باربری شهرک رضویه ارائه خدمات شبانه روزی:

باربری شهرک رضویه  اماده ارائه خدمات, اثاث کشی منزل,حمل و نقل، اسباب کشی ادارات، جابجایی، حمل کالا,به صورت شبانه روزی همراه با پرسنل مجرب و خوش برخورد آماده ارائه خدمات باربری برای شما عزیزان است. در تمام روزهای هفته و تعطیلات می‌توانید از خدمات باربری شهرک رضویه استفاده نمایید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری شهرک رضویه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

عزیزانی که در محدوده شهرک رضویه ساکن هستند می‌توانند با یک تماس تلفنی به باربری شهرک رضویه دسترسی پیدا کنند مجموعه بارسنتر با کادر مجرب و حرفه ای در راستای ارائه خدمت به شهروندان گرامی در سراسر نقاط تهران دارای شعبه بوده  و شما می‌توانید در هر منطقه از تهران که زندگی می‌کنید به مجموعه بارسنتر دسترسی داشته باشید. مثلا عزیزانی که در محدوده میدان شهدا زندگی می‌کنند می‌توانند  به باربری و اتوبار میدان شهدا دسترسی داشته باشند. با انتخاب باربری شهرک رضویه این اطمینان را به شما در جهت تضمین و سلامت کالای و اثاث با بیمه رایگان خواهیم داد شما می‌توانید با انتخاب باربری بارسنتر وسایل خود را به سلامت در مقصد مورد نظر خود دریافت نمایید.

خدمات باربری شهرک رضوی:

شما می‌توانید برای جا به جایی بارهای ریز خود از  وانت بار و نیسان بارهای ما استفاده کنیدجا به جایی و حمل نقل در طول تمام ساعات شبانه روز صورت می‌گیرد ما  امکان اسباب کشی به صورت شبانه را برای شما عزیزان داریم با انتخاب باربری شهرک رضویه می‌توانید بار خود را از تهران به هر کجای کشور انتقال دهید.

این مجموعه  با داشتن پرسنل مجرب و خوش اخلاق کار بلد  در کنار شما عزیزان است تا یک خاطره خوب از اسباب کشی داشته باشید. کارگران نیرومند ما می‌توانند لوازم سنگین را به راحتی با استفاده از آموزش و تکنیک‌های ویژه برای شما جا به جا نمایند.

مزایای انتخاب باربری شهرک رضویه:

شما با انتخاب باربری شهرک رضویه می‌توانید از خدمات متفاوت این شرکت برخوردار شوید. باربری بارسنتر به صورت شبانه روزی خدمات متنوع را برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد خدمات ما با دیگر باربری‌های سطح شهر تهران متفاوت است همین باعث شده است که باربری بارسنتر نسبت به باربری‌های سطح تهران تمایز داشته باشد این خدمات شامل موارد زیر است.

  • استفاده از کادری خوش اخلاق و کاردان
  • بسته بندی با استفاده از تیم حرفه ای و آموزش دیده
  • ارائه خدمات بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی
  • استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  • ارائه تخفیف‌های ویژه باربری
  • ارسال کارگران زبده
  • استفاده از رانندگان حرفه ای
  • ارسال تیم چیدمان برای دکوراسیون منزل جدید
  • نصب و راه اندازی لوازم الکترونیکی و برقی

این تنها بخشی از خدمات ارزنده باربری شهرک رضویه است شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از تمامی خدمات این باربری بهره مند شوید و مشاوره رایگان را از آن‌ها دریافت نمایید.

بسته بندی را از تیم حرفه ای بارسنتر بخواهید:

با انتخاب تیم بسته بندی بارسنتر لازم نیست که شما از چندین روز قبل وسیله‌ها را جا به جا نمایید یا جمع آوری کنید زیرا با رزرو تیم بسته بندی  ما تمامی این خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهیم داد. اما لازم است که قبل از انجام اسباب کشی نکاتی را رعایت فرمایید که ما در این جا می‌خواهیم راجب این نکات برای شما مقاله ای را توضیح دهیم:

لوازم‌ها را از هم تفکیک کنید. لوازم شکستنی را از دیگر وسایل جدا سازید لباس‌ها را از قبل جمع آوری نمایید و همچنین کتاب‌ها را در کارتن‌هایی جدا قرار دهید بهتر است وسایل سنگین مثل کتاب را در کارتن‌های کوچک و وسایل سبک مثل پتو، بالش و لحاف را در کارتن‌های بزرگ بگذارید به این صورت می‌توانید وسایل را درست بسته بندی نمایید تا هنگام تخلیه بار آن‌ها را به راحتی در سر جای خود قرار دهید.

حالا نوبت می‌رسد به دسته بندی وسایل حساس مثل ظروف شکستنی  با رزرو تیم بسته بندی بارسنتر به راحتی برای شما با  استفاده از تجهیزات مدرن ظرف‌ها و وسایل شما را بسته بندی خواهند کرد موقع بسته ‌بندی ظرف‌های شکستنی شما، ظروف سنگین‌تر را ته گذاشته و ظرف‌های کوچک و ظریف را رو قرار می‌دهند تا در صورت باز شدن جعبه موقع جابه‌جایی احتمال شکستن آن‌ها کم‌تر باشد. آن ها ظرف‌های شما را در نایلون‌های حبابدار قرار می‌دهند و در کارتن‌های چند لایه مستحکم می‌گذارند بشقاب‌ها را درون نایلون‌های حبابدار می‌چینند ته کارتن و گوشه‌های جعبه وسایل دیگر قرار می‌دهند تا بشقاب‌ها سر جای خود محکم و ثابت بمانند و جابه‌جا نشوند به این صورت آسیبی به ظروف شکستنی شما وارد نمی‌شود و بر روی کارتن‌های باربری می‌نویسند که این ظروف شکستنی هستند با دقت حمل شود.

برای بسته بندی باید به شیوه اصولی رفتار کنیم جهت حمل اثاثیه ی منزل بعد از پر کردن کارتن و قبل از جابه جا کردن آن باید کارتن‌ها را قفل کنید به این معنی که باید کارتن‌ها را با استفاده از چسب‌های مخصوص باربری چسب بزنید سپس از نوار چسب پهن استفاده کنید که تیم بسته بندی باربری شهرک رضویه با استفاده از چسب‌های مخصوص برای شما این کار را انجام می‌دهد.

تیم بسته بندی باربری شهرک رضویه با جدا سازی  وسایل با ارزش از دیگر وسایل‌ها کار را برای شما راحت خواهد کرد ظروف چینی، کریستال‌ها، تابلوهای گران قیمت و…روش‌های بسته بندی خاصی دارند و باید با استفاده از نایلون‌های حبابدار و سلفون‌ها بسته بندی شوند تا در حین جابه جایی به آن‌ها اسیبی وارد نشود. بعد از بسته بندی آن‌ها را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم و کارگران بارسنتر با دقت تمام آن‌ها را برای شما جا به جا خواهند کرد.

برای بسته بندی مبلمان می‌توانید از نیروهای آموزش دیده بسته بندی تیم باربری شهرک رضویه استفاده نمایید شاید به تنهایی بسته بندی مبلمان برای شما کار سخت و زمان بری باشد. به همین خاطر تیم بسته بندی ما برای جلوگیری از اسیب دیدن به مبلمان شما قسمت تاج مبلمان را با استفاده از نایلون‌های حبابدار بسته بندی می‌کنند و برای جلوگیری از صدمه دیدن به پارچه مبلمان آن را با استفاده از سلفون‌ها بسته بندی خواهند کردتا در حین جا به جایی مبلمان شما کثیف نشود.

نرخ حمل بار به چه عواملی بستگی دارد:

شرکت باربری شهرک رضویه  این امکان را برای شما فراهم کند تا از جزئیات نرخ حمل بار در تهران آگاهی کسب کنید و اسباب کشی آسانی را تجربه کنید فقط کافیست با ما همراه باشید تا از تمامی اطلاعات و قیمت‌های باربری ما آگاه شوید شما می‌توانید در هنگام تماس با مشاوران ما از قیمت‌های باربری مطلع شوید. لازم است بدانید که نرخ و هزینه‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد پس نمی‌شود که برای هر اسباب کشی قیمت ثابتی را در نظر گرفت برخی از این عوامل شامل موارد زیر است.

  • تعداد کارگران ارسالی
  • نرخ حمل وسایل سنگین
  • استفاده از ماشین‌های باربری
  • عدم آسانسور
  • استفاده از تیم‌های مختلف باربری
  • تعداد پله‌های آپارتمان
  • میزان مسافت تا مقصد مورد نظر

نرخ حمل بار در تهران با توجه به منطقه مبدا و مقصد، شرکت باربری، میزان بار و مواردی از این قبیل متفاوت است تمامی این عوامل می‌تواند در هزینه‌های باربری تاثییر گذار باشد. وجود نرخ باربری مختلف در مواقعی موجب سردرگمی مشتریان عزیز می‌شود اما شما باید در انتخاب یک باربری مناسب دقت کافی را به خرج دهید زیرا قرار است تمامی وسایل خود را به آن باربری بسپارید، از طرفی در بعضی از مواقع تفاوت هزینه اعلام شده قبل از باربری و پس از باربری موجب ناراحتی بسیاری از افراد می‌شود به همین خاطر هنگام تماس با مشاوران باربری شهرک رضویه بارسنتر می‌توانید اطلاعات دقیق اسباب کشی را به آن‌ها بگویید تا قیمت دقیق اسباب کشی را به شما اطلاع دهند شما می‌توانید با تماس تلفنی و دریافت مشاوره اطلاعات کامل‌تری را درمورد نرخ حمل بار کسب کنید فقط کافیست با شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید برای آسودگی حال شما ما در روزهای تعطیل هم آماده خدمت رسانی برای شما مشتریان عزیز هستیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شهرک رضویه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری شهرک رضویه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شهرک رضویه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند