توصیه ما در انتخاب بابری به شما باربری دهم فروردین است:

این روزها قصد انجام اسباب کشی و باربری را دارید؟ نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید ؟نگران هستید! وسایل خود را هنوز جمع نکرده‌اید؟ نگران نباشید ما در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام دهیم. تنها با یک تماس تلفنی با باربری دهم فروردین می‌توانید از تمامی خدمات اسباب کشی و باربری بهره‌مند شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم که با انتخاب یک باربری خوب تمامی این خدمات را انجام دهید. لازم نیست به تنهایی خودتان وقتتان را تلف کنید و دنبال وسایل اسباب کشی و همچنین کار کارتون‌های اسباب‌کشی بگردید. زیرا ما در کنار شما هستیم تا از صفر تا صد اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام دهیم.

۴.۸/۵ - (۳۴ امتیاز)

باربری دهم فروردین

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات ویژه شرکت باربری دهم فروردین بهره‌مند شوید. شرکت باربری دهم فروردین با در نظر گرفتن پرسنل خوش برخورد و همچنین حرفه‌ای توانایی آن را دارد که در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت هفت روز هفته در کنار شما عزیزان اقدام به همکاری بنماید.

تک به تک مراحل اسباب کشی در کنار شما هستیم:

شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از مشاوره رایگان این تیم برخوردار شوید تا بتوانید در انجام اسباب کشی و خدمات اسباب‌کشی به‌راحتی یک تصمیم درست بگیرید پس با انتخاب باربری دهم فروردین می‌توانید تمامی خدمات اسباب کشی خود را به‌درستی انجام دهید لازم نیست تمامی مراحل بسته‌بندی را به تنهایی انجام ندهید بلکه شما با رزرو تیم بسته‌بندی باربری دهم فروردین می‌توانید خدمات بسته‌بندی را از باربری بار سنتر تحویل بگیرید. خدمات بسته‌بندی به چه صورت برای شما عزیزان انجام می‌شود. خدمات بسته‌بندی باربری بار سنتر با استفاده از تیم حرفه‌ای و تجهیزاتی که در اختیار دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام می‌شود. تمامی وسایل شما به‌صورت بسته‌بندی شده در محل اسباب کشی شما تحویل شما عزیزان خواهد شد. شما می‌توانید با رزرو تیم بسته‌بندی باربری دهم فروردین از کوچک‌ترین وسیله تا درشت‌ترین وسیله خود را به‌صورت بسته‌بندی شده تحویل بگیرید ما با استفاده از کارتن‌های چندلایه مستحکم تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم تا در هنگام باربری و حمل‌ونقل به آن‌ها آسیبی وارد نشود. حتی لباس‌ها و یا وسایل ریز و کوچک‌تر مانند کتاب یا همچنین مجسمه‌ها را برای شما بدرستی بسته‌بندی می‌کنیم. تا در هنگام جاگذاری در ماشین‌های باربری دهم فروردین به آن‌ها آسیبی وارد نشود. اگر بسته‌بندی با دقت کافی انجام نشود ممکن است درحین جابجایی به وسایل شما آسیب و صدمه برسد به همین خاطر مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن تجهیزات ویژه بسته‌بندی از این امر جلوگیری خواهد کرد. تمامی وسایل که در اختیار تیم بسته‌بندی ما قرار می‌گیرند تا وسایل بدرستی بسته‌بندی شود. ما با استفاده از ایمنی بالای کار تمامی وسایل و بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی وسایل شما نشکند. به همین خاطر با استفاده از نایلون‌های حباب دار که در اختیار داریم تمامی وسایل را بسته‌بندی و در کارتون‌ها قرار می‌دهیم. همچنین با استفاده از نوارهای مخصوص و چسب‌های مخصوص بسته‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم تا در هنگام جابجایی توسط کارگران باربری دهم فروردین مشکلی برای بسته‌های شما پیش نیاید. به همین خاطر تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات ویژه‌ای که مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما در اختیار گذاشته است استفاده نمایید. بسته‌بندی باید به صورت اصولی و ایمنی انجام شود در این صورت وسایل شما دچار مشکل می‌شود. تیم حرفه‌ای ما که در چندین سال سابقه کاری است می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل منزل شما را بسته‌بندی کنند. و توسط کارگران باربری دهم فروردین به ماشین‌های باربری بار سنتر انتقال دهند.

چیدمان را به تیم باربری دهم فروردین  بسپارید:

بعد از بسته‌بندی نوبت می‌رسد به تیم چیدمان تیم چیدمان مجموعه بار سنتر که تشکیل شده از افرادی با سلیقه همچنین با علم کافی و تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند تمامی وسایل منزل شما را بدرستی چیدمان کنند. با انتخاب تیم چیدمان باربری دهم فروردین شما می‌توانید تمامی وسایل خود را به صورت درست چیدمان کنید و در جای خود قرار دهید و خیالتان راحت باشد که با انتخاب این تیم هیچ وسیله‌ای در جعبه‌های بسته‌بندی‌شده باقی نمی‌ماند. آن‌ها قابلیت این را دارند که تمام وسایل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جای خود قرار دهند و همچنین شما می‌توانید با انتخاب این تیم لوازم برقی خود را نصب و راه‌اندازی کنید یکی دیگر از ایده‌هایی که این تیم دارد دکوراسیون منزل شما است طبق سلیقه مشتریان تمامی منزل شما چیدمان می‌شود. آن‌ها می‌توانند برای جابجایی وسایلی که حمل و نقل آن سخت است به‌تنهایی شما را کمک کنند لوازمی مثل یخچال را در جای خود قرار دهند جعبه‌ها را باز کنند. لوستر، یخچال، لباسشوئی، تلویزیون و دیگر وسایل برقی را برای شما نصب و راه‌اندازی کنند. پس با انتخاب تیم و چیدمان باربری دهم فروردین خیال خودتان را راحت کنید و اسباب‌کشی و جابجایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید باربری دهم فروردین با بیش از چندین سال سابقه کاری در زمینه اسباب‌کشی بسته‌بندی حمل و نقل همچنین حمل‌ونقل‌های خارج از شهر با یک قیمت استثنایی و همچنین تخفیف‌های ویژه ۴۵%  در کنار شما دوستان عزیز است.

قیمت‌های باور نکردنی باربری دهم فروردین :

شما می‌توانید با انتخاب باربری دهم فروردین از تخفیف‌های ویژه‌ای که این باربری برای شما عزیزان در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. این تخفیف‌ها به صورت ویژه برای مشتریان گرامی به عمل خواهد آمد با انتخاب باربری ما می‌توانید با قیمت‌های مناسب تمامی خدمات اسباب کشی را انجام دهید از لحاظ هزینه تمامی قیمت‌ها منصفانه است و لازم نیست که شما قیمت زیادی را صرف اسباب‌کشی و باربری کنید. زیرا مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب که زیر نظر اتحادیه باربری کل است خدمات خوب و باکیفیتی را توسط  پرسنل آموزش‌دیده به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. معرفی بهترین و برترین شرکت‌های باربری توسط مجموعه بار سنتر برای شما مشتریان عزیز در هر منطقه‌ای که قرار دارید انجام است مدیریت مجموعه بارسنتر برای دسترسی راحت شما به باربری و اسباب‌کشی در شعبه‌های مختلف تهران باربری و اتوبار را قرار داده است. که عزیزانی که در شرق تهران قرار دارند می‌توانند از باربری دهم فروردین استفاده نمایند.

سلامت شما با رعایت نکات ایمنی توسط مجموعه بارسنتر:

تیم باربری بار سنتر از کارگران خوش‌اخلاق مجرب و همچنین پرسنل خوش برخورد و ماهر و آموزش‌دیده تشکیل شده از تمامی ماشین‌های ما به‌صورت مسقف و روباز هستند موکت و کف‌پوش شده هستند که برای حمل وسایل شما در هنگام جابجایی مشکلی پیش نیامد و با استفاده از تجهیزات بسته‌بندی که اختیار داریم تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. تمامی مجموعه باربری دهم فروردین از صفر تا صد کار خود را به شما عزیزان به‌صورت متعهد انجام می‌دهند و در هر گونه بروز خطا یا مشکل احتمالی تمامی خسارت وارد شده توسط مدیریت مجموعه بار سنتر به شما عزیزان پرداخت خواهد شد نگران نباشید زیرا ما به‌درستی و با استفاده از ایمنی کامل و رعایت استاندارد تمام می‌شوند باعث به وجود مشکلی که امروزه در جهان پیش آمده است حساسیت مشتریان نسبت به اسباب کشی بیشتر شده است. نگران نباشید با وجود شرایط کرونا که امروز جهانگیر شده است ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و دستکش در خانه‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و نکات ایمنی را رعایت می‌کنیم زیرا سلامت شما بسیار برای ما قابل اهمیت است. پس به همین خاطر مجموع باربری دهم فروردین با استفاده از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل شما حضور پیدا می‌کنم بدون این‌که کوچک‌ترین حساسیتی برای شما ایجاد کنند. تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و حمل و نقل می‌کند ما به‌صورت شبانه‌روزی آماده انجام خدمات اسباب‌کشی برای شما مشتریان عزیز هستیم کافی‌ست با شماره که در بالای صفحه درج شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید. شما می‌توانید در هر کجا از شرق تهران قرار دارید تنها با تماس با یکی از شماره‌های بالا به نزدیک‌ترین باربری و اتوبار خود متصل شوید. مثلاً عزیزانی که در محدوده خیابان دهقان قرار دارند می‌توانند با دسترسی به اتوبار خیابان دهقان براحتی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهد ما برای راحتی و سهولت کار شما در نقطه به نقطه تهران شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری دهم فروردین بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری دهم فروردین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری دهم فروردین کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند