خدمات باربری بارسنتر تهران به رشت به چه صورت است؟

خدمات باربری تهران به رشت توسط این شرکت به شرح زیر است :
خدمات بسته بندی باربری تهران به رشت
اگر برای بسته بندی بارهایتان زمان کافی ندارید، ما می توانیم در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهیم. و از سالم به مقصد رسیدن بار خود اطمینان پیدا کنید . بسته بندی درست وسایل مزایای زیادی دارد که به مواردی از آن برای شما اشاره خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه
اساب کشی آسان و به شکل مرتب
صرفه جویی در وقت شما
کاهش استرس و نگرانی برای سالم ماندن وسایل صد درصد تضمینی
کاهش خسارت در اسباب کشی

انتخاب نوع ماشین باربری توسط شما
جهت حمل بار از تهران به رشت می توانید با توجه به نیاز و حجم بار وسیله ی نقلیه مورد نظر خود را انتخاب کنید . برای انتخاب نوع وسیله ی نقلیه می شود با پشتیبان بیست و چهار ساعته ی بارسنترب مشورت های لازم را انجام دهید .

هزینه ی باربری از تهران به رشت ثابت نیست و به مسائل زیر بستگی دارد :
نوع بار
وسیله ی نقلیه انتخاب شده
بسته بندی بار
مقصد
نوع ارسال بار ( پیشتاز یا معمولی )

بار نامه و بیمه نامه
برای از اطمینان کار و اعتماد مشتریان که نیاز به باربری از تهران به رشت را دارند داشتن بار نامه و بیمه نامه لازم می باشد .

۴.۹/۵ - (۱۹ امتیاز)

باربری تهران به رشت

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

بارسنترتهران به رشت با بهترین خدمات بیمه در سطح کشور

باربری تهران رشت خدمات حمل بار و کالای  ارائه خدمات حمل و نقل کالای تهران رشت به مراکز دولتی و خصوصی اعم از حمل و نقل کالای تجاری ، مواد اولیه ، کالای ساختمانی ، مواد شوینده ، ماشین آلات ، وسایل نقلیه ، اثاثیه منزل ، کالاهای کشاورزی ، کالای انفورماتیک ، کالای صنعتی ، کالای فراورده های نفتی ، کالای شبکه ای و مخابراتی ، کالای صادراتی ، کالای وارداتی ، کالای نمایشگاه ها و نمایشگاهی ، کالای اداری ، کالای کارخانه ها و کارگاه ها ، کالای گمرکی به کلیه شهرهای استان گیلان. حمل و نقل بار و ارائه خدمات با تریلی کفی ، تریلی بغل دار ، ترانزیت ، کشنده ، خاور مسقف ، خاور روباز ، تک چرخ ، جفت(ده چرخ) ، نیسان انجام میپذیرد. نوع بارنامه شهرستان ها برای کلیه خدمات حمل و نقل برون شهری بارنامه دولتیاز مرکز حمل و نقل کالای تهران در جاده آزاذگان و بصورت رایگان صادر میشود. مبلغ بیمه نامه حمل و نقل برون شهری قابل تغییر و بر اساس نوع کالا ، ارزش ریالی کالا و درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر می‌باشد.[۳] طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۳۹ با توجه به مادهٔ ۱۳ قانون وظایف و اختیارات استانداران با نام استان گیلان و طوالش تشکیل شد. پیش از آن گیلان یکی از شهرستانهای استان یکم بود.[۴] در ۷ بهمن سال ۱۳۴۰ شهرستان اراک از استان گیلان جدا شد و به‌استان تهران ملحق شد. شهرستان زنجان نیز که تا تاریخ ۶ مرداد سال ۱۳۴۸ از توابع استان گیلان بود، از گیلان جدا شد. حمل و نقل بار به کلیه شهرستان های استان گیلان آستارا آستانه اشرفیه احمدسرگوراب اسالم اطاقور املش بازارجمعه بره‌سر بندر انزلی پره‌سر توتکابن جیرنده چابکسر چاف و چمخاله چوبر حویق خشکبیجار خمام دیلمان رانکوه رحیم‌آباد رستم‌آباد رشت رضوانشهر رودبار رودسر رودبنه سنگر سیاهکل شفت شلمان صومعه‌سرا فومن کلاچای کوچصفهان کومله کیاشهر گوراب زرمیخ لاهیجان لشت نشا لنگرود لوشان لوندویل لیسار ماسال ماسوله مرجغل منجیل واجارگاه هشتپر باربری بارسنتر باربری تهران رشت باربری تهران بندرانزلی باربری تهران به رشت باربری تهران به لاهیجان اتوبار باربری رشت همه روزه وانت ، را می توانید با ما باربری در کمترین زمان و کمترین هزیینه را تجربه کنید.خدمات ما در تمامی نقاط کشور انجام میشود بهطور مثال میتوان به باربری بارسنتر تهران به کاشان اشاره نمود.

آشنایی نسبی با شهر رشت
رشت را می توان بزرگ ترین مرکز اجتماع گیلگی ها دانست. این شهربا زیبایی ها و جاذبه های گردشگری خود توانسته گردشگر های زیادی را جذب خود کند . این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهر های شمالی کشور است . و به سبب بودن در همسایگی دریای خزر دارای آب و هوای بسیار معتدل و عالی است. شهر رشت بسیار سبز و زیبا در مرکز استان گیلان قرار گرفته که دلیل شهرت و محبوبیتش آب و هوای بی نظیرش است. رشت به دلیل باران های همیشگی و ریز ، به شهر باران های نقره ای شهرت پیدا کرده است .

لباس زیبای زنان گیلکی هنوز هم در بسیاری از مناطق این شهر و روستاهای آن بر تن زنان دیده می شود . که این لباس ها را می توان از زیبایی به رنگین کمانی از رنگ های زیبا و دیدنی تشبیه کرد . این شهر در زمینه ی کشت سبزیجات و به عمل اوردن ان ها دارای متنوع ترین بستر ها است .

از جاذبه های گردشگری شهر رشت می توان به میدان شهرداری رشت ، پارک ملت ، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی ، خانه قدیری و پارک جنگلی سراوان نام برد . نکته ی جالب این است که بسیاری از اولین ها در این رشت به وجود آمدند مانند اولین دارو خانه و یا اولین راه اهن .

باربری از تهران به رشت تحت پوشش باربری بارسنتر می باشد. که می توان بسته بندی خود را با خیال راحت به نیروی کار آزموده ی این شرکت سپرد

هزینه ها درباربری بار سنترتهران به رشت به چه صورت است؟

اگر یک شرکت، مدیریت درست و کارکنان زحمتکش داشته باشد. قطعا بهترین باربری را در اختیار شما قرار می دهد . شرکت حمل و نقل باربری بارسنتر تهران به رشت  در تمام روز هفته خدمات باربری را از تمامی نقطه های استان تهران به شهر رشت را برای شمابه بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد .

مزیت این شرکت این است که در کمترین زمان ممکن می تواند حمل بار مورد نظر را  از تهران به رشت برای شما انجام دهد.

باربری بارسنتر از مبدا تهران به مقصد رشت مجوز برای انواع باربری و اجازه ی حمل و نقل درون شهری و بیرون شهری را از اتحادیه دارد .

قیمت کارگر جابجایی باربری تهران به شهرستان در اتوبار بار سنتر
با براورد دقیق قیمت کارگر جابجایی باربری شهرستان در تلاش است خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد.

کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری وانت بار هر نفر ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۲ نفر می باشد.به اضافه هزینه ایاب و ذهاب کارگران.
کارگر خالی باربری شهرستان جهت تخلیه و یا بارگیری کامیونت – خاور – ایسوزو – بادسان و… هر نفر حداقل ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان و تعداد نفرات ارسالی حداقل ۳ نفر می باشد
هزینه ایاب و ذهاب حمل بار شهرستان گروه کارگر خالی باربری شهرستان بدون کامیون یا وانت بار در کل شهر تهران حداقل حداقل ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان می باشد که بر عهده درخواست کننده می باشد.
نکته بسیار مهم!!!!!!

درصورت اعزام کارگر خالی برای بارگیری یا تخلیه بار تعداد نفرات اعزامی بر مبنای نوع وسیله نقلیه و برمبنی مشخص میشوند.

چه نکاتی را درهنگام جابه جایی بارها درباربری تهران به رشت باید رعایت کرد؟

نکته :جهت حمل بارهایی که به صورت فله ای بارگیری و تخلیه میشوند (مثل خاک -شن – ماسه – گندم و…) معمولا از کامیونت ها یا کامیون های کمپرسی استفاده میگردد.
نکته :جهت حمل کلیه مواد غذایی که امکان فاسد شدن دارند (لبنیات -گوشت و مرغ – ماهی منجمد و میوه . ) حتما از وانت بار – کامیونت – کامیون یخچالدار استفاده میگردد.
نکته مهم !!!! در صورت اعزام کارگر خالی جهت بالا بردن یا پایین آوردن یخچال ساید بای ساید هزینه هر نفر کارگر ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان + هزینه ایاب ذهاب کارگران که ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان است.
جهت حمل یخچال ساید بای ساید ۳ نفر اعزام میگردد. در صورت نیاز جهت حفظ سلامت و امنیت بیشتر یخچال و همچنین کاهش وزن و سهولت در بالا یا پایین بردن یخچال درب های یخچال ساید بای ساید توسط پرسنل تخصصی باربری تمام کار باز و پس از جابجایی دوباره بسته میشوند. هزینه باز و بستن درب های یخچال ساید بای ساید بسته به نوع یخچال ۵۰ هزار تومان است.
هزینه پیاده روی : معمولا در آپارتمان ها فاصله راه پله تا محل پارک کامیون یا کامیونت بیش از ۱۰ الی ۱۵ متر تجاوز نمیکند ولی اگر این فاصله بیش از این مقدار باشد جهت انتقال بار کارگران حمل بار مجبورند مصافتی را بار بردوش گیرند و طی کنند. این مصافت نامتعارف را پیاده روی میگویند. هزینه پیاده روی :هزینه پیاده روی به ازاء هر ۱۰ متر برای هر نفر ۵۰۰۰ تومان به مزد هر کارگر اضافه میگردد.

شامل بیمه نامه است و از بسته بندی مخصوص برای وسیله ها استفاد می شود . این شرکت تا اخرین لحظه ی باربری همراه شما بوده و اسباب های شما را به صورت کاملا ایمن و بدون هیچ گونه آسیب به شما تحویل خواهد داد .

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به رشت انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات باربری تهران به رشت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به رشت کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکند.