باربری شهید ثانی جهت ارائه خدمات اسباب کشی:

آیا روز اسباب کشی شما فرا رسیده است؟ نگران هستید که در این مدت کوتاه چگونه وسایل خود را بچینید؟ نگران نباشید شما می‌توانید با انتخاب باربری شهید ثانی تمامی خدمات اسباب کشی را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان، نیروهای خبره و متعهد، ابزارهای مدرن بسته بندی، ماشین آلات مجهز و … خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کند و یک تجربه بی نظیر را به آن‌ها اهدا خواهد کرد شما می‌توانید در کنار تیم حرفه ای ما لذت یک اسباب کشی راحت را تجربه نمایید.

۴.۷/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری شهید ثانی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شرکت باربری شهید ثانی با ارائه خدمات بسته بندی آسایش را در اسباب کشی برای شما به ارمغان خواهد آورد شما می‌توانید با انتخاب باربری بارسنتر تمامی مراحل سخت اسباب کشی را پشت سر بگذارید. خوب است بدانیم که از مهم‌ترین مواردی که در امر اسباب کشی لوازم منزل باید بدان توجه ویژه شود بسته بندی اساسی و اصولی تمامی وسایل است. شرکت‌های باربری و اتوبارهای مختلف و متعددی وجود دارند که در زمینه اسباب کشی و جابجایی به مشتریان و افراد مختلف خدمات رسانی می‌کنند اما اینکه یک شرکت باربری مورد اعتماد را پیدا کنید بسیار  باید دقت بالایی داشته باشید.

انتخاب یک شرکت مطمئن و قابل اعتماد باید بر اساس فاکتورها و ویژگی‌های مشخصی صورت بگیرد. چرا که مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت اسباب کشی بر عهده این شرکت‌ها خواهد بود رضایت مشتریان همیشگی و دائم بارسنتر باعث شده است که  توجه تمامی مشتریان به شرکت باربری بارسنتر جلب شود.

خدمات با ارزش شرکت باربری شهید ثانی:

با توجه به آنکه اسباب کشی و انتقال لوازم منزل و … به محلی دیگر نیاز به صرف انرژی، زمان و پول زیادی است، بهترین راهکار می‌تواند استفاده از  شرکت‌های باربری است. زیرا شما با انتخاب یک شرکت باربری مناسب  دیگر احتیاج نیست که مراحل اسباب کشی را به تنهایی انجام دهید شرکت باربری شهید ثانی که در محدوده شهید ثانی قرار دارد یکی از شعبه‌های مجموعه بارسنتر هست که دسترسی شما عزیزان را در این منطقه راحت‌تر کرده است. مزایا انتخاب این شرکت می‌تواند شامل موارد زیر شود:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها
  • مشاوره با کارشناسان باربری بارسنتر
  • استفاده از نیروهای کار بلد و مجرب
  • ارائه بیمه نامه رایگان
  • استفاده از ماشین‌های مجزا باربری
  • تضمین سلامت و امنیت بار

شما می‌توانید با انتخاب باربری شهید ثانی از این خدمات بهره مند شوید و مجموعه باربری بارسنتر را در هر نقطه مختلف تهران می‌توانید به دوستانتان  معرفی نمایید.

بسته بندی اثاثیه با تیم حرفه ای بارسنتر:

اولین گام برای جابجایی بار و اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل است که مطمنا اگر بخواهید به تنهایی آن را انجام دهید کار بسیار سختی است. با ارسال تیم بسته بندی باربری شهید ثانی  این امر به ویژه برای ظروف و اثاثیه شکستنی بسیار کار راحتی است زیرا با استفاده از تجهیزات کامل برای شما ظروف را بسته بندی خواهند کرد. بسته بندی موجب می‌شود تا احتمال آسیب دیدگی اثاثیه به کم‌ترین حد ممکن برسد و همچنین با دسته بندی منظم اسباب و وسایل، جابجایی آن‌ها نیز راحت‌تر و تسریع خواهد شد به همین خاطر کافیست تا لوازم خود را به ما بسپارید و به صورت بسته بندی شده و ایمن تحویل بگیرید. باربری شهید ثانی با تولید کارتن‌های چندلایه و مقاوم و با استفاده از فوم، نوار چسب‌های مخصوص و ابزار بسته بندی به بهترین نحو بسته بندی در کم‌ترین زمان با استفاده از مناسب‌ترین تجهیزات بسته بندی را برای شما تحویل خواهند داد.

انتخاب یک شرکت باربری مناسب باید بر اساس فاکتورها و نکات خاصی انجام گیرد تا از سلامت و امنیت لوازم در طی مراحل مختلف اسباب کشی مطمئن بود تمامی باربری‌هایی که توسط شما عزیزان انتخاب می‌شود باید یک سری فاکتورهای لازم را داشته باشند. خدماتی که مجموعه بارسنتر ارائه می‌دهند بسیار متفاوت هست این خدمات شامل موارد زیر هست.

  • حمل بار و جابجایی  از تهران به هر نقطه دلخواه شما
  • ارسال تیم بسته بندی به صورت حرفه ای و آموزش دیده
  • مشاوره آنلاین به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان بارسنتر
  • ارسال تیم چیدمان برای تغییر دکوراسیون منزل جدید
  • ارسال کارگران نیرومند و زبده
  • استفاده از رانندگان مسلط به جاده

استفاده از ماشین‌های مجهز در باربری شهید ثانی:

به چه خودرویی برای حمل بار نیاز دارید؟ وانت بار؟ نیسان وانت؟ کامیون یا کامیونت؟ هرگونه اتوبار و خودرویی که مناسب تعداد اثاثیه یا حجم بار شما باشد را در اختیارتان قرار می‌دهیم باربری شهید ثانی با داشتن ماشین‌های باربری نوین و رانندگان بسیار ماهر آماده ارائه خدمات برای ارسال کردن بارهای شما به سایر شهرها هست. برای جابجایی اثاثیه کامل منزل  معمولا به کامیون‌های بزرگ و مجهز نیاز دارید و برای جابجایی چند وسیله شاید با یک وانت یا نیسان وانت نیز بتوان این کار را انجام داد باربری بارسنتر با صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر اینکار را برای شما انجام می‌دهد. اما انچه مهم است این است که این فرآیند با کم‌ترین و بهترین هزینه برای شما انجام شود به همین خاطر شما با انتخاب باربری بارسنتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% ما بهره مند شوید. باربری بارسنتر با استفاده از بیمه نامه معتبر برای شما عزیزان  تضمیین سلامت بار را در نظر گرفته است تنظیم کردن بیمه نامه برای مشتری هزینه زیادی را ندارد ولی در صورت اتفاق افتادن حادثه‌های پیش بینی نشده تمام خسارت وارد شده به کالا را به مشتری پرداخت می‌کند شرکت باربری بارسنتر خسارت وارد شده را برای شما عزیزان جبران خواهد کرد که البته با انتخاب باربری بارسنتر درصد اینکه به وسایل شما اسیبی وارد شود بسیار کم هست.

ارائه تیم حرفه ای بارسنتر در خدمات اسباب کشی:

باربری شهید ثانی تمام کارهای باربری شما را انجام می‌دهد و اینکارها را کاملا اصولی و به دست افراد متخصص و کاربلد انجام می‌دهد نیروهای باربری بارسنتر آموزش‌های لازم جهت چیدمان و بسته بندی و حتی حمل نقل را به طور کامل دیده اند. باربری بارسنتر با بهره گیری از نوین‌ترین روش‌های باربری و افراد متخصص در همه زمینه‌های باربری تا کنون توانسته بهترین خدمات را برای مردم عزیز ارائه کند ما با استفاده از تیم‌های حرفه ای اسباب کشی را برای شما عزیزان دسته بندی کرده ایم و به تیم‌های مختلف که هرکدام یک کار مشخص را انجام می‌دهند تقسیم کرده ایم.

  • تیم‌های بسته بندی بارسنتر: افراد و تیم‌های متخصص و کاربلد بسته بندی که انجام امورات بسته بندی را بر عهده دارند و بسته بندی را به طور کاملا اصولی انجام می‌دهند که دارای مزایای بسیار زیادی هست آن‌ها با استفاده از تجهیزات باربری بارسنتر تمامی وسایل شما را در کم‌ترین زمان ممکن بسته بندی خواهند کرد و با استفاده از نایلون‌های حبابدار از اسیب دیدن به آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.
  • کارگران نیرومند و حرفه ای بارسنتر: افراد و تیم‌های متخصص در زمینه بارچینی که بارگیری ماشین‌های باربری را عهده دارند و به بهترین صورت ممکن اینکار را انجام می‌دهند آن‌ها با دلسوزی تمام وسیله‌های شما را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهند و در حین جا به جایی بسیار مراقب هستند که به وسایل شما خدشه ای وارد نشود که در زمان حرکت ماشین لوازم تکان نخورد و باعث آسیب دیدگی نشود و در صورت ممکن بیشترین بار را برای ماشین‌های باربری می‌زنند که ماشین کم‌تری برای انتقال بارها احتیاج شود و هزینه کم‌تری را برای مشتری بدنبال داشته باشد.
  • رانندگان مسلط به را بارسنتر: تمامی رانندگانی که در مجموعه بارسنتر در حال خدمت هستند دارای سابقه طولانی کار هست رانندگان باربری شهید ثانی  بسیار باتجربه و کاربلدی هستند که به تمام خیابان‌ها و کوچه‌های شهر آشنایی کامل دارند و می‌توانند بارهای شما را در اسرع وقت به مقصد برسانند و حتی در مسافت‌های طولانی بسیار دقیق و محتاط عمل خواهند کرد.

شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما به صورت شبانه روزی نوبت اسباب کشی و یا باربری خود را رزرو نمایید. ما در هر کجای تهران برای دسترسی راحت شما به باربری شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفته ایم که همگی زیر مجموعه بارسنتر هست مثلا شما می‌توانید با نرخ اتحادیه باربری تهران به یک باربری مطمن دسترسی داشته باشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شهید ثانی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری شهید ثانی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شهید ثانی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند