حمل نقل را با باربری بارسنتر تهران به قم تجربه کنید:

باربری تهران  به قم با بیش یک دهه سابقه در زمینه حمل و نقل بار از تهران به استان قم و سایر نقاط کشور فعالیت می‌نماید. این مجموعه افتخار دارد در راستای آسایش و اطمینان هموطنان گرامی در زمینه حمل و نقل انواع بار اعم کالاهای مواد اولیه، نمایشگاهی، اثاثیه منزل، کالاهای گمرکی به کلیه ارگان‌ها و سازمان و شرکت‌های دولتی و خصوصی خدمات ارائه نماید.

۴.۷/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری تهران به قم

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ویژگی‌هاو تعرفه‌های یک باربری خوب برای اسباب کشی:

شرکت بارسنتر همیشه بر این تلاش بوده که  رضایت مشتریان خود را جلب کند. این شرکت از ویژگی‌های یک باربری معتبر و محبوب از نگاه مشتری آگاه است و پیوسته هدف ما رضایت مشتریان از نحوه حمل نقل بار تا کادر اجرایی ما است.

ویژگی‌های یک باربری خوب از دید مشتریان:

  1. انجام خدمات باربری به صورت شبانه روزی
  2. ارائه بیمه باربری و بار نامه دولتی
  3. داشتن کادری مدیریتی و نیروهای آموزش دیده
  4. بکارگیری نیروهای ماهر و حرفه ای
  5. پیگیری از شروع کار تا پایان کار
  6. حضور به موقع در محل
  7. بسته‌بندی وسایل  به صورت تکنیکی
  8. حمل بار خصوصاً اثاثیه سنگین
  9. چیدمان و بارگیری صحیح بار در ماشین
  10. ارائه ماشین‌های باربری مناسب
  11. انتقال بار به صورت ایمنی
  12. حضور به موقع همکاران در محل باربری
  13. تخلیه بار با دقت بالا
  14. تعرفه مناسب باربری تهران به قم

قیمت‌های باربری تهران به قم کاملاً از فیلترهای قانونی اتحادیه باربری می‌گذرد. از هزینه ثابت باربری گرفته تا دستمزد کارگر یا خدمات وابسته‌ همچون بسته بندی، چیدمان اثاثیه و … و این هزینه بستگی به مسافت و میزان بار شما دارد.

شرکت بارسنتر باربری تهران به قم در تعیین قیمت‌های متغیر رضایت مشتری را به صورت کامل در نظر می‌گیرد. تنها با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب شاهد خدماتی با کیفیت واقعی خواهید بود. در صورت تماس شما با مشاورین بارسنتر قیمت باربری تهران به قم براساس مسافت و میزان بار مورد نظر شما اعلام خواهد شد.

چه عواملی در قیمت‌های باربری تاثیر دارد؟
میزان اثاثیه و بار
شرایط مبدأ و مقصد(تهران به قم)
نوع ماشین باربری مورد نیازکه بستگی به نوع وسیله شما دارد
تعداد کارگر ارسال شده
ساعات باربری از زمان شروع تا پایان کار
میزان دستمزد کارگران حمل بار و باربری تهران به قم  در شرکت بارسنتر به میزان اثاثیه و طبقه در ارتباط است هرچه میزان اثاثیه و تعداد طبقات شما بیش‌تر باشد هزینه هم بالاتر خواهد رفت. مبالغ اضافه شده توافقی است و این مبلغ در بهترین حالت ممکن جهت رضایت مشتری عزیز در نظر گرفته می‌شود.

تیم بسته بندی حرفه‌ای و آموزش دیده جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه شما
یکی از فاکتورهای اصلی در طی حمل بار تهران به قم بسته‌بندی صحیح اثاثیه و بار است. شرکت باربری تهران به قم بارسنتر همواره در تلاش است با استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات عالی ضمانت سلامت کالا را بر عهده بگیرد و ما به شما سلامت کالا و وسایل ارسالی را در حین باربری تضمیین خواهیم کرد.

چه قصد اسباب کشی داشته باشید و چه قصد ارسال جهیزیه، بار باید با بهترین تجهیزات بسته‌بندی شوند. قصد نداریم فقط بر بهترین تجهیزات بسته بندی تأکید کنیم. چرا که در صورت عدم رعایت نکات بسته‌بندی، استفاده از تجهیزات پیشرفته عملاً بی معنی می‌گردد.

شرکت باربری تهران به قم تیم بسته بندی کاملا حرفه ای و اموزش دیده را برای بسته بندی وسایل شما ارسال می‌کند تا در  کم‌ترین زمان ممکن وسیله‌ها را بسته بندی کنند. تیم بسته‌بندی بارسنتر شامل افرادی  که دارای بورد تخصصی در این زمنیه است و کاملاً به روش‌های روز دنیا  و نحوه بسته بندی صحیح تسلط دارند.

در صورت تمایل می‌توانید در هنگام رزرو سرویس باربری درخواست ارسال تیم بسته‌بندی را هم ثبت نمایید تا یک تا صد اسباب کشی بدون ذره‌ای دردسر و اتلاف وقت صورت پذیرد و برای مشاوره بیش‌تر می‌توانید با پشتیبان‌های ما تماس حاصل فرمایید.

دسترسی شبانه روزی
از مشاوره گرفته تا انجام خمات باربری، دربارسنتر به صورت ۲۴ ساعته پاسخ گو به شما مشتریان گرامی هستند.

شرکت باربری تهران به قم با درک این موضوع که شاید بیش‌تر مشتریان قادر به اسباب کشی در ساعات اداری و یا کاری نباشند و به همین علت تیم حرفه ای اسباب کشی را به صورت ۲۴ ساعته همراه با نیروهای مجرب در خدمت شما مشتریان قرار خواهد داد.

و ما به شما عزیزان این مژده را خواهیم داد که این شرکت در روزهای تعطیل و ایام تعطیل قادر به همکاری با شما مشتریان همیشگی خواهد بود.

پس اگر قصد ارسال و حمل هرگونه باری را از تهران به مقصد قم دارید با شرکت بارسنتر تماس بگیرید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

شهر قم از شهرهای بزرگ و مهم ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران واقع شده است. این شهر، در گذشته به خاطر قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. بیش‌تر ساکنان شهر قم مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند و افرادی نیز از اقلیت‌هایی مانند زرشتی و مسیحی در این شهر زندگی می‌کنند.

قم از شهرهای مهاجرت پذیر ایران است؛ به طوری که سالانه تعداد زیادی از مردم افغانستان، پاکستان و عرب به این شهر مهاجرت می‌کنند. همچنین این شهر محل دفن فاطمه معصومه (س) دختر موسی بن جعفر، امام هفتم شیعیان و به طور کلی محل زندگی تعداد زیادی از روحانیون بلندقدر شیعه بوده است. قابل ذکر است که بزرگ‌ترین حوزه علمیه ایران در این شهر قرار دارد که سالانه به تربیت تعداد زیادی از طلاب اسلامی می‌پردازد. این شهر پس از مشهد، بزرگ‌ترین شهر زیارتی ایران محسوب می‌شود؛ علت این امر وجود مرقد حضرت معصومه (س) و مزارهای متعدد علویان و نوادگان امامان و همچنین مسجد جمکران است.

نقش باربری در جوامل امروزی:

نقش باربری و حمل و نقل جاده ای بر رشد، پیشرفت و شکوفایی اقتصاد یک کشور حقیقتی است که برای همه مردم غیر قابل چشم پوشی است. مردم از طریق جاده‌ها و راه‌های ارتباطی می‌توانند وسایل و کالا‌های مورد نظر راجابه جا کنند. شرکت بارسنتر باربری تهران به قم به شما این امکان را می‌دهد که بارهای خود را با کم‌ترین خطر حین جابه جایی از جاده پر رفت آمدتهران به قم همراه با ترافیک و مسیر شلوغ ما با این اطمینان که بار شما را بدون خطر و به صورت اطمینانی در این جاده حمل نقل خواهیم کرد در کنار شما خواهیم ماند. باربری بارسنتر با ارسال بار در نقاط مختلف کشور برای جابه جایی بار از جاده‌های مختلف مثل تهران به زنجان آماده به خدمت است.

حمل بار از تهران به قم با کامیون:

کارشناسان بارسنتر در خدمت مشتریان هستند و پاسخ گوی تمامی سوالات شما برای حمل بار و اسباب کشی

ما برای کاهش هزینه ی باربری از تهران به قم مشاوران زبده و با تجربه ای را استخدام نموده ایم تا به

محض دریافت مشخصات بار بهترین و کم هزینه‌ترین روش حمل

 و نقل را به شما پیشنهاد دهند

برای ارسال بار از تهران به قم کامیون‌ها براساس وزن و حجم بار انتخاب می‌شوند به همین دلیل شرایط

حمل هر بار متفاوت است و ضروری است که با برقراری تماس با واحد حمل، نوع کامیون خود را مشخص کنید

برای حمل بارهای با حجم کم و تناز حداکثر ۳ تن باید از کامیون‌های خاور استفاده کرد

برای حمل بارهایی حداکثر با تناژ ۱۰ تن باید از کامیون‌های باری ده تن یا تک و برای ارسال بارهای ۱۵ تنی

می‌توانید از کامیون جفت استفاده کنید وحتی شرکت بارسنتر باربری تهران به قم  این امکان را به شما می‌دهد که برای جابه جایی وسایل کوچک می‌توانید از ماشین‌های وانت و نیسان استفاده کنید که هم از نظر هزینه و هم از نظر جابه جایی شرایط راحتی را برای شما محیا می‌سازد.

باربری تهران به قم با بارنامه دولتی و معتبر:

باربری از تهران به قم همرا با صدور بارنامه دولتی و معتبر توسط شرکت بارسنتر

با صدور بارنامه مطمئن باشید که بار سلامت به مقصد خواهد رسید زیرا طبق بارنامه راننده موظف است از زمان بارگیری تا تخلیه از بار محافظت کند و بار را سلامت در مقصد تخلیه کند

طبق مقررات بارنامه گیرنده و فرستنده نیر مسئول هستند و وظایفی را بر عهده دارند به این صورت که محل بارگیری و تخلیه را به درستی ثبت کنند که با این کار از هدر رفتن وقت جلوگیری می‌شود.

با بارنامه امکان سرقت و یا مفقود شدن بار به هیچ عنوان وجود نداردو به همین علت است که شرکت‌هایی که بارنامه صادر نمی‌کنند هزینه ای کم‌تر به سایر باربری‌ها اعلام می‌کنند.

باربری تهران به قم با سال‌ها تجربه و فعالیت در اسباب کشی و دراختیار داشتن مجهزترین ناوگان باربری آماده ارائه برترین و مطمئن‌ترین خدمات باربری در تهران به کلیه منازل و سازمان‌های اداری و خصوصی در تهران هستیم. باربری تهران به قم سابقه کار درخشان و خدمات منحصر به فرد و بی نظیر  اتوبار بارسنتر بهترین راهنمای شما جهت انتخاب تیم مجرب و مطمئن استدر باربری باربری تهران به قم قبل از شروع پروسه اثاث کشی یک برنامه ریزی دقیق صورت می‌گیرد و همین مسئله موجب می‌شود که تک تک مراحل حمل اثاثیه مشتریان سر وقت تعیین شده و با ایمنی کامل به مقصد برسند.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به قم انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری تهران به قم استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به قم کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‎‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند