حمل اثاثیه در باربری شهید باقری:

باربری شهید باقری با سال‌ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات باربری و اسباب کشی خانه در سطح استان تهران همواره توانسته است یک از شرکت‌های باربری موفق در زمینه حمل اثاثیه و حمل بار باشد که میزان رضایت و مراجعه مشتریان به شرکت باربری بارسنتر گواهی بر این امر است. باربری شهید باقری با سابقه ای طولانی در امر اثاث کشی و شناخت کامل محله‌های استان تهران و همچنین سبک‌های مختلف زندگی افراد و آشنایی و تهیه ی ملزومات مورد نیاز یک اسباب کشی بی دردسر با تکیه بر رزومه و تجربه طولانی و درخشان خود در امر باربری شما را در ساختن خاطراتی شیرین از یک اسباب کشی آسان همراهی خواهد کرد.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

باربری شهید باقری

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزایای استفاده از سرویس‌های باربری شهید باقری:

باربری شهید باقری یکی از مجهزترین و بهترین باربری‌های شهر تهران است که خدماتی عالی و بی نظیر را در زمینه باربری برای تمامی شهروندان عزیز ارائه می‌دهد. اتوبار و باربری شهید باقری دارای یک تیم کاری بسیار متعهد و مجرب است که در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری و حمل بار در شهر هستند. اتوبار شهید باقری یکی از موفق‌ترین باربری‌ها است که چندین سال سابقه در امر باربری و اتوبار را دارد و می‌توانید با اعتماد به این پرسنل، از بهترین خدمات حمل و نقل وسایل لذت ببرید.

ما در باربری شهید باقری خود را متعهد به خدمت  به شما می‌دانیم و راز موفقیت چندین ساله خود را نیز در همین امر می‌دانیم. ما معتقدیم به اینکه عمل درست بازخود درست و مثبتی  را در پی خواهد داشت و صداقت و دقت را در ارائه خدمات باربری پیشه خود کرده ایم. برنامه‌ریزی دقیق، داشتن تجربه و نیروی انسانی لازم یکی از مراحل اساسی در اسباب کشی  و باربری است. قبول نمودن اینکه در هر کاری باید با متخصص آن حوزه مشاوره نموده و کار را به آن‌ها سپرد امری کاملا بدیهی است.

باربری شهید باقری به منظور رفاه حال شما همشهریان گرامی و برطرف نمودن مشکلات و نگرانی‌های شما در حمل و نقل بار و تسهیل این امور، آماده ارائه تمام خدمات باربری به صورت صفر تا صد است. همواره تلاش و سعی ما در شرکت اتوبار شهید باقری این بوده است که بتوانیم تمام خدمات باربری خود را به شکل کامل به مشتریان خود ارائه دهیم و نگرانی و استرس‌های مشتریان را در امر باربری و اثاث کشی منزل از بین ببریم.

بسته بندی و سرویس دهی مطمئن:

برای بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ما با به خدمت گرفتن تیم فنی متخصص در این زمینه اسباب شما را به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی و نام گذاری می‌کند، تا هیچ مشکلی در هنگام فرایند جابجایی و انتقال پیش نیاید. برای بسته بندی از انواع تجهیزات مدرن و حرفه ای استفاه می‌شود و کلیه افراد موجود در شرکت اسباب کشی و باربری شهید باقری افرادی مجرب و کارآزموده هستند که دانش و مهارت حرفه خود را به خوبی یاد گرفته اند و از آن‌ها در مراحل کار استفاده می‌کنند.

اتوبار شهید باقری با در نظر گرفتن و ارائه کلیه سرویس‌ها و استفاده از تجهیزات مدرن در هنگام اسباب کشی و حمل و نقل به مشتریان خود، اعتماد کامل آن‌ها را کسب کرده و می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت باربری شهید باقری باعث شده تا مشتریان خدمات بی نظیر ما را به آشنایان خود نیز معرفی کنند، که همین مسئله نیز نشان دهنده رضایت بیشتر مشتریانی هست که با ما کار کرده اند و فرایند اثاث کشی را تجربه کرده اند.

وسایل نقلیه ایمن در محل:

حمل بار و باربری شهید باقری از بهترین وسایل نقلیه برای حمل لوازم شما استفاده کرده، تا از این طریق یک اثاث کشی آرام و ایمن را برایتان فراهم کرده باشد. مشاوران مجرب باربری شهید باقری با توجه به حجم، وزن و نوع اجناس و مسیر انتقال بار، برای مشتریان خودروهای متناسب را با توجه به نکات اشاره شده انتخاب کرده و به محل شما ارسال می‌کنند. به علاوه در مرحله ارسال وسیله، شرکت اتوبار شهید باقری یک تیم تخصصی را برای چک کردن سلامت ماشین‌ها ارسال می‌کند و این تیم وظیفه دارند روزانه خودرو‌ها را چک کرده، تا از سلامت کامل وسیله نقلیه و ایمنی اسباب کشی کاملا مطمن شوند و پس از انجام چک کردن ماشین را برای انجام سرویس دهی ارسال می‌کنند.

اتوبار و باربری شهید بافری با داشتن تجربه ای چندین ساله در حوزه ترابری، خدمات باربری و حمل بار و اثاثیه را برای شما به صورت کامل انجام خواهد داد. انجام امور حمل و انتقال توسط تیم و پرسنلی انجام می‌گیرد که در امور اسباب کشی کاملا متخصص هستند و زیر نظر اتوبار بارسنتر در تهران، کلیه امور اسباب کشی را به صورت صفر تا صد انجام می‌دهند. باربری شهید باقری یکی از باربری‌های پیشرو ارائه دهنده خدمات باربری درون شهری و برون شهری است که کلیه خدمات اثاث کشی و حمل و نقل شهری را به صورت کامل و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. تنها هدف شرکت ما ارائه برترین سرویس به همشهریان ساکن منطقه شهید باقری و کلیه نقاط کشور است.

مشتریان عزیز می‌توانید خدمات باربری و حمل اثاثیه خود را به ما بسپارید و ما اعتماد کنید و از یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر لذت ببرید. شرکت باربری شهید باقری ضامن سلامت اثاثیه شما و حمل بار سالم تا مقصد مورد نظر شما است.

نحوه دریافت خدمات اسباب کشی در منطقه شهید باقری تهران:

محله ی شهرک شهید باقری تهران از شهرک‌های ۱۲-۱۳ ساله منطقه ۲۲ تهران است که در شمالی‌ترین بخش این منطقه از تهران واقع شده‌ است. با توجه به موقعیت منطقه  اکثر ساکنان این محله را بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح کشور تشکیل داده اند و روز به روز بر جمعیت این محله از تهران افزوده می‌شود. اگر شما هم قصد دارید این محله را برای سکونت خود انتخاب کنید. شهرک شهید باقری دارای دو فاز است که فاز یک این شهرک تقریبا ۱۳ سال ساخت و دارای مجتمع‌های ۴ طبقه بدون آسانسور و ۶ طبقه با آسانسور است. فاز دوم این شهرک دارای برج‌های ۲۰ طبقه ۶ سال ساخت است و فاز دوم این محله در ضلع غربی فاز یک واقع شده است.

اگر بخواهیم محله شهرک شهید باقری را معرفی کنیم باید اول منطقه ۲۲ را کامل بشناسیم. این شهرک در شمال دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و غرب شهرک نمونه در منطقه ۲۲ قرار دارد و در ابتدا متعلق به زمین‌های شرکت تعاونی سپاه بوده است که قسمتی از آن به پرسنل و کارکنان سپاه و قسمتی به بخش‌خصوصی و شرکت تعاونی سازمان آتش نشانی و نظام پزشکی واگذار شده است و درآمد حاصل از آن در زمینه جدول‌ کشی و معابر شهرک شهید باقری و شهرک‌های اطراف صرف شده است.

اگر در استان تهران و در حوالی محله شهید باقری ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری شهید باقری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری شهید باقری انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری شهید باقری استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.