته باشید که اجناس در هر نوعی روش و متد بسته بندی خاصی را نیاز دارد. مثلا لباس‌ها در کارتن‌های رگال دار چیده می‌شوند یا وسایل شکستنی و حساس در کارتن‌های مخصوص و با نایلون‌های حباب دار محکم می‌شوند تا بدین ترتیب سلامت آن‌ها حفظ شود.

اگر شما هم به دنبال بهترین خدمات و سرویس‌ها در زمینه حمل بار، اسباب کشی، حمل و نقل اسباب منزل و یا جابه جایی هر نوع وسیله ای هستید، اتوبار و باربری شهید مدنی بهترین خدمات را برای شما فراهم می‌کند. اعتماد سازی در میان مشتریان و جلب اطمینان آن‌ها باعث شده است که این شرکت باربری فعالیت‌های خود را به سایر استان‌های دیگر کشور نیز گسترش دهد. همچنین تمامی هزینه‌های دریافتی کاملا با کیفیت خدمات ارائه شده متناسب بوده و زیر نظر اتحادیه باربری هستند و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد.

نحوه دریافت خدمات حمل اثاثیه در منطقه شهید مدنی تهران:

خیابان مدنی (نظام آباد) از تقاطع خیابان انقلاب آغاز شده و به میدان رسالت ختم می‌شود و خیابان سبلان نیز از شمال از میدان سبلان (تقاطع خیابان قصر با بزرگراه صیاد) شروع و از سمت جنوب به خیابان دماوند (تهران نو) متصل می‌شود. ایستگاه متروی شهید مدنی، یکی از ایستگاه‌های متروی تهران است که در خیابان شهیدمدنی چهار راه گلچین بالاتر از بیمارستان امام حسین واقع شده‌ است. این ایستگاه در خط دو مترو تهران قرار دارد.

خیابان شهید مدنی (خیابان نظام‌آباد) و خیابان سبلان از جمله معروف‌ترین خیابان‌های این منطقه‌ هستند و چهارراه نظام‌آباد تقاطع این دو خیابان است. خیابان‌های ناجی، شارق (رجبی)، امیرشرفی، کهن و حسینی در نظام‌آباد جنوبی و خیابان سبلان و لشکر، ارباب مهدی (بخت‌آزاد) و وحیدیه (داودی) در قسمت شمالی خیابان قرار دارند.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های محله شهید مدنی ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری شهید مدنی به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. به علاوه می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌های مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط باربری شهید مدنی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری شهید مدنی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.